• Ik ben ZO hyper op dit moment. Conor Maynard zou namelijk optreden bij SYTYCD. Nou, dus wij naar Schiphol. Konden 'm eerst niet vinden, en toen wel bij de bagage. Dus hij zwaaien, wij vrolijk terug zwaaien. En toen zijn we daarna met hem op de foto geweest. Hij was ZO lief.

    Om dit topic even nuttig te houden, met wie staan jullie allemaal op de foto?

    Ikzelf met Ellie goulding en nu Conor Maynard


    To infinity and beyond •

    Tom Felton, Herbert Flack, Peter Bulckaen, Laura Lynn, Eddy Wally, K3, M-Kids, allemaal Disney-mensjes, Owen G. Smith, Jordi Rottier, en vast nog wel een paar (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Tom Dice en Tom Felton


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    De Pfaffs. (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Helaas niemand. Ik wil wel dolgraag met Johnny Depp op de foto!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Alle leden van DI-RECT, en iemand uit The Blue man group, voor de mensen die ze kennen :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Niemand.

    Niemand maar ik denk niet dat ik zoiets zou durven.


    Physics is awesome

    Moke, ik mocht daar backstage. Dat was even voor me geregeld. Alleen degene die toen foto's gemaakt heeft, heeft ze nooit opgestuurd. Dus ik heb geen bewijs.


    Food.

    Kleine kindertjes! En ik was de zwarte piet, de beroemdheid :3 En met Sinterklaas :Y)


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Met een slang(cat)
    Dat was mijn meest originele foto ervaring.
    Heb, voor zover ik weet, nog nooit met een bekende op de foto geweest.
    Hoewel ik wel graag met bepaalde mensen eens op de foto wil.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Met de zanger van Di-Rect.


    Ik geef toe, het is niet mijn meest charmantste foto.


    Life is hard and then we die

    Helaas met niemand. Toen ik One Direction ging ontmoeten, mocht je geen foto's maken. Dus ik ging het filmen zodat ik later foto's ervan kon maken. (a') Maar mijn filmtechniek is nou niet bepaalt geweldig. ;x Heb alleen een goed shot van Louis' kont van het moment dat hij mij een knuffel geeft.


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    -

    [ bericht aangepast op 18 nov 2012 - 18:35 ]


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Niemand :W.


    The odds are néver in our favor.

    Pokemoniall schreef:
    Helaas met niemand. Toen ik One Direction ging ontmoeten, mocht je geen foto's maken. Dus ik ging het filmen zodat ik later foto's ervan kon maken. (a') Maar mijn filmtechniek is nou niet bepaalt geweldig. ;x Heb alleen een goed shot van Louis' kont van het moment dat hij mij een knuffel geeft.


    ja precies .. ik wilde ZO graag met Zayn op de foto. Maar ja, Liam was zo lief om me te knuffelen haha.


    To infinity and beyond •