• Welcome, to the magic school of Saint Mortenson.

    The Magic School Of Saint Mortenson staat in hartje Londen, en is zoals de naam al zegt een school vol magie. De school is groot met twee afdelingen.the foxes, waar de sluwste leerlingen zitten die je je kan voorstellen. En The Lions, waar de lievertjes zitten. Maar kunnen jullie deze magie weerstaan, en meer? Want op deze school gebeurt er meer dan alleen magie..

    13/14: 1e Jaar
    15/16: 2e Jaar
    17/18: 3e Jaar


    The Foxes [Max 10]:
    - Chayenne Sharona Avery - NightShot
    - Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    - May Rose White - HurtedHeart
    - Damon Taylor Young - xHeavenlyx
    - Elise Luna Dundall - Aragog
    - Maegan Cassidy Fox - Morticia
    - Minny Debra Cassandra Sparrown - Brutus
    - Tyler Jay Lopez - NightShot
    - Diego Martin Edman - xJohnnyDepp
    - Samuel Ivan Value-Salii - AlwaysKlaine

    The Lions [Max 10]:
    - Dehlia 'Dee' Leighanne Montgomery- xHeavenlyx
    - Aria Lize McCathy - Mortenson
    - Alexander Fernando Robert Dawson - Brutus
    - Isabella Elizabeth Clark - XDarkWingsX
    - Lynette Alicia Johnson
    - Liam Mellow
    - Puk Tymen Crawford

    Leraren:
    Directeur: Arren James Brown
    Hoofd the Foxes: Michel Avan Parker
    Hoofd The Lions: Milena McCathy - Mortenson
    - James Olivier Ashworth
    - Morty ''Mort'' Rhodes
    - Damon Tyler Hides

    Regels:
    - Géén one liners
    - 16+ en schelden mag
    - Praat je OOC, praat met haakjes
    - Niemand is perfect
    - Reserveringen blijven drie dagen staan
    - Bestuur alleen je eigen personages!

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 14 mei 2012 - 20:15 ]


    El Diablo.

    Elise
    ''Misschien ik wel?'' zei ik grijnzend, met een brutale ondertoon. Ik verzette mijn voet waardoor er een pijnscheut door mijn enkel ging, maar ik negeerde het. Binnen een paar dagen zal het wel over zijn, als ik Mort moest geloven. En dat deed ik.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Isabella Elizabeth Clark:

    Ze rolde haar ogen geïrriteerd. “Je kunt niet in onze gedachte kijken, Clark, houdt op om zomaar dingen in te vullen. En boeiend áls we het zouden denken, jullie zijn ook geen lievertjes. Altijd zo betweterig doen en denken dat jullie alles beter weten. Ik kan het zien in jullie ogen, altijd maar ‘goed’ willen doen, terwijl jullie alleen maar in de weg lopen.” zegt ze. Aisha haar draak gromde even naar mijn draak en keek toen naar haar. “Goed, Aisha, goed. We gaan al. Ik snap het, meisje.” Ze knikte even naar haar en aaide haar achter haar oor, waarna ze mij aankeek. “Laters Clark. Veel plezier met gedachtes van anderen invullen.” Toen draaide ze om en liep weg. Ik zuchtte en schudde mijn hoofd. Ru wist precies wat ik dacht en ging kopjes geven tegen mijn achterhoofd aan. Ik draaide naar hem om en aaide zijn snuit, met zijn staart swiept hij heen en weer en keek mij aan. 'Het is gewoon zo' zeg ik zachtjes.

    [ bericht aangepast op 14 mei 2012 - 15:19 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    [anybody alive? :'D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Mort Rhodes
    'Aha, nouja dat kan natuurlijk.' lach ik. Ik ga wat beter zitten. 'Ik vind ze zelf niet heel erg speciaal maar ja dat ligt aan mij.' Ik hoest. 'Moet je nog wat eten of zo?'


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Elise
    ''Nee, dankjewel.'' glimlachte ik, en nam nog een slokje van mijn water.
    Na een klein momentje van stilte, hoorde ik ineens gegil vanaf de gang komen.
    ''Boa!'' klonk er gesmoord, en een grijns sierde mijn lippen.
    Ik floot zachtjes, en enkele seconden erna kwam Zuko de ziekenboeg binnen.
    Doordat Zuko een boa constrictor was, schrikte hij veel mensen af. Hij was zo tam als wat, maar was gehoorzaam en vaak erg hongerig..
    Hij kwam rond mijn nek liggen, en ik keek Mort aan.
    ''Oh. Eh- Dit is Zuko.'' mompelde ik, en grinnikte even. Right. Ik stelde zojuist een slang voor, vreemd.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Wie wilt er nu Maegan meeten? :3]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [mijn topics+wat heb ik gemist?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [ik weet niet of je heel veel heb gemist ik heb alleen meegekregen dat Mort en Elise in de ziekenboeg zijn..]

    Morty

    ''Nee, dankjewel.'' glimlachte ze, en nam nog een slokje van haar water.
    Na een klein momentje van stilte, hoorde ik ineens gegil vanaf de gang komen.
    ''Boa!'' klonk er gesmoord.
    Er kwam na het fluiten van Elise een slang binnen en ik was niet bang. Het was een boa dat zag ik meteen.
    Hij kwam rond haar nek liggen, en ik keek me aan.
    ''Oh. Eh- Dit is Zuko.'' mompelde ze, en grinnikte even. Ook ik grinnikte. 'Vet cool. Ik heb Melys.' Ik tikte een keer op de zijkant van mijn been en Melys kwam aan trippelen. Ze sprong op mijn schoot, gaf de boa een kopje en klom toen boven op mijn hoofd. Ik grinnikte. 'Ze is niet bang voor slangen en heeft er altijd een goede relatie mee. Ik weet niet wat het is, maar het is wel handig. En dit...,' ik keek even omhoog zonder mijn hoofd te bewegen. '... is haar favoriete slaapplek.'


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Elise
    Ik keek even vertederd naar het katje van Mort, en lachte toen Melys Zuko een kopje gaf.
    ''Wat een schatje.'' mompelde ik, terwijl ik een aai over het bolletje gaf.
    Ik hoorde Zuko nieuwsgierig sissen, en ik glimlachte even.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Mort Rhodes

    We zaten zo een tijdje. 'Wil je eh.. naar buiten? Ik heb nog wel wat krukken, dan kan je even naar buiten.' ik glimlachte naar haar.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Elise
    ''Wil je eh.. Naar buiten? Ik heb nog wel wat krukken, dan kun je even naar buiten.'' zei Mort, en ik gaapte.
    Ze zeiden dat je gaapte als je zuurstof te kort kwam, dus ik knikte. ''Ja, wat frisse lucht zal me goed doen denk ik.'' glimlachte ik.
    Ik ging rechtzitten, en zwiepte voorzichtig mijn benen over de bedrand. Zo bleef ik zitten, wachtend op de krukken.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Mort
    Ik liep naar de kast en keek waar ze waren. Waarom voelde ik me zo? Ik kon het niet thuisbrengen. Vaag herkende ik het gevoel maar echt van jaren terug...
    Ik gaf haar de krukken en hielp haar met opstaan.
    Rven later liepen we buiten in de prachtige tuin van de school.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Elise
    Ik was over het algemeen al een klunzig persoon, maar met krukken was het alleen maar erger. Ik bleef de hele tijd vastzitten in het gras, deed een misstap en ga zo maar door. Ik keek even naar de heldere, volle maan die aan de hemel stond, en de sterren er omheen. Ik was altijd al gefascineerd door sterren, ik wist niet waarom.
    ''Mooi, hè?'' mompelde ik, terwijl ik mijn blik nog steeds op de sterrenhemel had gericht.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Mort
    'Ja.' zei ik zacht. Dit was echt een van de mooiste dingen ever. Ik keek naar haar krukken. 'Niet zo'n groot succes die dingen of wel?'


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Elise
    ''Niet zo'n groot succes die dingen, of wel?'' zei hij, en ik lachte.
    ''Nee, maar ik ben gewoon onhandig.'' grinnikte ik, terwijl ik één kruk uit de aarde trok. Ik haalde, tot zover het kon, mijn schouders op. ''maar liever dit, dan dat ik de hele dag in dat bed lig te niksen.'' zei ik, en grijnsde lichtjes.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''