• We're not like the others



    In het hartje van New York staat de privéschool St. Michaëls. Voor buitenstaanders lijkt het een normale privéschool zoals er wel meer van zijn in New York, maar niets is minder waar. Om op het St. Michaëls toegelaten te worden moet je namelijk een speciaal iets hebben. Een gave. De leerlingen leren om te gaan met hun gave, maar krijgen daarnaast ook nog andere lessen. Geen normale lessen zoals en Engels en wiskunde, want hun gave is niet het enige wat hun bijzonder maakt. Ze bezitten over magische krachten. Sommige hebben de krachten van hun ouders gekregen, bij anderen was het er gewoon. Niet alle leerlingen bezitten over die krachten. Er zitten ook leerlingen bij die het daglicht niet kunnen verdragen, en leerlingen die eens per maand in een wolf veranderen.

    De school bestaat uit twee afdelingen: De Caligas, daar komen de meest sluwe en listige leerlingen in. De Leonim, waar de meest dappere en moedige leerlingen in zitten.



    De Caligas:
    May Rose White ~ Weerwolf ~ energie 'aftappen' ~ HurtedHeart
    Alexis Freya Johnson ~ heks ~ geestelijk manipuleren ~ Valentino
    - Aurora 'Aury' Ember Montgomery ~ vampier ~xMarvelous
    Nathan Alexander Daniëls ~ half vampier, half demoon ~illusies vormen ~ Iheartmusicc
    Jace Daniël Fox ~ vampier ~ iemands lichaam overnemen ~ Morticia
    - Philip Wayne Parker ~ weerwolf ~ elektriciteit besturen ~ Password
    2 jongens en 2 meisjes

    De Leonim
    Feline Haven Chase~ Heks ~ Elementen besturen ~ xMarvelous
    Destiny Milexi Ramirez ~ half heks, half weerwolf ~ telekinese ~IHeartMusicc
    Louise Erika Sweet ~ vampier ~ vliegen ~ RainbowShine
    - Celeste Jade Fox ~ half vampier, half heks ~ ijs ~ Morticia
    Jayden Jason Bright ~ half vampier, half tovenaar ~ immuun voor andermans gaven ~ HurtedHeart
    Jerry 'Jer' Ralph Moore ~ weerwolf ~ telepathie ~ Password
    - Lucas Justin Porter ~ tovenaar ~ kan onzichtbaar worden ~ xMarvelous
    1 meisje en 2 jongens


    Regels:

    -Minimaal 3 regels schrijven
    -16+ is toegestaan
    -Geen 'perfecte' personages
    -Eerst max. 2/3 personages [jongen en meisje]
    -Liever alleen meedoen als je niet al na 1 topic stopt
    -OOC graag [], () of {}
    -Het zijn twee afdelingen waar rivaliteit tussen is dus ze zijn niet allemaal beste vriendjes van elkaar, juist eerder het tegenovergestelde
    -Ik open de nieuwe topics, ik kom elke dag wel online en als ik een paar dagen weg ben wijs ik iemand anders aan die het topic kan openen.


    Story


    Het is de eerste lesdag.

    begane grond
    1e verdieping
    2e verdieping
    3e verdieping


    [ bericht aangepast op 19 mei 2012 - 21:17 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Eh, het is nog maar net ochtend xD Het is nu rond 10 uur/half 11]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Feline Haven Chase
    'Geen idee, ze roddelen graag hé. Al heb ik geen idee waarom ze jullie nu weer als combi hebben gedaan.' Celeste rolt met haar ogen. 'Jij steekt ze in de fik en ik bevries ze als een ijsblokje,' grinnikt ze. 'Dat moet lukken.'
    Ik knik even. 'Ik eh, heb misschien wel een idee waarom ze ons als combi gedaan hebben,' zucht ik.
    Ik had hem ook nooit moeten uitdagen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Aurora 'Aury' Ember Montgomery
    'Ik ook,' mompelt Philip.
    Dan zwaait hij enthousiast naar de lerares. 'Hallo mevrouw!' grijnst.
    'Meneer Parker en Miss Montgomery, wat is er zo interessant dat jullie jullie aandacht niet bij mijn les hebben?' ze kijkt ons vragend aan.
    'Nou mevrouw, kijk het zit zo. Philip hier heeft liefdesverdriet van een meisje die hij op vakantie heeft ontmoet. Hij vond haar echt leuk maar zij hem niet,' zeg ik onschuldig terwijl ik me in moet houden om niet te gaan lachen.


    Philip Wayne Parker.

    "'Meneer Parker en Miss Montgomery, wat is er zo interessant dat jullie jullie aandacht niet bij mijn les hebben?" Vraagt ze.
    Ik wil net mijn mond opentrekken, maar Aurora is me voor.
    "Nou mevrouw, kijk het zit zo. Philip hier heeft liefdesverdriet van een meisje die hij op vakantie heeft ontmoet. Hij vond haar echt leuk maar zij hem niet," Ze kijkt heel schuldig.
    Ik geef haar een ruwe stomp tegen haar schouder. "Jij weet niks over mijn vakantie!" Roep ik door de klas. Ondertussen hebben we behoorlijk wat aandacht getrokken.
    "Parker, eruit!" Schreeuwt de mevrouw tegen me. Ik sta op, loop langs het bord naar de deur en voordat ik wegloop, geef ik de lerares nog een handkusje.
    "Tot ziens, mevrouw!" Lach ik, om daarna de deur iets harder te sluiten.
    "Parker!" Hoor ik haar nog roepen, maar ik loop al halverwege de gang. Laat die vrouw maar even afkoelen.

    [Ik heb eigenlijk geen idee wat ik moet tikken. *inspiratieloos* ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    RainbowShine schreef:
    [Ik heb eigenlijk geen idee wat ik moet tikken. *inspiratieloos* ]


    [Ik wil wel even iets met Jerry schrijven.. (:]

    Celeste Jade Fox
    “Ik eh, heb misschien wel een idee waarom ze ons als combi gedaan hebben,” zuchtte ze opeens en ik kijk haar gelijk vaag aan met een wenkbrauw opgetrokken. “Nee hé, Felien! Zeg niet dat je nog wat met die… enge creep… geflikt hebt!” Ik probeerde mijn woorden goed uit te kiezen, maar ik vond hem gewoon eng. En een player. En een klootzak. Zeker omdat hij mij mijn grootste angst liet zien, ik zou hem krijgen! REVENCE, ZEG IK JE!
    “Mevrouw Chase en Mevrouw Fox, had ik jullie niet gezegd dat jullie beide aan het einde van de les jullie strafwerk op moesten halen?” Fuck, ik was helemaal vergeten dat we dat moesten doen en nu zwierven we dol leuk rond voor het klaslokaal waar we uitgestuurd werden… “Hehe…” Lachte ik nerveus en ik keek Feline aan met een blik van ‘we zetten het op een rennen, goed?’ Toen pakte ik haar pols vast en rende ik heel hard de gang uit, de hoek om, nog een gang uit, nog een hoek om en BAM. Tegen iemand aan, waardoor ik op de grond viel, ondertussen had ik namelijk Feline’s arm los gelaten.
    "Fuck." Mompelde ik.

    [Ik verveeeel me. PLEASE. Laat iemand alsjeblieft Celeste tegenkomen! D:]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    [Ik verveeeel me. PLEASE. Laat iemand alsjeblieft Celeste tegenkomen! D:]


    [Moet ik nog een personage aanmaken? Jongen of meisje? (:]

    Password schreef:
    (...)

    [Moet ik nog een personage aanmaken? Jongen of meisje? (:]

    [Hahahah. Je hoeft echt niet alleen voor mij nog een personage aan te maken, hoor. :'D Dan heb je echt te veel personages! D:]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    [Hahahah. Je hoeft echt niet alleen voor mij nog een personage aan te maken, hoor. :'D Dan heb je echt te veel personages! D:]


    [Dan heb ik er drie.. Dat is niet teveel. (:]

    Password schreef:
    (...)

    [Dan heb ik er drie.. Dat is niet teveel. (:]

    [Laat je er dan niet één verwateren? ;$ Want soms wil dat nog wel eens gebeuren (I know...) Maar als je er één voor me aan wilt maken, dan een jongen. ;$ Het maakt niet uit hoe je 'm maakt, use your fantasy! ^^]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [brb]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Ik reageer anders morgen wel op Celeste als Password een nieuw personage heeft aangemaakt]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Morticia schreef:
    (...)
    [Laat je er dan niet één verwateren? ;$ Want soms wil dat nog wel eens gebeuren (I know...) Maar als je er één voor me aan wilt maken, dan een jongen. ;$ Het maakt niet uit hoe je 'm maakt, use your fantasy! ^^]


    [Nee, tuurlijk niet. Alle drie mijn jongens zijn even leuk om te spelen, dus ik laat er niet eentje verwateren.
    Morgen zal ik een jongen maken bij de Leonim. (:]

    xMarvelous schreef:
    [Ik reageer anders morgen wel op Celeste als Password een nieuw personage heeft aangemaakt]


    [Oké! ;D]

    Password schreef:
    (...)

    [Ik wil wel even iets met Jerry schrijven.. (:]
    [*zeer late reactie door The vampire diaries* I goed, want zelf weet ik echt niks :3]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor