• We're not like the others

In het hartje van New York staat de privéschool St. Michaëls. Voor buitenstaanders lijkt het een normale privéschool zoals er wel meer van zijn in New York, maar niets is minder waar. Om op het St. Michaëls toegelaten te worden moet je namelijk een speciaal iets hebben. Een gave. De leerlingen leren om te gaan met hun gave, maar krijgen daarnaast ook nog andere lessen. Geen normale lessen zoals en Engels en wiskunde, want hun gave is niet het enige wat hun bijzonder maakt. Ze bezitten over magische krachten. Sommige hebben de krachten van hun ouders gekregen, bij anderen was het er gewoon. Niet alle leerlingen bezitten over die krachten. Er zitten ook leerlingen bij die het daglicht niet kunnen verdragen, en leerlingen die eens per maand in een wolf veranderen.

De school bestaat uit twee afdelingen: De Caligas, daar komen de meest sluwe en listige leerlingen in. De Leonim, waar de meest dappere en moedige leerlingen in zitten.

De Caligas:
    May Rose White ~ Weerwolf ~ energie 'aftappen' ~ HurtedHeart
    Alexis Freya Johnson ~ heks ~ geestelijk manipuleren ~ Valentino
    - Aurora 'Aury' Ember Montgomery ~ vampier ~xMarvelous
    Nathan Alexander Daniëls ~ half vampier, half demoon ~illusies vormen ~ Iheartmusicc
    Jace Daniël Fox ~ vampier ~ iemands lichaam overnemen ~ Morticia
    - Philip Wayne Parker ~ weerwolf ~ elektriciteit besturen ~ Password
    2 jongens en 2 meisjes

De Leonim
    Feline Haven Chase~ Heks ~ Elementen besturen ~ xMarvelous
    Destiny Milexi Ramirez ~ half heks, half weerwolf ~ telekinese ~IHeartMusicc
    Louise Erika Sweet ~ vampier ~ vliegen ~ RainbowShine
    - Celeste Jade Fox ~ half vampier, half heks ~ ijs ~ Morticia
    Jayden Jason Bright ~ half vampier, half tovenaar ~ immuun voor andermans gaven ~ HurtedHeart
    Jerry 'Jer' Ralph Moore ~ weerwolf ~ telepathie ~ Password
    - Lucas Justin Porter ~ tovenaar ~ kan onzichtbaar worden ~ xMarvelous
    1 meisje en 2 jongens

Regels:

-Minimaal 3 regels schrijven
    -16+ is toegestaan
    -Geen 'perfecte' personages
    -Eerst max. 2/3 personages [jongen en meisje]
    -Liever alleen meedoen als je niet al na 1 topic stopt
    -OOC graag [], () of {}
    -Het zijn twee afdelingen waar rivaliteit tussen is dus ze zijn niet allemaal beste vriendjes van elkaar, juist eerder het tegenovergestelde
    -Ik open de nieuwe topics, ik kom elke dag wel online en als ik een paar dagen weg ben wijs ik iemand anders aan die het topic kan openen.

Story

Het is de eerste lesdag.

begane grond
    1e verdieping
    2e verdieping
    3e verdieping

[ bericht aangepast op 19 mei 2012 - 21:17 ]

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Jerry 'Jer' Ralph Moore.

"Bedankt," Zegt ze en brengt mijn pols dichter naar mijn mond.
    Ik bijt op mijn lip en voel haar tanden in mijn huid. Het doet zeer, maar ik negeer het. Doordat ze het bloed met een behoorlijke snelheid uit mijn aderen zuigt, voel ik me langzaam slap worden. Ik moet straks echt iets eten voordat ik knock-out ga.
    Er komt een zucht van opluchting uit mijn mond, wanneer ze stopt met drinken. Ze haalt een zakdoek tevoorschijn en dept haar mond af. Rustig legt ze de zakdoek op de wond en omhelst me dan.
    Ik heb het gevoel dat ik bijna op haar hang, zo slap voel ik me.
    "Ik moet echt iets eten," Zeg ik tegen haar. "Anders val ik flauw," Vervolg ik.

Celeste Jade Fox.
    “Wat bedoel je Fox?” Wauw, dat ik nog van hem zou horen hoe hij mijn achternaam uitsprak, ik heb hem dat bijna nog nooit horen doen, dacht ik droog.
    “Ik heb een zwak voor vrouwen,” Gaf hij toe en kietelt dan even op mijn benen, waardoor er een giechel mijn lippen verliet. Celeste, je gaat geen flirterig of stom cliché trientje worden die om elk grapje of zinnetje die hij zegt gaat giechelen, ja! Dat kan gewoon niet en zo ben je ook niet, dus. Houdt. Er. Mee. Op.
    “En… waar heb jij een zwak voor?” Eigenlijk had ik wel gedacht dat zijn zwakte vrouwen was, dat was het bijna van elke man. Geïrriteerd rolde ik mijn ogen bij die gedachte en gelijk voelde ik me al een stuk minder. Nu voelde zijn aanraking een stuk minder dan eerst en ik had nu zwaar de neiging om te zeggen dat hij me los moest laten omdat ik even alleen wilde zijn, maar ik hield mezelf in. Echter lag er geen glimlach of grijns op mijn lippen, het was een streep geworden.
    Wat is mijn zwakte? Waar kan iemand me op pakken? Ik heb alleen die angst. Dat een jongen me gebruikt. Fijn, fijn, dat ik daar weer aan herinnerd wordt…
    “Niets, ik heb geen zwakte,” Loog ik dus maar.

[Dus ze waren al wel gewoon aan het lopen, maar Feline liep mee? :’D]

Quiet the mind, and the soul will speak.

Louise Erika Sweet
    Hij voelde wel een beetje slap aan toen ik hem omhelsde. 'Ik moet echt iets eten,' Zei hij tegen mij. 'Anders val ik flauw.' Ik liet hem los. 'Oeps sorry, misschien was het net iets te.' Ik keek even waar we waren. 'Moet ik anders iets voor je halen.' Vroeg ik een beetje bezorgd.

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

[Reactie gelezen, moet afsluiten. Morgen krijg je een verrassende reactie. I promiss. ;D]

[Ook de reactie van Louise gelezen. Morgen reageer ik erop. (:]

Password schreef:
    [Reactie gelezen, moet afsluiten. Morgen krijg je een verrassende reactie. I promiss. ;D]

[Hahahahaha. Ik weet het, ik weet het. Always a suprise. (: Ga maar, ik had het ook al bij dat andere forum gelezen! Bai bai! :3]

Morticia schreef:
    (...)
    [Hahahahaha. Ik weet het, ik weet het. Always a suprise. (: Ga maar, ik had het ook al bij dat andere forum gelezen! Bai bai! :3]

[See you later, alligator! (puh)]

Password schreef:
    (...)

[See you later, alligator! (puh)]

[Hahaha, ja ja, ga nou maar dame, anders kon er best nog een reactie vanaf (aa) -jk-]

[ BOEM. ik kan op de laptop, ik ben nog steeds niet thuis dus mijn eigen laptop heb ik niet, daarom ben ik bijna never online.. mag ik een samenvatting van wat er is gebeurd?]

The duty of youth, is to challenge corruption.

IHeartMusicc schreef:
    [ BOEM. ik kan op de laptop, ik ben nog steeds niet thuis dus mijn eigen laptop heb ik niet, daarom ben ik bijna never online.. mag ik een samenvatting van wat er is gebeurd?]

[Eh, dan moet ik even nadenken.
    Ik weet trouwens alleen wat er met Geovanni en Celeste is :'D Volgens mij kregen Jerry en Louise nogal drama, maar anyway...
    Celeste zei tegen Geovanni dat zij sterker was, om te plagen, en toen ging hij show-off spelen en sprong zij op zijn rug en zij dat hij maar lekker een rondje door school mocht lopen zo. En dat doen ze nu, met Feline erbij. (:
    En Celeste vind hem soort van stiekem best wel schattig en interessant, maar zit nu weer in die depri-bui van haar angst en zo, al probeert ze dit niet te laten merken.
    Savvy? (cat)
    Maar je personages zijn doorgestreept, dus ik weet niet of je nu nog mee mag doen... Vast wel, als je de situatie en zo uitlegt, haha.]

[ bericht aangepast op 17 mei 2012 - 0:03 ]

[ Ik doe nog mee, maar ik ben heel afwezig. Maar als feline ergens is is Nathan daar ook :x ]

(Nee. Want ze heeft het zo geschreven dat die band is losgeraakt of zo. Dan zal je die post even terug moeten lezen.)

[ Ooohh, hmm okee xd ]

Morticia schreef:
    (...)
    [Hahaha, ja ja, ga nou maar dame, anders kon er best nog een reactie vanaf (aa) -jk-]

[Als ik nog een reactie had geschreven kon ik nu niet op de laptop. Dan was ie afgepakt.]

Jerry 'Jer' Ralph Moore.

Louise laat me los. "Oeps, sorry. Misschien was het net iets té," Zegt ze. "Moet ik anders iets voor je halen?"
    Ik knik kort naar haar en laat me dan tegen een paar kluisjes op de grond zakken. "Graag," Mompel ik, terwijl ik mijn ogen scherp probeer te houden. Ik voel me echt heel slap..