• Welcome, to the magic school of Saint Mortenson.

The Magic School Of Saint Mortenson staat in hartje Londen, en is zoals de naam al zegt een school vol magie. De school is groot met twee afdelingen.the foxes, waar de sluwste leerlingen zitten die je je kan voorstellen. En The Lions, waar de lievertjes zitten. Maar kunnen jullie deze magie weerstaan, en meer? Want op deze school gebeurt er meer dan alleen magie..

13/14: 1e Jaar
    15/16: 2e Jaar
    17/18: 3e Jaar

The Foxes [Max 10]:
    - Chayenne Sharona Avery - NightShot
    - Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    - May Rose White - HurtedHeart
    - Damon Taylor Young - xHeavenlyx
    - Elise Luna Dundall - Aragog
    - Maegan Cassidy Fox - Morticia
    - Minny Debra Cassandra Sparrown - Brutus
    - Tyler Jay Lopez - NightShot
    - Diego Martin Edman - xJohnnyDepp
    - Samuel Ivan Value-Salii - AlwaysKlaine

The Lions [Max 10]:
    - Dehlia 'Dee' Leighanne Montgomery- xHeavenlyx
    - Aria Lize McCathy - Mortenson
    - Alexander Fernando Robert Dawson - Brutus
    - Isabella Elizabeth Clark - XDarkWingsX
    - Lynette Alicia Johnson
    - Liam Mellow
    - Puk Tymen Crawford

Leraren:
    Directeur: Arren James Brown
    Hoofd the Foxes: Michel Avan Parker
    Hoofd The Lions: Milena McCathy - Mortenson
    - James Olivier Ashworth
    - Morty ''Mort'' Rhodes
    - Damon Tyler Hides

Regels:
    - Géén one liners
    - 16+ en schelden mag
    - Praat je OOC, praat met haakjes
    - Niemand is perfect
    - Reserveringen blijven drie dagen staan
    - Bestuur alleen je eigen personages!

Rollentopic

[ bericht aangepast op 14 mei 2012 - 20:15 ]

El Diablo.

Mort
    'Als je het niet meet lukt dan moet je et zeggen. Dan verzin ik wel wat. Ik draag je wel.' flapte ik er uit en grinnikte even.

"It's funnier in Enochian." ~ Castiel

Elise
    ''Als je het niet meer lukt dat moet je het zeggen. Dan verzin ik wel wat. Ik draag je wel.'' zei Mort, en ik keek hem verbaasd aan. Zou hij dat echt doen?
    Ik wist zeker dat mijn ogen geamuseerde twinkeltjes hadden.
    ''Ben je sterk genoeg?'' vroeg ik plagerig, en ik keek hem aan. Maakte hij een grapje, of was hij serieus?
    Ik bedoel.. Niet dat ik het erg zou vinden, maar- Wat dacht ik nu allemaal? Damn, Elise, calm down.

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

Mort
    'ben je sterk genoeg?' vroeg ze plagerig. Ik glimlachte even. Zou ze... Mort je bent vaag. Ze is vier of vijf jaar jonger, je kan niet... 'Tuurlijk ben ik sterk genoeg.' zeg ik ondanks mezelf en na de krukken te hebben weggegooid til ik haar op. 'Zo licht als een veertje.' lach ik.

Elise
    Ik slaakte een zacht kreetje toen hij me daadwerkelijk optilde. Uit een reflex sloeg ik mijn armen om zijn nek zodat ik niet zou vallen, en ik lachte even.
    Oké, dit kwam totaal onverwachts, maar of ik het erg vond? Nee.
    Als elk ander dit had gedaan had 'ie een klap kunnen verwachten, maar bij Mort was het anders. Ik vervloekte mezelf van binnen, omdat ik mezelf zo niet eens herkende.
    ''Beter.'' grinnikte ik zachtjes.

Mort
    Ze sloeg haar armen om mijn nek en ik voelde mijn hart sneller kloppen. Ik moest het negeren....
    We liepen verder. Ik wist niet echt wat ik nu verder moest doen. Niks zeggen of juist wel of vragen of... Moest ik het er over hebben of niet? Ik keek naar de sterren. 'Dat is mijn favoriete sterrenbeeld. Sirius.' ik knikte naar de sterren en keek haar even aan.

Elise
    Ik voelde dat ik kalmeerde naarmate hij verderliep.
    ''Dat is mijn favoriete sterrenbeeld. Sirius.'' zei Mort, en hij knikte naar de sterren.
    Ik volgde zijn blik, en zweeg even terwijl ik naar de sterren keek. Ze schenen helder, het was prachtig.
    In mijn ooghoeken zag ik dat hij me aankeek, en ik glimlachte even. Ik draaide mijn hoofd zodat ik hem ook aankeek, en het scheelde enkele centimeters tussen onze gezichten.
    ''Daar is Orion.'' zei ik toen maar, en haalde één hand uit zijn nek zodat ik naar een groepje sterren wees.
    ''De drie op een rij staan gelijk met de grote drie. Eh- Piramides enzo.'' zei ik schouderophalend, en legde mijn hand weer terug terwijl ik hem weer aankeek. Ik was geïnteresseerd in de egyptische oudheid, iets wat bijna niemand van me wist.

Mort Rhodes
    'Ja die is mooi hè?' ik wilde er achteraan zeggen 'Net zoals jij' maar ik kon het gelukkig inslikken. 'Sterren zijn altijd mooi.' ik kon haar wimpers tellen, zo dichtbij was ze. Ik kon mezelf niet weerhouden en drukte en kus op haar lippen. Meteen daarna had ik er spijt van. Ze was een leerling en ik een soort van leraar. Ik zette haar neer op het gras en ging zelf ook zitten met mijn gezicht van haar afgewend.

Elise
    Ik knikte. Net toen ik mijn blik weer op de hemel wou vestigen, voelde ik zijn lippen op de mijne.
    Ik schrok, maar op een positieve manier. Dit zag ik niet aankomen, absoluut niet.
    Vanaf dat moment dat ik zijn zachte lippen op de mijne voelde, leek alles in slowmotion te gaan. Mijn hart klopte als een bezetene, en mijn buik had een vreemd gevoel.
    Voordat ik het wist zat ik weer op de grond, hij ook, met zijn blik afgewend.
    Voor een tiental seconden wist ik niks te zeggen. Hij was een leraar, maar zo oud was hij toch niet?
    ''Ik eh- Je- Maar-'' ik kwam niet uit mijn woorden, en slaakte een gefrustreerde zucht.
    Ik zat op de grond, en voelde me best moedeloos aangezien ik niks kon doen in verband met mijn enkel.
    Ik schuifelde wat dichterbij.
    ''Mort?'' begon ik, terwijl ik wat met de zoom van mijn shirt speelde. ''Waarom deed je dat?'' vroeg ik, terwijl ik hem niet aankeek. Mijn stem klonk niet argwanend, niet afstandelijk, maar.. Ik wist niet echt hoe je dat noemde. Mijn stem klonk.. positief? Kon dat?
    Ik moest een lichte glimlach onderdrukken, aangezien ik nu wist wat dat rare gevoel steeds was.

Mort
    Ik snikte terwijl ik adem haalde. 'Omdat... Je...' ik keek even naar haar maar wende met mijn ogen dicht mijn blik af. 'Ik mag dit niet doen. Wees niet bang ik zal je niets meer aandoen.' ik had echt een rotgevoel, natuurlijk wilde ze men niet want ik was een leraar en lelijk. Ook was ik een sukkel en gestoord.

Elise
    Mijn wenkbrauwen vormden zich tot een nadenkelijke frons.
    ''Ik mag dit niet doen. Wees niet bang, ik zal je niets meer aandoen.'' zei hij, en ik keek even naar de grond.
    Ik plukte wat aan een paar willekeurige grassprietjes.
    ''Ik..'' moest ik dit wel zeggen? Het was verkeerd. Maar anders liep ik rond met dat opgekropte gevoel, en-
    ''Ik vond het niet eh- erg.'' zei ik snel en bijna onhoorbaar, terwijl ik nog steeds 'geconcentreerd' naar het gras keek.

[Ik doe hierna nog één post, en dan ga ik slapen :3]

Mort
    Ik keek Naar haar. 'Eh... Tuurlijk wel. Ik ben lelijk, ouder, gestoord en saai.' zucht ik. 'Je verdient beter dan een leraar van 4 à 5 jaar ouder.' ik trek gras uit en maak er weer en hoopje van.

Elise
    Ik kneep mijn ogen samen.
    ''Lelijk? Je bent niet lelijk.'' mompelde ik. ''En zoveel ouder ben je toch niet? Ik bedoel- als je veertig of vijftig was, oké. Maar dit..'' ik zuchtte zachtjes.
    ''En dat 'gestoorde', zoals jij het noemt, vind ik juist leuk.'' ging ik verder, terwijl ik hem nog steeds niet aankeek.
    ''En waarom denk je dat je saai bent? Je bent verre van saai, geloof me.'' zei ik.
    Zo, dat was het lijstje wel wat hij had opgenoemt. Ik had vele tegenargumenten klaarliggen, meer dan dat ik van mezelf had verwacht.

[Ik ga slapennnn.
    Ik ben er morgen gewoon de hele dag -mobiel internet ftw!-
    Goodnight!]

Mort Rhodes
    Ik luister naar ales wat ze zegt. 'Je vind me leuk? Je bent een van de weinige.' ik zucht. '

Elise
    Ik sloeg even mijn ogen neer.
    Het mag toch niet; leerling met en leraar? Maar een echte leraar was hij niet, hij werkte enkel in een ziekenboeg.
    Ik zweeg, en probeerde mijn gedachten een beetje te ordenen. Ik kon mezelf niet meer volgen, maar ik wist zeker dat ik net de waarheid had gesproken.
    Ik snapte alleen nog niet wáárom hij het deed. Wat was er zo speciaal aan míj? Ik was gewoon een klunzig, dom meisje dat haar enkel al kneusde op de eerste dag.
    Ik zuchtte even, en speelde wat met mijn lange, donkere haren.

Mort
    Ik staarde naar de sterren. Ik wist biet hoe dit verder moest. Ik wist ook niet of Dit überhaupt toegestaan was. Ik beet op mijn lip. 'Hoe oud ben je precies...' vroeg ik voorzichtig
    'En hoe moet het nu verder?'