• Helloo,

    Dit is een RPG met Tokio Hotel... (says the name ;$)
    Maarr.. Ik wil dus met jullie mensen een RPG maken met tokio hotel, en verder alleen bijbedachte personen. Vanuit de members van Tokio Hotel wordt door mij geschreven anders wordt het chaos, maar veel bijbedachte personen graagg.. (:

    Rules:

    - 16+ mag. (wel graag aangeven)
    - Als je wilt dat er 'iets' gebeurd tussen jouw personage en 1 van de members toestemming vragen.
    - Je mag vanuit je eigen personage schrijven dat iemand van TH iets doet, maar niet teveel verandering in de verhaallijn maken.

    Voor je personage graag dit invullen:

    (GRAAG LINK VAN DE FOTO OOK STUREN)

    (Relatie= vrienden, kennis... enz.)

    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk + foto:
    Karakter:
    Relatie met Gustav:
    Relatie met Tom:
    Relatie met Bill:
    Relatie met Georg:
    Extra:

    x we starten met ongeveer 10 personages (liefst meer)

    VOOR DE DUIDELIJKHEID

    Georg heeft relatie met: Tisiphone
    Gustav heeft relatie met: Leave
    Bill heeft relatie met: Aragog
    Tom heeft relatie met: ProudxStar

    XX

    De eerste schrijftopic is open!
    Er kunnen hier nog wel personages bij!


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 21 mei 2012 - 20:39 ]


    Lol hebben met een docent op facebook? JA, dat kan.

    Is er een bepaalde verhaallijn, of moet het echt vanuit onszelf komen?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    Is er een bepaalde verhaallijn, of moet het echt vanuit onszelf komen?


    Ik heb nog helemaal geen ideeën ofzo, dus ja, gewoon vanuit onszelf :)


    Lol hebben met een docent op facebook? JA, dat kan.

    Mag ik de vriendin van Tom reserveren? [:


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Oké, mag ik het vriendinnetje van Bill reseveren? Hihi ;x.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Naam: Diana Marin Hastings
    Leeftijd: 19
    Uiterlijk + foto:



    Ze heeft zwart haar tot over haar schouders en is ongeveer 1.70
    Karakter: Ze is altijd aardig tegen iedereen, maar wanneer iemand over haar familie of vrienden begint kan ze heel boos en agressief worden.
    Relatie met Gustav: Kennis
    Relatie met Tom: Half-love
    Relatie met Bill: Beste vriend
    Relatie met Georg: Vriend
    Extra: Ze kent TH al sinds dat ze 10 was en toen waren ze meteen vrienden. Ze kent hen dus het langste. Ze heeft een beetje alto kledingstijl maar niet al te. Ze heeft een jonger zusje van 3, Lyna, waar ze vaak samen op past met Bill en Tom. Haar vader is overleden toen ze 13 was en haar moeder is altijd bezig met werk en Lyna waardoor ze geen tijd heeft voor Diana, daarom is ze heel vaak bij TH thuis en slaapt er ook vaak.

    [ bericht aangepast op 21 mei 2012 - 14:59 ]


    Lol hebben met een docent op facebook? JA, dat kan.

    Leave schreef:
    Mag ik de vriendin van Tom reserveren? [:


    oh hah, sry ik zag pas toen ik al gepost had... too bad :\


    Lol hebben met een docent op facebook? JA, dat kan.

    Aragog schreef:
    Oké, mag ik het vriendinnetje van Bill reseveren? Hihi ;x.


    Suree (:


    Lol hebben met een docent op facebook? JA, dat kan.

    Is het niet saai om met je eigen poppetjes relaties te spelen? Anyways; mag ik dan het verzonnen zusje van één van de vier spelen? [:


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Leave schreef:
    Is het niet saai om met je eigen poppetjes relaties te spelen? Anyways; mag ik dan het verzonnen zusje van één van de vier spelen? [:


    Tuurlykk, alles is toegestaan. Je hoeft niet te vragen, gewoon dat dingetje invullen (:


    Lol hebben met een docent op facebook? JA, dat kan.

    Naam: Skye Louisa Kaulitz
    Leeftijd: Zeventien
    Uiterlijk/foto:
    Skye is teder gebouwd. Niet al te lang met haar 165cm, maar heeft wel de mooie rondingen en het lieve gezichtje. Ze heeft viooltjesblauwe ogen waarin mensen vaak meteen verdrinken, en een aanstekelend lachje.


    Karakter: Skye is het ideale rolmodel. Ze is spontaan en optimistisch, heeft gevoel voor humor en is goed met woorden. Maar ze verschuilt zich ook een beetje achter die grote, lieve glimlach. Ze voelt zich snel schuldig en komt soms wat naïef over. De jongens in de band vinden haar adorabel. Omdat ze zo schattig is en snel bloost. Ze is de jongere zus van Bill en Tom, en kent de jongens daarom al heel erg lang. In haar jeugd heeft ze veel slechte dingen meegemaakt, waardoor ze nogal snel gekwetst is. De mensen die van haar houden zullen haar dan ook niet snel de kast opjagen. Plagen; dat doen ze heel graag met haar.
    Relatie met Gustav: Gustav's vriendin.
    Relatie met Tom: Zusje
    Relatie met Bill: Zusje
    Relatie met Georg: Beste vriendin/halve crush.
    Extra: Haar relatie met Gustav gaat op en neer. Soms zijn ze kalverliefd - andere keren trekt Georg haar meer aan. Het is een beetje een onderlinge strijd geworden.


    Als iets niet goed is, hoor ik het wel [:

    [ bericht aangepast op 20 mei 2012 - 22:17 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Naam: Chárine 'Char' Lauren Billington
    Leeftijd: 19
    Uiterlijk + foto:



    Karakter: Char is een vrolijk, druk meisje. Ze haalt altijd het goede uit het slechte, en probeert mensen vaak op te vrolijken als ze chagrijnig/verdrietig zijn. Daarbij is ze echt een dagdromer, en verliest ze zichzelf vaak in haar gedachten. Ze is zich dan niet altijd bewust van de dingen die om haar heen gebeuren.
    Ze heeft altijd een doel voor ogen, en doet er alles voor om die te bereiken. Daarbij is ze heel naïef, één van haar slechte eigenschappen. Ze gelooft en vertrouwt mensen te snel, wat haar kwetsbaar maakt.
    Ze is erg compentitief ingesteld, en neemt vaak graag de leiding wat voor onnodige ruzies kan zorgen.
    Als je aan één van haar vrienden komt, is echter haar vrolijkheid verdwenen. Ze is wraakzuchtig, en kan soms zelfs agressief uit de bocht komen. Ze is geen type dat snel sorry zegt.
    Relatie met Gustav: Ze zijn beste vrienden, kunnen over alles praten met elkaar.
    Relatie met Tom: Ze mogen elkaar niet zo, Charine vindt dat hij misbruik maakt van vrouwen. Dit ligt haar gevoelig, waardoor ze soms fel kan reageren. -zie extra-
    Relatie met Bill: Ze hebben een relatie, Char is dol op hem.
    Relatie met Georg: Goede vrienden.
    Extra: Haar moeder is overleden aan een ernstige ziekte toen Char elf was. Haar vader is sinds het overlijden een alcoholist, en aangezien hij agressief is en bijna altijd dronken, is Char toen ze zestien was op zichzelf gaan wonen. Ze ontmoette een jongen, Alex, waar ze smoorverliefd op was. De relatie ging goed, tot hij -seksueel- misbruik van haar maakte. Dit ging door tot haar zeventiende, en toen had ze de stap gezet om het contact te verbeken. Ze trok in bij een vriendin tot ze weer genoeg geld had, waardoor ze nu weer op zichzelf woont. De periode met Alex achtervolgt haar bijna dagelijks, ze is nog altijd bang om hem tegen te komen.
    Char heeft tattoos. Éentje op haar schouderblad, dit naar aanleiding van haar verleden. Ze heeft er ook nog eentje op haar zij.

    [ bericht aangepast op 21 mei 2012 - 17:37 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    mijn topics (moet nog ff kijken of ik mee ga doen)


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Leave schreef:
    Naam: Skye Louisa Kaulitz
    Leeftijd: Zeventien
    Uiterlijk/foto:
    Skye is teder gebouwd. Niet al te lang met haar 165cm, maar heeft wel de mooie rondingen en het lieve gezichtje. Ze heeft viooltjesblauwe ogen waarin mensen vaak meteen verdrinken, en een aanstekelend lachje.


    Karakter: Skye is het ideale rolmodel. Ze is spontaan en optimistisch, heeft gevoel voor humor en is goed met woorden. Maar ze verschuilt zich ook een beetje achter die grote, lieve glimlach. Ze voelt zich snel schuldig en komt soms wat naïef over. De jongens in de band vinden haar adorabel. Omdat ze zo schattig is en snel bloost. Ze is de jongere zus van Bill en Tom, en kent de jongens daarom al heel erg lang. In haar jeugd heeft ze veel slechte dingen meegemaakt, waardoor ze nogal snel gekwetst is. De mensen die van haar houden zullen haar dan ook niet snel de kast opjagen. Plagen; dat doen ze heel graag met haar.
    Relatie met Gustav: Gustav's vriendin.
    Relatie met Tom: Zusje
    Relatie met Bill: Zusje
    Relatie met Georg: Beste vriendin/halve crush.
    Extra: Haar relatie met Gustav gaat op en neer. Soms zijn ze kalverliefd - andere keren trekt Georg haar meer aan. Het is een beetje een onderlinge strijd geworden.


    Als iets niet goed is, hoor ik het wel [:


    wil je ook ff link van de foto sturen a.u.b? :)

    x


    Lol hebben met een docent op facebook? JA, dat kan.