• Welcome, to the magic school of Saint Mortenson.

The Magic School Of Saint Mortenson staat in hartje Londen, en is zoals de naam al zegt een school vol magie. De school is groot met twee afdelingen.the foxes, waar de sluwste leerlingen zitten die je je kan voorstellen. En The Lions, waar de lievertjes zitten. Maar kunnen jullie deze magie weerstaan, en meer? Want op deze school gebeurt er meer dan alleen magie..

13/14: 1e Jaar
    15/16: 2e Jaar
    17/18: 3e Jaar

The Foxes [Max 10]:
    - Chayenne Sharona Avery - NightShot
    - Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    - May Rose White - HurtedHeart
    - Damon Taylor Young - xHeavenlyx
    - Elise Luna Dundall - Aragog
    - Maegan Cassidy Fox - Morticia
    - Minny Debra Cassandra Sparrown - Brutus
    - Tyler Jay Lopez - NightShot
    - Diego Martin Edman - xJohnnyDepp
    - Samuel Ivan Value-Salii - AlwaysKlaine

The Lions [Max 10]:
    - Dehlia 'Dee' Leighanne Montgomery- xHeavenlyx
    - Aria Lize McCathy - Mortenson
    - Alexander Fernando Robert Dawson - Brutus
    - Isabella Elizabeth Clark - XDarkWingsX
    - Lynette Alicia Johnson
    - Liam Mellow
    - Puk Tymen Crawford

Leraren:
    Directeur: Arren James Brown
    Hoofd the Foxes: Michel Avan Parker
    Hoofd The Lions: Milena McCathy - Mortenson
    - James Olivier Ashworth
    - Morty ''Mort'' Rhodes
    - Damon Tyler Hides

Regels:
    - Géén one liners
    - 16+ en schelden mag
    - Praat je OOC, praat met haakjes
    - Niemand is perfect
    - Reserveringen blijven drie dagen staan
    - Bestuur alleen je eigen personages!

Rollentopic

[ bericht aangepast op 14 mei 2012 - 20:15 ]

El Diablo.

Elise
    ''Zeventien.'' zei ik zacht. ''Jij?'' voegde ik er mompelend aan toe. Ik verwachtte dat het leeftijdsverschil wel zou meevallen. ''En ik weet het niet. Ik-'' ik zuchtte. ''Het is gewoon onzin.'' mompelde ik. ''Waarom zijn er regels?'' voegde ik er aan toe, terwijl ik meer tegen mezelf praatte.

[Ben je er zo ook nog?
    Ik ben er de hele dag namelijk :3]

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

Mort
    22...' mompelde ik. 'Ik weet het ook niet.' ik sloeg een arm om haar heen.

{ik moet ergens vandaag naar de tandarts maar meer ben ik er denk ik wel.}

"It's funnier in Enochian." ~ Castiel

Elise
    Automatisch leunde ik tegen hem aan. Dat.. Dat viel wel mee toch?
    ''Regels zijn er om gebroken te worden, toch?'' zei ik bijna onhoorbaar, als antwoord op mezelf.
    [Ik ga nu richting school, ben er rond acht uur weer ;D]

Mort

'Vind je dat?' vraag ik glimlachend. 'Ik ook.' grinnik ik. Ik pak haar hand vast en kijk naar de sterren.

Elise
    Ik glimlachte en voelde mijn huid tintelen bij elke aanraking.
    Ik kon het niet laten om nog een zacht kusje op zijn lippen te drukken, en daarna keek ik ook naar de sterren.

Mort

Toen ze nog een kus op mijn lippen drukte kon ik me neit meer inhouden. Ik pakte haar zacht bij de zijkant van haar hoofd en draaide haar gezicht naar me toe en keek haar aan.

Elise
    Een lichte grijns sierde mijn lippen. Dit was slecht, maar het voelde zo goed.
    Voor de tweede keer vanavond legde ik mijn armen rond zijn nek, trok hem tegen me aan en drukte mijn lippen liefdevol op de zijne.

Mort

Mijn hart ontplofte zo wat en ik kuste haar terug. We scheelden vijf jaar, mijn ouders scheelden acht jaar dus het kon nog, dacht ik glimlachend. 'Geheimpje?' vroeg ik zacht en legde mijn vinger op haar lippen.

[ i love the picture!! <3]

[ bericht aangepast op 15 mei 2012 - 9:15 ]

[Hahaha dat plaatje <3 ze passen eeecht niet bij elkaar, en dat maakt het zo leuk :'D]
    Elise
    Ik grijnsde even toen hij zijn vinger op mijn lippen legde. Ik knikte bevestigend. "Ons geheimpje." Grinnikte ik, en pakte zijn warme hand vast.

Morty Rhodes

Ze grijnsde even toen ik mijn vinger op haar lippen legde. Ze knikte. 'Ons geheimpje.' grinnikte ze en pakte mijn hand vast.
    'Ja is goed.' glimlach ik en omhels haar.

[ja klopt xD ben effe naar de winkel voor melk, kan ik tenminste havermout eten :P]

Elise
    Ik knuffelde terug, en liet mijn hoofd op zijn schouder rusten. Mijn blonde haren hingen langs mijn gezicht, en ik zuchtte gelukzalig.
    [No inspiration, sorry :'D]

Mort
    Ik wikkelde haar haar om mijn vinger en liet hem weer los, dat deed ik met alle plukjes. Ik ging liggen en keek naar de sterren.

[Verveel me,wat kan ik met Sam doen?]

Ich liebe dich 27.12.23

[Fail.. Ik had een hele post getypt, doe ik spastisch en klik ik het weg x_x]
    Elise
    Ik glimlachte even.
    Toen Mort ging liggen, bleef ik zitten en keek hem aan. Hij was anders dan de jongens waar ik -meestal- op viel, en dat maakte het.. Anders. Leuk.
    "Hoelaat is het eigenlijk?" Vroeg ik toen maar, aangezien ik geen idee had hoelang ik in die ziekenboeg heb gelegen.

Mort Rhodes

'half 12 volgens mij.' zei ik, op mijn horloge kijkend. Ik staarde weer naar de sterren.

[ik ga naar de tandarts xD tot ooit :) en hoop dat mijn mond niet al te verdoofd is en dat het maar 1 gaatje is ipv 2-wat ik nu denk-.

omg straks zijn het er 3 of meer :O]