• Welcome, to the magic school of Saint Mortenson.

The Magic School Of Saint Mortenson staat in hartje Londen, en is zoals de naam al zegt een school vol magie. De school is groot met twee afdelingen.the foxes, waar de sluwste leerlingen zitten die je je kan voorstellen. En The Lions, waar de lievertjes zitten. Maar kunnen jullie deze magie weerstaan, en meer? Want op deze school gebeurt er meer dan alleen magie..

13/14: 1e Jaar
    15/16: 2e Jaar
    17/18: 3e Jaar

The Foxes [Max 10]:
    - Chayenne Sharona Avery - NightShot
    - Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    - May Rose White - HurtedHeart
    - Damon Taylor Young - xHeavenlyx
    - Elise Luna Dundall - Aragog
    - Maegan Cassidy Fox - Morticia
    - Minny Debra Cassandra Sparrown - Brutus
    - Tyler Jay Lopez - NightShot
    - Diego Martin Edman - xJohnnyDepp
    - Samuel Ivan Value-Salii - AlwaysKlaine

The Lions [Max 10]:
    - Dehlia 'Dee' Leighanne Montgomery- xHeavenlyx
    - Aria Lize McCathy - Mortenson
    - Alexander Fernando Robert Dawson - Brutus
    - Isabella Elizabeth Clark - XDarkWingsX
    - Lynette Alicia Johnson
    - Liam Mellow
    - Puk Tymen Crawford

Leraren:
    Directeur: Arren James Brown
    Hoofd the Foxes: Michel Avan Parker
    Hoofd The Lions: Milena McCathy - Mortenson
    - James Olivier Ashworth
    - Morty ''Mort'' Rhodes
    - Damon Tyler Hides

Regels:
    - Géén one liners
    - 16+ en schelden mag
    - Praat je OOC, praat met haakjes
    - Niemand is perfect
    - Reserveringen blijven drie dagen staan
    - Bestuur alleen je eigen personages!

Rollentopic

[ bericht aangepast op 14 mei 2012 - 20:15 ]

El Diablo.

[Wie wil er praten met Michel of James? (Beide leraaren)}

Don't be like the rest of them, darling

Maegan
    Ik zag dat Isabella het kettinkje op pakte en ik gromde toen ik bij haar was. "Geef me het kettinkje terug, Clark." Ik stak mijn hand ongeduldig uit en keek haar dodelijk aan, terwijl Aisha naast me was komen te staan. Ze was nu een stuk groter, omdat ik de verkleiningsspreuk opgeheven had.
    Toen ze het echter niet gelijk gaf, rukte ik het kettinkje uit haar hand en trok mijn neus op alsof ze iets vies was.

Quiet the mind, and the soul will speak.

Isabella Elizabeth Clark:

"Geef me het kettinkje terug, Clark." Ze stak haar hand ongeduldig uit en keek mij dodelijk aan. Ik rolde met mijn ogen. Naast haar ging Aisha staan. Ru ging ook naast mij staan en gromde zachtjes. Ik wist als iemand wat deed tegen mij, dat Ru niet te stoppen was. Ze rukte het kettinkje uit mijn hand, terwijl ik niet fatsoenlijk aan haar wou geven, onbeleefd. Daarna trok ze haar neus op alsof ik iets vies was. 'Stel je niet aan, Maegan' zeg ik bot. Waarom denken foxes toch altijd, dat ze wat zijn.

[ bericht aangepast op 12 mei 2012 - 17:20 ]

One Who Travels A Higher Path.

Maegan Cassidy Fox
    "Stel je niet aan, Maegan," Zei ze bot, maar op dat moment was ik al weg, echter stopte ik in mijn lopen en draaide me dodelijk om. "Wát zei je?" Grommend vernauwde ik mijn ogen en Aisha gromde ook, waardoor er rookwolkjes uit haar neus kwamen en vuur tussen haar tanden.
    "Ík stel me aan, volgens jou?" Ik grijnsde gemeen en ging voor haar staan terwijl ik het kettinkje in mijn broekzak stopte. "Volgens mij stel jij je aan, omdat je stiekem bij The Foxes wilt horen, hé? Stiekem bewonder je ons."

Isabella Elizabeth Clark:

"Wát zei je?" Gromde Maegan en Aisha gromde nu ook, waardoor er rookwolkjes uit de draak kwamen en vuur tussen haar tanden. Ze vernauwd haar ogen. "Ík stel me aan, volgens jou?" Ze grijnsde gemeen en ging weer voor mij staan terwijl ze het kettinkje in haar broekzak stopte. "Volgens mij stel jij je aan, omdat je stiekem bij The Foxes wilt horen, hé? Stiekem bewonder je ons." volgde ze daarna. Ik lach haar nu vierkant uit en in de tussentijd, gaat Ru een beetje beschermend voor mij staan en gromd naar Aisha. 'Nou, nee. Waarom zou ik in hemelsnaam bij jullie soort willen komen?' zei ik spottend. 'Ik som heel even voor jou op, wat ik van jullie vindt, Zoals: Dat ik jullie dom vindt, jullie denken dat jullie heel wat zijn, dat jullie snel aangebrand zijn en noem maar op' zei ik rustig. Ik draai mij vervolgens om en laat meagan lekker in haar gas koken.

Maegan Cassidy Fox
    Ze begon allemaal dingen op te noemen wat ze van ons vond, het was niet boeiend dat ze het ook over mij zei, maar dat ze het over mijn afdeling zei tolereerde ik het niet. Ze liep ook nog eens weg!
    Dus ik liep haar snel achterna, haar stomme draak boeide bij niet, Aisha hield zich wel met die draak van haar bezig. Ik trok haar ruw aan haar haren, zodat ze me wel aan moest kijken en stoppen. Toen liet ik het los en zette mijn handen in mijn zij. “Je zegt dat wij denken dat wij alles zijn, maar jou afdeling dan, met jullie bijdehante en irritante opmerkingen, alsof jullie alles weten? Denk voortaan eerst na voordat je wat zegt.”

[ bericht aangepast op 12 mei 2012 - 18:41 ]

(Is goed!)

[Wat was de laatste post van Mort?]

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

[Wil iemand Damon meeten?]

El Diablo.

Mort Rhodes
    'Daar heb je gelijk in. Ik wil schrijven graag als hobby hebben.' antwoorde ik vriendelijk. Ik wilde graag schrijven maar ik had er vaak geen tijd voor omdat mijn andere persoonlijkheid vaak de plaats van de ander greep en die wilde mooi niet schrijven.
    {sorry voor korte reactie}

"It's funnier in Enochian." ~ Castiel

Elise
    Ik glimlachte even, en keek neidig de gang in, waar kinderen rondrenden en blije gezichten hadden.
    ''Hoe lang moet ik hier nog liggen, denk je?'' vroeg ik Mort, en probeerde mijn uitdrukking weer om te schakelen naar vriendelijk, wat aardig goed lukte. Ik weet niet of het aan Mort lag of aan mezelf, maar het was zeldzaam.

Mort
    Ik glimlachte. 'In ieder geval morgen nog.' ik dacht even na. 'Moet ik nog een keer vertellen?' ik had net koffie op dus was weer wat wakkerder.

Elise
    Ik ging wat rechter zitten. ''Als je dat wilt?'' glimlachte ik, en stiekem hoopte ik van wel. Logisch, anders vroeg hij het niet. Denkbeeldig sloeg ik mezelf voor mijn hoofd, en keek Mort nog altijd aan. Zijn mooie, donkere ogen vielen me nu pas op.

[ bericht aangepast op 13 mei 2012 - 20:48 ]

[..]

[ik reageer nadat mijn verslag af is :(]