• Het verhaal:
    Het is het jaar 2143. In de vampierwereld is de Volturi nog steeds aan de macht maar nog geen twintig kilometer verder zit in San Giovanni een clan nog groter en ontzagwekkendere clan als zij. Na enkele eeuwen durven zij eindelijk hun greep naar macht te doen en de Volturi aan te vechten. In het begin was de strijd nog onzichtbaar voor onpartijdige vampiers maar nu zijn ook zij aan de beurt om een kant te kiezen. De provincie Pisa verandert in een bovennatuurlijk slachtveld. Worden er vriendschappen gesloten? Ontstaan er liefdes? En kan je je oude vrienden nog vertrouwen?




    Regels
    - Je mag niemand doden zonder toestemming van die persoon.
    - Houdt het realistisch
    - Bij OOC praat je tussn haakjes
    - Alleen de Cullens en de Denali’s zijn vegetarisch
    - Er wordt niet in je eigen stad gejaagd
    - 16+ toegestaan
    - Er zijn geen twee dezelfde gaves
    - Je hebt altijd maar een gave en die maakt je niet onverslaanbaar
    - Als je een bestaand personage hebt heeft hij alleen een gave als het in het boek ook zo is
    - Er zijn geen weerwolven
    - Maximaal 3 personen
    - Partners in het boek zijn dat ook hier
    - Houdt de aantallen gelijk tussen Volturi-aanhangers en San Giovanni leden
    - Meldt het als je langer als twee dagen afwezig bent anders mag je personage door iedereen gedood worden.
    -Naamsverandering doorgeven.


    Volturi:

    Nahuel - Candybear
    Valentijn Emilio Scagliotti - TheRumIsGone
    Jane - iMacbook
    Sake - MangaXD
    Angelique Madeline Valois - Leannan
    Alexander (Alex) Miraz - HurtedHeart
    Renesmee - Martha1Dx



    San Giovanni:
    Jona - CandyBear
    Elena - Brennanzer
    Ace - myMOMENTS
    May Violet Grey - HurtedHeart
    Callum - CandyBear
    Alice Cullen - TheRumIsGone


    Begint onpartijdig:
    Manora-MangaXD [gaat over naar San Giovanni]
    Bella - TheRumIsGone [gaat naar de Volturi om Renesmee terug te halen]
    Jasper Withlock Cullen - Martha1Dx [wordt San Giovanni]


    Ik heb de personen uit de boeken die nog niet gespeeld worden hier niet bijstaan maar je mag ze altijd nog invullen in het rollentopic. Zo is het overzichterlijker.

    Meedoen mag en kan altijd

    [ bericht aangepast op 20 mei 2012 - 20:49 ]


    Remember to be ridiculous.

    Elena
    'Jij ook.' grijnsde ik terug en zonder besef zette ik alweer een stap dichter naar hem toe. We stonden nu vlak tegenover elkaar. eerlijk gezegd had ik zin om hem te knuffelen. Het was dan ook zo lang geleden.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Sake
    Ik grijns op het moment dat Nahuel dat zegt, 'Nee dat zal niet nodig zijn,'
    Ik zie een paar lampen branden in de verten. Kan niet beter, tankstation.
    'Ik hoop dat daar ook een paar mensen zijn!

    Manora
    Ik knik, Caius die naam moet ik onthouden dan krijgt hij ook iets met mij te maken.
    'Pfff, waarom pak je niet een of andere geheime gang, ga met een legertje naar binnen vermoord iedereen en leef nog eeuwig en gelukkig.'

    [Ik word naar boven gejaagt, ga zo nog even op mijn Ipod verder! Ik heb er alleen slecht internet.]


    Het onbegrijpelijkste van de wereld is dat hij begrijpelijk is - Albert Einstein

    Jona
    'De Volturi bezit wachten,' zeg ik. 'En die wachten zijn meestal begaafd, die van ons ook maar hun clan is veel sterker dus we moeten z los van elkaar pakken. Hen aanvallen in hun eigen basis is een zelfmoord poging.

    Nahuel
    Ik lach. 'Houdt je ogen naar beneden gericht. Ik reken af en dan slaan we toe, morgen vinden ze nog enkel dode mensen.'
    Ik loop binnen en er zijn een stuk of zes mensen bij. Twee of drie moet in principe genoeg zijn want zoveel hoef ik niet te hebben. Ik pak een fles frisdrank en een kant en klare sandwich. Ik loop naar de kassa en pak mijn portemonee tevoorschijn als ik bijna onopmerkbaar knik van Sake ziet het en we slaan toe.


    Remember to be ridiculous.

    Manora
    'O...' zeg ik droog. 'Dan doen we het makkelijker! We zoeken iemand die mensen kan telepoorteren, slaan bij die engerd Caius toe, rekenen met de rest af en klaar!' Zeg ik opgewekt, 'We kunnen natuurlijk ook wachten tot ze zelf een fout maken en zichzelf vernietigen, maar dat is zoooo 2100,'

    Sake
    Ik sloeg bij de eerste zijn kop eraf. Bij twee andere draaide ik hun nekken om. Nahuel is ook lekker bezig. Ik pak mijn eerste slachtoffer eb zet mijn tanden in zijn nek -of wat er nog van over is- als alles op is lopen we tevreden weer naar buiten.
    'Dat was gezellig!'


    Het onbegrijpelijkste van de wereld is dat hij begrijpelijk is - Albert Einstein

    Nahuel
    'Inderdaad,' zeg ik.
    Ik kijk even naar de lijken. 'Het moet hier een beetje worden aangepast of we moeten de lijken verstoppen.'
    Ik gooi voorwerpen van de planken, duw een paar kastjes om. 'Kan jij een paar ramen inslaan? Ik weet niet of het slim is om te gaan bloeden.'

    Jona
    Ik staar haar verbaasd aan. 'Ik hoop dat je beseft dat jij een teleportatiegave heb,' zeg ik. 'Want anders voel ik me veel te slim.'
    Zeg alsjeblieft dat ze het weet, ik bedoel, hoe kan ik in een paar minuten beter doorhebben dat zij een teleportatiegave heeft als zij in decennia.


    Remember to be ridiculous.

    Manora
    Ik kijk haar verrast aan,
    'Dat verklaard een hoop weet je!' Ik sla mezelf tegen mijn voorhoofd. 'Waarom heb ik dar niet aan gedacht!'

    Sake
    'Leuk!' Ik spring door het raam heen. 'Zo... Dat is beter,' ik grijs breed


    Het onbegrijpelijkste van de wereld is dat hij begrijpelijk is - Albert Einstein

    Jona
    'Nou je lijkt niet de normale opleiding van een vampier door degene die je transformeerde gehad te hebben,' zeg ik schouderophalend. 'Daar heeft het waarschijnlijk mee te maken.'

    Nahuel
    Ik spring achter hem aan en zie een auto aankomen. 'Dude volgens mij moetne we gaan als we niet opgepakt willen worden voor moord.'


    Remember to be ridiculous.

    [chipperdechips, moet gaan ik ga morgen weer verder!]


    Het onbegrijpelijkste van de wereld is dat hij begrijpelijk is - Albert Einstein

    [is goed]


    Remember to be ridiculous.

    Manora
    'Geeen idee,' Zucht ik, 'Waar wonen jullie eigenlijk.' Vraag ik op het moment dat ik op mijn horloge kijk.

    Sake
    'Dát zal een probleem zijn!' Zeg ik sarcastisch, 'Maar aangezien we dan aangevallen worden door onze eigen clan... Laten we maar gaan!' We rennen naar een groepje bomen en blijven daar staan. Er word een helikopter ingezet.
    'Gelukkig hebben vampiers geen lichaamstemperatuur,' Grijns ik als ik me iets bedenk. 'Nahuel, hoe hoog is jou lichaamstemperatuur?'


    Het onbegrijpelijkste van de wereld is dat hij begrijpelijk is - Albert Einstein

    Valtenijn Emilio Scagotti

    'Wat heb je gedaan nadat ik weg was en nadat je veranderd bent?' vraag ik haar, het intereseerde me, de manier waarop andere mensen leefden en wat ze deden. En zoizo wouw ik weten wat Elena allemaal gedaan had, en mischien of ze een vriendje had of gehad had...


    Don't be like the rest of them, darling

    Elena
    'Ik ben zwat onmeddelijk bij da San Giovanni clan gegaan en versleet daar mijn dagen met jagen, trainen en helpen andere vampiers op te leiden. Af en toe ging ik eens een dagje naar Rome of het buitenland.' antwoorde ik. 'En jij?' vroeg ik hem daarna. Ik vond het geweldig dat ik na al die tijd mijn beste vriend terug zag en dat het bijna was alsof we elkaar gisteren pas de laatste keer hadden gezien.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Valentijn Emilio Scagotti

    'Een tijdje rondgetrokken door verschillende landen, bij verschillende clans gezeten, verschillende mensen gesproken en sins kort bij de Volturi, niet omdat ik het eens ben met wat ze doen maar omdat ik geintereseert ben door hun manier van leven' Zeg ik, zelf had ik het idee dat ze dat wel zou begrijpen, ookal wist ik dat de San Giovanni Clan een hekel had aan de Volturi.


    Don't be like the rest of them, darling

    Elena
    Ik luisrede aandachtig naar wat hij zei.Het kon me op deat momanet niet echt iets schelen dat hij een Volturi was. Hij was en bleef tenslotte mijn beste vriend. Toen hij was uitgepraat kon ik het gewoon niet laten hem een knuffel te geven. Het was dan ook zo lang gelede.
    'Sorry' mompelde ik toen ik hem weer had losgelaten.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Valentijn Emilio Scagotti

    Een warm gevoel stroomde door mijn lijf, ookal voelde mijn huid koud, onder vampiers kon je het niet voelen, het voelde warm en vertrouwt om haar weer een knuffel te geven, alof het gisteren was dat ik haar voor het laatst gezien en gesproken had. 'Maakt niets uit' Zei ik grijnzend toen ze me losliet, 'Wat hebben mijn ouders gedaan nadat ik weg was?' Vroeg ik haar, zelf had ik er wel over na gedacht maar niet de moet gehad om hun op te zoeken.


    Don't be like the rest of them, darling