• Het verhaal:
    Het is het jaar 2143. In de vampierwereld is de Volturi nog steeds aan de macht maar nog geen twintig kilometer verder zit in San Giovanni een clan nog groter en ontzagwekkendere clan als zij. Na enkele eeuwen durven zij eindelijk hun greep naar macht te doen en de Volturi aan te vechten. In het begin was de strijd nog onzichtbaar voor onpartijdige vampiers maar nu zijn ook zij aan de beurt om een kant te kiezen. De provincie Pisa verandert in een bovennatuurlijk slachtveld. Worden er vriendschappen gesloten? Ontstaan er liefdes? En kan je je oude vrienden nog vertrouwen?

Regels
    - Je mag niemand doden zonder toestemming van die persoon.
    - Houdt het realistisch
    - Bij OOC praat je tussn haakjes
    - Alleen de Cullens en de Denali’s zijn vegetarisch
    - Er wordt niet in je eigen stad gejaagd
    - 16+ toegestaan
    - Er zijn geen twee dezelfde gaves
    - Je hebt altijd maar een gave en die maakt je niet onverslaanbaar
    - Als je een bestaand personage hebt heeft hij alleen een gave als het in het boek ook zo is
    - Er zijn geen weerwolven
    - Maximaal 3 personen
    - Partners in het boek zijn dat ook hier
    - Houdt de aantallen gelijk tussen Volturi-aanhangers en San Giovanni leden
    - Meldt het als je langer als twee dagen afwezig bent anders mag je personage door iedereen gedood worden.
    -Naamsverandering doorgeven.

Volturi:

Nahuel - Candybear
    Valentijn Emilio Scagliotti - TheRumIsGone
    Jane - iMacbook
    Sake - MangaXD
    Angelique Madeline Valois - Leannan
    Alexander (Alex) Miraz - HurtedHeart
    Renesmee - Martha1Dx

San Giovanni:
    Jona - CandyBear
    Elena - Brennanzer
    Ace - myMOMENTS
    May Violet Grey - HurtedHeart
    Callum - CandyBear
    Alice Cullen - TheRumIsGone

Begint onpartijdig:
    Manora-MangaXD [gaat over naar San Giovanni]
    Bella - TheRumIsGone [gaat naar de Volturi om Renesmee terug te halen]
    Jasper Withlock Cullen - Martha1Dx [wordt San Giovanni]

Ik heb de personen uit de boeken die nog niet gespeeld worden hier niet bijstaan maar je mag ze altijd nog invullen in het rollentopic. Zo is het overzichterlijker.

Meedoen mag en kan altijd

[ bericht aangepast op 20 mei 2012 - 20:49 ]

Remember to be ridiculous.

Elena
    'Ik heb er iets van gehoord ja, maar ik houd me niet zo hard bezig met wat de Volturi uitsteekt in het buitenland.' zei ik. Het enige wat me intresseerde was hoe we ze het best konden verslaan.

We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

Bella

Ik knikte en keek toen om me heen, ik zal of vanacht of morgen naar de Volturi vertrekken maar had geen idee hoe ik daar binnen moest komen en hoe ik zonder problemen daar weer weg moest komen, ze hadden Renesmee waarmee ze gelijk iets hadden om me pijn te doen 'Weet je een manier om de Volturi binnen te komen?' Vroeg ik haar, mischien dat ze iets wist, de hulp kon ik nu gebruiken.

Alice Cullen

'Mischien hoef je niet zozeer wraak te nemen, mischien helpt het alleen al om naar hem toe te gaan en te praten, onthou dat jij sterker bent en als hij iets probeerd je alsnog weg kan rennen.' Opper ik, het leek me de handigste manier, zo hoefde hij niet zonodig sterker te zijn, hij kon doen wat hij wilde als hij maar onthielt dat hij de touwtjes in handen had.

Don't be like the rest of them, darling

Ace
    "Ik-ik heb wat tijd nodig om na te denken." ik zuchtte.
    "Ik moet terug. Hij is niet mijn enige probleem." Ik ging rechtstaan en forceerde een glimlach.
    "Kom je mee?"

“To live will be an awfully big adventure.”

Elena
    'Er is een ingang in het dichtsbijzijnde bos.' zei ik. 'Bijna niemand weet deze ingang zijn, zelfs niet de meeste vampiers van de Volturi zelf. Hij is onbewaakt en je kan er gemakkelijk binnen en buiten.' vertelde ik haar. Zelf had ik de gang nog niet gebruikt, maar ik had er wel al over horen vertellen.

Alice Cullen

Ik knikte, zelf was ik hier alleen maar om hem te steunen, en het bleek dat hij daar wel wat aan gehad had, ik stond op en haalde eerst een hand door mijn haar.

Bella

Toen ze vertelde over de ingang sierde een glimlach mijn gezicht, het zou perfect zijn, op die manier hadden ze waarschijnlijk later pas door dat ik binnen was, waneer ik renesmee al gevonden had en hopelijk al weg was.
    'Dankje' Bedankte ik haar, ze had me zoizo al erg geholpen.

Ace
    Ik liep terug naar de ondergrondse gangen. Deze keer op een sneller tempo, maar nog steeds zodat Alice kon volgen.
    "Bedankt om mee te gaan." zei ik, toen we terug waren. "Het heeft me veel geholpen."
    Ik draaide me om, liep de laatste meters naar de ingang en hoorde Elena's stem. Ik voelde hoe de woede weer in mijn lichaam begon te borrelen en zag uit mijn ooghoeken hoe verschillende blaadjes en andere dingen begonnen zweven. Ik sloot mijn ogen en ademde diep in. Ik probeerde mezelf te kalmeren, kreeg weer vat op mijn gave en draaide me om naar Alice, om haar reactie te zien.

Elena
    'Geen probleem.' glimlachte ik nog naar haar. Hoe meer mensen we hielpen, hoe meer mensen we aan onze kant konden krijgen en hoe meer kansen we hadden om te winnen.

Alice Cullen

Toen we een paar meter voor de ingang waren stopte ik, ik hoorde een bekende stem, de stem van Bella, als ze hier was om me terug te halen zou ik dat haar niet laten doen, en als ze hier voor een andere reden was zou ik niet willen dat ze mij tegenkwam. Ik draaide me om en liep een paar meter terug waarna ik tegen een boom leunde.

Ace
    Ik zag haar gezicht en nu was ik degen die bezorgd op haar toe stapte.
    "Gaat het wel?" vroeg ik op mijn beurt.

Alice Cullen

Ergens was het komisch, de manier waarop we steeds wisselden tussen de rollen van bezorgde en hulpeloze rol, 'Gaat wel' Zei ik waarna ik nadacht 'Het meisje waarbij Elena was ken ik, ze hoorde bij mijn familie voordat ik wegging' Leg ik uit.

Ace
    "Elena." gromde ik. Ik wist weer maar net mijn krachten in toom te houden.
    "Waarom ben je eigenlijk weggegaan?"

Alice Cullen

'De jongen waarvan ik hielt is verdwenen en waarschijnlijk dood' Legde ik uit, waarna ik het lege gat voelde op het plek waar mijn hart hoorde te zitten, ik miste hem meer dan ik ooit iemand had gemist.

Ace
    "Liefde is een pijnlijk iets." zuchtte ik. "Daarom heb ik mezelf voorgenomen nooit meer van iemand te houden."

[Iemand van de Volturi die Elena wil ontmoeten voor war drama/actie/wie weet zelfs romantiek
    -wbw-]

[ bericht aangepast op 24 mei 2012 - 20:41 ]

Alice Cullen

'Slim idee' Zei ik terwijl er weer een glimlach op mijn verzicht verscheen, ik miste hem, en dat zou niet snel over zijn maar door de andere dingen lukte het deels om hem ver weg te stoppen.