• © Copyright Dracy
    58________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels. _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Rajah of aan MisPattinson. .

    [ bericht aangepast op 25 mei 2012 - 22:04 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Arion

    "Omdat je het zo lief vraagt. Ik ben echt wel eens benieuwd om je te zien spelen."
    Ik hou mijn mond even omdat ik moet nadenken waar ze het over heeft. We hadden toch net besloten dat ik geen piano meer zou- Oh, juist. Hockey.
    "Nou, ik denk niet dat je die kant van mij al gezien hebt," zeg ik eerlijk.
    Ik herinner me één wedstrijd waarbij ik zo gefrustreerd was dat ik de helft van het andere team wel op de een of andere manier bezeerd heb. Een jong was zelfs drie tanden kwijt. Maar dat vertel ik haar niet.

    Irial

    "Is beag."
    Ik trek een wenkbrauw op omdat ik aanvankelijk helemaal niet door heb wat hij bedoelt. Uiteindelijk kom ik tot de conclusie dat hij waarschijnlijk wilde zeggen 'een beetje'. Ik schud mijn hoofd zachtjes.
    "Laten we het maar gewoon spreken," lach ik zachtjes.
    Ik druk een kusje op zijn voorhoofd.
    "Maar het was wel schattig."

    Charlotte

    Ik vlei me neer in een stoel en sla mijn benen over elkaar.
    "Dus je werkt hier. Nog iets wat ik niet wist."
    Ik kijk Michael lachend aan en knik zachtjes.
    "Je hebt er niet naar gevraagd," antwoord ik schouderophalend. "En je bent slim genoeg om er zelf achter te komen," voeg ik er aan toe.
    Ik stop hem een menukaart in de handen maar twijfel even voor ik het ding los laat.
    "Welkom bij Verlaine's. Ik ben Charlie, uw serveerster voor vanavond. Onze specialiteiten zijn gemarineerde lamsribbetjes met een frisse salade, een steak tartaar; gebakken zoals u hem wilt, en als dat niks voor u is, dan kan ik u ten zeerste de spaghetti aanraden," herhaal ik met mijn liefste glimlach de woorden die ik op een werk avond wel zo'n twintig keer zeg.
    Met een lachje laat ik de kaart los.
    "Oh, en de huiscocktail is ook heel lekker," lach ik.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Nou, ik denk niet dat je die kant van mij al gezien hebt."
    Geinteresseerd kijk ik hem aan.
    "Hoezo?"
    Ik doe de piano dicht, zodat ik erop kan leunen zonder dat hij lawaai maakt. Ik kijk weer naar Arion en glimlach liefjes. Mijn blik glijdt over zijn gezicht en echt waar, alles aan hem lijkt perfect. Zijn haren, zijn ogen, zijn mond, zelfs zijn neus is mooi. Ik grinnik zacht in mezelf om mijn gedachten.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kyle

    "Laten we het maar gewoon spreken. Maar het was wel schattig."
    Ik glimlachte even en knikte.
    "Lijkt mij ook beter. Maar van mij mag je vaker met je accent praten, het klinkt zo leuk." Zeg ik en kijk hem aan.
    Ik glimlach weer even en druk een kusje op zijn lippen waarna ik hem weer aankijk.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Arion

    "Hoezo?" vraagt Mary met een geïnteresseerde blik.
    Ik volg haar elegante bewegingen en glimlach als ik haar naar me zie kijken. Ik schuif wat dichter naar haar toe en laat ongemerkt mijn hand over haar been glijden. Voorzichtig breng ik mijn lippen naar haar oor.
    "Ik ben niet altijd en met iedereen zo voorzichtig als die keer in met jou in mijn slaapkamer," fluister ik.
    Ik druk een klein kusje op haar wang.
    Ergens ben ik een beetje angstig, dat ze me na de training een bruut monster zal vinden, eentje dat geen gevoelens heeft of niet in staat is tot lief hebben.

    Irial

    "Lijkt mij ook beter. Maar van mij mag je vaker met je accent praten, het klinkt zo leuk."
    Ik glimlach als Kyle een kusje op mijn lippen drukt. Ik kan het niet helpen, maar mijn blik blijft bij zijn zachte lippen steken. Het lukt me niet weg te kijken.
    "Alleen voor jou, a ghrá," fluister ik.
    Ik druk op mijn beurt mijn lippen op de zijne, alleen niet zo vluchtig. Pas als ik daarmee klaar ben, kan ik hem weer in de ogen kijken.
    "Hoezo spreek je Iers?" vraag ik nieuwsgierig.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Michael

    "Je hebt er niet naar gevraagd. En je bent slim genoeg om er zelf achter te komen."
    Met een klein lachje kijk ik haar aan terwijl ze me een kaart in mijn handen stopt.
    "Welkom bij Verlaine's. Ik ben Charlie, uw serveerster voor vanavond. Onze specialiteiten zijn gemarineerde lamsribbetjes met een frisse salade, een steak tartaar; gebakken zoals u hem wilt, en als dat niks voor u is, dan kan ik u ten zeerste de spaghetti aanraden. Oh, en de huiscocktail is ook heel lekker."
    Ik bijt op mijn onderlip en sla de kaart kritisch open. Mijn ogen laat ik over alle gerechten glijden. Vele herken ik niet eens.
    "Nou, mevrouw," zeg ik beleefd. "Ik kies dan toch voor de spaghetti. Het is me aangeraden door een mooi meisje en mooie meisjes geloof ik altijd."
    Grinnikend geef ik haar de kaart terug.
    "En het is wat vroeg voor alcohol toch? Of denk jij daar anders over?"


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mary

    "Ik ben niet altijd en met iedereen zo voorzichtig als die keer in met jou in mijn slaapkamer."
    Ik voel dat ik rood word en bijt op mijn lip. Mijn been tintelt van zijn aanraking, net als mijn wang. Verliefd kijk ik hem aan en haal mijn schouders op.
    "Is het echt zo erg?" zeg ik zacht.
    Ik grijns lichtjes.
    "Wie weet vind ik het net enorm sexy," fluister ik en druk zacht mijn lippen op de zijne.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kyle

    "Alleen voor jou, a ghrá," Fluisterd Irial en drukt zijn lippen even op de mijne. Hij kijkt me aan.
    "Hoezo spreek je Iers?" Vraagt hij dan.
    "Ik heb er twee jaar gewoond en ik heb een beetje Iers bloed in me zitten, alleen ik verdiep me er niet echt in, ik kan het ook niet zo goed." Ik lach even. "Maar dat heb je wel gemerkt denk ik." Zeg ik en kijk hem aan.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Charlotte

    De lach op mijn gezicht wordt nog breder als hij het spelletje meespeelt.
    "Nou, mevrouw. Ik kies dan toch voor de spaghetti. Het is me aangeraden door een mooi meisje en mooie meisjes geloof ik altijd. En het is wat vroeg voor alcohol toch? Of denk jij daar anders over?"
    Ik rol met mijn ogen. Ik apprecieer het compliment wel, maar erg subtiel was het niet. Blijkbaar hou ik nog steeds van spelletjes, al is het doel niet hetzelfde.
    "Nee, je hebt gelijk," antwoord ik. Ik haal mijn pakje sigaretten uit mijn tas, neem er één en leg ze op tafel om het vervolgens naar hem toe te schuiven. Even later doe ik hetzelfde met mijn aansteker. Hij kiest zelf maar of hij neemt of niet. "En ik heb dit weekend al meer dan mijn deel alcohol achter de kiezen geslagen," voeg ik er met een schamper lachje aan toe. "Ik hoopte alleen dat je misschien nog een keertje terug zou komen," verklaar ik waarom ik dat net zei.

    Arion

    "Is het echt zo erg? Wie weet vind ik het net enorm sexy," fluistert ze.
    Ze kust me zacht en ik en even mijn woorden kwijt.
    "Er sneuvelen wel eens paar kiezen of botten," antwoord ik.
    Ik laat mijn arm om haar middel glijden en trek haar zo dicht mogelijk tegen me aan. Mijn vrije hand leg ik op haar wang.
    Mijn ogen glijden even naar Smelting en Kyle, om te kijken of ze niks in de gaten hebben, maar die lijken zelf ook nogal bezig.
    Ik breng mijn lippen dichter en dichter bij die van Mary.
    "Maar als jij dat sexy vindt, dan mag je elke wedstrijd komen kijken. Als er andere dingen zijn die je sexy vindt, zal ik ze ook op z'n minst overwegen," fluister ik tegen haar lippen aan. Vervolgens kus ik haar heel teder. Ik lik even over haar lippen.

    Irial

    "Ik heb er twee jaar gewoond en ik heb een beetje Iers bloed in me zitten, alleen ik verdiep me er niet echt in, ik kan het ook niet zo goed. Maar dat heb je wel gemerkt denk ik."
    Ik kijk hem met een glimlachje aan en besluit niet op die vraag te antwoorden. Ik vind het al chique dat hij het probeert. Hoe hard ik het ook haat dat O'Leary en ik dat gemeenschappelijk hebben, bij Kyle trekt het idee van Iers bloed me alleen maar aan.
    "Waarom vertel je me dat nu pas?" fluister ik opnieuw terwijl de ondeugd in mijn ogen kruipt.

    [ bericht aangepast op 24 mei 2012 - 21:36 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle

    "Waarom vertel je me dat nu pas?" Fluisterd Irial en ik zie de ondeugd in zijn ogen komen.
    "Omdat ik eerst 'Ik hou van jou' goed wilde leren uitspreken in het Iers voordat ik het je wilde vertellen." Zeg ik met een speelse blik en ik wiebel wat met mijn benen.
    Ik legde even mijn hoofd tegen zijn schouder en ging toen weer omhoog en wiebel weer met mijn benen.


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Ben douchen]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Michael

    Ik slik even als ze het pakje sigaretten op tafel legt. Het ziet er aanlokkelijk uit. Eten, drinken, zonnetje en een sigaret. Perfect. Streng spreek ik mezelf tegen. Je mag niet roken. Niet meer, al ga je leven als een monnik. Zuiveren.
    "Nee, je hebt gelijk. En ik heb dit weekend al meer dan mijn deel alcohol achter de kiezen geslagen. Ik hoopte alleen dat je misschien nog een keertje terug zou komen."
    Ik knik zachtjes terwijl ik op mijn onderlip zuig. Zie je Brown, je verpest neit alleen je eigen leven met je domme acties. Ik sla mijn ogen neer. Het schuldige gevoel van de afgelopen dagen sluipt weer langzaam naar binnen. Ik heb meer aangericht dan me lief was, is. En alles, alles moet ik recht zetten op welke manier dan ook.
    "En kwam ik terug?"


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Irial

    "Omdat ik eerst 'Ik hou van jou' goed wilde leren uitspreken in het Iers voordat ik het je wilde vertellen."
    Er verschijnt een brede glimlach op mijn gezicht. Die jongen is zo schattig.
    Als ik merk dat hij weer niet stil kan zitten, grinnik ik even. Ik leg mijn hand op zijn benen en streel er opnieuw zachtjes over.
    "En wie heeft je dat dan geleerd?" vraag ik.
    Zo nieuwsgierig ben ik anders nooit.

    Charlotte

    Ik kijk hem bezorgd aan als hij plots zijn ogen neerslaat. Ik hoef hem niet eens te kennen om te merken dat er wat scheelt.
    "En kwam ik terug?"
    Ik trek mijn wenkbrauw even op en blaas mijn rook uit. Ik leg het ding in de asbak en wuif Christopher die net aankomt nog even weg. Ondertussen valt het kwartje.
    Voorzichtig leg ik een hand op de zijne. Ik glimlach zacht.
    "Dat bedoelde ik niet," antwoord ik rustig. "Ik bedoelde dat ik hoopte dat je nog een keertje hierheen zou komen."
    Ik gebaar even naar het terras waar we zitten. De sigaret die ik aan het roken was druk ik maar uit.
    "Die alcohol, dat was- Maak je er maar geen zorgen over. Daar ga ik jou de schuld niet van geven."
    Wat er gebeurd is mag dan misschien wel een reden zijn, het was het gebekvecht met Mary dat me over de drempel dreef en ik was zelf zo stom genoeg om die fles bijna volledig leeg te drinken. Daar kan hij niks aan doen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Er sneuvelen wel eens paar kiezen of botten. Maar als jij dat sexy vindt, dan mag je elke wedstrijd komen kijken. Als er andere dingen zijn die je sexy vindt, zal ik ze ook op z'n minst overwegen."
    "Dus je bent een ruige jongen?"
    Ik grijns even en kus hem liefdevol terug. Zacht bijt ik op zijn lip.
    "En je houdt rekening met mijn mening."
    Vertederd kijk ik hem aan.
    "Wat ben je toch een lief vriendje."
    Ik druk een speels kusje op zijn lippen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kyle

    "En wie heeft dat je dan geleerd?" Vraagt Irial dan.
    Ik kijk hem glimlachend aan.
    "Mijn oom." Zeg ik dan en grinnik even.
    "Goed stil gehouden voor je hé?" Grijns ik en kijk even naar zijn lippen en dan weer naar zijn ogen.
    Ik wiebel weer heel even met mijn benen maar hou ze dan stil.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Arion

    "Dus je bent een ruige jongen? En je houdt rekening met mijn mening. Wat ben je toch een lief vriendje."
    Ik grinnik even en bijt op mijn beurt zachtjes op haar onderlip.
    Mijn hand glijdt langs haar zij naar haar rug toe om haar daar zachtjes te strelen.
    "Ruig of lief, je moet wel een keuze maken," fluister ik speels tegen haar lippen aan.
    Eerlijk gezegd zou ik me zelfs voor doen als een keizer van China mocht ze het me vragen. Heeft China een keizer? Doet er niet toe.

    Irial

    "Mijn oom. Goed stil gehouden voor je hé?"
    Ik grinnik als ik de grijns op zijn gezicht zie. Zijn blik glijdt naar mijn lippen en net op het moment dat ik mijn gezicht dichter bij het zijne breng, kruist zijn blik de mijne weer.
    "Heb je zo nog meer geheimen?" fluister ik.
    Ik druk mijn lippen zachtjes op de zijne.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.