• Het verhaal:
    Het is het jaar 2143. In de vampierwereld is de Volturi nog steeds aan de macht maar nog geen twintig kilometer verder zit in San Giovanni een clan nog groter en ontzagwekkendere clan als zij. Na enkele eeuwen durven zij eindelijk hun greep naar macht te doen en de Volturi aan te vechten. In het begin was de strijd nog onzichtbaar voor onpartijdige vampiers maar nu zijn ook zij aan de beurt om een kant te kiezen. De provincie Pisa verandert in een bovennatuurlijk slachtveld. Worden er vriendschappen gesloten? Ontstaan er liefdes? En kan je je oude vrienden nog vertrouwen?



    Regels
    - Je mag niemand doden zonder toestemming van die persoon.
    - Houdt het realistisch
    - Bij OOC praat je tussn haakjes
    - Alleen de Cullens en de Denali’s zijn vegetarisch
    - Er wordt niet in je eigen stad gejaagd
    - 16+ toegestaan
    - Er zijn geen twee dezelfde gaves
    - Je hebt altijd maar een gave en die maakt je niet onverslaanbaar
    - Als je een bestaand personage hebt heeft hij alleen een gave als het in het boek ook zo is
    - Er zijn geen weerwolven
    - Maximaal 3 personen
    - Partners in het boek zijn dat ook hier
    - Houdt de aantallen gelijk tussen Volturi-aanhangers en San Giovanni leden
    - Meldt het als je langer als twee dagen afwezig bent anders mag je personage door iedereen gedood worden.
    -Naamsverandering doorgeven


    Volturi:
    Nahuel - Candybear
    Valentijn Emilio Scagliotti - TheRumIsGone
    Jane - iMacbook
    Sake - MangaXD
    Angelique Madeline Valois - Leannan
    Alexander (Alex) Miraz - HurtedHeart




    San Giovanni:
    Jona - CandyBear
    Elena - Brennanzer
    Ace - myMOMENTS
    May Violet Grey - HurtedHeart
    Callum - CandyBear
    Alice Cullen - TheRumIsGone


    Begint onpartijdig:
    Manora-MangaXD [gaat over naar San Giovanni]
    Renesmee - Martha1Dx [wordt Volturi]
    Bella - TheRumIsGone [gaat naar de Volturi om Renesmee terug te halen]



    Ik heb de personen uit de boeken die nog niet gespeeld worden hier niet bijstaan maar je mag ze altijd nog invullen in het rollentopic. Zo is het overzichterlijker.

    Meedoen mag en kan altijd

    [ bericht aangepast op 20 mei 2012 - 20:11 ]


    Remember to be ridiculous.

    [ik ga naar mijn bedje, tot over een paar uur]


    Remember to be ridiculous.

    Elena
    Ze stonden op het punt om te gaan wegrennen, niet dat het veel zou uitmaken.
    'Waar gaan jullie heen? Straks missen jullie al de pret nog.' zei ik en liep naar een blonde jongen toe. Ik sloeg mijn arm om zijn middel en hoorde zo zijn ribben kraken. Ik liet hem los en hij viel kermend van de pijn op de grond. Ze hebben me altijd geleerd om nooit met je eten te spelen, maar het was toch zo leuk. Ik kon het moeilijk laten. Ik boog me naar hem toe en fluisterde: 'Doe ze de groeten van mij in de hel.' Daarna beet ik hem in zijn nek en begon hem rustig leeg te zuigen.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    [Ik ga ook maar eens slapen. Slaapwel]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Angelique Madeline Valois

    "Ik ben gewoon zo geboren en ik zou het ook niet anders willen. Nou, ik had graag gehad dat mijn moeder mijn geboorte had overleefd maar dat ging nou eenmaal niet." Hoorde ik hem zeggen waardoor ik heel even weer mijn ogen neersloeg en naar mijn handen keek.
    "Wat rot voor je," Zei ik voorzichtig en keek weer op. "Heb je soms zin om deze plek wat te verkennen? Dan vergeten we alles even wat is misgelopen, misschien dat we daar wat vrolijker van worden?."
    Ik toverde een glimlach op mijn gezicht en keek hem afwachtend aan.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    { Oh jullie zijn al begonnen. Had het niet gezien.:$. Kleine samenvatting please? }


    -

    [angelique en Nahuel praten bij de volturi, Jona, Elena en May zijn op jacht. Maar je moet je rol van Jane nog invullen.]


    Remember to be ridiculous.

    Nahuel
    Ik sta op. 'Ja leuk,' zeg ik. 'Maar jullie volbloedjes lijken nog wel eens te vergeten dat ik wel uitgeput kan raken dus doe rustig aan.'
    Ik kijk haar even afwachtend aan. 'Kom je nog?'


    Remember to be ridiculous.

    Angelique Madeline Valois

    In een oogwenk was ik opgestaan en lachte.
    "Dan doen we het toch gewoon op jou tempo?" Een kleine grijns stond op mijn gezicht terwijl ik hem uitdagend aankeek. "Of...ik draag je als het echt niet lukt."
    Lachend trok ik een wenkbrauw op en was benieuwd wat zijn reactie zou zijn.
    Ergens vroeg ik me eigenlijk wel af, of ik sterker was als hem aangezien hij maar een halfvampier was.
    Maar aan de andere kant was hij ouder als mij, wat misschien ook wel in zijn voordeel kon zijn.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Nahuel
    Ik haal mijn schouders op. 'Als je dat dan graag wilt doen, wie ben ik om je tegen te houden?' Vraag ik.
    Aan haar gezicht te zien had ze dat antwoord niet zien aankomen. Ja sorry hoor, ik heb intussen een behoorlijk aanpassingsvermogen.


    Remember to be ridiculous.

    Angelique Madeline Valois

    "Als je dat dan graag wilt doen, wie ben ik om je tegen te houden?"
    Zijn antwoord deed me lachen. "Je hebt lef, dat mag ik wel."
    Opgewekt wandelde ik de ruimte uit en wachtte op de gang tot hij mijn voorbeeld zou volgen.
    Ik besloot om alles rustig aan te doen, zodat hij niet al te uitgeput zou worden.
    Het zou nogal een vreemd zicht zijn moest ik een kerel dragen die wat groter was dan mezelf.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Nahuel
    'Ik heb me leren aanpassen,' zeg ik. 'Als klein kind zei ik ook niet zomaar alles hoor.'
    Ik volghaar de kamer uit en kijk rond. 'Links of rechts? Of rechtdoor?'


    Remember to be ridiculous.

    Angelique Madeline Valois

    "Ik ben altijd al enorme flapuit geweest, waardoor ik altijd ruzie had met iedereen." Een twinkeling weerkaatste in mijn ogen bij de gedachte aan al de ruzies die ik had toen ik nog mens was. "En kies maar naar waar we gaan, ik volg je wel."
    Onze stemmen weerkaatsten zachtjes op de muren, waardoor het een griezelige sfeer had in de gangen.
    Zoals een spookhuis, maar dan in de gang.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Nahuel
    'Ach wat,' zeg ik. 'Uiteindelijk zeggen ze toch dat je eerlijk moet zijn dus waarom flap je dat er niet meteen uit? Da's makkelijker als er eerst omheen draaien.'
    Ik kijk even rond. 'Dan gaan we links,' zeg ik.


    Remember to be ridiculous.

    [ontbijten]


    Remember to be ridiculous.

    Angelique Madeline Valois

    Lachend schudde ik mijn hoofd. "Maar je hebt eerlijk zijn en te eerlijk zijn."
    Ik volgde zijn voorbeeld en ging naar links terwijl ik naast hem begon te wandelen.
    "Trouwens, denk je dat we hier in de problemen mee komen?" Lachte ik terwijl ik een blik wierp over heel de gang? "Tenslotte hebben we geen idee waar we naartoe aan het wandelen zijn."


    [Smakelijk]

    [ bericht aangepast op 20 mei 2012 - 10:47 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.