• Welcome, to the magic school of Saint Mortenson.

    The Magic School Of Saint Mortenson staat in hartje Londen, en is zoals de naam al zegt een school vol magie. De school is groot met twee afdelingen.the foxes, waar de sluwste leerlingen zitten die je je kan voorstellen. En The Lions, waar de lievertjes zitten. Maar kunnen jullie deze magie weerstaan, en meer? Want op deze school gebeurt er meer dan alleen magie..

    13/14: 1e Jaar
    15/16: 2e Jaar
    17/18: 3e Jaar


    The Foxes [Max 10]:
    - Chayenne Sharona Avery - NightShot
    - Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    - May Rose White - HurtedHeart
    - Damon Taylor Young - xHeavenlyx
    - Elise Luna Dundall - Aragog
    - Maegan Cassidy Fox - Morticia
    - Minny Debra Cassandra Sparrown - Brutus
    - Tyler Jay Lopez - NightShot
    - Diego Martin Edman - xJohnnyDepp
    - Samuel Ivan Value-Salii - AlwaysKlaine

    The Lions [Max 10]:
    - Dehlia 'Dee' Leighanne Montgomery- xHeavenlyx
    - Aria Lize McCathy - Mortenson
    - Alexander Fernando Robert Dawson - Brutus
    - Isabella Elizabeth Clark - XDarkWingsX
    - Lynette Alicia Johnson
    - Liam Mellow
    - Puk Tymen Crawford

    Leraren:
    Directeur: Arren James Brown
    Hoofd the Foxes: Michel Avan Parker
    Hoofd The Lions: Milena McCathy - Mortenson
    - James Olivier Ashworth
    - Morty ''Mort'' Rhodes
    - Damon Tyler Hides

    Regels:
    - Géén one liners
    - 16+ en schelden mag
    - Praat je OOC, praat met haakjes
    - Niemand is perfect
    - Reserveringen blijven drie dagen staan
    - Bestuur alleen je eigen personages!

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 14 mei 2012 - 20:15 ]


    El Diablo.

    Aria
    "Misschien zijn je gedachten wat verhelderd wanneer je hoort dat ze inplaats van naar Saint Mortenson naar een andere toverschool in Rusland is gegaan?" vraag ik.
    Ik kijk even naar Ru en Hermione, ze zijn best schattig als ze zo slapen.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Password schreef:
    [Ik heb Maegan's reactie gelezen, maar moet afsluiten. Ik reageer morgen. (:]

    [Haha, oké dan, is goed. Tot morgen! (:]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    [Haha, oké dan, is goed. Tot morgen! (:]


    [Tot morgen!]

    Isabella Elizabeth Clark:

    "Misschien zijn je gedachten wat verhelderd wanneer je hoort dat ze inplaats van naar Saint Mortenson naar een andere toverschool in Rusland is gegaan?" vraagt ze. Opeens weet ik het weer. 'Oja, ja. Ik weet het weer. Ik heb van haar gehoord, maar niet gesproken ofzo' zeg ik glimlachend.


    One Who Travels A Higher Path.

    [... Iemand?]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aria
    "Ik ben haar zus," zeg ik glimlachend.
    Het is best raar, je zusje zit gewoon zo ver weg en heeft daar geen familie, misschien zelfs geen vrienden.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [Wat was de laatste reactie van Mort?]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Volgens mij valt dit topic langzaamaan dood.]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Puk Tymen Crawford.

    "Ík, jóu leuk vinden?"
    Ik voel haar ogen op me branden, terwijl ik nog steeds mijn blik op de grond gericht houdt. Ik zei toch dat ik gek was!
    "Sorry to break it to you, honey, maar ik denk het niet, hoor…"
    Denkt ze nou serieus dat ik het wil? Denkt ze echt dat ik haar leuk vindt? Als dat zo is, moet ik haar uit die gedachte halen. Want dat is totaal niet zo.
    Voorzichtig kijk ik op. Mijn wangen zijn lichtelijk gekleurd. Ik haal mijn schouders op en steek één hand in mijn broekzak. Ongemakkelijk..
    "Maar stel nou dat het wel zo zou zijn, zou jij dat dan erg vinden?" Er komt een glimlach op haar gezicht, maar die is bij mij nog ver te zoeken.
    Opnieuw haal ik mijn schouders op. "Uh," Mompel ik. "Misschien," Vervolg ik een lichtelijk mysterieus.

    Morticia schreef:
    [Volgens mij valt dit topic langzaamaan dood.]


    [Ja... maar ik heb wel gereageerd. ;D]

    Maegan Cassidyy Fox.
    Hij haalt zijn schouders op en steekt één hand in zijn broekzak. Waarschijnlijk voelde hij zich ongemakkelijk nu. “Uh,” mompelde hij, “Misschien,” Vervolgde hij enigszins mysterieus, waardoor ik grinnikte en mijn ogen even afwendde en mijn hand voor mijn mond deed, maar daarna keek ik hem snel weer aan en liep dichter naar hem toe.
    “Misschien?” Ik duwde hem zachtjes tegen een boom aan die er stond en legde mijn handen tegen de boom naast zijn hoofd, zodat hij niet gelijk weg kon glippen. “Ja,” Ik fluisterde het en beet zacht en speels op mijn onderlip, terwijl ik hem vanonder mijn wimpers aankeek. “of nee?”
    Aisha grinnikte alleen maar en besteedde verder geen aandacht meer aan ons.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Puk Tymen Crawford.

    Maegan grinnikt zachtjes alsof ik een grap heb vertelt. Helaas ben ik bloedserieus.
    Ze loopt dichter naar me toe. "Misschien?"
    Ik haal mijn schouders op en kijk haar aan. Mijn ogen worden groter, wanneer ze zich tegen me de boom aan duwt. Beide handen zet ze tegen de schors aan, naast mij hoofd. Ik voel mijn adem stokken in mijn keel.
    Ik zelf ben totaal geen vrouwenjager en dit soort dingen ben ik al helemaal niet gewend. Ik voelde me al ongemakkelijk, dit maakt het alleen nog maar erger.
    "Ja," Fluistert ze en bijt op haar onderlip. "Of nee?"
    "Weet ik veel," Mompel ik zachtjes ik probeer weg te kijken, maar ze staat wel erg dicht bij me. Op de een of andere manier vragen haar ogen om aandacht, dus ik blijf haar aankijken.

    Maegan Cassidyy Fox.
    “Weet ik veel,” Mompelde hij zachtjes en ik grinnikte toen hij weg probeerde te kijken, maar nadat hij inzag dat het niet lukte omdat ik te dichtbij hem stond, keek hij mij weer aan.
    Er kwam een katachtige glimlach op mijn lippen, die ik snel veranderde naar een verleidelijke, maar speelse grijns. Ik kon het niet laten, op de een of andere manier vroeg hij er gewoon om! En ik nam deze uitdaging heel graag aan, aangezien er iets over hem heen straalt dat erg interessant voor mij is.
    “Je bent wel interessant, dat wel…” Ik drukte mijn lichaam langzaam tegen dat van hem aan en grinnikte zachtjes toen ik Jack nieuwsgierig naar me zag kijken in Puk’s nek, waarna ik met mijn hoofd bijna traag dichterbij kwam en met mijn hand over zijn wang en kaak gleed. Net voordat mijn lippen die van hem raakte, zei ik, “Ik zou het niet erg vinden, hoor.” Daarna pakte ik plagend Jack uit zijn nek en draaide me om, terwijl ik Jack aaide. “Hé liefje, jij zou het ook niet erg vinden, hé?” Ik lachte even en draaide me toen weer om naar Puk op een normale afstand. De zon scheen op allebei onze gezichten en mijn haar leek een andere gloed te hebben.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Puk Tymen Crawford.

    Op Maegan's gezicht staat een speelse grijns, die mij alleen enkel een nog benauwder gevoel bezorgd.
    "Je bent wel interessant, dat wel…" Zegt ze zachtjes.
    Ik voel haar lichaam tegen het mijne en ze grinnikt zachtjes. De aanraking van Jack voel ik nog meer. Zijn pootjes op mijn huid, zijn haartjes tegen mijn nek haren. Mijn adem stokt ik mijn keel als ik plotseling Maegan's hand langs mijn wang en kaak voel gaan. Er trekt een koude rilling over mijn rug.
    Haar lippen komen dichter bij de mijne. Als ze nu verwacht dat ik haar wil of ga kussen, heeft ze het mis. Ik probeer mijn gezicht zo normaal mogelijk te houden.
    "Ik zou het niet erg vinden, hoor," Ik bereid me voor, maar ze pakt Jack uit mijn nek en aait hem. "Hé liefje, jij zou het ook niet erg vinden, hé?" Lacht ze en gaat weer op normale afstand van me staan.
    Ik haal adem en mijn borstkas gaat op en neer. Daarna zucht ik zachtjes en ga weer op mijn eigen benen staan, dan tegen de boom aan te leunen.
    Ik kijk haar voorzichtig aan. "Doe dat alsjeblieft nooit meer," Mompel ik onschuldig.

    -BOEM-
    *Evil laugh*


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''