• Het verhaal:
    Het is het jaar 2143. In de vampierwereld is de Volturi nog steeds aan de macht maar nog geen twintig kilometer verder zit in San Giovanni een clan nog groter en ontzagwekkendere clan als zij. Na enkele eeuwen durven zij eindelijk hun greep naar macht te doen en de Volturi aan te vechten. In het begin was de strijd nog onzichtbaar voor onpartijdige vampiers maar nu zijn ook zij aan de beurt om een kant te kiezen. De provincie Pisa verandert in een bovennatuurlijk slachtveld. Worden er vriendschappen gesloten? Ontstaan er liefdes? En kan je je oude vrienden nog vertrouwen?




    Regels
    - Je mag niemand doden zonder toestemming van die persoon.
    - Houdt het realistisch
    - Bij OOC praat je tussn haakjes
    - Alleen de Cullens en de Denali’s zijn vegetarisch
    - Er wordt niet in je eigen stad gejaagd
    - 16+ toegestaan
    - Er zijn geen twee dezelfde gaves
    - Je hebt altijd maar een gave en die maakt je niet onverslaanbaar
    - Als je een bestaand personage hebt heeft hij alleen een gave als het in het boek ook zo is
    - Er zijn geen weerwolven
    - Maximaal 3 personen
    - Partners in het boek zijn dat ook hier
    - Houdt de aantallen gelijk tussen Volturi-aanhangers en San Giovanni leden
    - Meldt het als je langer als twee dagen afwezig bent anders mag je personage door iedereen gedood worden.
    -Naamsverandering doorgeven.


    Volturi:

    Nahuel - Candybear
    Valentijn Emilio Scagliotti - TheRumIsGone
    Jane - iMacbook
    Sake - MangaXD
    Angelique Madeline Valois - Leannan
    Alexander (Alex) Miraz - HurtedHeart
    Renesmee - Martha1Dx



    San Giovanni:
    Jona - CandyBear
    Elena - Brennanzer
    Ace - myMOMENTS
    May Violet Grey - HurtedHeart
    Callum - CandyBear
    Alice Cullen - TheRumIsGone


    Begint onpartijdig:
    Manora-MangaXD [gaat over naar San Giovanni]
    Bella - TheRumIsGone [gaat naar de Volturi om Renesmee terug te halen]
    Jasper Withlock Cullen - Martha1Dx [wordt San Giovanni]


    Ik heb de personen uit de boeken die nog niet gespeeld worden hier niet bijstaan maar je mag ze altijd nog invullen in het rollentopic. Zo is het overzichterlijker.

    Meedoen mag en kan altijd

    [ bericht aangepast op 20 mei 2012 - 20:49 ]


    Remember to be ridiculous.

    {Ik ben ook weer terug, zal zo reageren ^^}


    Don't be like the rest of them, darling

    Alice Cullen

    'Naar griekenland' Andwoorde hij waarna hij na een lange tijd de woorden 'Mijn vader' Andwoorde, ik zei niets, ergens was het zijn keus en als hij hem zo erg hate dat hij wilde doen wat hij van plan was te doen zou het waarschijnlijk ook niet totaal onterecht zijn.

    Bella

    Toen plots iemand voor mij kwam staan keek ik eerst naar boven, tuurlijk het was mischien slim geweest om naar boven te kijken, ik keek naar het meisje dat met een argwaanende stem vroeg wie ik was en wat ik kwam doen. 'Ik ben Bella, en ben opweg naar de Volturi' Zei ik, ergens was het dom omdat ik niet wist of ze mischien bij de volturi hoorde.


    Don't be like the rest of them, darling

    Ace
    We liepen nog een lange tijd in stilte. Plots bleef ik stilstaan. Ik staarde naar het huis van mijn nachtmerrie's.
    "Het is niets veranderd." fluisterde ik, eigenlijk tegen niemand.
    Ik liep naar de achterkant en klom via een openstaand raam naar binnen. Ik stond in mijn vroeger kamer. Ook al stond er enkel een bed en een kast, toch was het hem gelukt er een puinhoop van te maken. Het bed was kapot geklopt en de kast lag gebarsten op de grond. Dit had hij waarschijnlijk gedaan, toen hij merkte dat ik was verdwenen. Ik slikte de emoties weg toen ik zag dat hij mijn kamer al als vuilnisbelt gebruikte. Blikjes bier en lege pakken friet lagen verspreid door de kamer.
    "Welkom thuis, zeggen ze dan."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Elena
    'Als je naar de Volturi gaat, wat doe je dan in onze bossen, de bossen van de San Giovanni clan?' vroeg ik haar. Het was te denken dat het iemand van de Volturi was, maar ik snapte niet wat ze hier deed. Als ze bij de Volturo hoorde had ze hier toch niets te zoeken, tenzij ze spioneerde.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Bella

    San Giovanni clan.. Ik had er vaag van gehoort door de verhalen die er thuis wel eens verteld waren maar veel wist ik er niet over, 'Ik ga naar de volturi omdat ze mijn dochter hebben' Leg ik uit, het was nu in iedergeval duidelijk dat ze niet bij de Volturi hoorde.

    Alice Cullen

    Zelf keek ik ook de kamer rond toen ik achter hem aan door het openstaande raam naar binnen was gegaan, de kamer was aan zijn blik te zien waarschijnlijk zijn vroegere kamer. 'Welkom thuis, zeggen ze dan.' Zei hij waarna ik in een andere kamer duidelijk een mens hoorde simpel weg door het kloppen van een hart.


    Don't be like the rest of them, darling

    Elena
    'Typisch,' zuchtte ik, 'dat is de enige manier hoe de Volturi nog aan nieuwe leden komt. Ontvoering. Hoe laag kunnen ze nog zinken.' zei ik. Wanneer zouden ze dan ook eindelijk beseffen dat als de oorlog uitbreekt, wij met de overwinning gaan lopen.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Bella

    'Ze azen al lang op de leden van mijn familie' Zeg ik waarna ik weer naar het meisje kijk en me afvroeg wat de vultori haar gedaan had en bij welke clan zij hoorde.


    Don't be like the rest of them, darling

    Ace
    Ik liet de troosteloze kamer achter me en liep geruisloos de trap af. Ik volgde het geluid van zijn hartslag en de stank die gewoon van hem af wasemde.
    In de woonkamer vond ik hem. Hij zat een voetbalwedstrijd te kijken en had me nog niet opgemerkt. Plots werd ik overspoeld door een vreemd soort angst. Ook al wist ik dat ik sterker was dan hem, toch voelde ik weer die typische angst van vroeger. Ik keek naar zijn handen, die steeds zo hard en pijnlijk waren geweest.
    Plots schoot ik weg. Ik kon dit niet!
    Ik rende de voordeur uit en rende zo hard ik kon tot ik hem niet meer rook of hoorde. Pas dan liet ik me op de grond zakken.
    Ik verstopte mijn hoofd tussen mijn knieën en zou gehuild hebben moest ik het kunnen. Waarom had ik het ook geprobeerd?
    Die gast had nog steeds macht over me.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Elena
    'Ik ben Elena trouwens, lid van de San Giovanni clan' stelde ik mezelf voor. Ze leek me nog aardig, misschien was er zelfs kans dat, als ze haar dochter had weggehaald bij de Volturi, ze met haar familie bij ons kwam voor de oorlog.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Alice Cullen

    Ik volgde hem eerst op een afstand en zag hoe hij eerst naar de man in de stoel keek en daarna wegrende door de voordeur, de man had weinig door en bleef de wedstreid kijken, even keek ik naar de man en begreep de angst van Ace waarna ik hem achterna rende. Ik vond hem op de grond een paar kilometer verderop, zijn hooft had hij tussen zijn knieën geklemt, ik zakte tegenover hem neer waarna ik zacht 'Gaat het?' vroeg.

    Bella

    'Aangenaam' Zei ik met een glimlach, 'Hoe groot is jullie clan?' Vroeg ik haar nieuwschierig, ik had somige namen van clans gehoort maar verder was niet veel me bekent.

    [ bericht aangepast op 24 mei 2012 - 19:25 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Ace
    "Ik snap het niet! Hoe kan hij nog zo'n invloed op me hebben?"
    Ik sloeg met mijn vuist tegen de grond, toen ik mijn hand terugtrok zat er een putje.
    "Ik ben sterker dan hem, waarom ben ik zo bang?" fluisterde ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Elena
    'Nog niet zo groot, maar dat komt nog wel.' zei ik. 'Als het moment daar is, zullen we de Volturi vast en zeker verslaan.' ik zei het met een heleboel zekerheid in mijn stem.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Alice Cullen

    'Waarschijnlijk door de dingen die je vroeger hebt meegemaakt' Andwoorde ik, zelf kon ik me van mijn verandering en van de korte tijd daarna niets herinneren, en was gelukkig geweest en had Jasper gevonden.. Jasper.. Toen ik aan hem dacht brak er iets binnen in me, ik miste hem verschrikkelijk veel.
    'Je bent sterker, en je hebt de keuze om na te denken over de dingen die je doet en van plan bent om te doen'


    Don't be like the rest of them, darling

    Blella

    'Mischien ken je de opstand van een hele tijd geleden tussen de Cullens en de Volturi?' Vroeg ik haar, zelf had ik daar veel in meegedragen, de Volturi was gekomen om mijn dochter, waarvan ze dachten dat ze gevaarlijk zou zijn, en nu deden ze hetzelfde, ze hadden mijn dochter, en ik zou alles doen om haar terug te halen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Ace
    Ik keek naar haar op.
    "Ik voel me zo verloren." bekende ik. "De hele wereld lijkt plots groter, ruimer, maar toch kleiner. Ik kan het niet uitleggen, maar ik kan van niets meer zeker zijn. Ik ben bang." gaf ik toe. Plots wist ik wat mijn grootste angst was. Mijn grootste angst was nooit geliefd te zijn of nooit meer van iemand te kunnen houden.


    “To live will be an awfully big adventure.”