• © Copyright Dracy

Dit is het verhaal:

"Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels. _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Jeremy

"Ga je terug krabbelen?"
    Onschuldig kijk ik haar aan.
    "Helemaal niet. Wat zeg jij nu?"
    Ik grinnik even.
    "Ik zou niet durven."

Mary

"Ik zou het doen... Voor jou. Al zou ik wel mijn hele gezin meesleuren."
    Ongelovig kijk ik hem aan.
    "V-voor mij?"
    Ik frons even, schud mijn hoofd en wend het af. Voorzichtig neem ik mijn hand uit de zijne.
    "Ik zou zoiets nooit van je verwachten," zeg ik zacht.
    Enkele seconden zwijg ik.
    "Of... Als ik niet ga, kan ze me niet daar houden en blijft alles hetzelfde," bedenk ik dan.

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Donna

"Helemaal niet. Wat zeg jij nu? Ik zou niet durven."
    Lachend kijk ik hem aan.
    "Je zou niet durven," herhaal ik zijn woorden met een klein lachje.
    "Het leek er wel op hoor."

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Jeremy

"Je zou niet durven. Het leek er wel op hoor."
    Onschuldig kijk ik haar aan.
    "Serieus, wat denk jij wel nie van mij?" vraag ik nep-geschokt.
    Grinnikend druk ik een kusje op haar lippen.

-even lezen. Ben rond 5 uur terug-

Donna

"Serieus, wat denk jij wel nie van mij?"
    Lachend ontvang ik zijn kusje.
    "Ik denk heel veel van jou maar op dit moment vooral dat jij dit helemaal niet leuk vindt."
    Grinnikend geef ik hem een kus terug.

Jeremy

"Ik denk heel veel van jou maar op dit moment vooral dat jij dit helemaal niet leuk vindt."
    Ik grinnik.
    "Echt? Je meent het?"
    Ik schud lachend mijn hoofd.
    "En wat denk je dan zoal over mij, als ik vragen mag?"

Donna

"Echt? Je meent het? En wat denk je dan zoal over mij, als ik vragen mag?"
    Ik grinnik zachtjes en kruip wat dichter tegen hem aan.
    "Nou," begin ik.
    "Dat ik je lief vind, dat ik blij met je ben, dat ik van je hou."
    Bij alles geef ik hem een klein kusje en lachend kijk ik hem aan.

Jeremy

"Nou. Dat ik je lief vind, dat ik blij met je ben, dat ik van je hou."
    Ik grinnik zacht en druk liefdevol mijn lippen op de hare.
    "Al die dingen zijn helemaal wederzijds," zeg ik stil en leg mijn arm om haar heen.

Donna

"Al die dingen zijn helemaal wederzijds."
    Ik leg mijn hoofd op zijn schouder en verstrengel onze vingers.
    "Gelukkig maar," grinnik ik.

Jeremy

"Gelukkig maar."
    Ik kijk glimlachend naar onze handen.
    "Straks koop ik je een ring," beloof ik fluisterend.
    "En doe ik het officieel, zoals het hoort. Met knietje en al."
    Ik grinnik.

[Ik ga omnomnomnommen (:]

Donna

"Straks koop ik je een ring. En doe ik het officieel, zoals het hoort. Met knietje en al."
    Lachend druk ik een kus op zijn wang.
    "Laat het knietje maar achterwegen," grinnik ik.
    "Al dat gedoe hoeft niet hoor."

[Smakelijk.]

Irial

Ik kijk Kyle vragend aan als hij de kus afbreekt.
    "Ik eh- Ik ben te snel, jeweetwel."
    Ik moet zachtjes lachen maar probeer het zoveel mogelijk te onderdrukken. Terwijl ik hem in de ogen kijk, strijk ik een verloren plukje haar terug naar achter.
    "Oh... oeps," zeg ik op een toon die duidelijk maakt dat ik me in geen geval schuldlig voel. Ik laat hem langzaam los en open de deur van het Glee lokaal.
    "Na u," zeg ik met een elegante buiging.

Charlotte

Hij bijt op zijn onderlip en ik merk dat hij twijfelt.
    "Leren kennen kan nooit kwaad," antwoordt hij.
    Ik haal opgelucht adem en kijk glimlachend voor me uit. Liefst zou ik een sprongetje maken, maar ik vrees dat dat met deze hakken geen goed idee is.
    "Mooi," zucht ik. "Ik kan best wel wat meer vrienden gebruiken. Zeker nu Mary en Arion de hele tijd te lopen kleffen. Bah."
    Ik kijk Michael weer aan en trek demonstratief mijn neus op.

Arion

"V-voor mij? Ik zou zoiets nooit van je verwachten."
    Terwijl ze even haar mond houdt, probeer ik te bedenken of ik me hierdoor gekwetst moet voelen. Een hoge dunk heeft ze precies niet echt van me. Ik frons mijn wenkbrauwen en krab even in mijn haar. Ik schrik op uit gedachten door haar stem.
    "Of... Als ik niet ga, kan ze me niet daar houden en blijft alles hetzelfde."
    Ik schud meteen mijn hoofd.
    "Je gaat, hoe dan ook. Het is je enige kans om afscheid te nemen zoals het hoort."

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Michael

"Mooi. Ik kan best wel wat meer vrienden gebruiken. Zeker nu Mary en Arion de hele tijd te lopen kleffen. Bah."
    Lachend kijk ik haar aan.
    "Is het zo erg dan?"
    Ik de tijd dat ik bij Arion was kon ik wel merken dat hij gek op het blonde meisje was maar zo overdreven wist ik niet. Voorzichtig neem ik plaats op een bankje.
    "Sorry hoor," verontschuldig ik mezelf. "Even wachten."
    Vermoeid zet ik mijn krukken naast me neer en kijk haar lachend aan.

[Ik ga leren. Tot zo.]

Charlotte

"Is het zo erg dan?"
    Ik kijk hoe Michael plaats neemt op een bankje en ga rustig naast hem zitten.
    "Sorry hoor. Even wachten."
    Ik schud glimlachend mijn hoofd als teken dat het niet geeft. Ik ben eerlijk gezegd blij om de pauze, die hakken begonnen ook behoorlijk pijnlijk te worden. Niet dat hij het beter getroffen heeft.
    "Nou, het is nogal serieus tussen die twee, ja," zucht ik. Ik grinnik even. "Vanochtend stonden ze blijkbaar zo lekker te muilen dat ze vergaten dat ik er bij stond." Ik leg met heel wat flair een hand tegen mijn voorhoofd en gooi mijn hoofd achterover. "Het was verschrikkelijk," zeg ik dramatisch.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Michael

Ze schudt haar hoofd en met lachende ogen kijk ik hem aan.
    "Nou, het is nogal serieus tussen die twee, ja. Vanochtend stonden ze blijkbaar zo lekker te muilen dat ze vergaten dat ik er bij stond. Het was verschrikkelijk."
    Ik schiet in de lach om haar dramatische gedrag.
    "En daar ben jij dan weer de dupe van, arme meid."
    Lachend trek ik haar tegen me aan.
    "En ze houden ook al geen rekening met je. Wat een zwaar leven."