• Het verhaal:
    Het is het jaar 2143. In de vampierwereld is de Volturi nog steeds aan de macht maar nog geen twintig kilometer verder zit in San Giovanni een clan nog groter en ontzagwekkendere clan als zij. Na enkele eeuwen durven zij eindelijk hun greep naar macht te doen en de Volturi aan te vechten. In het begin was de strijd nog onzichtbaar voor onpartijdige vampiers maar nu zijn ook zij aan de beurt om een kant te kiezen. De provincie Pisa verandert in een bovennatuurlijk slachtveld. Worden er vriendschappen gesloten? Ontstaan er liefdes? En kan je je oude vrienden nog vertrouwen?




    Regels
    - Je mag niemand doden zonder toestemming van die persoon.
    - Houdt het realistisch
    - Bij OOC praat je tussn haakjes
    - Alleen de Cullens en de Denali’s zijn vegetarisch
    - Er wordt niet in je eigen stad gejaagd
    - 16+ toegestaan
    - Er zijn geen twee dezelfde gaves
    - Je hebt altijd maar een gave en die maakt je niet onverslaanbaar
    - Als je een bestaand personage hebt heeft hij alleen een gave als het in het boek ook zo is
    - Er zijn geen weerwolven
    - Maximaal 3 personen
    - Partners in het boek zijn dat ook hier
    - Houdt de aantallen gelijk tussen Volturi-aanhangers en San Giovanni leden
    - Meldt het als je langer als twee dagen afwezig bent anders mag je personage door iedereen gedood worden.
    -Naamsverandering doorgeven.


    Volturi:

    Nahuel - Candybear
    Valentijn Emilio Scagliotti - TheRumIsGone
    Jane - iMacbook
    Sake - MangaXD
    Angelique Madeline Valois - Leannan
    Alexander (Alex) Miraz - HurtedHeart
    Renesmee - Martha1Dx



    San Giovanni:
    Jona - CandyBear
    Elena - Brennanzer
    Ace - myMOMENTS
    May Violet Grey - HurtedHeart
    Callum - CandyBear
    Alice Cullen - TheRumIsGone


    Begint onpartijdig:
    Manora-MangaXD [gaat over naar San Giovanni]
    Bella - TheRumIsGone [gaat naar de Volturi om Renesmee terug te halen]
    Jasper Withlock Cullen - Martha1Dx [wordt San Giovanni]


    Ik heb de personen uit de boeken die nog niet gespeeld worden hier niet bijstaan maar je mag ze altijd nog invullen in het rollentopic. Zo is het overzichterlijker.

    Meedoen mag en kan altijd

    [ bericht aangepast op 20 mei 2012 - 20:49 ]


    Remember to be ridiculous.

    [ben tot maandag afwezig.]


    Remember to be ridiculous.

    Elena
    Moest er nog bloed door mijn aderen hebben gestroomt, was ik waarschijnlijk aan het blozen toen ik hem losliet.
    'Ze hebben nog naar je gezocht, maar na een tijdje hebben ze de moed opgegeven en zijn verder gegaan met hun leven. Na mijn transformatie heb ik hun nooit meer gezien.' antwoordde ik op zijn vraag.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Valentijn Emilio Scagotti

    Ik knikte, ik had niet een hele hechte band gehad met mijn ouders, ik was meer een zelfstandig stil type, maar ze waren er wel altijd voor mij geweest. Een beetje hopeloos zocht ik naar iets om te vragen of te zeggen, 'Wil je nog iets over mij weten?' Vroeg ik haar aangezien ik haar aangezien ik ook geen betere vraag wist.


    Don't be like the rest of them, darling

    Elena
    Ik dacht even na en besefte toendat ik wel eens wou weten of hij al liefde had gevonden. 'Ben je nog speciale personen tegen gekomen in je leven?' vroeg ik hem.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    [Ik moet frietjes gaan halen. Kom straks terug.]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Valentijn Emilio Scagotti

    'Nee, ben bij een aantal clans geweest, verschillende mensen ontmoet maar niet iemand waarmee ik echt verder wilde' Zei ik 'En jij?' Vroeg ik haar, zelf was ik er ook wel benieuwt naar leven, of ze al iemand gevonden had.


    Don't be like the rest of them, darling

    Elena
    'Niet echt, veel vampierjongens ben ik nog niet tegen gekomen en de menselijk heb ik ofwel vermoord, ofwel veranderd in een vampier omdat ze wel eens handig zouden kunnen zijn' zei ik.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Valentijn Emilio Scagotti

    'Wist niet dat je zo gevaarlijk was' Zei ik grijnzend, ergens had ik haar gemist, de grapen waarom we lachden, de dingen die we deden en de manier waarop zei reageerde.


    Don't be like the rest of them, darling

    Elena
    'Ik behoorde toch altijd al tot de gevaarlijksten van het dorp samen met jouw.' grinnikte ik. Ik voelde me helemaal terug vrolijk toen ik terugdacht aan al onze avonturen.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Valentijn Emilio Scagotti

    Daar kon ze gelijk in hebben, zelf haalde ik toen best veel streken uit, en als de bewoners die we tegenkwamen een glimlach op hun gezicht hadden was die al lang en breed van hun gezicht verdwenen. 'Wat ben je de rest van de tijd vanplan te doen?' Vroeg ik haar, we waren ontstervelijk, iets wat betekende dat zowel ik als zij geen haast hadden.


    Don't be like the rest of them, darling

    Ace
    "Kom je?" vroeg ik, terwijl ik nog even achterom keek. Ik spurtte de ontspanningruimte binnen en nam het schaakbord uit de kast. Ik zette alle pionnen klaar en ging zitten.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Elena
    'Ik heb eerlijk gezegd geen idee.' bekende ik. Zo ver had ik eigenlijk nog niet nagedacht. Ik keek gewoon van dag tot dag wat ik ging doen en of ik het overleefde. 'En jij?'


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Valentijn Emilio Scagotti

    Ik haal mijn schouders op, zelf had ik ook geen idee, ik zou dood kunnen zijn van de één op de andere dag, of het overleven, waarschijnlijk zou dood nogsteeds niemand me missen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Renesmee Carlie Cullen
    Ik werd wakker en -helaas- duurde het niet lang voordat ik me besefde waar ik was. Aro had me zijn plan uitgelegd. Hij doelde nog niet eens op mij. In iedergeval niet op mij alleen. Hij doelde op mijn familie. Hij doelde op tante Alice. Op papa. En mama. Ik wilde niet dat ze hierheen kwamen. Dat mocht niet.
    Ik merkte op dat ik een lichtgrijze mantel om had. Ik hoorde nu bijna officieel bij de volturi. De Volturi. Brrr.. de naam alleen al liet me rillen.

    Jasper Whitlock Cullen
    Na de hele nacht te hebben gerent ben ik eindelijk bij de plek waar ik en Alice voor het laatst samenwaren. We splitsten op om te jagen, en ze kwam nooit meer terug. Mijn lieve Alice. Ookal zou ik haar nooit meer terug zien, ik zal altijd voor haar zoeken. Ookal was het enige resultaat dat ik ooit zou vinden, as. Zolang het as maar haar geur had, vond ik alles best. Want een geur zoals de hare, die zoveel voor mij betekend, gaat niet zomaar weg. In nog geen honderd jaar.
    En ja, ik heb een duidelijk bericht achtergelaten dat ik op zoek ben naar Alice. En dat de kans er zeker is, dat ik niet meer terug kom.

    [Kan Jasper of Renesmee misschien iemand tegenkomen? Gesprekske voeren?]


    Never let the fear of striking out keep you from playing the game~.

    Elena
    'Dan kunnen we samen niet weten wat we in ons verdere onsterfelijke leven gaan doen.' grinnikte ik en keek hem glimlachend aan. Het voelde vertrouwd aan zoals het altijd al was geweest. En ik durf te wedden dat als ik mens was, ik aan het blozen was. Hij deed iets met me wat ik vroeger nog nooit had gevoeld.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe