• Welcome, to the magic school of Saint Mortenson.

    The Magic School Of Saint Mortenson staat in hartje Londen, en is zoals de naam al zegt een school vol magie. De school is groot met twee afdelingen.the foxes, waar de sluwste leerlingen zitten die je je kan voorstellen. En The Lions, waar de lievertjes zitten. Maar kunnen jullie deze magie weerstaan, en meer? Want op deze school gebeurt er meer dan alleen magie..

    13/14: 1e Jaar
    15/16: 2e Jaar
    17/18: 3e Jaar


    The Foxes [Max 10]:
    - Chayenne Sharona Avery - NightShot
    - Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    - May Rose White - HurtedHeart
    - Damon Taylor Young - xHeavenlyx
    - Elise Luna Dundall - Aragog
    - Maegan Cassidy Fox - Morticia
    - Minny Debra Cassandra Sparrown - Brutus
    - Tyler Jay Lopez - NightShot
    - Diego Martin Edman - xJohnnyDepp
    - Samuel Ivan Value-Salii - AlwaysKlaine

    The Lions [Max 10]:
    - Dehlia 'Dee' Leighanne Montgomery- xHeavenlyx
    - Aria Lize McCathy - Mortenson
    - Alexander Fernando Robert Dawson - Brutus
    - Isabella Elizabeth Clark - XDarkWingsX
    - Lynette Alicia Johnson
    - Liam Mellow
    - Puk Tymen Crawford

    Leraren:
    Directeur: Arren James Brown
    Hoofd the Foxes: Michel Avan Parker
    Hoofd The Lions: Milena McCathy - Mortenson
    - James Olivier Ashworth
    - Morty ''Mort'' Rhodes
    - Damon Tyler Hides

    Regels:
    - Géén one liners
    - 16+ en schelden mag
    - Praat je OOC, praat met haakjes
    - Niemand is perfect
    - Reserveringen blijven drie dagen staan
    - Bestuur alleen je eigen personages!

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 14 mei 2012 - 20:15 ]


    El Diablo.

    [Hihi oké, succes (:]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Isabella Elizabeth Clark:

    Opeens voelde ik dat ze mij ruw aan mijn haren trok. Ik kreunde van de pijn en ik moest wel omdraaien om haar aan te kijken. Toen liet ze mijn haar los en zette haar handen in haar zij. “Je zegt dat wij denken dat wij alles zijn, maar jou afdeling dan, met jullie bijdehante en irritante opmerkingen, alsof jullie alles weten? Denk voortaan eerst na voordat je wat zegt.” zegt ze boos. Ru zag wat er was en nu was hij echt boos. Ik suste tegen hem dat het niet zo erg was en bleef kalm. 'Ik weet ook dat wij niet perfect zijn en alles, maar wij proberen aardig te zijn voor jullie, maar dat lukt niet, als jullie zo doen tegen ons. Ik weet ook dat we af en toe vervelend kunnen zijn en dat we irritant zijn, dat zit gewoon in ons, maar jullie moeten niet gaan denken, dat jullie beter zijn. Dat is gewoon niet zo' zeg ik kalm.


    One Who Travels A Higher Path.

    Maegan Cassidy Fox
    “Ik weet ook dat wij niet perfect zijn en alles, maar wij proberen aardig te zijn voor jullie, maar dat lukt niet als jullie zo doen tegen ons. Ik weet ook dat we af en toe vervelend kunnen zijn en dat we irritant zijn, dat zit gewoon in ons, maar jullie moeten niet gaan denken, dat jullie beter zijn. Dat is gewoon niet zo.” Zei ze kalm.
    Ik trok mijn schouders op en deed mijn armen over elkaar.
    “Luister eens, liefje, ik heb niet gezegd dat wij beter zijn. Dit alles,” Ik wees even met mijn vinger naar haar en mij en de draken. “Begon omdat jíj zei dat ik me niet zo aan moest stellen. Als je gewoon een brave Lion was geweest, dan was ik ook niet terug gegaan om je aan je haren te trekken, want dat zou niet nodig geweest zijn dan.” Mededeelde ik haar, terwijl ik wist dat mijn mond ondertussen een streep was geworden en Aisha beschermend en kwaad naast mij stond.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    TheRumIsGone schreef:
    [Wie wil er praten met Michel of James? (Beide leraaren)}


    Don't be like the rest of them, darling

    TheRumIsGone schreef:
    (...)

    [Je kunt Michel wel naar het kleine gevechtje tussen Maegan en Isabelle laten gaan..]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Isabella Elizabeth Clark:

    Ze trok haar schouders op en deed haar armen over elkaar. “Luister eens, liefje, ik heb niet gezegd dat wij beter zijn. Dit alles,” Ze wees even met haar vinger naar mij en haar en de draken. “Begon omdat jíj zei dat ik me niet zo aan moest stellen. Als je gewoon een brave Lion was geweest, dan was ik ook niet terug gegaan om je aan je haren te trekken, want dat zou niet nodig geweest zijn dan.” Mededeelde ze mij, ik kon zien dat ze behoorlijk boos was en haar draak stond nu ook boos naast haar. 'Omdat jij zo vies naar mij keek, daarom zei ik dat je je niet zo moest aanstellen omdat je naar mij toe moest vanwege de kettink' zeg ik nog steeds kalm. 'Jullie hoeven niet te zeggen, dat jullie beter zijn, maar jullie denken het wel. Ik heb zo vaak gezien, hoe jullie doen tegen ons, arrogant en dat jullie niet eens normaal tegen ons kunnen kijken' zeg ik wat bozer, maar proberend om nog steeds rustig te blijven. Anders gaat Ru te keer, ik zag al aan hem dat hij wou aanvallen. Ik had geen zin in problemen.


    One Who Travels A Higher Path.

    [Wilt er iemand met Aria of Milena praten?]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Finch schreef:
    [Wilt er iemand met Aria of Milena praten?]

    Diego wel :)


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    xJohnnyDepp schreef:
    (...)
    Diego wel :)



    [Waar is hij? (: ]

    [ bericht aangepast op 13 mei 2012 - 20:31 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [eetzaal volgens mij]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Aria
    Ik pak Hermione op en besluit om naar de eetzaal te gaan, waar ik gestalte zie.
    "Hallo," zeg ik.
    Ik laat Hermione los en ze loopt gelijk naar de gestalte toe, ze onderzoekt de gestalte, iets wat ze vaak deed bij onbekende personen. Ze was een wantrouwige, heeft ze vast van mij.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Diego
    'Hallo.' hoor ik. Ik kijk over mijn schouder met mijn wenkbrauwen omhoog en licht fronsend en met een kleine glimlach siert mijn lippen. 'Heey. Ik ben Diego, jij?'


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Aria
    "Ik ben Aria," zeg ik.
    Hermione komt weer zitten bij mijn voeten en het laat me glimlachen. Ik loop wat dichterbij en word achtervolgd door mijn kat, die ietwat verlegen achter me blijft staan.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Diego

    Ik kijk even naar haar kat. 'Mooie kat.' glimlach ik. Ik aai Jale even, die wat heen en weer beweegt, snuift en zacht met haar vleugels klapt.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Whaaah, jullie zijn snell! xd
    Hoelaat is het?]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.