• We're not like the others

In het hartje van New York staat de privéschool St. Michaëls. Voor buitenstaanders lijkt het een normale privéschool zoals er wel meer van zijn in New York, maar niets is minder waar. Om op het St. Michaëls toegelaten te worden moet je namelijk een speciaal iets hebben. Een gave. De leerlingen leren om te gaan met hun gave, maar krijgen daarnaast ook nog andere lessen. Geen normale lessen zoals en Engels en wiskunde, want hun gave is niet het enige wat hun bijzonder maakt. Ze bezitten over magische krachten. Sommige hebben de krachten van hun ouders gekregen, bij anderen was het er gewoon. Niet alle leerlingen bezitten over die krachten. Er zitten ook leerlingen bij die het daglicht niet kunnen verdragen, en leerlingen die eens per maand in een wolf veranderen.

De school bestaat uit twee afdelingen: De Caligas, daar komen de meest sluwe en listige leerlingen in. De Leonim, waar de meest dappere en moedige leerlingen in zitten.

De Caligas:
    May Rose White ~ Weerwolf ~ energie 'aftappen' ~ HurtedHeart
    Alexis Freya Johnson ~ heks ~ geestelijk manipuleren ~ Valentino
    - Aurora 'Aury' Ember Montgomery ~ vampier ~xMarvelous
    Nathan Alexander Daniëls ~ half vampier, half demoon ~illusies vormen ~ Iheartmusicc
    Jace Daniël Fox ~ vampier ~ iemands lichaam overnemen ~ Morticia
    - Philip Wayne Parker ~ weerwolf ~ elektriciteit besturen ~ Password
    2 jongens en 2 meisjes

De Leonim
    Feline Haven Chase~ Heks ~ Elementen besturen ~ xMarvelous
    Destiny Milexi Ramirez ~ half heks, half weerwolf ~ telekinese ~IHeartMusicc
    Louise Erika Sweet ~ vampier ~ vliegen ~ RainbowShine
    - Celeste Jade Fox ~ half vampier, half heks ~ ijs ~ Morticia
    Jayden Jason Bright ~ half vampier, half tovenaar ~ immuun voor andermans gaven ~ HurtedHeart
    Jerry 'Jer' Ralph Moore ~ weerwolf ~ telepathie ~ Password
    - Lucas Justin Porter ~ tovenaar ~ kan onzichtbaar worden ~ xMarvelous
    1 meisje en 2 jongens

Regels:

-Minimaal 3 regels schrijven
    -16+ is toegestaan
    -Geen 'perfecte' personages
    -Eerst max. 2/3 personages [jongen en meisje]
    -Liever alleen meedoen als je niet al na 1 topic stopt
    -OOC graag [], () of {}
    -Het zijn twee afdelingen waar rivaliteit tussen is dus ze zijn niet allemaal beste vriendjes van elkaar, juist eerder het tegenovergestelde
    -Ik open de nieuwe topics, ik kom elke dag wel online en als ik een paar dagen weg ben wijs ik iemand anders aan die het topic kan openen.

Story

Het is de eerste lesdag.

begane grond
    1e verdieping
    2e verdieping
    3e verdieping

[ bericht aangepast op 19 mei 2012 - 21:17 ]

To the stars who listen — and the dreams that are answered

RainbowShine schreef:
    (...)[*zeer late reactie door The vampire diaries* I goed, want zelf weet ik echt niks :3]

[Okay. ;D]

Password schreef:
    (...)

[Nee, tuurlijk niet. Alle drie mijn jongens zijn even leuk om te spelen, dus ik laat er niet eentje verwateren.
    Morgen zal ik een jongen maken bij de Leonim. (:]

[Gehe, okay dan. ^^ Ik ben er morgen rond vier uur/ half vijf, maar ik zal proberen ook online te komen als ik op school ben. Ik ben benieuwd, maar het zal wel goed komen! -a-]

Quiet the mind, and the soul will speak.

[ik ben morgen pas laat online : / les tot half 4, half 5 thuis, hw maken, folders lopen, eten en douchen dus ws pas rond half 7/7 uur]

xMarvelous schreef:
    [ik ben morgen pas laat online : / les tot half 4, half 5 thuis, hw maken, folders lopen, eten en douchen dus ws pas rond half 7/7 uur]

[Ik ben morgen 12 uur uit en heb bijna geen huiswerk(cat)]

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

RainbowShine schreef:
    (...)
    [Ik ben morgen 12 uur uit en heb bijna geen huiswerk(cat)]

[Aww not fair D: Ik moet ook nog eens me tas in pakken voor toernooi a.]

Jerry 'Jer' Ralph Moore.

Na haar bedankje werd het eigenaardig stil in de kamer. Het voelt behoorlijk ongemakkelijk aan.
    Ik haal een hand door mijn haar en kijk dan naar Louise.
    "Wat denk je dat je.. hebt?" Vraag ik voorzichtig. "Je bent natuurlijk geen dokter, maar heb je dit al eens eerder gehad?" Vervolg ik.

{Waar kan je je inschrijven?}

Tijd voor koffie.

Morticia schreef:
    (...)
    [Gehe, okay dan. ^^ Ik ben er morgen rond vier uur/ half vijf, maar ik zal proberen ook online te komen als ik op school ben. Ik ben benieuwd, maar het zal wel goed komen! -a-]

[Oké, dan zorg ik dan mijn personage er voor vier uur op staat. Dan kom je thuis en bam! Een lekkerding op je beeldscherm. ^^

Ik heb andere lestijden dan de rest in mijn klas omdat ik Pfeiffer heb en rustig aan moet doen, dus ik ben van 9.20 tot 12.05 op school. Rond half 1 ben ik weer online. (:]

xMarvelous schreef:
    (...)

[Aww not fair D: Ik moet ook nog eens me tas in pakken voor toernooi a.]

[D: Veel plezier met dat. Helaas moet ik wel leren voor heel veel toetsen. Ik moet een toets inhalen waar ik een 7.8 voor had(cat)]

Louise Erika Sweet
    Wat denk je dat je.. hebt?'Vroeg hij voorzichtig. 'Je bent natuurlijk geen dokter, maar heb je dit al eens eerder gehad?' vervolgde hij. Ik dacht even na. 'Paar keer.' Ik ging wat rechter op zitten. '1 keer op school toen ik flauw viel en je weet wel gebeurde. En soms als ik me te druk maak over dingen.' Vertelde ik. Stiekem werd ik een beetje bang van mezelf. wat als ik weer flauw viel en iemand aan viel?

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

[@Maartje en @Nyssa, ik post morgen rond half 5 wel snel een stukje zodat jullie even verder kunnen]

Password schreef:
    (...)

[Oké, dan zorg ik dan mijn personage er voor vier uur op staat. Dan kom je thuis en bam! Een lekkerding op je beeldscherm. ^^

Ik heb andere lestijden dan de rest in mijn klas omdat ik Pfeiffer heb en rustig aan moet doen, dus ik ben van 9.20 tot 12.05 op school. Rond half 1 ben ik weer online. (:]

[Hahahaha! Omygosh, geniaal. Om díe zin moest ik echt lachen, maar je kunt inderdaad mijn gedachten lezen, dat zou heel fijn zijn! ^^
    @xMarvelous: Okai. (:]

[ bericht aangepast op 14 mei 2012 - 22:06 ]

Quiet the mind, and the soul will speak.

Aurora 'Aury' Ember Montgomery
    Philip geeft een ruwe stomp tegen mijn schouder. 'Jij weet niks over mijn vakantie!' roept hij.
    'Parker, eruit!' schreeuwt de lerares.
    Ik schiet in de lach als hij haar een kushandje toewerpt.
    'Tot ziens, mevrouw!' lacht hij waarna hij de deur dicht gooit.
    'Parker!' roept de lerares woedend waardoor ik alleen maar harder begin te lachen. Ze werpt me een dodelijke blik toe. 'Jij kan ook gaan,' snauwt ze bijna.
    'Met plezier,' grinnik ik waarna ik richting de deur loop. 'Ik zal je niet missen!' roep ik terwijl ik de deur open doe en die gewoon open laat staan terwijl ik de gang op loop.
    'HEE PHILIP!' schreeuw ik. 'Wacht eens!'

Morticia schreef:
    (...)
    [Hahahaha! Omygosh, geniaal. Om díe zin moest ik echt lachen, maar je kunt inderdaad mijn gedachten lezen, dat zou heel fijn zijn! ^^
    @xMarvelous: Okai. (:]

[Awwwwwh! Ik voel me vreselijk. Het is nu 17.31 en er staat nog steeds geen lekkerding op het rollentopic. Ik ga direct schrijven!]

Jerry 'Jer' Ralph Moore.

"Paar keer," Zegt ze. "Één keer op school, toen ik flauwviel en je weet wel wat er gebeurde. En soms als ik me te druk maak over dingen," Legt ze uit.
    "Ik begrijp je," Mijn stem is lichtelijk bezorgd. "En.." Begin ik. "Maak je je druk over iets?" Vraag ik zachtjes.
    "Als ik mijn mond moet houden en niet verder mag vragen, moet je het maar zeggen,"

[Oh my gosh, het lijkt me gaaf als Louise flauwvalt en Jerry aanvalt.]

Philip Wayne Parker.

"Ik zal je niet missen!" Hoor ik iemand schreeuwen en daarna een klap van 'n deur.
    Verveeld ben ik op een stoel gaan zitten op het leerplein.
    "Hee Philip!" Schreeuwt iemand naar me. "Wacht eens!"
    Ik draai me om op mijn stoel en zie Aurora. "Jij ook?" Zeg ik met een grijns.