• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels. _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Rajah of aan MisPattinson. .


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    Ik houd mijn adem even in en kreun zacht wanneer ze mijn eikel in haar mond neemt. Zacht spreek ik God even toe en sluit genietend mijn ogen.
    "Donna," prevel ik stil en kijk haar opgewonden aan.


    Mary

    "Klef meisje."
    Verontschuldigend sla ik mijn ogen neer.
    "Sorry," zeg ik zacht.
    Ik kijk even naar buiten en zucht. Ergens voel ik me schuldig tegenover Charlie, dat ik me zo gelukkig voel, en zij moet door deze miserie gaan. Ik kijk haar even aan en glimlach flauwtjes.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Donna."
    Grijnzend kijk ik hem aan en draai rondjes met mijn tong. Met mijn vingertoppen streel ik zijn liezen en bovenbenen terwijl ik mijn tempo iets verhoog.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Charlotte

    Op school aangekomen spring ik praktisch uit de auto voor deze stil staat. Gelukkig heeft Arion de koffer niet op slot gedaan, dus ik kan snel bij mijn tas.
    "Sayonara, tortelduifjes," zeg ik tegen de twee blondjes die nog aan het uitstappen zijn. Ik heb geen zin in dit kleffe gedoe. Laat Mary maar even alleen bij Arion zijn zodat ze het uit hun systeem krijgen.
    Ik stap de school binnen en kijk even op het prikbord in de hoop dat er lessen weg vallen. Helaas. Omdat ik nog wel even tijd heb, ga ik in de cafetaria nog snel een appel halen en dan loop ik naar mijn kluisje om de boeken die ik nog niet meteen nodig heb er in te droppen.
    Er passeren enkele jongens van het football team die me bekijken alsof ik nieuw ben. Nou, missie nieuwe look geslaagd.

    Arion

    Verbaasd kijk ik Charlotte na als ze zich zo snel mogelijk uit de voeten maakt. Aan de ene kant begrijp ik het ook wel, met dat hele gedoe met Michael enzo. Even ben ik kwaad op mezelf omdat ik hem geen lift aangeboden heb, dat was misschien handiger geweest voor hem, met dat been.
    Ik zet het van me af en richt me op Mary. Met een grijns kijk ik om me heen en sla dan mijn arm om haar schouder waarop ik haar mee naar binnen neem.
    Voor degenen die nog niet wisten dat ik nu iets met haar heb, zal het nu ook wel duidelijk zijn, toch?
    Ik druk nog een kusje op haar voorhoofd.
    "Hey," zeg ik lachend, alsof ik haar nu pas zie.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Jeremy

    Alleen al het zicht van haar bezig te zien, windt me nog meer op. Wanneer ook haar vingertoppen over mijn huid beginnen te kriebelen, voel ik mijn hoogtepunt alweer veel te snel naderen. Mijn ademhaling begint weer te versnellen en ik leg mijn hoofd in mijn nek. Zacht kreun ik haar naam, om aan te kondigen dat mijn hoogtepunt niet veraf meer is.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Mary

    "Sayonara, tortelduifjes."
    Verontschuldigend kijk ik Charlie na en bijt even op mijn lip. Zonder mijn blik van haar te lossen neem ik mijn tas uit de koffer en hang hem over mijn schouder. Arion's arm haalt me uit mijn gedachten en ik glimlach even. Ik sluit mijn ogen wanneer hij zijn lippen op mijn voorhoofd drukt.
    "Hey."
    Ik lach zachtjes.
    "Hey, jou had ik nog niet gezien," zeg ik grinnikend.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    Als hij mijn naam kreunt weet ik dat het nu nooit meer heel lang kan duren. Nog maals versnel ik mijn tempo. Het maakt me niets uit ook als hij maar geniet. Mijn nagels zet ik zachtjes in zijn bovenbenen en ik ga geduldig door totdat hij zijn hoogtepunt bereikt.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    Wanneer ik haar nagels in mijn huid voel, kom ik kreunend klaar. Ik sluit mijn ogen, en voel alles even zwart worden. Hijgend probeer ik weer op adem te komen. Nu ik Donna's lichaam niet naast me voel, krijg ik het plots koud. Ik schuif wat op, zodat ik naast haar kom te liggen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Arion

    "Hey, jou had ik nog niet gezien," grinnikt Mary.
    Ik wapper even met mijn vrije hand.
    "Wat wil je, ik ben ook zo'n sprietje hé," zeg ik nogal verwijfd. Ik laat haar los en zet mijn handen in mijn heupen, om het af te maken draai ik nog een half rondje.
    Ik moet lachen om mijn eigen humor en trek Mary weer tegen me aan terwijl ik tegen een kluisje ga staan leunen.
    "Dus," zeg ik met een grijns terwijl ik wat aan haar t-shirt friemel. "Wat waren we ook alweer van plan?"

    Charlotte

    Ik lach eens lief naar Logan, neem een hap van mijn appel en draai me dan om. Gezien ik me nu al rot verveel, besluit ik maar alvast naar het lokaal te gaan. Ik weet niet waarom, maar het lijkt eeuwen geleden dat ik op school geweest ben.
    Stiekem wens ik dat Mary me die fles alcohol niet had afgepakt. Ik betwijfel of er iets over zou geweest zijn, maar op dit moment denk ik graag van wel. Als ik de hele dag vrolijk moet doen, zou een borrel er wel bij helpen. Ik plof achterin de klas neer bij het raam en haal mijn cursusblok en een potlood boven. Daarna eet ik rustig mijn appel verder op.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Donna

    Ik voel hem klaarkomen in mijn mond. Met een grijns slik ik hem door en sla mijn armen rond hem heen. Zachtjes druk ik een kus op zijn lippen.
    "En?" vraag ik met een lach.
    "Tevreden?"


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mary

    "Wat wil je, ik ben ook zo'n sprietje hé."
    Lachend kijk ik hem aan met zijn homofiele trekjes. Hij trekt me weer tegen zich aan en ik kan het niet laten te grijnzen.
    "Dus. Wat waren we ook alweer van plan?"
    Heel even kijk ik naar zijn hand die aan mijn shirt friemelt, en kijk dan weer in zijn ogen.
    "Helemaal niets, denk ik. Want de laatste keer dat ik checkte, was mijn vriendje niet bepaald homo."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Jeremy

    "En? Tevreden?"
    Ik grinnik even en knik.
    "Altijd met jou."
    Zacht druk ik mijn lippen op de hare.
    "Heb je geen kou?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Arion

    "Helemaal niets, denk ik. Want de laatste keer dat ik checkte, was mijn vriendje niet bepaald homo."
    Ik grinnik even en druk een klein kusje op haar lippen.
    "Ben ik nog steeds niet," zeg ik zacht. "Voel maar."
    Ik trek haar nog dichter tegen me aan en kus haar zoals ik net bij Charlotte niet wilde doen. Ik voel me even geïrriteerd als enkele van mijn teamgenoten nogal kinderachtig beginnen te juichen. Eikels. Met een klein lachje kijk ik Mary aan.
    "Je leert van ze houden," zeg ik schouderophalend.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Ben ik nog steeds niet. Voel maar."
    Ik sla mijn armen om hem heen en kus hem maar al te graag terug. Ik lach tegen zijn lippen aan, en trek me iets terug wanneer ik gejuich hoor. Fronsend kijk ik naar enkele jongens.
    "Je leert van ze houden."
    Ik trek mijn wenkbrauwen op.
    "Moet dat echt? Kunnen zij niet gewoon volwassen worden?"
    Ik grinnik even.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Altijd met jou. Heb je geen kou?"
    Ik schud mijn hoofd.
    "Jij bent hier de gene die geen kleding aan heeft hoor."
    Lachend druk ik mijn lippen op de zijne en ik trek hem stukje bij beetje omhoog.
    "Kom," fluister ik zachtjes.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Arion

    "Moet dat echt? Kunnen zij niet gewoon volwassen worden?" vraagt ze met opgetrokken wenkbrauwen.
    "Je overschat het mannelijke geslacht, vrees ik," antwoord ik hoofdschuddend.
    Ik lach en stop een lokje haar achter haar oor.
    "Hé!" besef ik luidop. "Je haar is geknipt!"
    Ik kijk haar triomfantelijk aan, trots dat ik het eindelijk opgemerkt heb. Ik bekijk haar snel nog even en leg een hand op haar heup voor ik mijn lippen weer op de hare druk.
    "Pittig," fluister ik nog tegen haar lippen aan.
    Als ik weer gejuich hoor, steek ik een welgemeende middelvinger op naar mijn hockeymaatjes.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.