• © Copyright Dracy

Dit is het verhaal:

"Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels. _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Michael

Ze schudt haar hoofd. Ik weet nu al dat ik iets verkeerds heb gevraagd.
    "Nee, daar heeft ze niet zoveel meer aan. Nee, daar heeft ze niet zoveel meer aan."
    Ik slik en knik zachtjes.
    "Sorry," zeg ik bijna onhoorbaar.
    Het voelt allemaal nu een beetje ongemakkelijk. Ik schuif wat heen en weer en ga weer goed rechtop zitten. Met mijn handen wrijf ik over mijn armen.
    "Heb je zin om een stukje te lopen?" vraag ik als mijn been begint te tintelen. "Of voel je, je heel erg aangesproken tot de preek? Want in dat geval kunnen we wel een smoes verzinnen."

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Charlotte

"Sorry. Heb je zin om een stukje te lopen? Of voel je, je heel erg aangesproken tot de preek? Want in dat geval kunnen we wel een smoes verzinnen."
    Ik glimlach kleintjes.
    "Waarom verontschuldig je je? Jij kunt er niks aan doen," antwoord ik zacht. "En weet je, ik probeer iets nieuws waarbij ik doe wat ik zelf wil en niet wat anderen van me willen. Lopen lijkt me fijn."
    De glimlach op mijn gezicht is iets breder geworden. Ik sta recht en klop het stof vas mijn broek af. Ik raap Michael's krukken op en bied hem een hand aan om hem recht te helpen.
    "Maar ben je zeker dat het zal lukken, Manke?" vraag ik met een kleine grijns.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Michael

"Waarom verontschuldig je je? Jij kunt er niks aan doen," antwoord ik zacht. "En weet je, ik probeer iets nieuws waarbij ik doe wat ik zelf wil en niet wat anderen van me willen. Lopen lijkt me fijn."
    Ik knik zachtjes en neem dankbaar de krukken van haar aan.
    "Maar ben je zeker dat het zal lukken, Manke?"
    Gekwetst kijk ik haar aan en ik wil zeggen dat ik er ook niets aan kan doen maar dat is waarschijnlijk niet helemaal waarheidsgetrouw dus braaf houd ik mijn mond.
    "Tuurlijk lukt me dat. Onderschat het mannelijk geslacht niet."
    Lachend loop ik een stukje, onhandig dat wel maar ik kom vooruit.
    "Waarom verander je jezelf?" vraag ik zachtjes.

Charlotte

Ik voel me schuldig als ik de gekwetste blik in zijn ogen zie, en richt mijn blik naar grond.
    "Tuurlijk lukt me dat. Onderschat het mannelijk geslacht niet."
    Ik pas mijn snelheid aan zodat ik gewoon naast hem kan blijven lopen. Eigenlijk vind ik het best wel fijn, gewoon kuieren zonder een duidelijke bestemming in zicht.
    "Waarom verander je jezelf?" vraagt Michael plots.
    Ik open mijn mond en sluit hem weer omdat ik niet meteen weet hoe ik daar moet op antwoorden. Ik trap tegen een keitje aan terwijl ik nadenk.
    "Ik zat vast," besluit ik dan luidop. "Het is tijd om het anders aan te pakken." Ik haal mijn schouders op met een schamper lachje. Ik vind het jammer dat ik hem geen duidelijker antwoord kan geven, maar ik heb het zelf niet.
    "En jij?" vraag ik zacht terug terwijl ik mijn blik op hem richt.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Kyle

Ik keek Irial aan en glimlachte even naar hem.
    We lopen richting het Glee lokaal.
    "Oja, niet naast elkaar. Misschien als we van elkaar afblijven?" Vraag ik en kijk Irial weer aan.
    Ik druk een snel kusje op zijn wang.

[Sorry dat ik zo weinig reageer, nu zit ik in biologie :p]

Ich liebe dich 27.12.23

Irial

"Oja, niet naast elkaar. Misschien als we van elkaar afblijven?"
    Kyle drukt een kusje op mijn wang. Ik was die regel alweer helemaal vergeten. Wat heeft iedereen tegen ons?
    Ik grinnik even, pauzeer in de gang en trek hem tegen me aan.
    "Ik zorg er wel even voor dat je dat kan volhouden," fluister ik met een schuin lachje op mijn lippen.
    Ik druk mijn lippen op die van hem en bijt zachtjes op zijn onderlip voor ik hem passioneel kus.

Michael

"Ik zat vast. Het is tijd om het anders aan te pakken. En jij?"
    Ik grinnik zachtjes.
    "Omdat wat ik van Arion hoorde over mijn gedrag me niet heel erg beviel, roken slecht voor me is en ik graag wil verder leven."
    Ik haal mijn schouders op.
    "Meer redenen heb ik ook niet nodig."
    Ik concentreer me op de krukken. Lopen met die dingen is nog verdomd moeilijk. Gister dacht ik dat ik het goed onder controle had maar vanacht is het waarschijnlijk helemaal weggezakt want op dit moment bak ik er niet heel veel van.

Charlotte

"Omdat wat ik van Arion hoorde over mijn gedrag me niet heel erg beviel, roken slecht voor me is en ik graag wil verder leven. Meer redenen heb ik ook niet nodig."
    Ik kijk voor me uit, stop mijn handen losjes in mijn zakken en knik even. Ik zou ook heel graag verder willen, alleen lukt het me niet zo snel.
    "Nou, volgens mij heeft Arion je tekort gedaan in zijn uitleg, want ik vind namelijk dat je ook een paar goede eigenschappen had." zeg ik zacht. "Geweldige eigenschappen," voeg ik er met een lachje aan toe.
    Niet afdwalen, Charlie. Het loopt net lekker.
    "Maar ik snap wel wat je bedoelt," voeg ik er rustig aan toe.
    Ik kijk toe hoe hij moeite lijkt te hebben met zijn krukken en vraag me even af of ik er wat van moet zeggen. Ik wil zijn ego geen deuk geven zoals net. Maar doen alsof ik niks in de gaten heb is nou ook niet bepaald vriendelijk.
    "Zeg maar als je even wilt stoppen," zeg ik stil.

Kyle

Voor ik iets kon zeggen drukte hij zijn lippen op de mijne, hij bijt zacht op mijn onderlip en kust me dan passioneel.
    Ik leg mijn armen om zijn nek en kus hem terug.
    Dit is wat ik gemist heb. Ik heb wel meer gemist maar ik denk dat dat langer op zich laat wachten.
    Ik druk mezelf tegen hem aan en sluit mijn armen strakker om zijn hals.

Ich liebe dich 27.12.23

Irial

Kyle's armen glijden om mijn hals en ik voel de vlinders in mijn buik wild tekeer gaan als hij mijn kus beantwoordt.
    Ik lach tegen zijn lippen aan als hij zijn lichaam tegen het mijne drukt en kan het niet laten mijn hand naar zijn kont te laten glijden.
    Tja, ik moet het toch de moeite waard maken als we straks niet naast elkaar mogen zitten? Anders wordt die arme Kyle helemaal gek.
    Ondertussen haal ik de vingers van mijn andere hand door zijn haren.

Michael

"Nou, volgens mij heeft Arion je tekort gedaan in zijn uitleg, want ik vind namelijk dat je ook een paar goede eigenschappen had. Geweldige eigenschappen."
    Ik grinnik zachtjes en schud mijn hoofd.
    "Maar ik snap wel wat je bedoelt.. Zerg maar als je even wilt stoppen."
    Dankbaar kijk ik haar aan maar schud ik daarna mijn hoofd opnieuw.
    "Nee, ik moet het toch een keer leren. Ik moet namelijk nog een dag of wat met ze omgaan dus ik moet het maar gewoon leren."
    Het liefste zou ik alles over ons samen weten maar iets houdt me tegen om het te vragen. Het zal waarschijnlijk pijn doen en heel ongemakkelijk worden maar ik wil die herinneringen terug.

Charlotte

"Nee, ik moet het toch een keer leren. Ik moet namelijk nog een dag of wat met ze omgaan dus ik moet het maar gewoon leren."
    Ik moet even lachen.
    "Nou ik merk dat je nog steeds koppig bent," grinnik ik. Ik sla mijn hand voor mijn mond en trek een guitige snoet. "Oh pardon, vastberaden," zeg ik liefjes.
    Ondertussen blijf ik rustig naast hem verder wandelen. Ik bijt even op mijn onderlip terwijl er een idee in me opkomt. Zal ik? Nee, nee. Niet doen, Charlie. Maar het zou wel- Ja, misschien wel. Ik besluit het er op te wagen voor ik me weer kan bedenken.
    "Weet je, je bent inderdaad anders. Ik ehm, ik zou je graag leren kennen," zeg ik stilletjes.

[Ik moet gaan, foto's laten maken van mijn rug. Ik weet niet wanneer ik terug ben.]

Kyle

Ik voel zijn hand naar mijn kont gaan. Zijn andere hand gaat door mijn haar.
    De kriebels in mijn buik worden almaar groter.
    Het duurt niet lang meer voor ik zover ben denk ik.
    Langzaam breek ik de kus af.
    "Ik eh-" Ik schud even mijn hoofd. "Ik ben te snel, jeweetwel." Zeg ik spijtig en kijk hem aan.
    Ik laat mijn armen wel om zijn nek,

Ich liebe dich 27.12.23

Michael

"Nou ik merk dat je nog steeds koppig bent. Oh pardon, vastberaden."
    Ik schiet in de lach.
    "In dat opzicht blijf ik gewoon koppig hoor. Dat bevalt me prima."
    Ik kijk goed naar de stoep voordat ik mijn krukken neerzet. Nog een val, dit maal van lagere hoogte, kan ik me niet veroorloven.
    "Weet je, je bent inderdaad anders. Ik ehm, ik zou je graag leren kennen."
    Ik hef mijn hoofd op en kijk haar aan, niet goed wetende welke emotie ik nu moet voelen. Zachtjes bijt ik op mijn onderlip.
    "Leren kennen kan nooit kwaad," vervolgt mijn iets wat laffe antwoord.