• © Copyright Dracy
    58________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels. _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Rajah of aan MisPattinson. .

    [ bericht aangepast op 25 mei 2012 - 22:04 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Donna

    "En ik van jou, prinses. Meer dan je denkt."
    Ik glimlach zachtjes en rol van hem af. Langzaam kruip ik tegen hem aan. Een andere keus heb ik ook niet. Mijn lichaam wilt dit. Zijn aantrekkingskracht is te sterk. Ik wil elk moment van de dag bij hem zijn. Alleen de gedachte dat dat niet kan doet alleen al pijn. Mijn lichaam wilt hem, mijn geest wilt hem. Alles. Ik kruip zo dicht mogelijk tegen hem aan.
    "Ik wil bij je zijn," fluister ik zachtjes. "Voor altijd."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Ik wil bij je zijn. Voor altijd."
    "Binnenkort prinses, binnenkort."
    Glimlachend druk ik een kusje op haar voorhoofd.
    "En dan komt niemand nog tussen ons."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Arion

    "Ach, het is maar een uurtje, niet? School is stom."
    Ik lach even. Ik kan het onmogelijk meer eens met haar zijn. Als het aan mij lag, dan zou ik hele dagen op de ijspiste te vinden zijn, of met Mary in mijn bed.
    Wacht, in mijn bed? Waarom perse in mijn bed? Waar kwam dat vandaan?
    Ik schud even mijn hoofd om de gedachten kwijt te raken. Als dit zo doorgaat dan vrees ik dat ik het wel heel moeilijk zal krijgen om te wachten.
    "Wat heb ik toch opeens?" zeg ik, niet wetend dat ik luidop aan het denken ben.

    Irial

    "Mag van mij vaker gebeuren. Ik heb je echt gemist," zegt Kyle terwijl hij op mijn schoot komt zitten en zijn armen in mijn nek legt. Ik glimlach terwijl er een kleine rilling over mijn rug loopt.
    "Dat weet ik. Ik jou ook," antwoord ik zacht.
    Ik haal even een hand door zijn haren en kijk hem verliefd in zijn ogen.
    "En ze kunnen me aandoen wat ze willen, ze krijgen me niet bij je weg," fluister ik.

    Charlotte

    "Een sexy liedje? Dan zel ik flink mijn best doen."
    Ik knik even en kijk hoe hij zijn ogen sluit. De zon verlicht zijn gezicht en even doet hij me denken aan een Griekse godheid. Ik hou mijn hoofd een beetje schuin en geniet van de illusie. Als hij weer spreekt, schrik ik even.
    "Sexy liedje. Weet wat je beloofd hè."
    Ik lach zachtjes. Vervolgens leg ik mijn hoofd in mijn nek zodat ik ook de zon op mijn gezicht voel. Ik ben mijn vader dankbaar voor zijn genen, want door mijn huidskleur verbrand ik namelijk nooit. Een klein lachje speelt op mijn lippen.
    "Nou, het liedje dat ik in gedachten heb geeft mij telkens rillingen. En dan mag ik er vrij zeker van zijn dat jij het ook wel zult appreciëren."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Wat heb ik toch opeens?"
    Niet-begrijpend kijk ik hem aan.
    "Ja, dat zou ik ook wel willen weten. Je doet nogal vreemd."
    Ik glimlach even en wacht op een mogelijke verklaring. Ik zet snel mijn mobiel uit wanneer die piept, als teken dat de batterij bijna plat is.
    "Oeps."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Binnenkort prinses, binnenkort. En dan komt niemand nog tussen ons."
    Met een tevreden glimlach kijk ik hem aan. Eigenlijk is het gevoel sinds vanochtend alleen maar toe genomen. Ik besef nu pas echt wat hij voor mij betekend. Dat ik dit nog nooit eerder heb meegemaakt. Ik verstop mijn hoofd in zijn hals en voel hoe mijn ogenleden het verliezen van de zwaartekracht. Langzaam aan val ik in slaap.

    Michael

    "Nou, het liedje dat ik in gedachten heb geeft mij telkens rillingen. En dan mag ik er vrij zeker van zijn dat jij het ook wel zult appreciëren." .
    Met een klein lachje kijk ik haar aan.
    "Ik ben benieuwd," grinnik ik.
    Ik laat mijn ogen ongegeneerd over haar heen glijden. Hé, ik heb nu een reden. Ik moet toch iets verzinnen. Mijn ogen vallen al snel bij haar haren.
    "Dat is nieuw hè?" vraag ik. "Leuk."
    Haar haren zijn mooi bruin. Zo bruin als... Er vormt zich een grijns op mijn gezicht.
    "Wat dacht je van Belle?" vraag ik het een klein lachje. "Ik kan niet ontkennen dat je dat bent en je haren hebben de zelfde kleur."
    Oké, geweldig is het nog niet maar het doet niet onder voor een cliché als Tarzan.

    [Ik ga slapen. Good night honeys.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Arion

    "Ja, dat zou ik ook wel willen weten. Je doet nogal vreemd. Oeps."
    Ik trek een wenkbrauw op en kijk haar verbaasd aan.
    "Heb- heb ik dat luidop gezegd?"
    Ik slik even en haal een hand door mijn haren. Mijn blik richt ik even naar mijn voeten -Hé kijk, schoenen.
    "Sorry- Ik- Hormonen," zeg ik terwijl ik het probleem met mijn hand weg wapper.
    Verontschuldigend kijk ik haar aan.

    Charlotte

    Ik ril even als zijn ogen over me heen glijden. Nee, het is niet alleen het liedje in mijn hoofd dat me nu de kriebels bezorgt.
    "Dat is nieuw hè? Leuk."
    Ik lach liefjes, knik even en haal een hand door mijn haren. Dat hem opvalt zeg. Ik had er niet echt op gerekend, en ik had er zeker ook niet over nagedacht of hij het mooi zou vinden of niet. Wel fijn.
    "Wat dacht je van Belle?" vraagt hij plots. "Ik kan niet ontkennen dat je dat bent en je haren hebben de zelfde kleur."
    Ik lach zachtjes en kijk hem tevreden aan.
    "Daar kan ik wel mee leven," zeg ik eerlijk. "Zolang je maar niet verwacht dat ik jou nu Beest ga noemen," grinnik ik terwijl ik hem een kleine elleboogstoot geef. Ik wil er nog aan toevoegen dat hij die naam maar moet verdienen, maar ik ga niet zo expliciet met hem flirten. Ik meen het echt dat ik hem beter wil leren kennen. En tot nu toe bevalt ons gesprek me heel goed.
    "Maar ik had je dus een liedje, een sexy liedje, beloofd," zeg ik dan.
    Ik sluit mijn ogen zodat ik hem niet hoef aan te kijken en hij zich niet al te hard aangesproken voelt. Ondertussen haal ik het beeld van mezelf in die zijden jurk naar boven. De spotlight is op mij gericht, achter me staat een man in een smoking met een cello en de piano is verlaten op het met dollar biljetten gevulde wijnglas na.
    Er glijdt een lachje op mijn lippen terwijl ik begin te zingen.

    [Night night ^^]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Heb- heb ik dat luidop gezegd? Sorry- Ik- Hormonen."
    Ik giechel zachtjes om zijn geklungel.
    "Ja, je heb-hebt dat luidop gezegd," zeg ik plagend.
    "Maar het geeft niet."
    Glimlachend kijk ik hem aan en geef hem een kusje.
    "Dat toont alleen maar aan dat je een gezonde jongen bent."
    Ik grinnik in mezelf om mijn eigen raad.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Michael

    "Daar kan ik wel mee leven. Zolang je maar niet verwacht dat ik jou nu Beest ga noemen. Maar ik had je dus een liedje, een sexy liedje, beloofd."
    Lachend kijk ik haar aan wanneer ze haar ogen sluit. Al bij de eerste noten springt het kippenvel op mijn armen. Het is werkelijk prachtig. Elke noot zit. Bloedzuiver. De rillingen lopen over mijn rug. Ontspannen ga ik naar achteren zitten en ik sluit mijn ogen om van haar prachtige stem te genieten. Wanneer ze klaar is geef ik haar een enthousiast applausje.
    "Je was echt geweldig," complimenteer ik haar en met lachende ogen kijk ik haar aan.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Arion

    "Ja, je heb-hebt dat luidop gezegd. Maar het geeft niet. Dat toont alleen maar aan dat je een gezonde jongen bent."
    Ik zucht terwijl Mary grinnikt.
    "Dat weet ik zo nog niet," lach ik schamper.
    Ik zet mijn handen op de piano, om ze van haar af te houden, en probeer nog een keer Twinkle Twinkle Little Star te spelen. Het lukt...half.
    "Want welke gezonde jongen kan er nou geen piano spelen?" grinnik ik.

    Charlotte

    Als ik de laatste noot gezongen heb, word ik beloond met een applausje. Ik open mijn ogen en voel een blos op mijn wangen verschijnen.
    "Je was echt geweldig," zegt hij.
    Ik glimlach en zie hoe er lichtjes in zijn ogen dansen.
    "Dank je," zeg ik zacht. Ik zucht opgelucht en krijg die verdomde lach maar niet van mijn gezicht. "Sexy genoeg voor je?" grinnik ik.
    Veel jongens zouden dat namelijk niet vinden. Die zouden liever een meisje een paar vulgaire bewegingen zien maken terwijl ze Rude Boy zingt. Charlotte zou het gedaan hebben. Charlie niet. Het is een kwestie van klasse. Ondertussen bedenk ik me dat het zijn beurt is om een vraag te stellen, maar ik wacht nog even zijn antwoord af.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Dat weet ik zo nog niet. Want welke gezonde jongen kan er nou geen piano spelen?"
    Ik grinnik even.
    "Volgens mij zijn er veel die het erger doen dan jij."
    Ik druk een kusje op zijn wang en speel het deuntje behendig voor.
    "Hop, nu jij weer."
    Glimlachend kijk ik hem aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Arion

    "Volgens mij zijn er veel die het erger doen dan jij."
    Ik kijk aandachtig naar haar vingers als zij het deuntje nog een keer speelt.
    "Hop, nu jij weer."
    Ik zucht even en probeer het inderdaad nog een keer. Ik sluit mijn ogen en probeer me het beeld van haar vingers voor de geest te halen en het geluid de noten die daarbij hoorden. Tot mijn verbazing hoor ik mijn eigen vingers diezelfde noten produceren, zij het iets trager dan bij Mary. Enkel bij de laatste noten ga ik faliekant de mist in.
    "Shit," mompel ik onder mijn adem.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Ik knik glimlachend bij de eerste noten.
    "Shit."
    Lachend kijk ik hem aan.
    "Zo slecht was dat toch niet?"
    Ik doe het nog een keertje voor, iets trager.
    "Gewoon deze toets, en dan die. Dan heb je het."
    Verwachtingsvol kijk ik hem aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Arion

    "Zo slecht was dat toch niet? Gewoon deze toets, en dan die. Dan heb je het."
    Ik kijk nog een keer hoe ze het, trager, voordoet. Ik zucht even. Ik begin onderhand een grondige hekel aan die piano te krijgen. Hoe ik ooit gitaar geleerd heb, het is me een raadsel.
    Ik druk snel een kusje op Mary's wang.
    Na mezelf even gekalmeerd te hebben, probeer ik nog een keer.
    Alweer gaat het bij die laatste noten verkeerd. Ik klem mijn kaken op elkaar en steek mijn handen weer in mijn zakken.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle

    "Dat weet ik. Ik jou ook. En ze kunnen me aandoen wat ze willen, ze krijgen me niet bij je weg." Zegt hij terwijl hij zijn hand door mijn haren haalde.
    "En mij niet bij jou." Zeg ik en druk een kusje op zijn lippen.
    "Al moeten ze me van je af trekken, ik laat niet los." zeg ik met een glimlachje en kijk hem aan.

    Hale clevement

    Goed, Donna en Dmitri zijn er nog niet.
    Ik loop naar de directeur en meld het.
    Hij zei meteen te bellen.
    Nu maar wachten.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Michael

    "Dank je. Sexy genoeg voor je?"
    Lachend kijk ik haar aan.
    "Meer dan genoeg," grinnik ik en ik wapper overdreven met mijn handen als ik het er warm van kreeg. Lachend laat ik me weer onderuit zakken en sluit ik mijn ogen opnieuw om de zonnestralen over mijn gezicht te voelen.
    "Je hebt een mooie stem," complimenteer ik haar. "Rustig en sexy. Klasse."
    Ik lach breed terwijl ik nog steeds van de zon geniet.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."