• Het verhaal:
    Het is het jaar 2143. In de vampierwereld is de Volturi nog steeds aan de macht maar nog geen twintig kilometer verder zit in San Giovanni een clan nog groter en ontzagwekkendere clan als zij. Na enkele eeuwen durven zij eindelijk hun greep naar macht te doen en de Volturi aan te vechten. In het begin was de strijd nog onzichtbaar voor onpartijdige vampiers maar nu zijn ook zij aan de beurt om een kant te kiezen. De provincie Pisa verandert in een bovennatuurlijk slachtveld. Worden er vriendschappen gesloten? Ontstaan er liefdes? En kan je je oude vrienden nog vertrouwen?




    Regels
    - Je mag niemand doden zonder toestemming van die persoon.
    - Houdt het realistisch
    - Bij OOC praat je tussn haakjes
    - Alleen de Cullens en de Denali’s zijn vegetarisch
    - Er wordt niet in je eigen stad gejaagd
    - 16+ toegestaan
    - Er zijn geen twee dezelfde gaves
    - Je hebt altijd maar een gave en die maakt je niet onverslaanbaar
    - Als je een bestaand personage hebt heeft hij alleen een gave als het in het boek ook zo is
    - Er zijn geen weerwolven
    - Maximaal 3 personen
    - Partners in het boek zijn dat ook hier
    - Houdt de aantallen gelijk tussen Volturi-aanhangers en San Giovanni leden
    - Meldt het als je langer als twee dagen afwezig bent anders mag je personage door iedereen gedood worden.
    -Naamsverandering doorgeven.


    Volturi:

    Nahuel - Candybear
    Valentijn Emilio Scagliotti - TheRumIsGone
    Jane - iMacbook
    Sake - MangaXD
    Angelique Madeline Valois - Leannan
    Alexander (Alex) Miraz - HurtedHeart
    Renesmee - Martha1Dx



    San Giovanni:
    Jona - CandyBear
    Elena - Brennanzer
    Ace - myMOMENTS
    May Violet Grey - HurtedHeart
    Callum - CandyBear
    Alice Cullen - TheRumIsGone


    Begint onpartijdig:
    Manora-MangaXD [gaat over naar San Giovanni]
    Bella - TheRumIsGone [gaat naar de Volturi om Renesmee terug te halen]
    Jasper Withlock Cullen - Martha1Dx [wordt San Giovanni]


    Ik heb de personen uit de boeken die nog niet gespeeld worden hier niet bijstaan maar je mag ze altijd nog invullen in het rollentopic. Zo is het overzichterlijker.

    Meedoen mag en kan altijd

    [ bericht aangepast op 20 mei 2012 - 20:49 ]


    Remember to be ridiculous.

    [Euhm, mag ik een reactie van Alice?]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Valentijn Emilio Scagotti

    'Eeuwen lang kunnen vervelen zonder oud te worden.. Dat zou vast de schrik zijn geweest van onze vorige buurtbewoners' Zeg ik grijnzend, de meesten hadden vroeger al een gegronde hekel aan ons gehad.


    Don't be like the rest of them, darling


    Na een tijdje liep ik hem achterna en ging tegenover hem zitten 'Ik neem aan dat je weet hoe je moet schaken?' Vroeg ik hem glimlachend, ergens was het niet eerlijk omdat ik wist wat en welke zetten hij zou zetten zodra hij het vanplan was te doen.

    [ bericht aangepast op 25 mei 2012 - 21:03 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    TheRumIsGone schreef:
    (...)

    Ik liep haar achterna de ruimte in waarna ik de kamer doorzocht naar een schaakbord en schaakstukken, ik had ze snel gevonden en op een tafeltje neergelecht waarna ik de schaakstukken op de goede plaats zette 'Kun je schaken?' Vroeg ik hem.

    euhm khad ondertussen al opnieuw gepost hoor!


    “To live will be an awfully big adventure.”

    myMOMENTS schreef:
    Ace
    "Kom je?" vroeg ik, terwijl ik nog even achterom keek. Ik spurtte de ontspanningruimte binnen en nam het schaakbord uit de kast. Ik zette alle pionnen klaar en ging zitten.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {Sorry niet gezien..}


    Don't be like the rest of them, darling

    Elena
    Ik schoot in de lach. Het was eeuwen geleden dat ik nog zo had gelachen om zoiets stom. 'Ik heb je gemist.' fluisterde ik naar hem. Ook al kon ik niet rood worden, toch wendde ik mijn blik af uit gewoonte.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    {Heb het veranderd btw myMOMENTS}


    Don't be like the rest of them, darling

    Ace
    Ja, maar ik ben er niet zo een wonder in." fluisterde ik waarschuwend.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Valentijn Emilio Scagotti

    'Ik jouw ook' Zei ik met een glimlach, ik had de momenten gemist waarop ze lachte, de dingen die ze deed en hoe ze me toch altijd liet verassen. 'Heb je een gave?' Vroeg ik haar nieuwschierig waarna ik ongemerkt dichter naar haar toe ging staan.


    Don't be like the rest of them, darling

    Elena
    'Ik kan iemands grootste angsten in zijn ogen zien.' zei ik. 'En jij?' vroeg ik geïnteresseerd. Ik zag dat hij probeerde om onopgemerkt wat dichter te komen, ook ik deed hetzelfde.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Alice Cullen

    'We zullen zien' Zei ik waarna ik mijn meest linkse pion één vakje naar voren en leune dan met mijn rug tegen de leuning van mijn stoel, dit zou vast interesant worden.


    Don't be like the rest of them, darling

    Ace
    Ik zette een pion één vakje naar voren, waardoor ik mijn loper vrij zou kunnen bewegen. Ik leunde voorover en staarde haar verwachtingsvol aan.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Valentijn Emilio Scagotti

    'Mischien geeft dit je een hint' Zei ik waarna ik binnen een paar minuten mezelf ontzichtbaar had gemaakt, dit werd nog leuk.. Zonder geluid ging ik achter haar staan en mijn armen om haar nek leg en mezelf zichtbaar maak, 'Al een idee?'


    Don't be like the rest of them, darling

    Elena
    'Ik heb wel zo'n flauw vermoeden.' zei ik grinnikend. Ik draaide me om in zijn armen en gaf hem een knuffel. Deze keer liet ik niet meteen los. Rustig legde ik mijn hoofd op zijn borstkas, waar ooit zijn hart hoorde te kloppen.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe