• Welcome, to the magic school of Saint Mortenson.

The Magic School Of Saint Mortenson staat in hartje Londen, en is zoals de naam al zegt een school vol magie. De school is groot met twee afdelingen.the foxes, waar de sluwste leerlingen zitten die je je kan voorstellen. En The Lions, waar de lievertjes zitten. Maar kunnen jullie deze magie weerstaan, en meer? Want op deze school gebeurt er meer dan alleen magie..

13/14: 1e Jaar
    15/16: 2e Jaar
    17/18: 3e Jaar

The Foxes [Max 10]:
    - Chayenne Sharona Avery - NightShot
    - Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    - May Rose White - HurtedHeart
    - Damon Taylor Young - xHeavenlyx
    - Elise Luna Dundall - Aragog
    - Maegan Cassidy Fox - Morticia
    - Minny Debra Cassandra Sparrown - Brutus
    - Tyler Jay Lopez - NightShot
    - Diego Martin Edman - xJohnnyDepp
    - Samuel Ivan Value-Salii - AlwaysKlaine

The Lions [Max 10]:
    - Dehlia 'Dee' Leighanne Montgomery- xHeavenlyx
    - Aria Lize McCathy - Mortenson
    - Alexander Fernando Robert Dawson - Brutus
    - Isabella Elizabeth Clark - XDarkWingsX
    - Lynette Alicia Johnson
    - Liam Mellow
    - Puk Tymen Crawford

Leraren:
    Directeur: Arren James Brown
    Hoofd the Foxes: Michel Avan Parker
    Hoofd The Lions: Milena McCathy - Mortenson
    - James Olivier Ashworth
    - Morty ''Mort'' Rhodes
    - Damon Tyler Hides

Regels:
    - Géén one liners
    - 16+ en schelden mag
    - Praat je OOC, praat met haakjes
    - Niemand is perfect
    - Reserveringen blijven drie dagen staan
    - Bestuur alleen je eigen personages!

Rollentopic

[ bericht aangepast op 14 mei 2012 - 20:15 ]

El Diablo.

Aria
    "Lieve, lieve Damon, jij kent mij nog niet heel erg goed, hé? Ik zou het nooit hebben gedronken, want ik herken de merken van drank, weet zelfs hoeveel alcohol in een bepaalde fles zit," zeg ik.
    Het is zo handig om een permanent geheugen te hebben, je vergeet nooit iets en mensen kunnen je niet voor de gek houden of drogeren.

You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

Damon

'Zo zo, sinds wanneer ben ik lief?' grijns ik.
    Geamuseerd leun ik achteruit, en kijk haar aan.

El Diablo.

Aria
    "Sinds sarcasme bestaat," zeg ik.
    Hermione begint zachtjes te miauwen en ik glimlach.

[Een kort vraagje, hebben ze een patronus?]

[Jep]

Damon

Ik grinnik, 'ofcourse' mompel ik.
    Ik loop langs haar, en loop de gangen weer in.

El Diablo.

Aria
    Ik loop naar mijn kamer en besluit te oefenen met mijn patronus. Ik concentreer me op mijn mooiste herinnering.
    "Expecto patronum," zeg ik.
    Er verschijnt een feniks en ik blijf me concentreren op de herinnering.
    "Breng de volgende boodschap naar Milena McCathy: We zijn veilig, ik heb de wands," zeg ik.
    De feniks volgt zijn weg naar mijn tante haar kamer en zal de boodschap brengen.

[Wie wilt Maegan meeten? Want HurtedHeart antwoord niet terug..]

Quiet the mind, and the soul will speak.

(Ik wil haar wel meeten, als je wilt?)

One Who Travels A Higher Path.

[Wil ik wel, maar ze is wel van The Foxes hé, ik weet niet bij wie jou personage zit :'D]

(Bij mij the lions. XD Ze kunnen normaal doen tegen elkaar :'D )

XDarkWingsX schreef:
    (Bij mij the lions. XD Ze kunnen normaal doen tegen elkaar :'D )

[Ik denk niet dat Maegan zo in elkaar zit, liefje... Ze traint Aisha (haar draak) namelijk om eerstejaars van the Lions op te eten 8D lol]

(Haha, Isabella is een derde jaar en ze heeft ook een draak, genaamd Ru. Die beschermt haar heel erg.)

XDarkWingsX schreef:
    (Haha, Isabella is een derde jaar en ze heeft ook een draak, genaamd Ru. Die beschermt haar heel erg.)

[You can try is, maar remember, het zal geen aardig gesprek worden lol. Maegan ligt met haar hoofd op de schouder van Jayden en ze zitten aan een eettafel. (:]

(Is goed. Laat Maegan maar naar Isabella toe, want nu weet ik niet echt hoe ik haar kan benaderen XD Isabella is buiten met haar draak, misschien kan je iets verzinnen.)

[Ik denk eigenlijk niet dat ze zomaar naar je toekomt, maar goed, ik verzin wel wat.]
    Maegan Fox
    Ik kuste een plagerig zacht kusje op Jaydens wang en gebaarde naar Aisha dat we naar buiten gingen, het was tijd voor een kleine training. We moesten wel gezond en sportief blijven. “Ik ga, Jay, see ya later.” Grinnikte ik en ik liep weg met Aisha achter me aan gevlogen. Toen we buiten waren keek ik om me heen en liep naar een plek met een groot grasveld. Ik zag Isabella ook met haar draak, maar geïrriteerd rolde ik met mijn ogen. Uitslover… Ik toverde een paar spullen van eerstejaars te voorschijn en gooide ze in de lucht, waarna Aisha ze moest verbranden. Dat was een goede oefening en kon ik tegelijkertijd wel iemand pesten. Totdat ze een kettinkje niet raakte en die neerviel tegen Isabella’s hoofd. Geïrriteerd rolde ik weer mijn ogen, nu moest ik het wel halen.

Isabella Elizabeth Clark:

Ru was blij om mij te zien en gaf soort van kopjes tegen mijn hoofd aan. Hij had mij gemist en ik hem. Zijn blauwe ogen boorden in de mijne en hij wist dat er iets mis was. 'Foxes' zei ik zachtjes. Hij gromde nu luid en daarna keek hij mij aan, wachtend of hij een bevel kreeg. Ik zuchte en plotseling hoorde ik iemand vuur spuwen. Ik draai mij om en zag Maegan staan met haar draak, natuurlijk de eerstejaars de spullen vernietigen. Ik aaide de zachtjes de hoofd van ru. Een kleine pijnscheut gaat door mijn hoofd heen en ik draai mij om en ik zie een kettinkje liggen, vast van Maegan. Ik zag in mijn ooghoek dat Maegan naar mij toe kwam. Oh god. Nee. Ik stond op en had het kettinkje in mijn hand.