• Het verhaal:
    Het is het jaar 2143. In de vampierwereld is de Volturi nog steeds aan de macht maar nog geen twintig kilometer verder zit in San Giovanni een clan nog groter en ontzagwekkendere clan als zij. Na enkele eeuwen durven zij eindelijk hun greep naar macht te doen en de Volturi aan te vechten. In het begin was de strijd nog onzichtbaar voor onpartijdige vampiers maar nu zijn ook zij aan de beurt om een kant te kiezen. De provincie Pisa verandert in een bovennatuurlijk slachtveld. Worden er vriendschappen gesloten? Ontstaan er liefdes? En kan je je oude vrienden nog vertrouwen?




    Regels
    - Je mag niemand doden zonder toestemming van die persoon.
    - Houdt het realistisch
    - Bij OOC praat je tussn haakjes
    - Alleen de Cullens en de Denali’s zijn vegetarisch
    - Er wordt niet in je eigen stad gejaagd
    - 16+ toegestaan
    - Er zijn geen twee dezelfde gaves
    - Je hebt altijd maar een gave en die maakt je niet onverslaanbaar
    - Als je een bestaand personage hebt heeft hij alleen een gave als het in het boek ook zo is
    - Er zijn geen weerwolven
    - Maximaal 3 personen
    - Partners in het boek zijn dat ook hier
    - Houdt de aantallen gelijk tussen Volturi-aanhangers en San Giovanni leden
    - Meldt het als je langer als twee dagen afwezig bent anders mag je personage door iedereen gedood worden.
    -Naamsverandering doorgeven.


    Volturi:

    Nahuel - Candybear
    Valentijn Emilio Scagliotti - TheRumIsGone
    Jane - iMacbook
    Sake - MangaXD
    Angelique Madeline Valois - Leannan
    Alexander (Alex) Miraz - HurtedHeart
    Renesmee - Martha1Dx



    San Giovanni:
    Jona - CandyBear
    Elena - Brennanzer
    Ace - myMOMENTS
    May Violet Grey - HurtedHeart
    Callum - CandyBear
    Alice Cullen - TheRumIsGone


    Begint onpartijdig:
    Manora-MangaXD [gaat over naar San Giovanni]
    Bella - TheRumIsGone [gaat naar de Volturi om Renesmee terug te halen]
    Jasper Withlock Cullen - Martha1Dx [wordt San Giovanni]


    Ik heb de personen uit de boeken die nog niet gespeeld worden hier niet bijstaan maar je mag ze altijd nog invullen in het rollentopic. Zo is het overzichterlijker.

    Meedoen mag en kan altijd

    [ bericht aangepast op 20 mei 2012 - 20:49 ]


    Remember to be ridiculous.

    Manora
    'Waarom zouden ze?' ik haal mijn schouders op, 'Hoe is dier "oorlog" eigenlijk ontstaan dan?'

    Sake
    'We gaan wel naar een of andere stad in de buurt, met een supermarkt.' Grinnik ik, we zetten koers naar de dichtst bij zijnde stad. 'Hoelaat zijn die eigenlijk open?'


    Het onbegrijpelijkste van de wereld is dat hij begrijpelijk is - Albert Einstein

    [ahhh ik moet weg!]


    Het onbegrijpelijkste van de wereld is dat hij begrijpelijk is - Albert Einstein

    Jona
    'Nou Caius, dat is dus een van de drie leiders van de Volturi en dus automatisch ook van de vampierwereld haat mij een beetje dus toen kwam ik in onze clan terecht,' zeg ik. 'Ik kwam er al snel achter dat de Volturi alleen machtig wou zijn, ze wouden het leven van ons vampieren niet perse makkelijker maken. Dat soort ideeën kunnen ze dus niet waarderen en toen vermoorde ik een ordewacht die van Caius de opdracht had gekregen om mij te vermoorden en de rest kan je zelf wel invullen.'

    Nahuel
    'Geen flauw idee,' zeg ik. 'Ik ga meestal vroeg in de middag, anders gaan we gewoon een tankstation in of op het vliegveld.'
    Ik loop vrolijk met Sake mee. 'Ik hoef zeker niet te vragen of ik ook iets voor jou moet halen?'

    [ bericht aangepast op 24 mei 2012 - 21:37 ]


    Remember to be ridiculous.

    [kom je nog op de ipod?]


    Remember to be ridiculous.

    Ik stop. =3


    -

    [mag ik een reactie van Alice?]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {Ja komt eraan ^^}


    Don't be like the rest of them, darling

    Ace
    'Ik ga er geen spijt van krijgen. Ik wacht al heel mijn leven op dit moment en het verwonderd me dat het er niet eerder van is gekomen.'
    Ik keek haar even vanuit mijn ooghoeken aan. We waren ondertussen al halverwege Italië.
    'En ik weet niet of je erbij wilt zijn. Het zullen geen dieren zijn die er slachtoffer zullen worden.'


    Alice Cullen

    Ik bleef bij mijn besluit, wat hij ook zou zeggen, maar bleef luiseren naar wat hij zei. 'Naar wie ben je opweg en waar is diegene?' Vroeg ik hem, ik zou zoizo mee gaan.


    Don't be like the rest of them, darling

    Elena
    Ik liep al de hele nacht in het bos, maar vond het niet bepaald nodig om binnen in onze ondergrondse gangen te gaan zitten. Ik kon mezelf toch verdedigen, dus waarom zou ik. Ik ging rustig op een lage tak in een boo zitten.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Bella

    Na nog een tijdje te hebben gerent stop ik. Ik was vanplan morgen naar de Volturi te gaan, maar had geen idee wat er zou gaan gebeuren en hoe het uit zou pakken, op zulke momenten vond ik het jammer dat Alice er niet was.


    Don't be like the rest of them, darling

    Elena
    Ik zag iemand recht onder de boom waar ik in zat staan. Het was een vampier, want ik hoorde geen kloppend hart, maar deze vampier kende ik niet. Ik sprong uit de boom, recht voor haar neus, mijn cape achter me aan waaiend.
    'Wie ben jij en wat kom je hier doen?' vroeg ik haar argwanend.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    {Moet even eten.. Regeer zo snel mogelijk ^^}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Ik ga eten. Tot straks.]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Ace
    Ik keek standvastig voor me uit. "Naar Griekenland." bekende ik.
    Ik zweeg een lange tijd, terwijl we in stilte verder liepen. We waren al bijna bij de grens van Griekenland voor ik weer iets zei.
    "Mijn vader."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Terug]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe