• Yups, ik zag net een plaatje daarvan op WeHeartIt, ik vind 'm awesome! Een vriendin van mijn zus heeft een iPhone met zo'n Union Jack hoesje eromheen. Het is dat ik niet zo'n leuk apparaatje heb, anders had ik dat hoesje ook wel. But, anyway, wat vinden jullie ervan? En zijn jullie ook addicted met een bepaald land en/of haar vlag? Mijnes is volmondig: Engeland. (:

    [ bericht aangepast op 12 mei 2012 - 2:37 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    niet mijn ding, die kaft. Maar een macbook zal ik wel willen.
    en nee, ik heb het ook niet zo met vlaggen van landen. Maar sinds ik fan ben geworden van TH kreeg ik wel steeds meer interesse naar Duitsland.
    Maar mijn favo land is wel Amerika. gewoon omdat ik daar zo kan shoppen naar mijn zin.


    -

    Dodsspillet schreef:
    niet mijn ding, die kaft. Maar een macbook zal ik wel willen.
    en nee, ik heb het ook niet zo met vlaggen van landen. Maar sinds ik fan ben geworden van TH kreeg ik wel steeds meer interesse naar Duitsland.
    Maar mijn favo land is wel Amerika. gewoon omdat ik daar zo kan shoppen naar mijn zin.


    Amerika is ook wel vet, vooral New York spreekt mij aan, het is heel multi-culti daar, daar houd ik wel van. (:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    ow ik wil echt een mac maar ik heb geen geld!
    de engelse vlag heb ik altijd al mooi gevonden maar heb geen favo


    we all deserve to die

    Er zijn ook van die grote stickers die op op je laptop kan plakken ter decoratie. Het zou me niet verbazen als er zo ook stickers zijn.

    Ik was van kinds af al obsessed met VK. Dat kwam toen ik in het 5e studiejaar (10 jaar) daar een spreekbeurt over had gedaan. Nu 9-10 jaar later vind ik VK nog steeds geweldig, zo geweldig dat ik deze zomer naar Londen ga. =)

    Edit: Zo'n sticker waar ik het over had.

    [ bericht aangepast op 12 mei 2012 - 8:09 ]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Engelse vlag, Amerikaanse vlag en Canadese vlag vind ik wel vet. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Waarom wil iedereen een mac? Voor hetzelfde geld kun je een veeel betere laptop met windows kopen


    quidquid excusatio prandium pro

    ^ Op windows kun je geen Logic Pro draaien (misschien nu inmiddels wel, I dunno). Om die reden had ik de mijne gehaald. Nu kun je wel windows op een mac pleuren, daar niet van :'].
    Russia!


    No growth of the heart is ever a waste

    Scandal schreef:
    Er zijn ook van die grote stickers die op op je laptop kan plakken ter decoratie. Het zou me niet verbazen als er zo ook stickers zijn.

    Ik was van kinds af al obsessed met VK. Dat kwam toen ik in het 5e studiejaar (10 jaar) daar een spreekbeurt over had gedaan. Nu 9-10 jaar later vind ik VK nog steeds geweldig, zo geweldig dat ik deze zomer naar Londen ga. =)

    Edit: Zo'n sticker waar ik het over had.


    IK WIL DIE STIKKER. :Y)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik vind het onzin, dat iedereen ineens met de Union Jack loopt. :'D


    Your make-up is terrible

    Australia.


    life is like a wave. you can't change the way it breaks, but you can change the way you ride it.

    Ja, een meisje op de trein had een Union Jack hoesje rond haar iPhone. Ik vond het wel leuk, maar zou het nu zelf niet moeten hebben. Een iMac zou wel mogen, maar ik heb mijn laptop nog geen twee jaar, dus ik heb geen zin om geld uit te geven aan een nieuwe als de mijne het nog perfect doet :3


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    Ja, een meisje op de trein had een Union Jack hoesje rond haar iPhone. Ik vond het wel leuk, maar zou het nu zelf niet moeten hebben. Een iMac zou wel mogen, maar ik heb mijn laptop nog geen twee jaar, dus ik heb geen zin om geld uit te geven aan een nieuwe als de mijne het nog perfect doet :3


    Haha, dat is dan idd zonde van 't geld. Ik heb ook nog een prima werkende computer, maar een pc is toch handiger, dus sparen maar haha.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Japan en Amerika :Y)


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Assassin schreef:
    Ik vind het onzin, dat iedereen ineens met de Union Jack loopt. :'D


    Hoezo ineens iedereen? Mij boeit een hype niets. (:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ziemijnnaam. :Y)


    Justice for all in the world.