• Het verhaal:
    Het is het jaar 2143. In de vampierwereld is de Volturi nog steeds aan de macht maar nog geen twintig kilometer verder zit in San Giovanni een clan nog groter en ontzagwekkendere clan als zij. Na enkele eeuwen durven zij eindelijk hun greep naar macht te doen en de Volturi aan te vechten. In het begin was de strijd nog onzichtbaar voor onpartijdige vampiers maar nu zijn ook zij aan de beurt om een kant te kiezen. De provincie Pisa verandert in een bovennatuurlijk slachtveld. Worden er vriendschappen gesloten? Ontstaan er liefdes? En kan je je oude vrienden nog vertrouwen?




    Regels
    - Je mag niemand doden zonder toestemming van die persoon.
    - Houdt het realistisch
    - Bij OOC praat je tussn haakjes
    - Alleen de Cullens en de Denali’s zijn vegetarisch
    - Er wordt niet in je eigen stad gejaagd
    - 16+ toegestaan
    - Er zijn geen twee dezelfde gaves
    - Je hebt altijd maar een gave en die maakt je niet onverslaanbaar
    - Als je een bestaand personage hebt heeft hij alleen een gave als het in het boek ook zo is
    - Er zijn geen weerwolven
    - Maximaal 3 personen
    - Partners in het boek zijn dat ook hier
    - Houdt de aantallen gelijk tussen Volturi-aanhangers en San Giovanni leden
    - Meldt het als je langer als twee dagen afwezig bent anders mag je personage door iedereen gedood worden.
    -Naamsverandering doorgeven.


    Volturi:

    Nahuel - Candybear
    Valentijn Emilio Scagliotti - TheRumIsGone
    Jane - iMacbook
    Sake - MangaXD
    Angelique Madeline Valois - Leannan
    Alexander (Alex) Miraz - HurtedHeart
    Renesmee - Martha1Dx



    San Giovanni:
    Jona - CandyBear
    Elena - Brennanzer
    Ace - myMOMENTS
    May Violet Grey - HurtedHeart
    Callum - CandyBear
    Alice Cullen - TheRumIsGone


    Begint onpartijdig:
    Manora-MangaXD [gaat over naar San Giovanni]
    Bella - TheRumIsGone [gaat naar de Volturi om Renesmee terug te halen]
    Jasper Withlock Cullen - Martha1Dx [wordt San Giovanni]


    Ik heb de personen uit de boeken die nog niet gespeeld worden hier niet bijstaan maar je mag ze altijd nog invullen in het rollentopic. Zo is het overzichterlijker.

    Meedoen mag en kan altijd

    [ bericht aangepast op 20 mei 2012 - 20:49 ]


    Remember to be ridiculous.

    [net mijn vierduizendste woord in dat ene supergeheime document getypt. Applausje voor mij]


    Remember to be ridiculous.

    [*applaus*]


    Never let the fear of striking out keep you from playing the game~.

    [*diepe buiging* Dank u, dank u]


    Remember to be ridiculous.

    Manora
    Er was nog één vraag die ik moest stellen. Dit wa ook meteen een beslissende vraag, ik moet hem alleen goed formuleren.
    'Sake hoort zeker niet bij jullie? hè...' Zucht ik, het antwoord had ik allang in Jona's ogen kunnen lezen.

    Sake
    Dát was het grootste probleem. Aan Aro vragen waar mijn zus is. Hij zal meteen ook zien dat ze een beheersing probleem heeft en haar als bedreiging gaan zien. Ook weet ik zeker dat die andere daar nooit blij mee zouden zijn. Nog een andere reden is dat ik me kan voorstellen dat ze een gave heeft. Als Aro dáár achterkomt zijn we bijde de lul...
    'Geen goed idee...' mompel ik,

    [ bericht aangepast op 23 mei 2012 - 7:39 ]


    Het onbegrijpelijkste van de wereld is dat hij begrijpelijk is - Albert Einstein

    [Jeeeeeeeeeeee-verzin maar hoe lang het nog door gaat-eeeeeeeeej... Heb je hem al opgestuurd??? Of niet (A) ]


    Het onbegrijpelijkste van de wereld is dat hij begrijpelijk is - Albert Einstein

    [nee wnat ik heb de eerste twee uur vrij (yeah)en wil dan nog verder]


    Remember to be ridiculous.

    Jona
    Ik schud mijn hoofd. 'Ik weet niet of hij zich bij de Volturi heeft aangesloten maar hij verkoos toen der tijd het leven als nomade. Nu maar hopen dat hij dat nog steeds doet want ik zie hem liever niet als tegenstander.'
    Ik bijt even op mijn lip. Sake als tegenstander. Een gevecht met Sake. IK denk niet dat ik hem iets aan zou kunnen doen.

    Nahuel
    Ik haal mijn schouders op. 'Dan vraag je het niet aan Aro,' zeg ik. 'Best begrijpelijk want in mijn ogen is het een egoïstische gast die zich verschuilt achter ontzettend getalenteerde ordewachten.'
    Ja als Aro er ooit achterkomt dat ik zo over hem denk dat zal ik heel waarschijnlijk midden door de zon moeten gaan lopen om mezelf in leven te houden.


    Remember to be ridiculous.

    Sake
    'Wat doe je hier dan als je hem haat?' Ik kijk op mijn horloge, jeetje is het al zo laat!
    'Heb je zin om zo mee te gaan jagen?' vraag ik even buiten het gesprek,

    Manora
    Ik zucht opgelucht, 'Ik hoop ook dat hij dan nomade is gebleven, anders moet ik even met hem gaan praten en ik vraag me of dat goed afloopt voor hem.'

    [is het al bijna nacht?]


    Het onbegrijpelijkste van de wereld is dat hij begrijpelijk is - Albert Einstein

    Jona
    'Ik hoop ook dat hij een nomade bleef,' zucht ik. 'Ik zou het jammer vinden als hij dood ging.'
    Aan haar geschrokken gezicht te zien zei ik net iets heel stoms en ik kan mezelf wel slaan. Ze wist ntuurlijk helemaal niets over de oorlog die bezig was.

    Nahuel
    'Met de Volturi aan de macht zijn ik en mijn halfzussen verzekerd van onze veiligheid,' verklaar ik. 'Het is al een keer bijna verkeerd afgelopen en ik heb geen idee hoe de San Giovanni ons zullen behandelen. Maar graag.'

    [Ehm, eigenlijk is het bijna ochtend denk ik want de vampiers hebben net allemaal gejaagd..]


    Remember to be ridiculous.

    [Sake in ieder geval niet]
    Manora
    'Hoe bedoel je: Dood!?' Roep ik verontwaardigt, mijn stem slaat over.
    Ik adem zwaar in en uit, op het nippertje kalmeer ik hopelijk..

    [Sake]
    We lopen de stad uit, 'Waar wil je als eerste gaan jagen? Waar jaag je eigenlijk op?' vraag ik aan Nahuel.
    Ondertussen spoor ik de horizon af, op zoek naar vijanden die toevallig ons pat kunnen kruisen.

    [gaat misschien even duren voor ik ga reageren, mail even doorwerken!]


    Het onbegrijpelijkste van de wereld is dat hij begrijpelijk is - Albert Einstein

    [moeder op de overloop terwijl ik moet slapen, terug zodra ze weg is.]


    Remember to be ridiculous.

    [ben klaar!]


    Het onbegrijpelijkste van de wereld is dat hij begrijpelijk is - Albert Einstein

    Nahuel
    'Maakt me niet uit,' zeg ik. 'En ik jaag net als volledige vampiers gewoon op mensen. En in de supermarkt.'
    Ik kijk hem glimlachend aan. Ik mag Sake wel. Hij is nogal vreemd omdat hij zijn hoofd tegen een muur aanknalde, maar ik mag hem.

    Jona
    'Rustig,' zeg ik. 'Ik wil Sake ook niet dood hebben want ik vind hem ontzettend aardig.'
    Ik haal even diep adem. Een reflex. Een menselijke trek die ik er nooit uitkreeg. 'Maar de oorlog tussen onze clan en die van de Volturi is nogal link. Vijanden zijn vijanden, als jij ze niet dood, doden zij jou.'


    Remember to be ridiculous.

    [Iemand die Elena wil komen gezelschap houden?]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    [srry, Nahuel is in gesprek met Sake, Jona met Manora en Callum ligt de komende tijd dood te gaan van de pijn.]


    Remember to be ridiculous.