• Welcome, to the magic school of Saint Mortenson.

    The Magic School Of Saint Mortenson staat in hartje Londen, en is zoals de naam al zegt een school vol magie. De school is groot met twee afdelingen.the foxes, waar de sluwste leerlingen zitten die je je kan voorstellen. En The Lions, waar de lievertjes zitten. Maar kunnen jullie deze magie weerstaan, en meer? Want op deze school gebeurt er meer dan alleen magie..

    13/14: 1e Jaar
    15/16: 2e Jaar
    17/18: 3e Jaar


    The Foxes [Max 10]:
    - Chayenne Sharona Avery - NightShot
    - Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    - May Rose White - HurtedHeart
    - Damon Taylor Young - xHeavenlyx
    - Elise Luna Dundall - Aragog
    - Maegan Cassidy Fox - Morticia
    - Minny Debra Cassandra Sparrown - Brutus
    - Tyler Jay Lopez - NightShot
    - Diego Martin Edman - xJohnnyDepp
    - Samuel Ivan Value-Salii - AlwaysKlaine

    The Lions [Max 10]:
    - Dehlia 'Dee' Leighanne Montgomery- xHeavenlyx
    - Aria Lize McCathy - Mortenson
    - Alexander Fernando Robert Dawson - Brutus
    - Isabella Elizabeth Clark - XDarkWingsX
    - Lynette Alicia Johnson
    - Liam Mellow
    - Puk Tymen Crawford

    Leraren:
    Directeur: Arren James Brown
    Hoofd the Foxes: Michel Avan Parker
    Hoofd The Lions: Milena McCathy - Mortenson
    - James Olivier Ashworth
    - Morty ''Mort'' Rhodes
    - Damon Tyler Hides

    Regels:
    - Géén one liners
    - 16+ en schelden mag
    - Praat je OOC, praat met haakjes
    - Niemand is perfect
    - Reserveringen blijven drie dagen staan
    - Bestuur alleen je eigen personages!

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 14 mei 2012 - 20:15 ]


    El Diablo.

    Aria
    "Bedankt. Jij hebt een mooie draak," glimlach ik.
    Ik kijk naar de draak en bekijk het beest fascinerend, het is toch wel iets anders dan een kat of een slang, ook erg speciaal.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [!!!!]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Diego

    'Dankje.' zeg ik grijnzend. 'Jale is erg mooi.' glimlach ik en Jale trappelt vrolijk met haar voorpoten. Ik grinnik. 'Ik heb haar al vanaf dat ze baby was. Ze is helemaal door mij opgevoed.' ik kijk even naar Jale. 'Hoe waas jou vakantie, Aria?'


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Aria
    "Wel goed, ik ben de helft van de tijd in Rusland geweest met mijn vader, stiefmoeder en zusje en de rest van de tijd waren we in Hayes, om mijn moeder te bezoeken," leg ik uit.
    Ik glimlach en knik even vaagjes, een bevesteging voor mezelf dat ik het goed had en me niet had vergist.
    "En hoe was die van jou?" vraag ik.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [Hoe zat het nou met ChayChay en Sam?]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Diego

    'Wel goed, ik ben de helft van de tijd in Rusland gweest met met mijn vader, stiefmoeder en zusje en de rest van de tijd waren we in Hayes, om mijn moeder te bezoeken,' legt ze uit. Ze knikt even vaagjes. 'En hoe was die van jou?´ vroeg ze toen aan mij.
    'Slecht. Ik heb constant gewerkt en geen enkele vrouw gezien.' zuchtte ik. 'Dus niet echt wat je zegt de perfecte Holiday.'


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Ben er weer (: ]


    El Diablo.

    [En ik ga weer xd Ik ga douchen miss ben ik er straks op mijn DS nog even oké. ;)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aria
    "De volgende word vast leuk. En als je werkt, ligt het eraan waar je werkt," zeg ik.
    Het klopte eigenlijk wel, nu klinkt het alsof ik een groot ego heb.
    "Waar ligt je werk dan?" vraag ik uiteindelijk.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [Wil iemand Damon meeten?]


    El Diablo.

    Aragog schreef:
    Elise
    Ik ging wat rechter zitten. ''Als je dat wilt?'' glimlachte ik, en stiekem hoopte ik van wel. Logisch, anders vroeg hij het niet. Denkbeeldig sloeg ik mezelf voor mijn hoofd, en keek Mort nog altijd aan. Zijn mooie, donkere ogen vielen me nu pas op.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Morty Rhodes

    'Hier is nog een verhaal, kort, maar ook erg belangrijk. Moraal: Je bent, wie je ook bent, sterker dan iedereen.

    Er was eens een man die stenen hakte uit een rots. Hij vond zijn werk veel te zwaar en droomde dat hij rijk was, en plotseling was hij rijk.
    Op een dag stond hij langs de weg toen er een koning voorbij kwam in een prachtige koets. Was ik maar koning dacht hij ontevreden, dat zou nog mooier zijn, en plotseling was hij koning.
    Met veel ruiters en paarden reed hij in een gouden koets door zijn rijk. Maar de koning begon te klagen over de hete zon, die in zijn gezicht schroeide. Ontevreden als hij was zuchtte hij en dacht, was ik maar de zon. En zie onmiddellijk was hij de zon en strooide hij zijn gouden stralen over de aarde. Totdat er een wolk kwam die zijn stralen tegenhield.
    Ik wou dat ik zo machtig was als die wolk, dacht hij ontevreden. En zo werd hij een wolk en kon hij de stralen van de zon tegenhouden.
    De wolk viel in grote druppels naar de aarde en het water stroomde woest over het land, alleen een rots bleek machtiger dan het water.
    Toen werd hij kwaad omdat de rots nog sterker was en wilde hij liever een rots zijn, en ook dit gebeurde.
    Toen kwam er een man met een scherpe beitel en grote hamer en hakte in de rots om er stenen van te maken.
    Toen dacht de rots, was ik maar weer die steenhouwer. Het gebeurde en vanaf dat moment deed de man elke dag zijn zware werk en was tevreden.
    '


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Maegan Cassidy Fox.
    “Omdat jij zo vies naar mij keek, daarom zei ik dat je je niet zo moest aanstellen omdat je naar mij toe moest vanwege dat kettinkje.” Zei ze, nog steeds kalm, wat me trouwens behoorlijk irriteerde, maar ik niet liet zien. “Jullie hoeven niet te zeggen, dat jullie beter zijn, maar jullie denken het wel. Ik heb zo vaak gezien, hoe jullie doen tegen ons, arrogant en dat jullie niet eens normaal tegen ons kunnen kijken.”
    Ik rolde mijn ogen geïrriteerd. “Je kunt niet in onze gedachte kijken, Clark, houdt op om zomaar dingen in te vullen. En boeiend áls we het zouden denken, jullie zijn ook geen lievertjes. Altijd zo betweterig doen en denken dat jullie alles beter weten. Ik kan het zien in jullie ogen, altijd maar ‘goed’ willen doen, terwijl jullie alleen maar in de weg lopen.” Aisha gromde even naar haar draak en keek toen naar me. “Goed, Aisha, goed. We gaan al. Ik snap het, meisje.” Ik knikte even naar haar en aaide haar achter haar oor, waarna ik Isabella aankeek. “Laters Clark. Veel plezier met gedachtes van anderen invullen.” Toen draaide ik me om en liep weg.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Elise
    Het verhaal spookte nog door mijn hoofd toen ik een glimlachje op mijn gezicht kreeg. Ik was altijd mezelf gebleven, alleen een tikkeltje harder. En dat was dan niet eens mijn schuld..
    Ik deed mijn mond open om iets te zeggen, maar die klapte weer dicht.
    Ik grinnikte zachtjes. ''Ik weet niet wat ik moet zeggen- Het.. Is heel mooi.'' zei ik uiteindelijk, en ik keek hem verwonderd aan.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Mort Rhodes

    'Ik heb het ook maar van anderen.' zei ik zacht en glimlachte even. 'De meesten vinden mijn verhalen gewoon leuk of zo maar niet speciaal mooi...' zei ik nadenkend.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel