• Halleu mensjes. Ik ga binnenkort een nieuwe story schrijven over The Hunger Games. Ik heb nog co-auteur's en zelf verzonnen tributen nodig. Ik vertel nog niet waar het verhaal over gaat want dat moet nog ff geheim blijven (A). Als je co-auteur wil worden, zet ff bij reacties en verzin een personage erbij. Als je gwn een personage wil verzinnen, vul dan ff dit lijstje in:

    Naam:
    Bijnaam:
    Achternaam:
    Geslacht:
    District:
    Leeftijd:
    Uiterlijk(liefst met foto en anders een duidelijke beschrijving:
    Familie en vrienden:
    Specialiteit en zwaktepunten:
    Wapen:
    Sociale laag(hoe populair hij/zij is):
    Iets over hem/haar:
    Extra:


    Vul a.u.b. ff in :D Ik probeer alle tributen er in te krijgen en als er 2 uit hetzelfde district komen, verander ik er ff één. Probeer ook niet dezelfde foto als iemand anders te doen. Foto's van familie en vrienden zijn ook zeer welkom :P. Hoe meer info. hoe groter de kans is dat je tribuut er in komt.

    Veel succes <3

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Naam: Ariana.
    Bijnaam: Midge.
    Achternaam: Cortez.
    Geslacht: Vrouwelijk.
    District: 11.
    Leeftijd: 16.
    Uiterlijk:

    Ariana heeft vuurrood haar, en donkerbuine, bijna zwarte ogen. Ze is erg klein voor haar leeftijd, en haar vrienden en familie plagen haar daar dan ook voortdurend mee. Dit is ook de reden waarom ze zowel thuis als in de arena Midge(, van midget, wat dwerg betekent,) wordt genoemd.
    Ze draagt vooral simpele jurkjes met een strik of andere accessoire in haar haar.
    Familie en vrienden: Ariana's familie bestaat uit haarzelf, haar broer Stance (16), haar zus Erin (18) en haar moeder, Ellen. De vader is na Stance's geboorte spoorloos verdwenen. Omdat hij in het verzet werkte, vreest de familie het ergste. Iedereen vindt het vreemd dat Ariana als enige rood haar heeft, en terecht, Ariana is namelijk geadopteerd. Na de dood van haar ouders kort na haar geboorte, is ze opgevangen door de beste vriendin van haar moeder, Ellen.
    Haar enige, en ook haar beste, vriendin is Hilary (17), die instort wanneer Ariana's naam wordt getrokken. Ariana verbied haar zich als vrijwilliger aan te bieden.
    Specialiteit en zwaktepunten: Omdat ze zo klein is valt Ariana vaak niet heel erg op, of wordt ze niet als zo'n grote bedreiging gezien. Dit is echter een grote fout, want Ariana kan dodelijk zijn als ze dat wilt. Haar messen raken keer op keer doel, en ze rent zo hard dat de tegenstanders vaak niet eens de kans hebben om zich om te draaien voordat ze alweer weg is.
    Haar grootste zwakheid is doorzettingsvermogen; omdat ze vanaf het begin al zeker denkt te weten dat ze gaat verliezen, geeft ze het sneller op dan andere tributen dat misschien zouden doen. Ook kan ze het ene voedsel niet van het andere onderscheiden, en zou ze geen flauw idee hebben of die bessen nou wel of niet te eten zijn.
    Wapen: Ze werkt het liefst met messen, maar ze is net lang genoeg bij de Hoorn des Overvloeds om één voorwerp mee te nemen; een speer. Helaas is deze vrijwel nutteloos voor haar, omdat ze niet weet hoe ze er mee moet werken.
    Sociale laag(hoe populair hij/zij is): Laag, ze heeft niet zo veel vrienden, en maar weinig mensen weten wie ze is.
    Iets over hem/haar: Ariana heel stil, en valt, ondanks haar opvallende kleur haar, maar weinig op. Ze is hier echter tevreden mee, ze heeft genoeg aan haar beste vriendin.
    Als je de tijd neemt om Ariana echt te leren kennen, merk je dat ze eigenlijk een heel druk persoon is, waar je vaak hard mee kan lachen. Ze is erg lief en zou alles doen voor haar vrienden. Wel is ze soms een beetje heel erg ijdel, en kan ze daarom arrogant overkomen.
    Extra: Ariana is kleurenblind, dit is één van de grootste redenen waarom ze niet kan beoordelen of voedsel eetbaar is.
    Haar districtsaandenken is een ring, die ze aan een ketting met zich meedraagt, omdat hij te groot is voor haar vinger. Het is één van de weinige dingen die ze nog heeft van haar ouders.

    Ik wil wel helpen met schrijven...? (:


    Great minds think alike.

    Unbroken schreef:
    Naam: Ariana.
    Bijnaam: Midge.
    Achternaam: Cortez.
    Geslacht: Vrouwelijk.
    District: 11.
    Leeftijd: 16.
    Uiterlijk:

    Ariana heeft vuurrood haar, en donkerbuine, bijna zwarte ogen. Ze is erg klein voor haar leeftijd, en haar vrienden en familie plagen haar daar dan ook voortdurend mee. Dit is ook de reden waarom ze zowel thuis als in de arena Midge(, van midget, wat dwerg betekent,) wordt genoemd.
    Ze draagt vooral simpele jurkjes met een strik of andere accessoire in haar haar.
    Familie en vrienden: Ariana's familie bestaat uit haarzelf, haar broer Stance (16), haar zus Erin (18) en haar moeder, Ellen. De vader is na Stance's geboorte spoorloos verdwenen. Omdat hij in het verzet werkte, vreest de familie het ergste. Iedereen vindt het vreemd dat Ariana als enige rood haar heeft, en terecht, Ariana is namelijk geadopteerd. Na de dood van haar ouders kort na haar geboorte, is ze opgevangen door de beste vriendin van haar moeder, Ellen.
    Haar enige, en ook haar beste, vriendin is Hilary (17), die instort wanneer Ariana's naam wordt getrokken. Ariana verbied haar zich als vrijwilliger aan te bieden.
    Specialiteit en zwaktepunten: Omdat ze zo klein is valt Ariana vaak niet heel erg op, of wordt ze niet als zo'n grote bedreiging gezien. Dit is echter een grote fout, want Ariana kan dodelijk zijn als ze dat wilt. Haar messen raken keer op keer doel, en ze rent zo hard dat de tegenstanders vaak niet eens de kans hebben om zich om te draaien voordat ze alweer weg is.
    Haar grootste zwakheid is doorzettingsvermogen; omdat ze vanaf het begin al zeker denkt te weten dat ze gaat verliezen, geeft ze het sneller op dan andere tributen dat misschien zouden doen. Ook kan ze het ene voedsel niet van het andere onderscheiden, en zou ze geen flauw idee hebben of die bessen nou wel of niet te eten zijn.
    Wapen: Ze werkt het liefst met messen, maar ze is net lang genoeg bij de Hoorn des Overvloeds om één voorwerp mee te nemen; een speer. Helaas is deze vrijwel nutteloos voor haar, omdat ze niet weet hoe ze er mee moet werken.
    Sociale laag(hoe populair hij/zij is): Laag, ze heeft niet zo veel vrienden, en maar weinig mensen weten wie ze is.
    Iets over hem/haar: Ariana heel stil, en valt, ondanks haar opvallende kleur haar, maar weinig op. Ze is hier echter tevreden mee, ze heeft genoeg aan haar beste vriendin.
    Als je de tijd neemt om Ariana echt te leren kennen, merk je dat ze eigenlijk een heel druk persoon is, waar je vaak hard mee kan lachen. Ze is erg lief en zou alles doen voor haar vrienden. Wel is ze soms een beetje heel erg ijdel, en kan ze daarom arrogant overkomen.
    Extra: Ariana is kleurenblind, dit is één van de grootste redenen waarom ze niet kan beoordelen of voedsel eetbaar is.
    Haar districtsaandenken is een ring, die ze aan een ketting met zich meedraagt, omdat hij te groot is voor haar vinger. Het is één van de weinige dingen die ze nog heeft van haar ouders.

    Ik wil wel helpen met schrijven...? (:
    yay :-D leuk personage . Kw8 night ff op meer :-)


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ik doe wel even een jongens van district 11, heb je alvast één koppel.


    The odds are néver in our favor.

    Ktyp op mobiel sorry voor rare woorden;-)


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Cadentium schreef:
    Ik doe wel even een jongens van district 11, heb je alvast één koppel.

    dankuuu:-P


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Naam: Jeremy
    Bijnaam: Jer
    Achternaam: Samuels
    Geslacht: Jongen
    District: 11
    Leeftijd: 17

    Uiterlijk: Blond haar, bruin blonde ogen en hij is 1,75 meter lang.



    Ja, hij is dat jongetje van Peter Pan ;p



    Familie en vrienden: Hij woont alleen met zijn vader. Zijn moeder is overleden na bloedvergiftiging en zijn broer is geëxecuteerd nadat hij wilde vluchten. Sindsdien praat zijn vader niet meer en hebben ze geen goede band meer.

    Specialiteit en zwaktepunten: Hij heeft moeite met mensen vermoorden omdat hij weet hoe het is iemand van wie je houdt te verliezen. Zijn specialiteit is dat hij snel is en een goed uithoudingsvermogen heeft omdat ze soms uren lang in de brandende zon of snijdende kou op het platteland moesten werken.

    Wapen: Een speer of mes, hiermee werkte hij ook vaak op het platteland, of als hij aan het jagen was.

    Sociale laag: Jeremy is tótaal niet populair. Mensen letten niet veel op hem en vinden hem een freak omdat hij nooit praat en alleen in zijn schetsboek aan het tekenen is. Hij zit alleen in de kantine en loopt alleen naar huis na school. Dit komt omdat hij heeft geleerd zich buitensluiten van andere nadat zijn broer en moeder zijn gestorven. Hij heeft zichzelf ook belooft om nooit meer zó van iemand te houden omdat hij nooit meer zo veel pijn meer wil voelen.

    Iets over hem/haar: Zie -> Sociale laag en Specialiteiten en zwaktepunten.

    Extra: Hij houdt van tekenen en zit meestal voor de deur te tekenen of te lezen. Hij droomt van een leven buiten de hekken van District 11 en eigenlijk vindt hij het niet zo heel erg om mee te doen aan de Spelen, omdat in zijn ogen het leven toch niets meer waard is. Hij is erg dapper en zal alles doen om zijn geliefde te beschermen, hij is sterk en snel.

    [ bericht aangepast op 13 mei 2012 - 13:19 ]


    The odds are néver in our favor.

    Peter pan is juist leuk , haha XD


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Proviliax schreef:
    Peter pan is juist leuk , haha XD


    Jaa, I know. Ik heb een crush op hem :').


    The odds are néver in our favor.

    ik wil wel wat invullen en meeschrijven als dat nog kan?


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    xMockingjayy schreef:
    ik wil wel wat invullen en meeschrijven als dat nog kan?


    tuurlijk :D vul maar gerust zo veel mogelijk in :P


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Naam: Juliana
    Bijnaam: Haar echte naam is Juliana. De meesten vinden dit te lang dus wordt ze meestal Julie genoemd. Dit is ook de naam waarmee ze zich voorstelt.
    Achternaam: Liverson
    Geslacht: Vrouw.
    District: 4.
    Leeftijd: 15, maar ze wordt bijna 16.
    Uiterlijk: Julie heeft lange bruine haren, dat ze meestal los draagt. Ze is klein en is tenger gebouwd. Jane is om precies te zijn 1.62. Ze heeft blauwe ogen. Julie is een echt meisje meisje. Het liefst draagt ze jurkjes en draagt altijd wel wat mascara. Jane ziet er ook erg onschuldig uit, ze hoopt dat dit in haar voordeel zal werken in de arena.


    Familie en vrienden: Ze heeft een vader en moeder en ontzettend veel vrienden. Haar vader heeft toen hij jong was de hongerspelen gewonnen, ze heeft dus nooit problemen gehad met geld. Haar vader was een beroeps. In de arena heeft hij zo’n verschrikkelijke tijd gehad dat hij zijn dochter verbood om te trainen voor de honger spelen. Hij wil niet dat Julie de nachtmerries krijgt die hij elke nacht krijgt. Ze had een beste vriendin, Rosanne, die twee jaar geleden gekozen werd om mee te doen aan de hongerspelen, ze had dit niet overleefd. Julie heeft hier nog steeds veel verdriet van.
    Specialiteit en zwaktepunten: Ze is een ontzettend goede zwemmer en visser omdat ze uit district 4 komt, voor de rest is ze onhandig met alles. Het maakt niet uit wat voor wapen het is, ze kan er niet normaal mee om gaan, ze verwondt zichzelf er mee. Ze gaat gevechten dus liever uit de weg. Dit is makkelijk voor haar, ze is een ongewoon snelle renner en heeft ook een snel reactievermogen. Vissen zullen haar maaltijden worden in de arena, ze heeft geen verstand van eetbare bessen en kan ook niet jagen.
    Wapen: Ze werkt het liefst met een speer, hier kan ze redelijk mee omgaan door het district waar ze vandaan komt. Ook met dit wapen is ze niet super.
    Sociale laag: Julie is een populair meisje. Dit is deels doordat ze zo rijk is. Haar meeste vrienden zijn jongens, ondanks dat ze een ‘echt’ meisje is. Ze heeft ook wel vriendinnen, maar heeft toch de voorkeur voor jongens. Ze vindt het vervelend dat meisjes altijd zo over elkaar roddelen, jongens doen dit niet, tenminste dat denkt ze. Haar beste vrienden zijn Tyler en Justin.
    Iets over hem/haar: Ze is een vrolijk en gezellig meisje die nooit een gesprek uit de weg gaat. Ze lijkt hierdoor zelfverzekerd maar is dit totaal niet. Ze voelt zich vaak juist minderwaardig. Ze is slecht in het verbergen van haar gevoelens, hoe hard ze ook probeert die te verbergen. Julie is ook erg naïef, te erg bijna. Ze zal alles geloven wat je zegt. Ook hecht ze snel waarde aan mensen, en wilt ze dan ook niet verliezen. Ze zal zichzelf opofferen om dat persoon te redden, al kent ze diegene pas een paar dagen. Julie kan ook een enorme bitch zijn als je onterecht onaardig tegen haar doet, maar als je sorry zegt, is ze de ruzie al snel vergeten.
    Extra: Als district aandenken heeft ze een simpel ringetje, ze hecht hier veel waarde aan. Het is namelijk van Rosanne geweest, zij had dit ook als district aandenken toen zij naar de arena moest.

    Is het zo goed?
    En ik wil dus wel meeschrijven aan de story. :3

    [ bericht aangepast op 13 mei 2012 - 21:31 ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    xMockingjayy schreef:
    Naam: Juliana
    Bijnaam: Haar echte naam is Juliana. De meesten vinden dit te lang dus wordt ze meestal Julie genoemd. Dit is ook de naam waarmee ze zich voorstelt.
    Achternaam: Liverson
    Geslacht: Vrouw.
    District: 4.
    Leeftijd: 15, maar ze wordt bijna 16.
    Uiterlijk: Julie heeft lange bruine haren, dat ze meestal los draagt. Ze is klein en is tenger gebouwd. Jane is om precies te zijn 1.62. Ze heeft blauwe ogen. Julie is een echt meisje meisje. Het liefst draagt ze jurkjes en draagt altijd wel wat mascara. Jane ziet er ook erg onschuldig uit, ze hoopt dat dit in haar voordeel zal werken in de arena.


    Familie en vrienden: Ze heeft een vader en moeder en ontzettend veel vrienden. Haar vader heeft toen hij jong was de hongerspelen gewonnen, ze heeft dus nooit problemen gehad met geld. Haar vader was een beroeps. In de arena heeft hij zo’n verschrikkelijke tijd gehad dat hij zijn dochter verbood om te trainen voor de honger spelen. Hij wil niet dat Julie de nachtmerries krijgt die hij elke nacht krijgt. Ze had een beste vriendin, Rosanne, die twee jaar geleden gekozen werd om mee te doen aan de hongerspelen, ze had dit niet overleefd. Julie heeft hier nog steeds veel verdriet van.
    Specialiteit en zwaktepunten: Ze is een ontzettend goede zwemmer en visser omdat ze uit district 4 komt, voor de rest is ze onhandig met alles. Het maakt niet uit wat voor wapen het is, ze kan er niet normaal mee om gaan, ze verwondt zichzelf er mee. Ze gaat gevechten dus liever uit de weg. Dit is makkelijk voor haar, ze is een ongewoon snelle renner en heeft ook een snel reactievermogen. Vissen zullen haar maaltijden worden in de arena, ze heeft geen verstand van eetbare bessen en kan ook niet jagen.
    Wapen: Ze werkt het liefst met een speer, hier kan ze redelijk mee omgaan door het district waar ze vandaan komt. Ook met dit wapen is ze niet super.
    Sociale laag: Julie is een populair meisje. Dit is deels doordat ze zo rijk is. Haar meeste vrienden zijn jongens, ondanks dat ze een ‘echt’ meisje is. Ze heeft ook wel vriendinnen, maar heeft toch de voorkeur voor jongens. Ze vindt het vervelend dat meisjes altijd zo over elkaar roddelen, jongens doen dit niet, tenminste dat denkt ze. Haar beste vrienden zijn Tyler en Justin.
    Iets over hem/haar: Ze is een vrolijk en gezellig meisje die nooit een gesprek uit de weg gaat. Ze lijkt hierdoor zelfverzekerd maar is dit totaal niet. Ze voelt zich vaak juist minderwaardig. Ze is slecht in het verbergen van haar gevoelens, hoe hard ze ook probeert die te verbergen. Julie is ook erg naïef, te erg bijna. Ze zal alles geloven wat je zegt. Ook hecht ze snel waarde aan mensen, en wilt ze dan ook niet verliezen. Ze zal zichzelf opofferen om dat persoon te redden, al kent ze diegene pas een paar dagen. Julie kan ook een enorme bitch zijn als je onterecht onaardig tegen haar doet, maar als je sorry zegt, is ze de ruzie al snel vergeten.
    Extra: Als district aandenken heeft ze een simpel ringetje, ze hecht hier veel waarde aan. Het is namelijk van Rosanne geweest, zij had dit ook als district aandenken toen zij naar de arena moest.

    Is het zo goed?
    En ik wil dus wel meeschrijven aan de story. :3



    Jha tis zo goed :D Ik bepaal later wel wie mee kunnen doen aan de story :P Eerst wil ik wat meer reacties (A)


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Heei, ik weet niet of je al begonnen bent ofzo, maar ik wil wel heel graag co-auteur zijn ! (:

    Naam: Guinevere
    Bijnaam: Gwen
    Achternaam: Salimore
    Geslacht: Vrouw
    District: 12
    Leeftijd: 15
    Uiterlijk(liefst met foto en anders een duidelijke beschrijving:



    Ze heeft natuurblond haar en een mooi lelieblank gezichtje. Ze is niet erg groot maar ook niet super klein, een beetje teder gebouwd en heeft een sterke maar strakke huid die niet snel wondjes krijgt.
    Familie en vrienden: Ze is een vriendin van Katniss maar gaat niet heel veel met haar om. Ze weet niet wie haar vader is en heeft 1 half-broertje, waarmee ze samen woont met hun moeder.
    Specialiteit en zwaktepunten: Haar specialiteit is dat ze niet snel bang en een beetje koelbloedig is, als het nodig is kan ze mensen op gruwelijke wijze vermoorden, maar ze zal het niet erg snel doen. Verder is ze heel snel en is goed in boomklimmen, waardoor ze zich goed kan verbergen en ook goed kan vluchten. Haar zwaktepunt is dat ze pas denkt nadat ze heeft gedaan waardoor ze zichzelf soms in benauwde en gevaarlijke situaties werkt.
    Wapen: Een pijl en boog. Ze heeft goede ogen waardoor ze soms scherpen ziet dan anderen en daardoor heel goed haar doel kan bepalen. In haar vrije tijd jaagt ze soms, maar dat doet ze alleen als er geen andere optie is om aan voedsel te komen.
    Sociale laag(hoe populair hij/zij is): Ze was voordat ze werd gekozen voor de hunger games helemaal niet zo bekend in haar district. Maar nadat ze werd gekozen werd ze voor vele jongere kinderen het grote voorbeeld.
    Iets over hem/haar: Ze is dus een vriendin van Katniss waar ze niet heel vaak mee omgaat, maar ze ziet Katniss wel als haar grote voorbeeld, omdat zij ooit heeft gewonnen en heel dapper is. Guinevere maakt niet heel snel vrienden en vertrouwd mensen ook niet snel, zeker niet wanneer ze aan de Hunger Games meedoet.
    Extra: Ze geeft heel erg veel om haar familie en probeert dan ook uit alle macht te winnen om ze ooit weer terug te zien. Meestal zorgt zij meer voor haar broertje dan haar moeder doet en heeft daarom een hele hechte band met haar broertje.


    how dare you speak of grace

    Ik wil graag meeschrijven als dat kan(flower)
    En ik vul wel een paar tributen in die ik eigenlijk voor mijn eigen story wou gebruiken.
    Als ik co acteur wordt kan ik er wel zo'n acht geven(A)


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Zeg dus maar welk distict je wilt aangezien ik er best veel heb(A)


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."