• Welcome, to the magic school of Saint Mortenson.

    The Magic School Of Saint Mortenson staat in hartje Londen, en is zoals de naam al zegt een school vol magie. De school is groot met twee afdelingen.the foxes, waar de sluwste leerlingen zitten die je je kan voorstellen. En The Lions, waar de lievertjes zitten. Maar kunnen jullie deze magie weerstaan, en meer? Want op deze school gebeurt er meer dan alleen magie..

    13/14: 1e Jaar
    15/16: 2e Jaar
    17/18: 3e Jaar


    The Foxes [Max 10]:
    - Chayenne Sharona Avery - NightShot
    - Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    - May Rose White - HurtedHeart
    - Damon Taylor Young - xHeavenlyx
    - Elise Luna Dundall - Aragog
    - Maegan Cassidy Fox - Morticia
    - Minny Debra Cassandra Sparrown - Brutus
    - Tyler Jay Lopez - NightShot
    - Diego Martin Edman - xJohnnyDepp
    - Samuel Ivan Value-Salii - AlwaysKlaine

    The Lions [Max 10]:
    - Dehlia 'Dee' Leighanne Montgomery- xHeavenlyx
    - Aria Lize McCathy - Mortenson
    - Alexander Fernando Robert Dawson - Brutus
    - Isabella Elizabeth Clark - XDarkWingsX
    - Lynette Alicia Johnson
    - Liam Mellow
    - Puk Tymen Crawford

    Leraren:
    Directeur: Arren James Brown
    Hoofd the Foxes: Michel Avan Parker
    Hoofd The Lions: Milena McCathy - Mortenson
    - James Olivier Ashworth
    - Morty ''Mort'' Rhodes
    - Damon Tyler Hides

    Regels:
    - Géén one liners
    - 16+ en schelden mag
    - Praat je OOC, praat met haakjes
    - Niemand is perfect
    - Reserveringen blijven drie dagen staan
    - Bestuur alleen je eigen personages!

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 14 mei 2012 - 20:15 ]


    El Diablo.

    [Uhm.. kan ik inspringen?]

    [Joa, doe anders dat je die slang ofzo hebt gevonden? xD Dat je hem tam hebt gekregen ofzo xd]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Me laatste post staat onderaan vorige pagina.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (Ooh, dankje. Ik dacht al. lol XD Ja, eindelijk een lion. Ik praat alleen maar met foxes :P)


    One Who Travels A Higher Path.

    AlienPrinces schreef:
    [Joa, doe anders dat je die slang ofzo hebt gevonden? xD Dat je hem tam hebt gekregen ofzo xd]


    [Heb je het tegen mij? Ik begrijp je niet..]

    Password schreef:
    [Uhm.. kan ik inspringen?]

    [Je kunt wel naar Maegan? :3]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Isabella Elizabeth Clark:

    "Ru is wel cool." zegt hij en lach eventjes. 'Dankje' zeg ik glimlachend en draai mij om naar ru. Opeens hoor ik iets van sam. "O, fuck! Eltado, waar is hij!?" hij kijkt om zich heen. Dalijk is het een enge beest. Snel spring ik op Ru, als bescherming en kijk een beetje paniekerig rond.


    One Who Travels A Higher Path.

    Samuel

    "Rustig maar, als jij rustig bent doet Eltado jou ook niets." Zeg ik en kijk om me heen.
    "Eltado." roep ik en schud mijn hoofd.
    "Komt wel, maar als hij mij langer dan een uur kwijt is kan hij agressief worden." Mompel ik.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Morticia schreef:
    (...)
    [Je kunt wel naar Maegan? :3]


    [Waar is ze? ;D]

    Password schreef:
    (...)

    [Waar is ze? ;D]

    [Buiten met haar draak Aisha aan het trainen. (: ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Isabella Elizabeth Clark:

    "Rustig maar, als jij rustig bent doet Eltado jou ook niets." Zegt hij en kijk om zich heen. "Eltado." roept hij vervolgens en schud zijn hoofd.
    "Komt wel, maar als hij mij langer dan een uur kwijt is kan hij agressief worden." Mompelt hij. Hoe bedoelt hij agressief? 'Sorry, maar als het dier een slang is. Ik ben er doodsbang voor' zeg ik nu wat piekerend en kijk nu ook om mij heen.


    One Who Travels A Higher Path.

    Samuel

    "Sorry, maar als het dier een slang is. Ik ben er doodsbang voor."
    Isabella kijkt ietwat paniekerig om zich heen.
    "Ja, het is een slang. En soals ik net dus al zei; zolang jij rustig bent doet hij jou niets. Want dan alleen met opdracht." Grinnik ik.
    "Oké, kan jou draak sporen vinden?" vraag ik dan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Isabella Elizabeth Clark:

    "Ja, het is een slang. En zoals ik net dus al zei; zolang jij rustig bent doet hij jou niets. Want dan alleen met opdracht." Grinnik hij. Ik negeerde hem maar. "Oké, kan jou draak sporen vinden?" vraagt hij dan. Ik kijk naar ru. 'Ja, dat kan hij' zeg ik nu wat rustiger en ga van ru af.


    One Who Travels A Higher Path.

    Aragog schreef:
    Elise
    Ik lachte even, en zuchtte toen. Ik steunde met mijn elleboog op de grond, en mijn hoofd op mijn hand.
    Een ijzige windvlaag liet me rillen, en ik voelde hoe Zuko rustte bij mijn benen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Samuel

    "Ja, dat kan hij."
    "Kan je me dan helpen met hem te vinden?" Vraag ik dan en kijk Isabella aan.
    "Ik moet hem echt terug vinden, maar dat begrijp je wel hé?"
    Grinnik ik even, ik kan het gewoon niet laten.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.