• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels. _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Rajah of aan MisPattinson. .


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Charlotte

    "En daar ben jij dan weer de dupe van, arme meid. En ze houden ook al geen rekening met je. Wat een zwaar leven."
    Ik doe mijn best zo serieus mogelijk te blijven terwijl hij me tegen zich aantrekt.
    "Eindelijk iemand die me begrijpt," zeg ik met een gespeeld snikje ertussen. "Ik wil ook gewoon een beetje affectie."
    Ik veeg een denkbeeldige traan weg met de rug van mijn hand om vervolgens met een kleine grijns naar Michael te kijken.
    Ik vind het echt prettig zo.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Michael

    "Eindelijk iemand die me begrijpt. Ik wil ook gewoon een beetje affectie."
    Bezorgd, in ieder geval dat probeer ik, kijk ik haar aan.
    "Je leven is ook niet zo makkelijk," lach ik.
    "Maar het komt allemaal wel goed hoor."
    Lachend laat ik haar weer los en ik kruis mijn armen achter mijn hoofd.
    "Het lijkt nu eindeloos maar dat is het niet."
    Praat ik tegen beter weten in.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Kyle

    Irial strijkt een plukje haar achter mijn oor.
    "Oh... oeps." zegt hij. Ik hoor schuld in zijn stem.
    Ik glimlach even naar hem. Hij loopt naar de deur van het Glee lokaal en opent hem.
    "Na u." Zegt hij dan.
    "Dank u heer." grijns ik en loop naar binnen. Bij het voorbij gaan laat ik nog even mijn hand langs die van hem gaan. Binnen pak ik een stoel en ga erop zitten.

    [Wie zijn er nog meer in Glee lokaal?]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Jeremy, Donna, Arion en Mary.']


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Laat het knietje maar achterwegen. Al dat gedoe hoeft niet hoor."
    "Tuttuttut. Mijn prinses verdient het zoals het hoort."
    Ik druk een kusje op haar voorhoofd.
    "En voor jou wil ik vroegtijdige reuma wel riskeren."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Mary

    "Je gaat, hoe dan ook. Het is je enige kans om afscheid te nemen zoals het hoort."
    Ik haal mijn schouders op.
    "Ach, waarom moest ze nu net met haar auto verongelukken?"
    Ik leun tegen Arion aan.
    "Dank je dat je mijn gezeur wil doorstaan," mompel ik en neem zijn hand in de mijne.
    "Ik kan begrijpen dat het echt vreselijk is."
    Ik voel mijn verdriet weer opborrelen, en slik de tranen weg. Dit is zo'n moment waarop ik alles wil wegzingen, maar ik weet niet of het wel mag of zoiets.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Tuttuttut. Mijn prinses verdient het zoals het hoort. En voor jou wil ik vroegtijdige reuma wel riskeren."
    Lachend kijk ik hem aan.
    "Dat vind ik lief van je," grinnik ik.
    "Maar nee, serieus. Ik hoef geen overdreven gedoe. Wij gezellig met zijn tweetjes is meer dan genoeg. Meer heb ik niet nodig."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Dat vind ik lief van je. Maar nee, serieus. Ik hoef geen overdreven gedoe. Wij gezellig met zijn tweetjes is meer dan genoeg. Meer heb ik niet nodig."
    "Oh, zo bedoel je. Nou, ik ben niet zo'n aandachttrekker, dus het is sowieso niet waar anderen bij zijn."
    Ik knipoog even.
    "Je mag gerust zijn."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Oh, zo bedoel je. Nou, ik ben niet zo'n aandachttrekker, dus het is sowieso niet waar anderen bij zijn. Je mag gerust zijn."
    Lachend kijk ik hem aan en druk ik een klein kusje op zijn voorhoofd.
    "Als je hier echt niet wilt zijn dus kunnen we ook gewoon weg gaan hoor. Jouw keuze."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Als je hier echt niet wilt zijn dus kunnen we ook gewoon weg gaan hoor. Jouw keuze."
    Ik schud mijn hoofd.
    "Ik ben hier nu," zeg ik zacht en glimlach.
    Zacht druk ik mijn lippen op de hare.
    "En ik zal seffens zingen voor je."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Ik ben hier nu. En ik zal seffens zingen voor je."
    Lachend zoen ik hem terug.
    "Ik verheug me nu al," fluister ik glimlachend.
    Ik kruip iets dichter tegen hem aan.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Ik verheug me nu al."
    Beschermend leg ik mijn armen om haar heen.
    "Ik zal mijn best doen, anders sta ik daar als een idioot."
    Ik grinnik even.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Ik zal mijn best doen, anders sta ik daar als een idioot."
    Lachend schud ik mijn hoofd.
    "Wel mijn idioot."
    Mijn hoofd leg ik in zijn nek en ik sluit mijn ogen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Wel mijn idioot."
    Ik grinnik.
    "Ik denk niet dat iemand anders deze idioot wil, om eerlijk te zijn."
    Ik kijk haar lachend aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Nr 57


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."