• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels. _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Rajah of aan MisPattinson. .


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Charlotte

    Na wat een eeuwigheid lijkt is de man eindelijk klaar. Het geschuifel van stoelen om me heen is oorverdovend. Ik blijf nog even zitten. Ik had heus wel vanuit mijn ooghoeken gezien hoe Michael zich aan mij irriteerde. Waarom trek ik het me ook zo hard aan? Hij lijkt niks meer met me willen te maken hebben, dat was wel vrij duidelijk toen hij er dit weekend als een haas vandoor ging. Als de aula leeg is, stap ik rustig op de directeur af om me te excuseren. Het was ook ronduit grof geweest. Hij lijkt het wel te waarderen, want ik kom er met een waarschuwing vanaf. Ik knik dankbaar en loop naar mijn kluisje waar ik even stil sta om te bekomen. Ik leun er met mijn hoofd tegenaan.
    Voor wie moet ik nou eigenlijk vrolijk doen? Ik voel rot- en barslecht. Liefst zou ik gewoon onder een deken liggen met alleen mijn gedachten als gezelschap. Ik haal het pakje sigaretten dat ik samen met die fles drank gekocht had en loop er mee naar buiten. Ik kijk even verbaasd op als een rookgeur in de gang mijn aandacht trekt.
    Wie zit nou in de gang te ro-
    Zodra ik Michael zie kijk ik weer voor me uit. Ik wandel zo rustig mogelijk verder naar buiten waar ik me tegen een muur laat zakken en een peuk opsteek. Nou, ik begrijp wel waarom mensen hier kalm van worden. Het is smerig en heerlijk tegelijk.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Kan ik gewoon verdergaan?]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Oké laat maar. Mijn inspiratie is ver te zoeken. Evelien, je kan inderdaad gewoon doorgaan.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Ik snap het wel. IK heb namelijk ook geen idee wat ik met Charlotte aanmoet.][


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Ik dacht dat er al les was geweest? ._. Ik kan echt niet meer volgen :W]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Cosette schreef:
    [Ik snap het wel. IK heb namelijk ook geen idee wat ik met Charlotte aanmoet.][

    [Verdrinken die handel. Sorru maar van de russische revolutie word ik geweldadig. Ik laat Michael denk ik het ene na het andere sigaretje weg roken en daarna over laten gaan op de jointjes totdat hij stoned genoeg is om Charlotte op haar mond te nemen en dan drama...]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mebarak schreef:
    Donna

    Lachend sla ik mijn armen rond zijn hals en ik beantwoord zijn korte zoen. Het is gewoon onmogelijk om van hem af te blijven.
    "Ik ben gek op je," fluister ik zachtjes en ik pak hem bij zijn hand.
    Lachend neem ik hem mee naar de gang.
    "Ga je nog mee naar Glee?" vraag ik met een klein lachje.



    Jeremy

    "Ik ben gek op je."
    Ik grinnik zacht en kus haar teder.
    "En ik op jou, prinses."
    "Ga je nog mee naar Glee?"
    Ik zucht.
    "Beloofd is beloofd zeker?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Haha, doen! Charlotte wil zich ook verdrinken, maar Mary laat haar maar niet (cat)]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Cosette schreef:
    Arion

    Ik wil even protesteren als Mary haar lichaam tegen het mijne aandrukt, maar haar lippen zitten in de weg. Ik mag dan wel willen wachten om met haar naar bed te gaan, ik ben nou ook weer niet immuun.
    Ik probeer me op de kus te concentreren en dat helpt.
    Mijn hand glijdt in haar haar en speelt met een lokje. Ik vind het echt leuk zo, haar kapsel. Ze ziet er niet meer zo braafjes uit.
    Zachtjes breek ik de kus af als het me toch even teveel dreigt te worden.
    "Zo kan ie wel weer even," zeg ik een beetje ademloos.


    Mary

    "Zo kan ie wel weer even."
    Ik grinnik even en laat hem los.
    "Wat jij wil."
    Ik salueer even en kijk hem lachend aan.
    "Glee dan maar?" zeg ik na een blik op mijn horloge.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Burlington schreef:
    [Ik dacht dat er al les was geweest? ._. Ik kan echt niet meer volgen :W]


    [Nee, ze kregen een preek dat er teveel gespijbeld wordt.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Cosette schreef:
    [Haha, doen! Charlotte wil zich ook verdrinken, maar Mary laat haar maar niet (cat)]


    [Nee, want Charlie moet mee naar Nashville c:]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Arion

    "Wat jij wil. Glee dan maar?"
    Ik doe alsof ik even nadenk en grijp dan Mary's gezicht vast om haar overal kusjes te geven.
    "Oké, nu ben ik klaar om te gaan," zeg ik met een lachje nadat ik nog een kusje op haar neus gedrukt heb. Ik kijk haar met mijn allerliefste gezichtje aan en laat mijn hand in de hare glijden. Dolverliefd sta ik haar aan te kijken, het kan me niet schelen dat ik vast sta te gapen als een halve gare.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Cosette schreef:
    [Haha, doen! Charlotte wil zich ook verdrinken, maar Mary laat haar maar niet (cat)]

    [Arme, arme Charlie. Ik maak Michael wel stoned. Dan kunnen we daar met zijn allen misbruik van maken maar eerst ga ik even douchen. Tot zo.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mary

    Ik giechel zacht wanneer hij overal kusjes drukt.
    "Oké, nu ben ik klaar om te gaan."
    "Zeker? Vooruit dan."
    Ik kijk even naar onze handen en verstrengel onze vingers. Verliefd -maar dan subtiel verliefd- kijk ik hem aan en grinnik.
    "Misschien wil je nog heel even het kwijl wat opvegen," zeg ik lachend, en veeg wat denkbeeldig kwijl in zijn mondhoek weg.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Charlie wouldn't mind being stoned as well. Twice the idiocy, I would say? (wbw)]

    Arion

    "Zeker? Vooruit dan. Misschien wil je nog heel even het kwijl wat opvegen," zegt ze terwijl ze in mijn mondhoek veegt. Ik moet lachen en bloos een beetje.
    "Moet je maar zo knap niet zijn," antwoord ik. Ik meen het nog ook. "En niet zo grappig, en niet zo lief, en niet zo lekker kunnen zoenen."
    Ik stop mezelf daar voor er weer gedachten in me opkomen die ik op school liever niet heb. Ik duw mezelf af van het kluisje en wandel samen met haar naar het Glee lokaal.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.