• Het verhaal:
    Het is het jaar 2143. In de vampierwereld is de Volturi nog steeds aan de macht maar nog geen twintig kilometer verder zit in San Giovanni een clan nog groter en ontzagwekkendere clan als zij. Na enkele eeuwen durven zij eindelijk hun greep naar macht te doen en de Volturi aan te vechten. In het begin was de strijd nog onzichtbaar voor onpartijdige vampiers maar nu zijn ook zij aan de beurt om een kant te kiezen. De provincie Pisa verandert in een bovennatuurlijk slachtveld. Worden er vriendschappen gesloten? Ontstaan er liefdes? En kan je je oude vrienden nog vertrouwen?




    Regels
    - Je mag niemand doden zonder toestemming van die persoon.
    - Houdt het realistisch
    - Bij OOC praat je tussn haakjes
    - Alleen de Cullens en de Denali’s zijn vegetarisch
    - Er wordt niet in je eigen stad gejaagd
    - 16+ toegestaan
    - Er zijn geen twee dezelfde gaves
    - Je hebt altijd maar een gave en die maakt je niet onverslaanbaar
    - Als je een bestaand personage hebt heeft hij alleen een gave als het in het boek ook zo is
    - Er zijn geen weerwolven
    - Maximaal 3 personen
    - Partners in het boek zijn dat ook hier
    - Houdt de aantallen gelijk tussen Volturi-aanhangers en San Giovanni leden
    - Meldt het als je langer als twee dagen afwezig bent anders mag je personage door iedereen gedood worden.
    -Naamsverandering doorgeven.


    Volturi:

    Nahuel - Candybear
    Valentijn Emilio Scagliotti - TheRumIsGone
    Jane - iMacbook
    Sake - MangaXD
    Angelique Madeline Valois - Leannan
    Alexander (Alex) Miraz - HurtedHeart
    Renesmee - Martha1Dx



    San Giovanni:
    Jona - CandyBear
    Elena - Brennanzer
    Ace - myMOMENTS
    May Violet Grey - HurtedHeart
    Callum - CandyBear
    Alice Cullen - TheRumIsGone


    Begint onpartijdig:
    Manora-MangaXD [gaat over naar San Giovanni]
    Bella - TheRumIsGone [gaat naar de Volturi om Renesmee terug te halen]
    Jasper Withlock Cullen - Martha1Dx [wordt San Giovanni]


    Ik heb de personen uit de boeken die nog niet gespeeld worden hier niet bijstaan maar je mag ze altijd nog invullen in het rollentopic. Zo is het overzichterlijker.

    Meedoen mag en kan altijd

    [ bericht aangepast op 20 mei 2012 - 20:49 ]


    Remember to be ridiculous.

    [oeps, snel beter]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Manora
    Ik kijk Jona verbluft aan. 'Jij kent mijn broer?' totaal verwart door de zekereid dat hij niet dood was ga ik tegen een boom aan staan. 'Vertel' Beveel ik


    Het onbegrijpelijkste van de wereld is dat hij begrijpelijk is - Albert Einstein

    Jona
    Ik kijk haar aan. 'Er is niet veel te vertellen,' zeg ik. 'Ik kwam hem zo'n vijftig jaar geleden een keer tegen hier in het bos. Hij was toen een nomade. We boden hem een plek bij ons aan, dat doen we namelijk bij iedereen maar hij was opzoek naar jou.'
    Ik verzwijg maar even dat ik toen dacht dat ik eindelijk mijn partner had gevonden. Ik kon San Giovanni niet verlaten. Mijn hart hoorde zowel hier als deels bij Sake al probeerde ik hem te vergeten wat niet erg makkelijk gaat met een vampierengeheugen.

    [ bericht aangepast op 22 mei 2012 - 21:23 ]


    Remember to be ridiculous.

    Sake
    Manora, Manora, Manora. De naam herhaalt zich in mijn hoofd. Ik was een rondje door Volterra aan het lopen.
    'HET WERKT NIET ON HAAR NAAM TE HERHALEN!' Schreeuw ik tegen mijzelf. Ik bons met mijn hoofd tegen de muur.

    [Kan iemand even zorgen dat Sake geen zelfmoord gaat proberen te plegen, somebody Talk TO him! Please :( ]


    Het onbegrijpelijkste van de wereld is dat hij begrijpelijk is - Albert Einstein

    Nahuel
    Ik ben opweg naar Volterra om even te gaan liggen slapen want ik ben opzich best moe als ik iemand hoor schreeuwen. Ik ga in de richting van het geluid en zie een vampier zijn hoofd tegen de muur slaan. 'Sinds wanneer zijn er sucidiale vampiers?' Vraag ik verbaasd.


    Remember to be ridiculous.

    Manora
    'Dan zijn we elkaar misgelopen,' Ik zucht 'Jammer,' Ik pluk een paar grassprietjes, de volgende vraag brand op mijn lippen terwijl ik de grassprietjes sloop. 'Weet je toevallig ook wáár hij is?'


    Het onbegrijpelijkste van de wereld is dat hij begrijpelijk is - Albert Einstein

    Jona
    Ik knik. 'Ik geloof dat ik een paar dagen geleden zijn geurspoor hier in de beurt oppikte,' zeg ik hoofdschuddend. 'Misschien dat hij weer hierlangs is gekomen maar ik dacht dat ik het me maar verbeelde, hij is aangenaam gezeldschap.'


    Remember to be ridiculous.

    Sake
    Ik kijk de vampier aan die om de hoek komt lopen, teminste ik denk dat het een vampier is of iets in die richting.
    Snel zet ik een stap achteruit. 'Sorry, ik dacht dat ik hier zegmaar alleen was,' Ik kijk de vampier aan. 'Ik ben Sake...'
    Ik besefte dat het best vreemd moet zijn om de hoek om te lopen en dan zien hoe een vampier zijn kop door de muur aan het slaan is.

    [Jeej!]


    Het onbegrijpelijkste van de wereld is dat hij begrijpelijk is - Albert Einstein

    [Nahuel is halfvampier, maar waarschijnlijk weet Sake dat niet, hij is getint, heeft een hartslag en bruine ogen.]
    Nahuel
    'Dat was je ook tot ik je hoorde schreeuwen,' zeg ik. 'Ik ben Nahuel.'
    Ik geef hem een hand en zie dat hij me verbaasd aanstaart als hij voelt dat ik zelfs warmer ben als een normaal mens en mijn hartslag heel snel gaat. En natuurlijk komt zometeen de vraag waarom ik teakbruine ogen heb.


    Remember to be ridiculous.

    Sake
    Ik geef hem een hand en kijk verbaast als ik merk dat hij een hartslag heeft, warmer als een is vampier en hij bruine ogen heeft. Waarschijnlijk heeft hij de vraag "wat ben je" vaak genoeg gehoord.
    'Ehm, leuk je te ontmoeten ofzo,'


    Het onbegrijpelijkste van de wereld is dat hij begrijpelijk is - Albert Einstein

    Nahuel
    Ik grinnik. 'Hetzelfde,' zeg ik glimlachend en wat me eigeljk als eerste opvalt is wat hij NIET vraagt. 'Volgens mij ben jij de eerste persoon die ik tegenkom die me niet vraagt wat ik ben,' voeg ik er lachend aan toe.


    Remember to be ridiculous.

    Sake
    Ik grinnik 'Ik wil het wel weten!' Zeg ik eerlijk. 'Alleen dat komt zo bot over!'
    Ik weer nog hoe Manora reageerde als ik bot deed. Sirieus Sake! Kan je nooit rustig met iemand praten zonder aan Manora te denken! Volgens mij ben ik erdoor geobsedeerd.
    'Maar vertel hoe kan het dat je: een hartslag hebt, warm bent, andere kleur ogen hebt en toch weet ik zeker dat je deels vampier bent!' Ik grinnik bij het idee, 'ben je half mens half vampier ofzo,'


    Het onbegrijpelijkste van de wereld is dat hij begrijpelijk is - Albert Einstein

    Nahuel
    Ik lach. 'In een keer goed,' zeg ik. 'Mijn vader is een vampier en mijn moeder was een mens, tot ze overleed.'
    Ik bijt even op mijn lip maar als ik bloed door voel komen besluit ik dat het beter is om dat niet te doen in de buurt van een vampier. 'Ik ben de enige mannelijke halfvampier, en de enige met gif.'


    Remember to be ridiculous.

    Sake
    Verbaast kijk ik hem aan, dat van die half-vampier was eigenlijk een grapje...
    'Ik heb een zusje met beheersing problemen, die is nu foetsie.' Ik heb een idee waarom ik dit aan Nahuel vertel, maar het voelt goed om het kwijt te kunnen.


    Het onbegrijpelijkste van de wereld is dat hij begrijpelijk is - Albert Einstein

    Nahuel
    'Als ze een vampier is moet je Aro eens vragen,' raad ik hem aan. 'Als ze ooit een andere vampier tegen is gekomen is het vrijwel zeker dat hij weet waar ze is.'
    Ik haal mijn hand door mijn haar en glimlach. Die verbaasde blik over het halfvampier ding is onbetaalbaar.
    [ik ga even tandenpoetsen enzo, mag ik ook een reactie van Nanora?]


    Remember to be ridiculous.