• We're not like the others

In het hartje van New York staat de privéschool St. Michaëls. Voor buitenstaanders lijkt het een normale privéschool zoals er wel meer van zijn in New York, maar niets is minder waar. Om op het St. Michaëls toegelaten te worden moet je namelijk een speciaal iets hebben. Een gave. De leerlingen leren om te gaan met hun gave, maar krijgen daarnaast ook nog andere lessen. Geen normale lessen zoals en Engels en wiskunde, want hun gave is niet het enige wat hun bijzonder maakt. Ze bezitten over magische krachten. Sommige hebben de krachten van hun ouders gekregen, bij anderen was het er gewoon. Niet alle leerlingen bezitten over die krachten. Er zitten ook leerlingen bij die het daglicht niet kunnen verdragen, en leerlingen die eens per maand in een wolf veranderen.

De school bestaat uit twee afdelingen: De Caligas, daar komen de meest sluwe en listige leerlingen in. De Leonim, waar de meest dappere en moedige leerlingen in zitten.

De Caligas:
    May Rose White ~ Weerwolf ~ energie 'aftappen' ~ HurtedHeart
    Alexis Freya Johnson ~ heks ~ geestelijk manipuleren ~ Valentino
    - Aurora 'Aury' Ember Montgomery ~ vampier ~xMarvelous
    Nathan Alexander Daniëls ~ half vampier, half demoon ~illusies vormen ~ Iheartmusicc
    Jace Daniël Fox ~ vampier ~ iemands lichaam overnemen ~ Morticia
    - Philip Wayne Parker ~ weerwolf ~ elektriciteit besturen ~ Password
    2 jongens en 2 meisjes

De Leonim
    Feline Haven Chase~ Heks ~ Elementen besturen ~ xMarvelous
    Destiny Milexi Ramirez ~ half heks, half weerwolf ~ telekinese ~IHeartMusicc
    Louise Erika Sweet ~ vampier ~ vliegen ~ RainbowShine
    - Celeste Jade Fox ~ half vampier, half heks ~ ijs ~ Morticia
    Jayden Jason Bright ~ half vampier, half tovenaar ~ immuun voor andermans gaven ~ HurtedHeart
    Jerry 'Jer' Ralph Moore ~ weerwolf ~ telepathie ~ Password
    - Lucas Justin Porter ~ tovenaar ~ kan onzichtbaar worden ~ xMarvelous
    1 meisje en 2 jongens

Regels:

-Minimaal 3 regels schrijven
    -16+ is toegestaan
    -Geen 'perfecte' personages
    -Eerst max. 2/3 personages [jongen en meisje]
    -Liever alleen meedoen als je niet al na 1 topic stopt
    -OOC graag [], () of {}
    -Het zijn twee afdelingen waar rivaliteit tussen is dus ze zijn niet allemaal beste vriendjes van elkaar, juist eerder het tegenovergestelde
    -Ik open de nieuwe topics, ik kom elke dag wel online en als ik een paar dagen weg ben wijs ik iemand anders aan die het topic kan openen.

Story

Het is de eerste lesdag.

begane grond
    1e verdieping
    2e verdieping
    3e verdieping

[ bericht aangepast op 19 mei 2012 - 21:17 ]

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Louise Erika Sweet.
    Een vuist raakte de zijkant van mijn hoofd. Ik viel op de grond. Ik knipperde een paar keer met mijn ogen en stond op. Verward keek ik door de kamer heen. Ik voelde pijn aan mijn zijkant van mij hoofd . Ik wreef met mijn hand op het pijnlijke plekje. 'Jerry, waarom sloeg je me?' Weer keek ik even door de kamer. 'Wat is hier gebeurt?' Vroeg ik verbaasd. 'Het lijkt wel of er een bom is ontploft!'

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

Jerry 'Jer' Ralph Moore.

Louise valt op de grond en knippert kort met haar ogen. Haar hand wrijft langs de plek waar ik haar geslagen heb. "Jerry, waarom sloeg je me?" Ze kijkt door de kamer. "Wat is hier gebeurt?"
    "Het lijkt wel of er en bom is ontploft!"
    Ik schud mijn hoofd. "En ben je wel weer 'jezelf', hé?" Mijn ogen vernauwen en ik kijk haar aan. "Nu doe je alsof er niks gebeurt is!" Woedend loop ik het kamertje uit en sla de deur met een klap dicht.
    Tot ziens, Louise.

[Deze wending had je niet verwacht, hé? ;D]

Louise Erika Sweet.
    Hij schudde zijn hoofd.'En ben je wel weer 'jezelf', hé?'Zijn ogen vernauwen en hij keek me aan.'Nu doe je alsof er niks gebeurt is!' Woedend liep hij de deur uit en sloeg hard de deur dicht met een klap.'Wacht.....wat?' Ik stond allen in een kamer vol met...troep.'Niet een of andere ninja in deze kamer die me kan vertellen wat er is gebeurt?' Ik keek veen rond in de kamer. 'Blijkbaar niet.' Toen realiseerde ik me dat Jerry de kamer boos was uitgelopen. Ik rende naar de deur toe en opende hem zonder hem weg dicht te doen. Ik rende zo snel dat ik binnen een paar seconden voor zijn neus stond.
    'Heb ik iets gemist?' Ik keek hem vragend aan. 'Ik ben toch niet dronken geweest of iets anders ?'
    [Ik ga nu even eten ;3]

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

Jerry 'Jer' Ralph Moore.

Plotseling staan Louise voor mijn neus. "Heb ik iets gemist?" Vraagt ze aan me. "Ik ben toch niet dronken geweest of iets anders?"
    Ik rol met mijn ogen. "Nee, je was in een soort trance en je hebt me door de kamer heen gesmeten," Leg ik kortaf aan haar uit.
    Ik geloof dit gedoe niet meer. Eerst doet ze raar en nu weer normaal? Kom op zeg, als je me pijn wilt doen, kan je dat ook normaal doen. Dan hoef je niet in een soort 'trance' te zijn.

Celeste Jade Fox.
    Ik voel de warmte van zijn handen door mijn blauwe skinnyjeans en ik moet proberen om me tegen het blozen te verzetten, ook omdat onze hoofden nu vlakbij elkaar zijn.
    Hij knikt en haalt zijn schouder op. “Mag ik vals spelen?” Ik grinnik. “Hoe wilde jij vals spelen dan?”
    Hij mompelde iets en begint te lopen.
    Bedenkelijk lik ik even over mijn lippen en zwaai naar Feline, waarna ik mijn arm weer om zijn nek doe.
    “Haal je maar niets in je hoofd, meneertje, het is alleen een rondje om de school, verder niets.” Probeer ik met een zoveel mogelijk engelachtig gezicht te zeggen, wat waarschijnlijk heel hard mislukt.

Quiet the mind, and the soul will speak.

Louise Erika Sweet.
    Hij rolde met zijn ogen.'Nee, je was in een soort trance en je hebt me door de kamer heen gesmeten,'Legde hij kortaf aan mij uit. Verbaasd staarde ik met mijn mond open. Er kwam geen woord uit. 'Ik...wat' Meer kwam er niet uit. Mijn ogen vulde met tranen. 'Omg, ik heb je toch niet pijn gedaan?' Vroeg ik bezorgd.

Jerry 'Jer' Ralph Moore.

"Ik ... wat," Ze stopt het praten. "Omg, ik heb toch niet pijn gedaan?" Haar stem klinkt bezorgd, maar ik voel ook dat ze bezorgd is.
    Er breekt iets in me. Het was echt een trance, dit is Louise. Dat andere was iets..
    Ik schud mijn hoofd. "Ik heb hoofdpijn en last van mijn rug, maar dat ik alles," Stel ik haar gerust.

[Ik ben bezig met een Geovanni reactie. Maar Celeste is dus verliefd? (Niet dat ik dat niet merk, maar ik wil het zeker weten, voordat ik commentaar krijg.. S:) Dan kan ik dat verwerken in mijn post. :D]

[ bericht aangepast op 16 mei 2012 - 19:46 ]

Louise Erika Sweet.
    Hij schudde zijn hoofd. 'Ik heb hoofdpijn en last van mijn rug, maar dat ik alles.' Hij wilde me gerust stellen, maar dat werkte niet echt. 'Het spijt m echt. Ik had ervoor kunnen zorgen dat dit nooit zou gebeuren. ' Ik omhelsde hem. Misschien net iets te hard.

Password schreef:
    [Ik ben bezig met een Geovanni reactie. Maar Celeste is dus verliefd? Dan kan ik dat verwerken in mijn post. :D]

[Celeste vindt hem schattig en weet niet wat ze voor hem moet voelen. ;D Maar ze weet wel dat het niet van haarzelf mag, dus probeert ze het weg te stoppen en ook niet te laten merken ^^ Het is nog niet echt-echt verliefd zijn savvy?]

Quiet the mind, and the soul will speak.

Jerry 'Jer' Ralph Moore.

"Het spijt me echt. Ik had ervoor kunnen zorgen dat dit nooit zou gebeuren," Ze omhelst me stevig.
    Wanneer ze me weer loslaat kijk ik haar aan. "Het geef niet.. Jij kan hier toch niet aan doen?" Ondanks dat ik haar opnieuw probeer te troosten, komt mijn zin er vragend uit.

Morticia schreef:
    (...)
    [Celeste vindt hem schattig en weet niet wat ze voor hem moet voelen. ;D Maar ze weet wel dat het niet van haarzelf mag, dus probeert ze het weg te stoppen en ook niet te laten merken ^^ Het is nog niet echt-echt verliefd zijn savvy?]

[Okaaay. Snap ik. ;D]

Geovanni Naldo Nelson.

"Hoe wilde jij vals spelen dan?"
    "Weet jij niet wat ik kan dan?" Kaats ik vragend terug.
    Ik probeer me te concentreren op haar gevoelens, maar op de een of andere manier kan ik er geen touw aan vast knopen.
    "Haal je maar niets in je hoofd, meneertje, het is alleen een rondje om de school, verder niets," Ik voel dat ze een hand optilt en die later weer terug legt.
    Er komt een speelse glimlach op mijn gezicht en ik verlaag mijn handen, zodat deze bij haar kont liggen. Ik mag dan een Leonim zijn, ook ik hou van flirten. Af en toe dan.

Louise Erika Sweet.
    Ik liet hem los en hij keek me aan. 'Het geef niet.. Jij kan hier toch niet aan doen?' Volgens mij was de vraag niet vragend bedoelt, maar zo klonk het wel.'Nou...Er is wel iets, maar het is niet een optie die ik kies.' Ik keek hem serieus aan, terwijl mijn wangen nog nat waren van de tranen. 'Mensenbloed. En niet het bloed uit een zakje uit het ziekenhuis, maar direct uit een levend iemand.' Ik slikte de laatste woorden een beetje in. Ik trok er ook een afkeurend gezicht bij.

Jerry 'Jer' Ralph Moore.

"Nou...Er is wel iets, maar het is niet een optie die ik kies," Haar blik is serieus. "Mensenbloed. En niet het bloed uit een zakje uit het ziekenhuis, maar direct uit een levend iemand,"
    Shit.. Daar had ik niet meer aan gedacht. Louise is een vampier. Dat is waar ook.
    "Dat wist ik niet.. Het is dus voor een klein deel mijn schud?"