• Het verhaal:
    Het is het jaar 2143. In de vampierwereld is de Volturi nog steeds aan de macht maar nog geen twintig kilometer verder zit in San Giovanni een clan nog groter en ontzagwekkendere clan als zij. Na enkele eeuwen durven zij eindelijk hun greep naar macht te doen en de Volturi aan te vechten. In het begin was de strijd nog onzichtbaar voor onpartijdige vampiers maar nu zijn ook zij aan de beurt om een kant te kiezen. De provincie Pisa verandert in een bovennatuurlijk slachtveld. Worden er vriendschappen gesloten? Ontstaan er liefdes? En kan je je oude vrienden nog vertrouwen?




    Regels
    - Je mag niemand doden zonder toestemming van die persoon.
    - Houdt het realistisch
    - Bij OOC praat je tussn haakjes
    - Alleen de Cullens en de Denali’s zijn vegetarisch
    - Er wordt niet in je eigen stad gejaagd
    - 16+ toegestaan
    - Er zijn geen twee dezelfde gaves
    - Je hebt altijd maar een gave en die maakt je niet onverslaanbaar
    - Als je een bestaand personage hebt heeft hij alleen een gave als het in het boek ook zo is
    - Er zijn geen weerwolven
    - Maximaal 3 personen
    - Partners in het boek zijn dat ook hier
    - Houdt de aantallen gelijk tussen Volturi-aanhangers en San Giovanni leden
    - Meldt het als je langer als twee dagen afwezig bent anders mag je personage door iedereen gedood worden.
    -Naamsverandering doorgeven.


    Volturi:

    Nahuel - Candybear
    Valentijn Emilio Scagliotti - TheRumIsGone
    Jane - iMacbook
    Sake - MangaXD
    Angelique Madeline Valois - Leannan
    Alexander (Alex) Miraz - HurtedHeart
    Renesmee - Martha1Dx



    San Giovanni:
    Jona - CandyBear
    Elena - Brennanzer
    Ace - myMOMENTS
    May Violet Grey - HurtedHeart
    Callum - CandyBear
    Alice Cullen - TheRumIsGone


    Begint onpartijdig:
    Manora-MangaXD [gaat over naar San Giovanni]
    Bella - TheRumIsGone [gaat naar de Volturi om Renesmee terug te halen]
    Jasper Withlock Cullen - Martha1Dx [wordt San Giovanni]


    Ik heb de personen uit de boeken die nog niet gespeeld worden hier niet bijstaan maar je mag ze altijd nog invullen in het rollentopic. Zo is het overzichterlijker.

    Meedoen mag en kan altijd

    [ bericht aangepast op 20 mei 2012 - 20:49 ]


    Remember to be ridiculous.

    {Ik heb valentijn voor je? -wbw-}


    Don't be like the rest of them, darling

    Ace
    "Nou, ga je mee? Ik heb toch niets anders te doen... zullen we naar de gemeenschappelijke ruimte gaan. Wat tv kijken of biljarten of zo?" glimlachte ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alice Cullen

    'Kun je schaken?' Vroeg ik hem, waarschijnlijk had hij er geen zin in, ik deed het vaak met Edward, doordat ik kon zien wat voor zet hij zette en hij weer kon zien wat ik dacht bleef het spannend 'Of weet je zelf nog iets anders?' Voegde ik er vragend aan toe.


    Don't be like the rest of them, darling

    [Is goed voor mij (en Elena)]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    {Is goed.. Dan stuur ik hem wel}


    Don't be like the rest of them, darling

    Valentijn Emilio Scagotti

    Voordat ik zelf ook terug zou gaan naar de Volturi besloot ik door het bos te lopen, ik had geen zin om daar weer opgesloten te zitten in het gebouw zonder ramen, na een kort stukje rennen hoorde ik verschillende stemmen, geen hartslag wat betekende dat ze allemaal vampiers waren, ik stopte bij twee meisjes die aan het praten waren, ergens kon dit nog leuk worden, zelf was ik niet opzoek naar ruzie maar waarschijnlijk hun wel als ze doorhadden dat ik van de volturi was.

    {Mischien dat Valentijn en Elena elkaar kennen van vroeger ofzo? -wbw-}


    Don't be like the rest of them, darling

    Ace
    "Pff, ik weet niets anders, dus... we kunnen wel gaan schaken." Ik liep de tunnel binnen en liep bijna huppelend naar de ontspanningsruimte.
    Ook al voelde ik me niet echt vrolijk, toch zag ik er zo uit. Dat was iets typisch voor mij. Ik was dat soort jongen. Ik stierf vanbinnen, maar vanbuiten was ik even blij en opgewekt als altijd.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Elena
    Ik hoorde iemand aankomen, maar hoorde geen hartslag. Een vampier dus. Ik keek om me heen en zag hem. Het was Valentijn, een oude vriend van me. Ik weet nog dat hij op een dag verdwenen was en nooit meer was terug gezien. Bu wist ik dus wat er met hem gebeurd was.

    [Is goed, ze zijn allebij Italiaans en schelen maar 4 jaar.]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Valentijn Emilio Scagotti

    'Elena' Mompelde ik, 'Veel ben je niet veranderd' Zei ik terwijl ik naar haar keek, jaren geleden had ik haar voor het laatst gezien, een paar maanden voordat ik veranderd werd, ik had overwogen om haar op te zoeken, iets wat me slimmer leek om het niet te doen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Elena
    'Valentijn.' zei ik zacht, maar ik wist zeker dat hij me had gehoord. Zonder dat ik het goed en wel besefte zette ik een stap naar voren. Ik wist dat hij te vertrouxen was, ik kende hem al jaren voor we bijden "stierven".
    'Waarom heb je nooit meer iets van je laten horen?' vroeg ik hem.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Valentijn Emilio Scagotti

    'Simpelweg om het fijt dat ik jouw geen pijn wouw doen' Andwoorde ik eerlijk, ik mocht haar, en dat was niet veranderd in de jaren dat ik al op deze aarde rondliep, 'Heb je nog naar mij gezocht?' Vroeg ik haar.


    Don't be like the rest of them, darling

    Elena
    'Vier jaar lang.,' zuchtte ik, 'daarna werd ik veranderd en heb ik er niet meer aan gedacht. Maar vergeten was ik je nooit. Er was altijd wel iets wat me aan jou of onze vriendschap deed denken.' Ik kon het niet laten even te glimlachen toen ik terugdacht aan al onze avonturen van vroeger.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Valentijn Emilio Scagotti

    Het beeld dat zij ook veranderd was maakte me enigsins kwaat, degene die dat haar aangedaan had. 'Wat brengt je terug naar Italie?' Vroeg ik haar, het was lang geleden dat ik met haar gesproken had, te lang geleden.


    Don't be like the rest of them, darling

    Elena
    'Ik ben nooit weg geweest.' glimlachte ik naar hem. Het was fijn om terug met hem te praten na zoveel eeuwen. 'Wat brengt jou terug?' kaatste ik de vraag terug.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Valentijn Emilio Scagotti

    'Niewschierigheid' Andwoorde ik terug, ik was altijd al iemand geweest die in was om alles te proberen, dat zou ze moeten weten. 'Je ziet er hetzelfde uit' Zei ik grijnzend, het voelde goed om haar weer te zien, vooral omdat ik dacht dat ze dood zou zijn.


    Don't be like the rest of them, darling