• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels. _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Rajah of aan MisPattinson. .


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Donna

    "Dan gaan we samen. En koop ik plakband. Je gaat hier nog spijt van krijgen."
    Ik schud mijn hoofd.
    "Waarom zou ik het moeilijk krijgen?" vraag ik met een klein lachje.
    "Ik vermaak me wel."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Arion

    "Hmm, kan ermee door," zegt Mary geamuseerd als we uitgekust zijn.
    Ik knijp mijn ogen dicht en schud mijn hoofd terwijl ik niet probeer te lachen. Ik grinnik even.
    "Mevrouw stelt hoge eisen. Maar je moet wachten, ik wil Charlie niet jaloers maken," antwoord ik plagerig.
    Ik kus haar nog een keer, maar slechts iets passioneler dan net. Een voorproefje op wat ze nog krijgen kan. Als ik haar loslaat en het portier voor de dames open, ziet Charlotte eruit alsof ze wil kotsen. Ik lach even verontschuldigend.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Mevrouw stelt hoge eisen. Maar je moet wachten, ik wil Charlie niet jaloers maken."
    Ik word helemaal gek wanneer hij me weer kust en vind het dan ook jammer wanneer hij de kus afbreekt. Dan besef ik dat Charlie er ook staat, en kijk haar even verontschuldigend aan.
    "Sorry," mime ik even naar haar.
    Ik druk nog een kusje op Arion's lippen voor ik me naast Charlie op de achterbank laat ploffen.


    Jeremy

    "Waarom zou ik het moeilijk krijgen? Ik vermaak me wel."
    Ik grinnik.
    "Nou, vooruit dan."
    Ik plaats plagerig mijn lippen in haar hals.
    "Zo, eeuwen blijven liggen. Mij hoor je echt niet klagen."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Nou, vooruit dan. Zo, eeuwen blijven liggen. Mij hoor je echt niet klagen."
    Lachend kijk ik hem aan.
    "Het zou ook een beetje moeilijk worden als je wel ging klagen," fluister ik.
    "Je liet me nooit meer los."
    Ik volg zijn voorbeeld en druk mijn lippen in zijn hals maar in plaats van kusjes te geven zuig ik heel zachtjes totdat er kleine plekjes ontstaan.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Het zou ook een beetje moeilijk worden als je wel ging klagen. Je liet me nooit meer los."
    "Nope," zeg ik vastberaden en leg mijn armen nog wat steviger om haar heen.
    Ik voel haar lippen in mijn hals en bijt op mijn lip. Zacht fluister ik haar naam.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Nope."
    Ik hoor hem zachtjes mijn naam fluisteren. Ik plant mijn lippen nu op zijn borst en zuig daar ook tot kleine plekjes. Grijnzend kijk ik hem aan en ik druk mijn blote lichaam stevig tegen de zijne aan.
    "Nooit los laten hè."
    Voorzichtig druk ik kleine kusjes over zijn borst naar beneden.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Nooit los laten hè."
    Ik ben me bewust van elke kleine beweging die ze maakt en houd mijn adem even in.
    "D-donna, niet doen," fluister ik zacht.
    Ik kreun even en sluit mijn ogen.
    Er lopen rillingen over mijn rug.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "D-donna, niet doen."
    Ik druk mijn lippen op de zijne. Plagerig wrijf ik heel even met mijn hand over zijn kruis.
    "Dan doe ik het toch niet," fluister ik tegen zijn lippen.
    "Je mag me gewoon niet loslaten."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Dan doe ik het toch niet. Je mag me gewoon niet loslaten."
    Ik kreun even.
    "Ja, nu is het te laat."
    Ik kijk haar even aan en bijt op mijn lip.
    "Je bent echt erg."
    Ik kus haar zacht.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Ja, nu is het te laat. Je bent echt erg."
    Ik haal mijn schouders op en kus hem terug.
    "Ik kan er mee leven, nu jij nog."
    Plagerig laat ik mijn hand nogmaals erover heen glijden en ik plaats een klein kusje in zijn nek.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Ik kan er mee leven, nu jij nog."
    "Tuurlijk kan ik met jou leven. Ik heb het net gevraagd."
    Ik grinnik zachtjes, maar kreun alweer wanneer ik haar lippen in mijn hals voel.
    "En wat doen we nu?" vraag ik met schorre stem wanneer ik haar hand over mijn erectie voel glijden.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Tuurlijk kan ik met jou leven. Ik heb het net gevraagd. En wat doen we nu?"
    Grijnzend kijk ik hem aan.
    "Helemaal niet," fluister ik zachtjes.
    "We gaan ons zo aankleden want de lessen beginnen en als we die missen slagen we niet en kunnen we niet trouwen."
    Ik ga rechtop zitten en kijk hem lachend aan terwijl ik mijn shirt aan trek.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Helemaal niet. We gaan ons zo aankleden want de lessen beginnen en als we die missen slagen we niet en kunnen we niet trouwen."
    Ongelovig kijk ik haar aan.
    "Wat? M-maar... En wat moet ik dan doen?"
    Veelbetekenend kijk ik haar aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Wat? M-maar... En wat moet ik dan doen?"
    Ik wrijf met mijn hand langs zijn wang. Mijn lippen zetten kleine kusjes op zijn borst richting zijn onderbuik. Voorzichtig neem ik zijn erectie in mijn hand en ik lik over zijn eikel. Mijn lippen sluiten zich erom heen en langzaam begin ik te zuigen terwijl ik met mijn handen naast zijn lichaam steun vind.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Charlotte

    Ik rol met mijn ogen als die twee helemaal klef gaan staan doen. Fijn, doe maar hoor, Charlie heeft toch geen gevoelens.
    Arion lacht verontschuldigend en Mary spreekt het ook effectief uit als ze doorkrijgen dat ik er ook nog ben. Onder mijn adem mompelend stap ik in de auto waar ik Mary een elleboogstoot geef als ze naast me komt zitten. Na een afkeurende blik moet ik toch even lachen.
    "Klef meisje," verwijt ik haar lachend.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.