• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels. _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Rajah of aan MisPattinson. .


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mary

    "Moet je maar zo knap niet zijn. En niet zo grappig, en niet zo lief, en niet zo lekker kunnen zoenen."
    Ik grinnik zacht.
    "Nou, jij bent veel te kwistig met je complimentjes hoor. De helft ervan is niet eens waar."
    Ik wapper met mijn hand en loop dicht tegen hem aan. De vlinders in mijn buik gaan wild tekeer wanneer ik zo dicht tegen hem aan loop dat de geur van zijn shirt mijn hersenen bereikt.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Beloofd is beloofd zeker?"
    Ik grijns breed.
    "Dan beloof ik bij deze dat jij vanmiddag alles wordt overtroffen," fluister ik in zijn oor en ik geef hem nog een zoen.
    "Akkoord?"
    Grijnzend kijk ik hem aan en haal ik een hand door zijn warrige haren.

    Michael

    Ik trap mijn sigaret uit. Iets sterkers, dat is wat ik nodig heb. Even rommel ik in mijn tas en haal er een joint uit. Grijnzend steek ik hem op en ik sluit genietend mijn ogen. Vrijwel meteen voel ik het doordringen in mijn hoofd. Waarschijnlijk niet zo'n perfecte combinatie met mijn pijnstillers. Ik neem nog een haal, deze komt vrijwel twee keer zo hard aan. Ik zie Charlotte langs lopen richting buiten. Wankelend pak ik mijn krukken en ik loop achter haar aan naar buiten. De grijns is niet van mijn gezicht af te halen. Ik neem plaats naast haar.
    "Ook?" vraag ik en ik reik haar mijn joint aan.
    "Of wil je een nieuwe?"


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Dan beloof ik bij deze dat jij vanmiddag alles wordt overtroffen. Akkoord?"
    Ik grinnik zachtjes.
    "Ik ging sowieso mee, maar dat idee lijkt wel leuk, moet ik toegeven."
    Ik leg mijn arm om haar heen en loop met haar naar Glee.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Ik ging sowieso mee, maar dat idee lijkt wel leuk, moet ik toegeven."
    Lachend schud ik mijn hoofd terwijl we samen naar Glee lopen. Mijn hoofd leg ik op zijn schouder en ik pak zijn vrije hand. In het lokaal trek ik hem naast me op een stoel en druk een kusje op zijn wang.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Arion

    "Nou, jij bent veel te kwistig met je complimentjes hoor. De helft ervan is niet eens waar."
    Ze komt dicht tegen me aan lopen en ik sla opnieuw een arm om haar schouders. Ik schud mijn hoofd en kijk haar aan.
    "Ja, nou. Als je vriendje ben ik verplicht dat te zeggen, niet?" Ik kijk haar even aan om haar reactie te peilen maar kan de grijns niet van mijn gezicht houden. "Maar ik meen het wel allemaal," voeg ik er zacht aan toe.
    Als dit is hoe verliefd zijn voelt, dan heb ik het helemaal te pakken.
    "Hoe gaat het met je?" vraag ik stil voor we bij Glee zijn.

    Charlotte

    Ik wip even op als Michael naast me komt zitten, waardoor ik de sigaret op mijn benen laat vallen.
    "Shit," mompel ik terwijl ik de as weg sla. Gelukkig is er niks aan mijn broek. Ik kijk hem aan en trek een wenkbrauw op als ik de grijns op zijn gezicht zie. Waar is hij nou zo blij om?
    "Ook? Of wil je een nieuwe?"
    Ik kijk naar zijn uitgestrekte hand en er verschijnt nu ook een grijns op mijn gezicht. Vroeger zou ik die joint uit zijn hand gerukt hebben om hem ergens door te spoelen. Maar dat was spoilsport Charlotte. Charlie staat voor heel wat meer open, zeker als het mijn gedachten kan verdrijven.
    "Ik ben niet vies van jou," zeg ik met een klein glimlachje terwijl ik de joint van hem overneem. Ik haal een hand door mijn haren en neem een flinke trek van het ding.
    Ik moet even lachen als ik mijn longen voel branden.
    "Oeps," grinnik ik. Ik steek de joint terug naar hem uit. "Bedankt."
    Ik zeg het meer om het feit dat hij normaal tegen me doet dan om de joint.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Kan ik met kyle verder?]


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Ja, heb Iri flink laten wachten.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Jeremy

    Gewillig laat ik me meetrekken en gedwee ga ik naast haar zitten.
    "Zitten er veel mensen in Glee? Dan moet je die allemaal eerst waarschuwen voor ik ga zingen," fluister ik.


    Mary

    "Ja, nou. Als je vriendje ben ik verplicht dat te zeggen, niet? Maar ik meen het wel allemaal."
    Vertederd kijk ik hem aan.
    "Ja, als mijn vriendje moet je dat doen, en ik moet zeggen, je doet dat goed. Ik ben trots op je."
    Ik druk een kusje op zijn wang en zwier even lachend met onze armen.
    "Hoe gaat het met je?"
    Ik blijf even staan en mijn lach verdwijnt. Ik heb vandaag er helemaal nog niet aan gedacht. Door Arion kan ik bijna aan niets anders meer denken. Ik haal mijn schouders op.
    "Ik weet het niet goed," geef ik eerlijk toe.
    "Het dringt nog steeds niet tot me door dat ze echt weg is. Ik lijk me meer zorgen te maken of ik jou of Charlie meeneem, en als ik mezelf er dan op wijs dat het voor mijn moeders begrafenis is, nota bene, vind ik mezelf verschrikkelijk."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Michael

    "Ik ben niet vies van jou."
    Grijnzend kijk ik naar haar terwijl ze een flinke haal van de joint neemt. Goedkeurend knik ik. Ik snap nog steeds niet waarom deze goddelijke dingen verboden zijn. Iedereen zou ze moeten gebruiken dan werd de wereld een stuk mooier.
    "Oeps, Bedankt."
    Lachend neem ik hem weer terug en ook ik neem een grote haal. Ik leun naar achter en laat de joint in op mijn vingers rusten. Deze combinatie met pijnstillers is neiet goed dat staat bij deze vast maar heerlijk is hij zeker weten.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Charlotte

    Ik wil even zeggen dat dit straf spul is, maar gezien ik er geen ervaring mee heb en niet als een watje wil overkomen, houd ik mijn mond. Mijn longen voel roestig aan. Kan dat? Helaas wil mijn hoofd er nog niks van merken. Ik neem opnieuw de joint uit Michael's hand en slik even als er een elektrisch gevoel door mijn huid trekt waar mijn vingers de zijne raken.
    Ik neem nog een flinke hijs en voel het roest in mijn longen zich verspreiden. Zonder erbij na te denken leg ik mijn hoofd tegen zijn schouder.
    Ik hou de rook iets langer binnen en langzaamaan lijkt het alsof iemand mijn hoofd met watjes inpakt. Als ik de rook weer uitblaas, besluit ik mijn mond open te doen.
    "Betekent dit dat we gewoon normaal kunnen doen tegen elkaar of moeten we daarvoor als een stel hippies gaan smoren elke dag?" vraag ik op een neutrale toon. Terwijl de laag watjes dikker wordt, onderdruk ik een lachje.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle

    Ik kijk omhoog en kijk Irial aan.
    "Ik eh- Ik denk dat hij je niet zo mag, onlangs wat je Zaterdag had geregeld. Ik denk dat het komt door eerst."
    Zeg ik dan zacht en kijk naar beneden.
    "Ik vind het echt vet lullig." Zeg ik terwijl ik naar onze handen kijk. "Ik moet vanmiddag ook meteen naar huis, en ik mag je niet meenemen." Zeg ik en ik kijk nog steeds naar onze handen.
    Om ons heen hoor ik iedereen opstaan, en al snel is de aula leger dan net.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Arion

    "Ik weet het niet goed. Het dringt nog steeds niet tot me door dat ze echt weg is. Ik lijk me meer zorgen te maken of ik jou of Charlie meeneem, en als ik mezelf er dan op wijs dat het voor mijn moeders begrafenis is, nota bene, vind ik mezelf verschrikkelijk."
    Ik neem haar in mijn armen en streel zachtjes haar wang.
    "Je bent niet verschrikkelijk. Er bestaat geen handboek over hoe je hiermee moet omgaan. En ik zeg het nog een keer, ik wil graag met je mee als je me het vraagt, maar als je liever Charlie meeneemt dan heb ik daar alle begrip voor. Ze heeft haar tenslotte ook gekend."
    Ik druk een kusje op haar voorhoofd.
    "Je hebt nog even tijd, al moet ik s nachts mijn koffer pakken. Neem de tijd om te kiezen."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Irial

    "Ik eh- Ik denk dat hij je niet zo mag, ondanks wat je zaterdag had geregeld. Ik denk dat het komt door eerst. Ik vind het echt vet lullig. Ik moet vanmiddag ook meteen naar huis, en ik mag je niet meenemen."
    Ongelovig kijk ik hem aan. Maar al snel verandert mijn blik.
    "Nou," zeg ik vastberaden. "Dan moet het maar. Ik ga hem niet nog meer tegen de schenen trappen en al moet ik een vliegtuig inhuren dat in de lucht schrijft dat ik echt van je hou om het hem duidelijk te maken dat hij me niet weg kan negeren, ik laat je niet vallen."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Je bent niet verschrikkelijk. Er bestaat geen handboek over hoe je hiermee moet omgaan. En ik zeg het nog een keer, ik wil graag met je mee als je me het vraagt, maar als je liever Charlie meeneemt dan heb ik daar alle begrip voor. Ze heeft haar tenslotte ook gekend. Je hebt nog even tijd, al moet ik s nachts mijn koffer pakken. Neem de tijd om te kiezen."
    Zwijgend knik ik.
    "Daar heb je gelijk in. Charlie hééft haar gekend, maar ze heeft het nu zo al moeilijk, en ik vrees dat als ik instort, ze niet sterk gaat zijn, maar langs de andere kant kan het haar gedachten wat verzetten."
    Ik zucht.
    "Ik weet het gewoon niet, en het is overmorgen al."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kyle

    Ik kijk hem weer aan wanneer hij dat zegt.
    "Dat is lief." Zeg ik dan. "Maar, ik zie je alleen nog maar op school als het tegen zit." Zucht ik dan.
    "Ik weet zeker dat je volgende week ook niet mag komen als ik zeventien word." Zeg ik en kijk vooruit. "Zo lullig is mijn vader wel." Ik kijk Irial weer even aan.
    Waarom heb ik nu weer zo een lastige vader. Was hij maar gewoon makkelijk, normaal, lief.
    Ik zucht een keer en kijk naar het bandje dat ik van Irial heb gehad, en dan kijk ik naar het zijne.


    Ich liebe dich 27.12.23