• Het verhaal:
    Het is het jaar 2143. In de vampierwereld is de Volturi nog steeds aan de macht maar nog geen twintig kilometer verder zit in San Giovanni een clan nog groter en ontzagwekkendere clan als zij. Na enkele eeuwen durven zij eindelijk hun greep naar macht te doen en de Volturi aan te vechten. In het begin was de strijd nog onzichtbaar voor onpartijdige vampiers maar nu zijn ook zij aan de beurt om een kant te kiezen. De provincie Pisa verandert in een bovennatuurlijk slachtveld. Worden er vriendschappen gesloten? Ontstaan er liefdes? En kan je je oude vrienden nog vertrouwen?



    Regels
    - Je mag niemand doden zonder toestemming van die persoon.
    - Houdt het realistisch
    - Bij OOC praat je tussn haakjes
    - Alleen de Cullens en de Denali’s zijn vegetarisch
    - Er wordt niet in je eigen stad gejaagd
    - 16+ toegestaan
    - Er zijn geen twee dezelfde gaves
    - Je hebt altijd maar een gave en die maakt je niet onverslaanbaar
    - Als je een bestaand personage hebt heeft hij alleen een gave als het in het boek ook zo is
    - Er zijn geen weerwolven
    - Maximaal 3 personen
    - Partners in het boek zijn dat ook hier
    - Houdt de aantallen gelijk tussen Volturi-aanhangers en San Giovanni leden
    - Meldt het als je langer als twee dagen afwezig bent anders mag je personage door iedereen gedood worden.
    -Naamsverandering doorgeven


    Volturi:
    Nahuel - Candybear
    Valentijn Emilio Scagliotti - TheRumIsGone
    Jane - iMacbook
    Sake - MangaXD
    Angelique Madeline Valois - Leannan
    Alexander (Alex) Miraz - HurtedHeart




    San Giovanni:
    Jona - CandyBear
    Elena - Brennanzer
    Ace - myMOMENTS
    May Violet Grey - HurtedHeart
    Callum - CandyBear
    Alice Cullen - TheRumIsGone


    Begint onpartijdig:
    Manora-MangaXD [gaat over naar San Giovanni]
    Renesmee - Martha1Dx [wordt Volturi]
    Bella - TheRumIsGone [gaat naar de Volturi om Renesmee terug te halen]



    Ik heb de personen uit de boeken die nog niet gespeeld worden hier niet bijstaan maar je mag ze altijd nog invullen in het rollentopic. Zo is het overzichterlijker.

    Meedoen mag en kan altijd

    [ bericht aangepast op 20 mei 2012 - 20:11 ]


    Remember to be ridiculous.

    [gewoon, ze komen elkaar toevallig tegen.]


    Remember to be ridiculous.

    Angelique Madeline Valois

    "Ouwe vent," Lachte ik en beet op mijn onderlip. "Ik was 17 toen in getransformeerd werd."
    Ergens vond ik het jammer dat ik al zo jong was toen ik in dit leventje werd gegooid, maar langzamerhand begon ik het toch te accepteren.
    Er waren miljoenen mensen hier op deze aardbol en ik was er van overtuigd dat er minstens één was die het slechter had als mij.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Jona
    Ik kijk snel even rond. Ik heken een rots die ik vroeger vaak gebruikte. 'Ja ik weet de perfecte plek.'
    Ik duw de rots opzij en gebaar naar het gigantische gat eronder. 'Niemand zal ze hier gaan zoeken, dit gat hebben ze nooit ontdekt.'


    Remember to be ridiculous.

    Nahuel
    'Best mooie leeftijd,' zeg ik. 'Je kan zowel voor een tiener als een volwassene doorgaan. En bovendien zorgt het ervoor dat je het makkelijkste jaagt.'
    Jagen was over het algemeen niets anders als flirten of bovenop je prooi springen. Niets aan.


    Remember to be ridiculous.

    Elena
    'Inderdaad perfect' glimlachte ik en dumpte de lijken erin. Het zou waarschijnlijk weer niet lang duren voordat het volgende groepje jongens ons zou vragen wat we hier zo eenzaam doen. Het begon routine te worden, maar ik had er geen probleem mee. Het ging nog zo gemakkelijk dan gewoon jagen. Wat wil je als al die jongens een brein ter grootte van een pindanootje hebben.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Jona
    'Ik weet niet hoe het met jou zit maar na nog een grote groep of twee kleine houd ik het weer voor gezien,' zeg ik glimlachend. 'Ik wil de anderen ook nog een kans geven deze week en dat gaat niet als we iedereen leegdrinken.'
    Ik kijk haar glimlachend aan. Jongens zijn idioten die denken dat ze alles kunnen maken. Nieuwsflits: mooie meiden zijn gevaarlijk.


    Remember to be ridiculous.

    Angelique Madeline Valois

    "Ik weet het eigenlijk niet," Glimlachte ik terwijl ik even over het puntje van mijn neus wreef. "Ik had graag nog meer mens gebleven, maar het los besliste daar blijkbaar anders over."
    Onbewust likte ik even over mijn lippen voordat ik verder ging.
    "Begrijp me niet verkeerd hoor," Lachte ik. "Ik hou wel van het vampierenbestaan, maar er is zo veel verandert na die transformatie."


    [Liefjes, ik kruip mijn bedje in :) Tot morgen iedereen ^^]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    May Violet Grey
    Ik loop zuchtend de trap af en ik kijk met mijn pikzwarte ogen de gang door. Ik was in het weeshuis, maar zelf de koelbloedige ik zou ze niet kunnen leeg zuigen. Ik Liep het huis weer uit opzoek naar wat eetbaars. Steegjes waren altijd goed voor het bloed. Ik hoor voetstappen achter me. 3 jongens. De een breed gebouwd de ander lang maar smal en dan heb je nog een wat dikkere en klein. Ik draai me in een wip om en vloer ze in een beweging. Ik sis zacht. Ik zuig hun energie uit hun zielige lichamen zodat ze als poppen op de grond liggen. Ik zuig ze een voor een leeg en voel het bloed al achter mijn ogen kruipen. Ik leg de lijken op mijn schouder en ren naar mijn verstop plek als ik Jona en elena plots zie. 'Heey.' Zeg ik grijnzend.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Nahuel
    'Ik vrees dat dat iets is waar ik niet over kan meepraten,' zeg ik. 'Ik ben gewoon zo geboren en ik zou het ook niet anders willen. Nou, ik ha graag gehad dat mijn moeder mijn geboorte had overleefd maar dat ging nou eenmaal niet.'
    Ik had de eerste tijd van mijn volgroeide leven besteed aan het rouwen om mijn onbekende moeder Pire en het verachten van mezelf omdat ik haar vermoord had.


    Remember to be ridiculous.

    Elena
    'Voor mij is dat ook genoeg. Iedereen zal bloed nodig hebben als de oorlog tussen ons en de Volturi erger wordt.' zei ik terwijl we rustig verder aan het wandelen waren. In de verte hoorde ik een groep dronken tieners aankomen. Als ik me niet vergiste waren het er acht en zou het niet lang meer duren voor we ze kruisten. Ik gokte ook dat het allemaal jongens waren, misschien zaten er één of twee meisjes tussen.
    'Dat is snel.' glimlachte ik.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Jona
    Ik draai me naar May. 'Hé, ook op jacht?' Vraag ik. 'Nou ja je hoeft de vraag niet eens echt te beantwoorden. Die lichamen spreken voor zich.'
    Ik wijs op de lichamen die ze in elkaar heeft laten zakken. 'Jongens blijven stom.'


    Remember to be ridiculous.

    May Violet Grey
    Ik knik even kort. 'Jongens ziin stom.' Zeg ik grijnzend. Ik doe de lijken in de put die met een gigantisch, voor mensen, zware steen. Hij werd nooit gebruikt dus het kon geen kwaad. 'Hebben jullie nog honger.' Het was eigelijk geen vraag aan hun blikken te zien. Mijn ogen waren nu gokte ik nog steeds zwart. Misschien donkerrood, maar ik voelde mijn keel nog steeds lichtjes branden.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Jona
    'Er komt een grote groep aan,' zeg ik. 'Hoor maar. Deze doen we nog en dan gaan we terug. Meer voor de kracht als vanwege de dorst.'
    Mijn dorst werd intussen makkelijk voldaan. Ik had nog maar weinig bloed nodig.


    Remember to be ridiculous.

    Elena
    Daar waren ze al, negen goed gebouwde jongens, met blijkbaar veel bloed in hun lichaam. Dit ging was zeker en vast genoeg voor de komende week.
    'Wat doen drie prachtige dames zoals jullie hier?' vroeg één van de jongens. Ze zijn al even dom als alle anderen, hopelijk smaken ze ook even lekker.

    [ bericht aangepast op 20 mei 2012 - 2:38 ]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Jona
    'Wij zoeken gezeldschap,' zeg ik en ik loop naar een van de jongens toe. Ik leg mijn handen in zijn nek en draai die dan om. Het kraakt en de andere jongens beginnen te gillen. Met zijn drieën hebben we ze zo uitgeschakeld en ik begin met een van de jongens.

    [ bericht aangepast op 20 mei 2012 - 2:41 ]


    Remember to be ridiculous.