• Mijn moeder geeft me de schuld voor alles. Waarom? Dat weet ik niet. Ze vergelijkt me met iedereen, en als ik haar vergelijk scheld ze me uit! Als zij boos is en ik zeg daar wat over dan wordt het erger. En als ik terug scheld wordt alles erger... Ik heb eraan gedacht bij mijn vader te gaan wonen, maar dat kan niet omdat hij wilt verhuizen naar het buitenland. Ik heb eerder gedacht aan adoptie, maar op mijn leeftijd is dat niet zo handig, en ik wil mijn broertje niet alleen laten.

    Wat moet ik nu doen?

    De kindertelefoon bellen, met een gezins psychologe gaan praten, of misschien wel jij, met je moeder en je vader.

    Veel sterkte (flower)


    Love is in the Air, Jammer genoeg kan ik niet Vliegen

    Waarschijnlijk is het gewoon de pubertijd. Ik heb ook zo'n periode gehad, dat ik elke x ruzie met m'n ouders had en altijd vond dat het aan hun lag.
    En dat je geadopteerd wilt worden is naar mijn idee wel een beetje overdreven voor dit soort ruzietjes.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Tja, dan kun je 't beste een gesprek met je moeder aangaan (: Om nou gelijk te denken aan adoptie? Zal je moeder blij mee zijn Ö


    "I shut my eyes in order to see.'

    Qlimax schreef:
    Waarschijnlijk is het gewoon de pubertijd. Ik heb ook zo'n periode gehad, dat ik elke x ruzie met m'n ouders had en altijd vond dat het aan hun lag.
    En dat je geadopteerd wilt worden is naar mijn idee wel een beetje overdreven voor dit soort ruzietjes.


    Zolang ik weet heb ik dat niet echt last van de pubertijd en ik heb eerder problemen gehad met adoptie, omdat mijn ouders altijd ruzie hadden ging het niet goed en later werd het erger en toen moest ik bijna weg bij mijn ouders.

    Xion schreef:
    (...)

    Zolang ik weet heb ik dat niet echt last van de pubertijd en ik heb eerder problemen gehad met adoptie, omdat mijn ouders altijd ruzie hadden ging het niet goed en later werd het erger en toen moest ik bijna weg bij mijn ouders.

    Ja maar dat kwam dan omdat je ouders ruzie met elkaar hadden. Nu zeg jij dat jij de gene bent met last van ruzie's thuis. Ik kan verder niet oordelen waar het aan ligt, maar toch blijf ik erbij dat je rond je 14e echt de puberteit in gaat en onbewust dingen zegt/doet waardoor je ruzie krijgt, voornamelijk met je ouders. -ervaring- En ruzie's vallen uit te praten toch? Praat er anders een keer goed over met je moeder. En spreek af dat jullie elkaar laten uitpraten en niet gaan schelden/schreeuwen.

    [ bericht aangepast op 27 nov 2010 - 19:16 ]


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ik heb een hele rare vraag voor je: Liegt je moeder vaak?


    *insert philosophical cringe expression here*

    YoYoYoghurt schreef:
    Ik heb een hele rare vraag voor je: Liegt je moeder vaak?


    Ja, ongelofelijk vaak.

    C0RPSE schreef:
    Tja, dan kun je 't beste een gesprek met je moeder aangaan (: Om nou gelijk te denken aan adoptie? Zal je moeder blij mee zijn Ö


    None but ourselves can free our minds.