• Het verhaal:
    Het is het jaar 2143. In de vampierwereld is de Volturi nog steeds aan de macht maar nog geen twintig kilometer verder zit in San Giovanni een clan nog groter en ontzagwekkendere clan als zij. Na enkele eeuwen durven zij eindelijk hun greep naar macht te doen en de Volturi aan te vechten. In het begin was de strijd nog onzichtbaar voor onpartijdige vampiers maar nu zijn ook zij aan de beurt om een kant te kiezen. De provincie Pisa verandert in een bovennatuurlijk slachtveld. Worden er vriendschappen gesloten? Ontstaan er liefdes? En kan je je oude vrienden nog vertrouwen?



    Regels
    - Je mag niemand doden zonder toestemming van die persoon.
    - Houdt het realistisch
    - Bij OOC praat je tussn haakjes
    - Alleen de Cullens en de Denali’s zijn vegetarisch
    - Er wordt niet in je eigen stad gejaagd
    - 16+ toegestaan
    - Er zijn geen twee dezelfde gaves
    - Je hebt altijd maar een gave en die maakt je niet onverslaanbaar
    - Als je een bestaand personage hebt heeft hij alleen een gave als het in het boek ook zo is
    - Er zijn geen weerwolven
    - Maximaal 3 personen
    - Partners in het boek zijn dat ook hier
    - Houdt de aantallen gelijk tussen Volturi-aanhangers en San Giovanni leden
    - Meldt het als je langer als twee dagen afwezig bent anders mag je personage door iedereen gedood worden.
    -Naamsverandering doorgeven


    Volturi:
    Nahuel - Candybear
    Valentijn Emilio Scagliotti - TheRumIsGone
    Jane - iMacbook
    Sake - MangaXD
    Angelique Madeline Valois - Leannan
    Alexander (Alex) Miraz - HurtedHeart




    San Giovanni:
    Jona - CandyBear
    Elena - Brennanzer
    Ace - myMOMENTS
    May Violet Grey - HurtedHeart
    Callum - CandyBear
    Alice Cullen - TheRumIsGone


    Begint onpartijdig:
    Manora-MangaXD [gaat over naar San Giovanni]
    Renesmee - Martha1Dx [wordt Volturi]
    Bella - TheRumIsGone [gaat naar de Volturi om Renesmee terug te halen]



    Ik heb de personen uit de boeken die nog niet gespeeld worden hier niet bijstaan maar je mag ze altijd nog invullen in het rollentopic. Zo is het overzichterlijker.

    Meedoen mag en kan altijd

    [ bericht aangepast op 20 mei 2012 - 20:11 ]


    Remember to be ridiculous.

    [Ik heb bella ingevult maar staat er nog niet tussen... Maar ze wil koste wat kost Renesmee daarweg krijgen}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Pretty obvious. xD Ik denk dat ik Jasper erbij ga doen. Moet ik dat hier zeggen of bij de andere topic?]


    Never let the fear of striking out keep you from playing the game~.

    {Gwn invullen bij rollentopic ^^}

    [ bericht aangepast op 20 mei 2012 - 18:15 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Nahuel
    Ik kijk haar boos aan. 'Alsof je dat niet weet,' sis ik.
    Zou dit de vampier zijn die Angelique's partner heeft vermoord? Ze is imuun voor de gave.

    Jona
    'Inderdaad,' zeg ik. 'Of we ontvoeren een Volturi. Met May is dat niet zo moeilijk.'
    May was een van onze perfecte wapens. De manier waarop zij iemand zijn energie steelt is ronduit geweldig. Ikzelf ben er niet echt een fan van. Ik vecht liever tegen een actieve vijand. Een soort van eergevoel.


    Remember to be ridiculous.

    Angelique Madeline Valois

    Ik schudde mijn hoofd terwijl ik zachtjes de pols van Nahuel beetnam.
    "Ze is het niet." Zei ik zacht terwijl ik mijn hoofd naar de grond boog. "Het was een Aziatische man, maar ik weet alleen niet hoe zijn gave werkte."
    Traag hief ik mijn hoofd weer op en keek hem met een dankbare glimlach aan.
    Hij was misschien wel wat aan de bezorgde kant voor me, wat ik best lief vond.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [houdt er een beetje rekening mee dat er geen aziatische man in die clan zit, het kan Jona geweest zijn want zij weerkaatst een gave naar de gebruiker.]

    [ bericht aangepast op 20 mei 2012 - 20:20 ]


    Remember to be ridiculous.

    [Mag het zo zijn dat May misschien die gst vermoord heeft ofzo? en wat was die jongen zijn gave dan?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [hij was imuun voor Angelique's gave]


    Remember to be ridiculous.

    [Ik weet dat er in beide clans geen aziaat zit....maar ik had al een tijdje geleden gezegd dat er een man Ismaël had vermoord.]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [dan negeren we dat ff, of May beschermde Ace met haar schild]


    Remember to be ridiculous.

    [May mag hem van mij vermoord hebben...dan laat ik Angelique wel denken dat ze een man zag in plaats van een vrouw]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    CandyBear schreef:
    [dan negeren we dat ff, of May beschermde Ace met haar schild]

    huh? ik volg niet meer


    “To live will be an awfully big adventure.”

    May Violet Grey
    "Ze is het niet. Het was een Aziatische man, maar ik weet alleen niet hoe zijn gave werkte." Zei ze zacht terwijl haar hoofd naar de grond ging. Ze leek verdrietig. Aziatische man. Verdedigende gave. Ik kende hem. Hij was ook langs onze clan gekomen en hij had geprobeert mij te doden, maar het was mislukt. Daarin tegen lag zijn hoofd eraf. 'Ismaël of niet? Die jongen die door zijn gave Imuum is voor gaves. Hij had de gave van het licht waardoor hij een schild kon creeren dat gaves tegenhield of mensen. Als het hem is dan kan ik je mededelen dat ik hem pijnlijk heb laten doodgaan.' Zeg ik twijfelend. Misschien was het hem wel niet eens.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [het gaat erover dat er een gastje is vermoord dor een man bij de San Giovanni en dan is Ace de enige optie maar we doen dat may hem toch heeft vermoord en Angelique het verkeerd zag]


    Remember to be ridiculous.