• © Copyright Dracy
    58________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

Dit is het verhaal:

"Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels. _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.

[ bericht aangepast op 25 mei 2012 - 22:04 ]

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

[Sorry, ik weet echt niks voor Jeremy :c]

Mary

Ik glimlach wanneer hij een kusje op mijn wang drukt. Na een tijdje probeert hij nog een keer, maar weer lukt het niet. Kalmerend leg ik mijn hand op zijn onderarm en kijk hem geduldig aan.
    "Ik weet zeker dat je het kan."
    Voorzichtig trek ik zijn handen uit zijn broekzakken en leg ze op de toetsen. Ik leg mijn vingers op de zijne en druk zacht op zijn vingers, zodat die de toetsen indrukken.
    "Eens je die beweging erin heb, weet ik zeker dat het je lukt."
    Ik druk een kusje op zijn lippen en doe het nog een keer.

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Irial

"En mij niet bij jou. Al moeten ze me van je af trekken, ik laat niet los."
    Er verschijnt een ondeugend glimlachje op mijn gezicht terwijl ik mijn armen om hem heen leg en hem wat dichter tegen me aantrek.
    "Ik geloof je graag," antwoord ik.
    Nu het nog even kan, druk ik mijn lippen teder op de zijne. Mocht ik niet op een stoel zitten, dan zou ik volgens mij gaan zweven. Als ik de kus langzaam afbreek, is het om verliefd in zijn ogen te staren.

Charlotte

"Meer dan genoeg," lacht Michael. Hij wappert met zijn handen en ik schud lachend mijn hoofd. Als je het daar al warm van krijgt... Ik grijns even bij die gedachte.
    "Je hebt een mooie stem. Rustig en sexy. Klasse."
    Ik schrik even van zijn stem, maar kalmeer onmiddellijk als het tot me door dringt wat hij gezegd heeft. Hij is complimenteus vandaag. Ik glimlach oprecht.
    "Dank je. Ik verwacht je wel in mijn publiek als ik beroemd ben," grinnik ik.
    Ik draai me een beetje en leun met mijn rug tegen zijn bovenarm aan. Op die manier kan ik mijn benen strekken en op het bankje laten rusten. Het zit verbazingwekkend comfortabel.
    "Had je nog vragen?" zeg ik zacht.

Arion

"Ik weet zeker dat je het kan," zegt Mary terwijl ze mijn handen uit haar broekzakken haalt en ze terug op de piano legt. Haar vingers komen op de mijne te liggen en alsof mijn vingers de toetsen zijn, drukt ze er op. Het enige dat ik voel zijn de tintelingen die door mijn huid razen.
    "Eens je die beweging erin heb, weet ik zeker dat het je lukt."
    Ze drukt een kusje op mijn lippen en het is genoeg om me af te leiden. Ik hou mijn ogen op haar gezicht gericht. Ze ziet er schattig uit vandaag. Maar haar kapsel geeft het een pittig kantje. Het weerspiegelt precies hoe zij is; lief, maar ze laat niet over zich heen lopen.
    "Wat waren we ook alweer aan het doen?" vraag ik verward.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Mary

"Wat waren we ook alweer aan het doen?"
    Ik grinnik zachtjes en leg mijn handen in mijn schoot. Zo heeft het niet bepaald zin.
    "Ik was bezig je muzikale talenten vooruit te helpen."
    Lachend kijk ik hem aan.
    "Maar ik denk niet dat het echt werkt."
    Ik druk een kusje op zijn wang.

Michael

"Dank je. Ik verwacht je wel in mijn publiek als ik beroemd ben."
    Ik schiet in de lach.
    "Ik word je grootste fan. Zo een die naar elk optreden komt en er altijd is."
    Ik grinnik zachtjes met de gedachte dat ik Charlotte helemaal stalk. Nee, zo ben ik niet, zo wil ik niet zijn. Rustig, rust, dat wil ik. Ik wil geen snel leven zoals eerst. Vroeg of laat val je uit de bocht en dan is het te laat.
    "Had je nog vragen?"
    Ik schrik op van haar stem en schudt mijn hoofd.
    "Ik weet voorlopig wel genoeg," lach ik. "En jij? Wil jij nog iets weten?"

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Arion

"Ik was bezig je muzikale talenten vooruit te helpen. aar ik denk niet dat het echt werkt."
    Ze drukt een kusje op mijn wang. Dat helpt ook niet echt.
    "Nee, denk het niet," antwoord ik een beetje afwezig.
    Ik grinnik even en kijk haar aan. Waarom kan ik nou niet gewoon uitspreken wat ik voel? Zonder omwegen.
    "Het is jouw schuld," zeg ik gespeeld mopperend. "Met je knappe gezichtje en je mooie oogjes en je lekkere lippen."
    Ik breng mijn gezicht wat dichter bij het hare en kus haar zachtjes.

Charlotte

"Ik weet voorlopig wel genoeg. En jij? Wil jij nog iets weten?"
    Ik hoor aan de manier waarop hij praat dat hij lacht. En dit keer vind ik het oprecht jammer dat ik zo'n voorsprong op hem heb, dat ik weet welke intonatie bij welk gezicht hoort en dat ik sneller merk wat ik wel en niet moet zeggen. Mocht ik het kunnen vergeten, zodat we naast elkaar aan de startlijn kunnen vertrekken, dan zou ik het doen.
    "Ja," antwoord ik uiteindelijk, ietwat mysterieus. "Maar je moet er wel eerlijk op antwoorden," voeg ik er op dezelfde toon aan toe. Ik laat even een stilte vallen. Misschien is het niet lief van me, maar mensen plagen blijft leuk. Gelijk wie het is. En met lief zijn bereik je niet altijd wat je wilt, ondanks de vele cliché's die daarvoor pleiten.
    "Heb jij ook zo'n honger?" vraag ik met een enorme grijns op mijn gezicht. Nu vind ik het jammer dat ik zijn gezicht niet kan zien, maar ik zit lekker zo.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Mary

"Nee, denk het niet. Het is jouw schuld. Met je knappe gezichtje en je mooie oogjes en je lekkere lippen."
    Ik kus hem zacht terug.
    "Mijn schuld?" vraag ik grinnikend na een tijdje.
    "Hoezo is dat nu weer mijn schuld dat jij geen piano kan spelen?"
    Lachend kijk ik hem aan en schud mijn hoofd.
    "En je overdrijft een beetje. Weeral."

Michael

"Ja. Maar je moet er wel eerlijk op antwoorden."
    Verrast kijk ik haar aan. Eerlijk antwoorden? Wat heb ik te verliezen. Letterlijk niets. Ik knik zachtjes.
    "Heb jij ook zo'n honger?"
    Ik schiet in de lach.
    "Moeilijk vraag," grinnik ik. "Maar ik zal eerlijk antwoorden. Ook ik lust wel wat."
    Lachend ga ik wat rechterop zitten en ik kruis mijn benen.

Kyle

Irial krijgt een ondeugend lachje op zijn gezicht en trekt me tegen zich aan.
    "Ik geloof je graag."
    Ik voel zijn lippen op de mijne en glimlach tegen zijn lippen aan.
    Hij breekt de kus af en kijkt me verliefd in de ogen.
    "Je blijft echt super leuk, ik kan geen genoeg van je krijgen. Is breá liom tú." Zeg ik dan en kijk hem aan met zo een even verliefde blik als hij.

Ich liebe dich 27.12.23

Arion

"Mijn schuld? Hoezo is dat nu weer mijn schuld dat jij geen piano kan spelen? En je overdrijft een beetje. Weeral."
    Ik schud mijn hoofd. Nee, ze begrijpt duidelijk niet wat ik bedoel. Ik leg mijn hand op de hare en kijk haar aan.
    "Het is niet jouw schuld dat ik het niet kan, maar dat ik het niet kan leren. Ik kan me concentreren op die eerste noten en dan besef ik weer dat jij naast me zit en raak ik afgeleid." Ik druk nog een kusje op haar lippen. "En leer nou eens mijn complimentjes aanvaarden, want ik strooi ze niet zomaar voor iedereen in het rond," voeg ik er, fluisterend tegen haar lippen, aan toe.

Charlotte

"Moeilijk vraag. Maar ik zal eerlijk antwoorden. Ook ik lust wel wat."
    Ik voel dat hij anders gaat zitten, maar ik ben net niet snel genoeg om zelf ook rechter te gaan zitten. Hierdoor val ik volledig achterover en kom met mijn hoofd in zijn schoot terecht.
    Gênant.
    Ik haal een tandpastaglimlach boven, zo eentje waarvan je ziet dat het geforceerd is. Tegelijk voel ik mijn wangen warm worden. Eigenlijk zou ik dit niet zo amusant mogen vinden.
    "Oeps?" zeg ik liefjes. Het kost me heel wat wilskracht, maar uiteindelijk besluit ik dan toch maar overeind te gaan zitten. Het voelt even vreemd aan. Ik wiebel even met mijn neus terwijl ik probeer te bedenken wat te zeggen.
    "Ik weet een restaurantje waar ze beste spaghetti serveren die je ooit zul proeven," zeg ik dan. "En ze hebben een leuke serveerster. Een beetje een zuiders type, leuke lach, pittig," ga ik verder. Nee, ik ben niet arrogant dat ik mezelf zo beschrijf, want ik meen het niet echt. "Al zou ze volgens mij nu op school moeten zitten, dus waarschijnlijk is ze er niet."
    Ik kijk Michael met een kleine grijns aan.

Mary

"Het is niet jouw schuld dat ik het niet kan, maar dat ik het niet kan leren. Ik kan me concentreren op die eerste noten en dan besef ik weer dat jij naast me zit en raak ik afgeleid. En leer nou eens mijn complimentjes aanvaarden, want ik strooi ze niet zomaar voor iedereen in het rond."
    Ik voel hoe rood ik word en lipbijtend wend ik even mijn blik af. Na een tijdje pas durf ik hem weer aan te kijken.
    "Vooruit dan, dank je."
    Ik grinnik even en druk een kusje op zijn lippen.
    "En als je wil, dan ga ik ergens anders zitten. Kan je gezellig verder piano leren spelen."

Michael

Ik schrik op als ik haar hoofd op mijn schoot voel. Haar geforceerde glimlach zegt genoeg. Het voelt raar aan, onzeker.
    "Oeps?"
    Ik glimlach kleintjes als ze weer omhoog gaat zitten.
    "Ik weet een restaurantje waar ze beste spaghetti serveren die je ooit zul proeven. En ze hebben een leuke serveerster. Een beetje een zuiders type, leuke lach, pittig. Al zou ze volgens mij nu op school moeten zitten, dus waarschijnlijk is ze er niet."
    Mijn lach wordt breeder.
    "Ik ben wel in voor een leuke serveerster," grijns ik. Ongewild gaat Grace heel even door mijn gedachten waardoor mijn grijns zo breed mogelijk wordt. Ergens is het zonde dat ik dat meisje heb laten schieten maar ze wilde te graag. Zonde van het leuke koppie en het mooie lichaam maar zo gewillig hoef ik ze niet meer. Ik pak mijn krukken van naast de bank en ga oncharmant omhoog staan.
    "Kom op Belle," lach ik. "Ik wil spaghetti."

Irial

"Je blijft echt super leuk, ik kan geen genoeg van je krijgen. Is breá liom tú."
    Ik hou van je. Automatisch vertaal ik het.
    Mijn mond valt bijna open van verbazing, maar ik weet het nog te veranderen naar een kleine grijns. Dit is een leuke verrassing.
    "Je spreekt Iers, a ghrá?" antwoord ik. Ik laat mijn eigen accent, dat ik anders zo netjes weg stop, flink doorklinken.
    Ik vraag me af hoe hij dat weet. Zelfs de uitspraak klopt.

Arion

"Vooruit dan, dank je. En als je wil, dan ga ik ergens anders zitten. Kan je gezellig verder piano leren spelen."
    Ik schud opnieuw mijn hoofd, en hou onbewust haar hand wat steviger vast. Ik wil niet dat ze ergens anders gaat zitten, zo hard interesseert die piano me nou ook weer niet.
    "Het probleem is dat ik het mezelf ook niet zal kunnen aanleren. Dus je kan net zo goed blijven zitten," zeg ik rustig.
    Om er zeker van te zijn dat ze nergens heen gaat, sla ik mijn arm om haar schouder. Ik twijfel even, maar besluit het dan toch te vragen.
    "Auryn gaat na school bij een vriendinnetje logeren, en mijn ouders werken tot achten, dus als je wilt kunnen we na training daarheen?"

Charlotte

"Ik ben wel in voor een leuke serveerster. Kom op Belle. Ik wil spaghetti."
    Ik vraag me in stilte af waarom hij zo zit te grijnzen. Ik mag me soms dan wel alwetend voordoen, op dit soort momenten snap ik helemaal niks van jongens. Ik moet lachen als hij nogal enthousiast overeind gaat staan, waardoor het een beetje klungelig verloopt. Ik bijt even op mijn onderlip en ondersteun zijn arm even om het goed te maken. Ik had niet de bedoeling hem uit te lachen. Hopelijk vat hij het ook niet zo op.
    "Met een beetje geluk kunnen we buiten zitten," zeg ik opgewekt als ik de zon weer op mijn huid voel. Ik moet leren een zonnebril meenemen. Genietend van het weertje, loop ik samen met Michael naar het restaurant toe. Het terras is gelukkig voor ons bijna leeg.
    "Charlie! Kom je opdienen?" zegt Christopher, de Maître D', waarop hij me een kusje op de wang geeft.
    Ik schud lachend mijn hoofd.
    "Nee, Chris. Ik werk je pas vanavond terug op de zenuwen," antwoord ik lachend. "Dit keer kom ik gewoon eten. Oh, en ik breid je klantenbestand uit," zeg ik met een knikje naar Michael naast me.
    Al snel krijgen we een tafeltje in de zon toegewezen.

Mary

"Het probleem is dat ik het mezelf ook niet zal kunnen aanleren. Dus je kan net zo goed blijven zitten. Auryn gaat na school bij een vriendinnetje logeren, en mijn ouders werken tot achten, dus als je wilt kunnen we na training daarheen?"
    Ik kijk glimlachend naar zijn hand die zich steviger om de mijne sluit. Zacht leun ik tegen hem aan wanneer hij zijn arm om me heen legt.
    "Omdat je het zo lief vraagt."
    Glimlachend druk ik een kusje op zijn lippen.
    "Ik ben echt wel eens benieuwd om je te zien spelen."

Kyle

"Je spreekt Iers, a ghrá?"
    Het klinkt zo schattig zijn accent.
    Ik knikte even. "Is beag." Zeg ik dan en kijk hem aan met een glimlach.
    Ik weet niet of dat helemaal klopte maar hij verbeterd me dan wel denk ik.
    Ik druk mezelf ietsje tegen hem aan.

Ich liebe dich 27.12.23

Michael

"Met een beetje geluk kunnen we buiten zitten."
    Ik knik zachtjes terwijl we rustig naar het restaurantje lopen. De zon tintelt heerlijk op mijn blote armen en mijn gezicht. Ik word er gewoon vrolijk van.
    "Charlie! Kom je opdienen?" hoor ik een man zeggen, blijkbaar haar baas als het gesprek zich verder vorderd.
    We krijgen een plekje in de zon. Rustig ga ik deze keer zitten zodat het iets charmanter gaat. Nog steeds snap ik niet dat mensen hier dagen op kunnen lopen. Verschrikkelijke dingen waar je zo snel mogelijk vanaf wilt.
    "Dus je werkt hier," lach ik. "Nog iets wat ik niet wist."