• Het verhaal:
    Het is het jaar 2143. In de vampierwereld is de Volturi nog steeds aan de macht maar nog geen twintig kilometer verder zit in San Giovanni een clan nog groter en ontzagwekkendere clan als zij. Na enkele eeuwen durven zij eindelijk hun greep naar macht te doen en de Volturi aan te vechten. In het begin was de strijd nog onzichtbaar voor onpartijdige vampiers maar nu zijn ook zij aan de beurt om een kant te kiezen. De provincie Pisa verandert in een bovennatuurlijk slachtveld. Worden er vriendschappen gesloten? Ontstaan er liefdes? En kan je je oude vrienden nog vertrouwen?




    Regels
    - Je mag niemand doden zonder toestemming van die persoon.
    - Houdt het realistisch
    - Bij OOC praat je tussn haakjes
    - Alleen de Cullens en de Denali’s zijn vegetarisch
    - Er wordt niet in je eigen stad gejaagd
    - 16+ toegestaan
    - Er zijn geen twee dezelfde gaves
    - Je hebt altijd maar een gave en die maakt je niet onverslaanbaar
    - Als je een bestaand personage hebt heeft hij alleen een gave als het in het boek ook zo is
    - Er zijn geen weerwolven
    - Maximaal 3 personen
    - Partners in het boek zijn dat ook hier
    - Houdt de aantallen gelijk tussen Volturi-aanhangers en San Giovanni leden
    - Meldt het als je langer als twee dagen afwezig bent anders mag je personage door iedereen gedood worden.
    -Naamsverandering doorgeven.


    Volturi:

    Nahuel - Candybear
    Valentijn Emilio Scagliotti - TheRumIsGone
    Jane - iMacbook
    Sake - MangaXD
    Angelique Madeline Valois - Leannan
    Alexander (Alex) Miraz - HurtedHeart
    Renesmee - Martha1Dx



    San Giovanni:
    Jona - CandyBear
    Elena - Brennanzer
    Ace - myMOMENTS
    May Violet Grey - HurtedHeart
    Callum - CandyBear
    Alice Cullen - TheRumIsGone


    Begint onpartijdig:
    Manora-MangaXD [gaat over naar San Giovanni]
    Bella - TheRumIsGone [gaat naar de Volturi om Renesmee terug te halen]
    Jasper Withlock Cullen - Martha1Dx [wordt San Giovanni]


    Ik heb de personen uit de boeken die nog niet gespeeld worden hier niet bijstaan maar je mag ze altijd nog invullen in het rollentopic. Zo is het overzichterlijker.

    Meedoen mag en kan altijd

    [ bericht aangepast op 20 mei 2012 - 20:49 ]


    Remember to be ridiculous.

    Alice Cullen

    Een klein glimlachje verscheen op mijn gezicht toen hij zijn pion één vakje naar voren zette, presies zoals ik hem ook al zag doen. Zelf zette ik mijn loper net achter mijn pion en keek hem aan, nieuwschierig of hij al wist dat ik doorhad wat hij zou doen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Valentijn Emilio Scagotti

    Het voelde fijn, haar zo dicht bij mij, het gevoel van thuis. Eén hand liet ik rustig vanaf haar hooft door haar haar gaan, haar zachte haar, dat nogaltijd hetzelfde rook, voor mij in iedergeval.


    Don't be like the rest of them, darling

    Elena
    Ik begon vanzelf te glimlachen toen hij met zijn hand door mijn haar ging. Het voelde gewoon zo goed. Ook kreeg ik een raar gevoel in mijn buik. Waren het vlinders? Ik had eerlijk gezegd geen idee, maar het kon best dat ik gevoelens had voor Valentijn.

    [ bericht aangepast op 25 mei 2012 - 21:47 ]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Valentijn Emilio Scagotti

    Van haar haar streek mijn hand een plukje van haar haar voor haar ogen vandaan achter haar oor en streelde mijn vinger langzaam haar wang. 'Ik heb je echt gemist' Fluisterde ik zacht.


    Don't be like the rest of them, darling

    Elena
    'Ik jou ook.' fluisterde ik terug en als ik nog mens was, was ik waarschijnlijk aan het huilen van geluk. Op dat moment maakte hij me de gelukkigste persoon op aarde. Wij twee waren het enige wat telde, na al die jaren, eindelijk terug samen.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    {Moet gaan, zal morgenvroeg of morgenmiddag weer reageren ^^}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Oké, is goed.]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Ace
    Ik staarde even nadenkend naar het schaakbord. Ik zette mijn rechter paard naar voren. En ging achterover zitten.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Valentijn Emilio Scagotti

    'Waarschijnlijk moet ik zo terug' deelde ik spijtend mee, het liefst bleef ik hier bij haar, maar als ze er bij de Volturi achter kwamen dat ik hier was en aan het praten was met iemand van de San Giovanni clan zouden ze wat minder begrijpbaar kunnen zijn, en dat wilde ik haar niet aandoen.

    [ bericht aangepast op 26 mei 2012 - 10:59 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Alice Cullen

    'heb je een gave?' vroeg ik hem waarna ik mijn loper vanachter mijn pion naar de andere kant van het schaakbord schoof, als hij het al gezecht had was ik heb vergeten.


    Don't be like the rest of them, darling

    Elena
    'Is goed.' zei ik spijtig en liet hem langzaamaan los. Het was fijn om hem nog eens terug te zien.
    'Zie ik je nog wel eens?' vroeg ik hem hopend.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Ace
    Ik grijnsde en concentreerde me op het schaakstuk. Ik liet een pion met mijn gedachten naar voor zweven. "Grotere voorwerpen lukken ook, maar die gaan wat moeilijker. Behalve als ik kwaad ben, dan lukt alles zo een beetje." grinnikte ik.
    "En jij? Heb jij een gave?"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Valentijn Emilio Scagotti

    'Tuurlijk' zei ik waarna ik mijn hand langs haar kaak liet gaan en een korte kus op haar lippen drukte en toen wegliep en tussen de bomen verderdwijnde, de kus voelde in iedergeval beter dan klooit gedacht had. Dacht ik grijnzend toen ik begon te rennen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Alice Cullen

    'Cool' zeiik terwijl mijn ogen naar het schaaldruk keken, 'Ik kan in de toekomst kijken, in iedergeval totdat diegene zijn besluit veranderd' zeg ik terwijl ik mijn rug weer tegen de rugleuning laat zakken


    Don't be like the rest of them, darling

    Ace
    "Cool." grinnikte ik en ging ook achterover zitten.
    "Wacht eens even..." ik keek haar bedenkelijk aan. "Hé, dat is niet eerlijk!" riep ik uit.


    “To live will be an awfully big adventure.”