• We're not like the others

In het hartje van New York staat de privéschool St. Michaëls. Voor buitenstaanders lijkt het een normale privéschool zoals er wel meer van zijn in New York, maar niets is minder waar. Om op het St. Michaëls toegelaten te worden moet je namelijk een speciaal iets hebben. Een gave. De leerlingen leren om te gaan met hun gave, maar krijgen daarnaast ook nog andere lessen. Geen normale lessen zoals en Engels en wiskunde, want hun gave is niet het enige wat hun bijzonder maakt. Ze bezitten over magische krachten. Sommige hebben de krachten van hun ouders gekregen, bij anderen was het er gewoon. Niet alle leerlingen bezitten over die krachten. Er zitten ook leerlingen bij die het daglicht niet kunnen verdragen, en leerlingen die eens per maand in een wolf veranderen.

De school bestaat uit twee afdelingen: De Caligas, daar komen de meest sluwe en listige leerlingen in. De Leonim, waar de meest dappere en moedige leerlingen in zitten.

De Caligas:
    May Rose White ~ Weerwolf ~ energie 'aftappen' ~ HurtedHeart
    Alexis Freya Johnson ~ heks ~ geestelijk manipuleren ~ Valentino
    - Aurora 'Aury' Ember Montgomery ~ vampier ~xMarvelous
    Nathan Alexander Daniëls ~ half vampier, half demoon ~illusies vormen ~ Iheartmusicc
    Jace Daniël Fox ~ vampier ~ iemands lichaam overnemen ~ Morticia
    - Philip Wayne Parker ~ weerwolf ~ elektriciteit besturen ~ Password
    2 jongens en 2 meisjes

De Leonim
    Feline Haven Chase~ Heks ~ Elementen besturen ~ xMarvelous
    Destiny Milexi Ramirez ~ half heks, half weerwolf ~ telekinese ~IHeartMusicc
    Louise Erika Sweet ~ vampier ~ vliegen ~ RainbowShine
    - Celeste Jade Fox ~ half vampier, half heks ~ ijs ~ Morticia
    Jayden Jason Bright ~ half vampier, half tovenaar ~ immuun voor andermans gaven ~ HurtedHeart
    Jerry 'Jer' Ralph Moore ~ weerwolf ~ telepathie ~ Password
    - Lucas Justin Porter ~ tovenaar ~ kan onzichtbaar worden ~ xMarvelous
    1 meisje en 2 jongens

Regels:

-Minimaal 3 regels schrijven
    -16+ is toegestaan
    -Geen 'perfecte' personages
    -Eerst max. 2/3 personages [jongen en meisje]
    -Liever alleen meedoen als je niet al na 1 topic stopt
    -OOC graag [], () of {}
    -Het zijn twee afdelingen waar rivaliteit tussen is dus ze zijn niet allemaal beste vriendjes van elkaar, juist eerder het tegenovergestelde
    -Ik open de nieuwe topics, ik kom elke dag wel online en als ik een paar dagen weg ben wijs ik iemand anders aan die het topic kan openen.

Story

Het is de eerste lesdag.

begane grond
    1e verdieping
    2e verdieping
    3e verdieping

[ bericht aangepast op 19 mei 2012 - 21:17 ]

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Louise Erika Sweet
    'Ik begrijp je' Zij stem was lichtelijk bezorgd. Ook wel begrijpelijk. 'En..'
    Hij maakte zijn zin niet af. 'Maak je je druk over iets'Vroeg hij zachtjes
    'Als ik mijn mond moet houden en niet verder mag vragen, moet je het maar zeggen'
    'Ik maak me druk over dingen die ik niet kan vinden in mijn eigen hoofd. het is net een naald vinden in een hooiberg, allen is de hooiberg niet in de fik te steken om hem te kunnen vinden.' vertelde ik.
    [Misschien gaat ze ooit flauwvallen :3.]

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

Password schreef:
    (...)

[Awwwwwh! Ik voel me vreselijk. Het is nu 17.31 en er staat nog steeds geen lekkerding op het rollentopic. Ik ga direct schrijven!]

Maakt niet uit hoor. Ik was toch ergens anders en ik heb mijn laptop niet bij me. Om kwart over zeven ben ik er sowieso weer en kan ik ook beter antwoorden dus je hebt nog even liefje (:

Quiet the mind, and the soul will speak.

Morticia schreef:
    (...)
    Maakt niet uit hoor. Ik was toch ergens anders en ik heb mijn laptop niet bij me. Om kwart over zeven ben ik er sowieso weer en kan ik ook beter antwoorden dus je hebt nog even liefje (:

[Ik heb nog steeds geen personage gemaakt. Ga nu echt serieus direct beginnen.]

Jerry 'Jer' Ralph Moore.

"Ik maak me druk over dingen die ik niet kan vinden in mijn eigen hoofd. Het is net een naald vinden in een hooiberg, allen is de hooiberg niet in de fik te steken om hem te kunnen vinden,"
    Ik kijk bedenkelijk. Ik ben nooit goed geweest in dingen die diep zijn, poezië en ook dit soort dingen.
    Even kort schenk ik haar en glimlach en knik begrijpelijk.
    "Dat is.. ehm, lastig," Mompel ik. Wauw. Wat een fantastisch antwoord. Goed gedaan, Jerry!

Louise Erika Sweet
    Ik kreeg een glimlach en een korte begrijpelijke knik terug. 'Dat is.. ehm, lastig,' Mompelde hij. Ik bewoog even met mijn benen. Ze voelde al een stuk minder gevoelloos aan. 'Mijn benen voelen al beter.' Zei ik en ging recht op zitten. 'Even kijken of ik al kan staan.' Voorzichtig probeerde ik op de grond te staan. Ik liep een paar stappen van het bed vandaag. 'Nou dat is al 1 st...' Voor ik mijn zin kon afmaken werd alles zwart voor mijn ogen.
    [Hier komt de drama :Y)]

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

Jerry 'Jer' Ralph Moore.

Ik laat mijn ogen over haar lichaam glijden. Ze ziet er gezond uit, maar dat gedoe met haar benen.. Ik weet het niet.
    "Mijn benen voelen al beter," Zegt ze. "Even kijken of ik al kan staan,"
    Ik wil mijn mond opentrekken om te zeggen dat ze rustig aan moet doen, maar ze staat al en loopt een paar stappen door de kamer.
    "Nou dat is al één st.." Zegt ze en voor ik het weet zakt ze in elkaar.
    "Nee.." Ik wil het schreeuwen, maar het komt eerder mompelend uit mijn mond. Direct vlieg ik van het bed naar haar toe.
    "Louise?" Ik kniel bij haar neer en schud zachtjes aan haar schouders.

[Je mag hem zwaar verworden. If you like. (:]

[I'm back, people! ^^ @ Maartje, je hoeft het niet te doen hoor lol. Dan verzin ik wel gewoon wat anders :'D]

Quiet the mind, and the soul will speak.

Louise Erika Sweet
    Iemand schudde zachtjes aan mijn schouder en riep mijn naam, maar het leek zo ver weg. Langzaam kwam alles steeds dichterbij. Ik bewoog even met mijn hand. Ik opende mijn ogen en keek door de kamer. Ik kon voelen dat mijn ogen rood waren. Opeens realiseerde ik dat er iemand naast me knielde. Ik keek hem even aan en duwde hem van me vandaan. Binnen een seconden stond ik zelf aan de andere kant van de kamer

Morticia schreef:
    [I'm back, people! ^^ @ Maartje, je hoeft het niet te doen hoor lol. Dan verzin ik wel gewoon wat anders :'D]

[Neee. Nu ga ik 'm ook aanmaken. ;D]

Aurora 'Aury' Ember Montgomery
    'Jij ook?' grijnst Philip.
    'Tuurlijk,' grinnik ik. 'Denk je echt dat ik daar nog wilde blijven zitten? Die les is nog saaier zonder jou erbij,' knipoog ik waarna ik naast hem ga zitten.
    'Dus wat zullen we eens gaan doen nu we alle vrijheid hebben?'

[Ik heb vanaf morgenmiddag tot zaterdagmiddag een meerdaagstoernooi dus dan ben ik niet online. Morgenmiddag misschien nog even maar dat hangt er vanaf of ik tijd over heb]

Jerry 'Jer' Ralph Moore.

Ik kijk naar haar hand die ze beweegt. Daarna gaan haar ogen open en ze laat haar blik door de kamer glijden. Dan blijven ze op mij rusten.
    Plotseling duwt ze me weg met twee handen. Ik knal met mijn hoofd tegen de tafel van de dokter aan. Pijnlijk wrijf ik over mijn achterhoofd.
    Wanneer ik weer opkijk zie ik haar aan de andere kant van de kamer staan. "Louise.." Mompel ik en sta rustig op.
    Ik hang tegen het bureau aan en kijk haar aan. "Gaat het?" Vraag ik voorzichtig.

Philip Wayne Parker.

"Tuurlijk," Grinnikt ze. "Denk je echt dat ik daar nog wilde blijven zitten? Die les is nog saaier zonder jou erbij," Zegt ze met een knipoog en gaat naast me zitten.
    Ik begin te lachen. "Ik was toch de gene die jou moest laten zien dat ik de leukste jongen ben?" Mompel ik onschuldig en kijk haar aan.
    "Dus wat zullen we eens gaan doen nu we alle vrijheid hebben?"
    "Hmm.." Brom ik. "Tassen uit de klas halen en de rest van de dag spijbelen? Ik heb geen zin meer in de lessen," Stel ik voor met een grote grijns.

Louise Erika Sweet
    Hij kwam met een knal tegen een tafel aan. Hij wreef even met een pijnlijk gezicht over zijn achterhoofd. 'Louise..' Mompelde hij en stond rustig op. Hij hing tegen het bureau en kijk mij aan. 'Gaat het?' Vroeg hij voorzichtig. Vragend keek ik hem aan. Heel snel ging ik voor hem staan. Ik keek hem allen even aan. Daarna greep ik hem bij zijn shirt en duwde hem tegen de muur.'Hoe ken jij mijn naam?' Vroeg ik dreigend en keek recht in zijn ogen.

Aurora 'Aury' Ember Montgomery
    'Ik was toch de gene die jou moest laten zien dat ik de leukste jongen ben?' mompelt hij onschuldig als hij even heeft gelachen.
    'Dat de les saaier is zonder jou wil nog niet zeggen dat je de leukste jongen bent,' grinnik ik.
    'Hmm..' bromt hij. 'Tassen uit de klas halen en de rest van de dag spijbelen? Ik heb geen zin meer in de lessen?' stelt hij grijnzend voor.
    'Klinkt als een perfect plan,' grijns ik terug.