• Het verhaal:
    Het is het jaar 2143. In de vampierwereld is de Volturi nog steeds aan de macht maar nog geen twintig kilometer verder zit in San Giovanni een clan nog groter en ontzagwekkendere clan als zij. Na enkele eeuwen durven zij eindelijk hun greep naar macht te doen en de Volturi aan te vechten. In het begin was de strijd nog onzichtbaar voor onpartijdige vampiers maar nu zijn ook zij aan de beurt om een kant te kiezen. De provincie Pisa verandert in een bovennatuurlijk slachtveld. Worden er vriendschappen gesloten? Ontstaan er liefdes? En kan je je oude vrienden nog vertrouwen?



    Regels
    - Je mag niemand doden zonder toestemming van die persoon.
    - Houdt het realistisch
    - Bij OOC praat je tussn haakjes
    - Alleen de Cullens en de Denali’s zijn vegetarisch
    - Er wordt niet in je eigen stad gejaagd
    - 16+ toegestaan
    - Er zijn geen twee dezelfde gaves
    - Je hebt altijd maar een gave en die maakt je niet onverslaanbaar
    - Als je een bestaand personage hebt heeft hij alleen een gave als het in het boek ook zo is
    - Er zijn geen weerwolven
    - Maximaal 3 personen
    - Partners in het boek zijn dat ook hier
    - Houdt de aantallen gelijk tussen Volturi-aanhangers en San Giovanni leden
    - Meldt het als je langer als twee dagen afwezig bent anders mag je personage door iedereen gedood worden.
    -Naamsverandering doorgeven


    Volturi:
    Nahuel - Candybear
    Valentijn Emilio Scagliotti - TheRumIsGone
    Jane - iMacbook
    Sake - MangaXD
    Angelique Madeline Valois - Leannan
    Alexander (Alex) Miraz - HurtedHeart




    San Giovanni:
    Jona - CandyBear
    Elena - Brennanzer
    Ace - myMOMENTS
    May Violet Grey - HurtedHeart
    Callum - CandyBear
    Alice Cullen - TheRumIsGone


    Begint onpartijdig:
    Manora-MangaXD [gaat over naar San Giovanni]
    Renesmee - Martha1Dx [wordt Volturi]
    Bella - TheRumIsGone [gaat naar de Volturi om Renesmee terug te halen]



    Ik heb de personen uit de boeken die nog niet gespeeld worden hier niet bijstaan maar je mag ze altijd nog invullen in het rollentopic. Zo is het overzichterlijker.

    Meedoen mag en kan altijd

    [ bericht aangepast op 20 mei 2012 - 20:11 ]


    Remember to be ridiculous.

    Jona
    Ik glimlach en loop naar de volgende jongen. Een lijk bevat nooit genoeg bloed. Ik kan er straks wel weer even tegenaan mar het liefst houd ik mijn ogen goed rood. Dan hoef ik mijn aandacht niet met mijn brandene keel te delen. 'Inderdaad, en ze blijven ook maar denken dat ze sneller als ons kunnen zijn,' zeg ik hoofdschuddend. 'Ik bedoel, we hebben net in drie seconden evenveel nekken gebroken.'


    Remember to be ridiculous.

    [Jona en Elena zij,n aan het jagen en hebben al 9 jongens vermoord en Angelique en Nahuel zijn aan het praten in een kamer bij de Volturi.]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    [Elena en Jona zijn jagen en Angelique en Nahuel zijn in gesprek. Volgens mij kan je bij allebei inspringen.]


    Remember to be ridiculous.

    Angelique Madeline Valois

    "Jij huilt ten minste niet echt. Snikken en zo is allemaal goed maar zodra er tranen bijkomen wordt ik gek. Dan breekt mijn hart gewoon."
    Wat hij zei deed me lachen.
    "Een gevoelig type dus hé?" Glimlachte ik. "Zie je ook niet veel."
    Ik streek mijn bruine krullen achteruit waardoor ze weer in wilde lokken langs mijn gezicht vielen.
    "Mag ik weten wat er aan de hand is of is dat te privé?" Vroeg hij nieuwsgierig.
    Ik vouwde mijn handen in mijn schoot en keek hem aan en probeerde luchtig te klinken, wat uiteindelijk niet veel zin had.
    "Mijn vriendje, Ismaël, is enkele maanden geleden vermoord door iemand uit een andere clan." Zei ik zacht en keek naar mijn handen. "Ik heb alles zien gebeuren en voordat hij...stierf moest ik hem beloven om hierheen te vluchten."
    Ik slikte de krop in mijn keel weg en deed toch nog een poging om te glimlachen.
    "Ik ben op de vlucht geslagen...in plaats van hem te helpen." Mijn mond trok beschamend samen. "Het was een laffe daad...ik moest hem helpen."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Elena
    'Ach, hoe dommer de jongens, hoe meer bloed voor ons.' zei ik nadat het tweede lijk ook was leeggezogen. Soms vond ik het erg voor de families van al die mensen, maar dan dacht ik aan al die meisjes die we misschien wel niet hebben gered van iets verschrikkelijks. Dat maakte het dan allemaal weer goed.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Nahuel
    Ik kijk haar geschrokken aan, zien hoe je partner voor je ogen vermoord wordt moet echt verschrikkelijk zijn. 'Ik kan me niet voorstellen hoe je je nu voelt,' zeg ik. 'Maar vluchten was echt iets dat niemand je kwalijk zal nemen. Bij ons, en zeker bij volledige vampieren, is het overlevingsinstinct het allersterkst. En bovendien had je hem beloofd om hierheen te vluchten en een belofte moet je je aan houden.'


    Remember to be ridiculous.

    Angelique Madeline Valois

    Op de één of andere manier vond ik troost in zijn woorden.
    Het gaf me het gevoel alsof ik niet volledig in de fout was gegaan, waardoor ik me ook al een beetje minder slecht voelde.
    "Misschien heb je wel gelijk." Zei ik met een treurige glimlach en keek op van mijn handen. "Het spijt me dat ik je zo lastig val met mijn problemen."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Jona
    Even later hadden we alletwee drie jongens leeggezogen en ik wijs naar de laatste. 'Neem jij hem maar.'
    Hoewel we geen van beiden nog jong te noemen zijn ben ik een stuk ouder als haar en als er een oneven aantal lichamen is dan krijgt de jongste er het meest in een ongeschreven regel in onze clan. Hoe ouder je bent hoe makkelijker het is.


    Remember to be ridiculous.

    Nahuel
    'Het maakt niet uit,' zeg ik. 'Ik ben blij dat je me in vertrouwen hebt genomen.'
    Ik heb het vreemde idee dat hoewel dit meisje niet mer jong is ze toch nog een aantal jaar jonger is als mij. 'Hoe oud ben je?' Vraag ik.


    Remember to be ridiculous.

    Elena
    'Zeker dat je niet de helft moet hebben?'vroeg ik. Ik wist ook wel dat het een soort van regel was dat de jongste het meeste kreeg, maar ik vond het oneerlijk ten opzichte van de ouderen, zeker als ik op dat moment zelf de jongste ben.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Angelique Madeline Valois

    "289, om precies te zijn." Glimlachte ik trots. "En jij?"
    Ergens was ik best tevreden met mijn leeftijd aangezien het een moeilijke tijd was voor vampieren.
    Al mijn hele leven had ik me op één of andere manier weten te redden in dit harde leventje.
    Het was zowel dankzij mijn gave, als mijn uiterlijk dat sommige vampiers me niets deden.
    De vampier bij Ismaël was anders geweest...hij was immuun voor mijn gave, wat me enorm had afgeschrikt.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Jona
    'Nee Elena jij bent de jongste,' zeg ik beslist. 'Ik ben nu zo'n vijfhonderdvijftig jaar bij de Giovanni's en deze regel breken we niet.'
    Ik kijk haar beslist aan. Deze regel was grotendeels dankzij mij ontstaan omdat ik pas zo'n vijftig jaar vampier was. Hoewel de dorst niet meer allesoverheersend is is hij wel brandend. 'Ik heb vaak genoeg het meest gekregen.'


    Remember to be ridiculous.

    Nahuel
    '357 en ik ben sinds mijn zevende volgroeit,' zeg ik. 'Wat is jouw officiële leeftijd?'
    Ik kijk haar even aan. Ik schat haar op een jaar of zestien, misschien iets ouder. Nog geen negentien, dat is zeker.

    [heeft Jona Ismaël gedood want zij is imuun voor gaves.]


    Remember to be ridiculous.

    [Hoe kan ik me er dan bijvoegen?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Elena
    'Oké dan.' zei ik en begon te drinken. Ik hoopte dat we niet veel groepen meer tegen kwamen die bestonden uit oneven aantallen. Ik vond het niet eerlijk om het meest te krijgen, gewoon omdat ik jonger ben. Toen ik klaar was, keek ik naar alle zeven de lijken.
    'Weet jij waar we deze kunnen verbergen?' vroeg ik aan Jona.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe