• We're not like the others



    In het hartje van New York staat de privéschool St. Michaëls. Voor buitenstaanders lijkt het een normale privéschool zoals er wel meer van zijn in New York, maar niets is minder waar. Om op het St. Michaëls toegelaten te worden moet je namelijk een speciaal iets hebben. Een gave. De leerlingen leren om te gaan met hun gave, maar krijgen daarnaast ook nog andere lessen. Geen normale lessen zoals en Engels en wiskunde, want hun gave is niet het enige wat hun bijzonder maakt. Ze bezitten over magische krachten. Sommige hebben de krachten van hun ouders gekregen, bij anderen was het er gewoon. Niet alle leerlingen bezitten over die krachten. Er zitten ook leerlingen bij die het daglicht niet kunnen verdragen, en leerlingen die eens per maand in een wolf veranderen.

    De school bestaat uit twee afdelingen: De Caligas, daar komen de meest sluwe en listige leerlingen in. De Leonim, waar de meest dappere en moedige leerlingen in zitten.



    De Caligas:
    May Rose White ~ Weerwolf ~ energie 'aftappen' ~ HurtedHeart
    Alexis Freya Johnson ~ heks ~ geestelijk manipuleren ~ Valentino
    - Aurora 'Aury' Ember Montgomery ~ vampier ~xMarvelous
    Nathan Alexander Daniëls ~ half vampier, half demoon ~illusies vormen ~ Iheartmusicc
    Jace Daniël Fox ~ vampier ~ iemands lichaam overnemen ~ Morticia
    - Philip Wayne Parker ~ weerwolf ~ elektriciteit besturen ~ Password
    2 jongens en 2 meisjes

    De Leonim
    Feline Haven Chase~ Heks ~ Elementen besturen ~ xMarvelous
    Destiny Milexi Ramirez ~ half heks, half weerwolf ~ telekinese ~IHeartMusicc
    Louise Erika Sweet ~ vampier ~ vliegen ~ RainbowShine
    - Celeste Jade Fox ~ half vampier, half heks ~ ijs ~ Morticia
    Jayden Jason Bright ~ half vampier, half tovenaar ~ immuun voor andermans gaven ~ HurtedHeart
    Jerry 'Jer' Ralph Moore ~ weerwolf ~ telepathie ~ Password
    - Lucas Justin Porter ~ tovenaar ~ kan onzichtbaar worden ~ xMarvelous
    1 meisje en 2 jongens


    Regels:

    -Minimaal 3 regels schrijven
    -16+ is toegestaan
    -Geen 'perfecte' personages
    -Eerst max. 2/3 personages [jongen en meisje]
    -Liever alleen meedoen als je niet al na 1 topic stopt
    -OOC graag [], () of {}
    -Het zijn twee afdelingen waar rivaliteit tussen is dus ze zijn niet allemaal beste vriendjes van elkaar, juist eerder het tegenovergestelde
    -Ik open de nieuwe topics, ik kom elke dag wel online en als ik een paar dagen weg ben wijs ik iemand anders aan die het topic kan openen.


    Story


    Het is de eerste lesdag.

    begane grond
    1e verdieping
    2e verdieping
    3e verdieping


    [ bericht aangepast op 19 mei 2012 - 21:17 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Feline Haven Chase
    'Nee hé, Felien! Zeg niet dat je nog wat met die… enge creep… geflikt hebt!' zegt ze.
    'Nee, ik heb niet echt iets geflikt. Hij heeft meer iets geflikt maar ík lokte uit,' zucht ik.
    'Mevrouw Chase en Mevrouw Fox, had ik jullie niet gezegd dat jullie beide aan het einde van de les jullie strafwerk op moesten halen?' hoor ik iemand dan zeggen.
    'Hehe…' lacht ze nerveus waarna ze me met een blik van ‘we zetten het op een rennen, goed?’ aan kijkt. Ze pakt me pols vast en sleurt me mee de gang uit en verschillende hoeken om en gangen door. Ergens halverwege laat ze mijn pols los. We rennen een hoek om en Celeste knalt tegen iemand op.
    'Fuck.' mompelt ze. Doordat ik niet meer kan afremmen struikel ik over haar heen en beland ik ook op de grond.
    Als ik opkijk zie ik Geovanni staan. 'Hoor jij niet bij ons in de les te zitten?' vraag ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Maartje, wil je dat ik wacht met reageren of alvast ga typen? :'D]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    [Maartje, wil je dat ik wacht met reageren of alvast ga typen? :'D]


    [Typ jij maar, dan reageer ik erop met Geovanni. Toevallig is hij dan bij jou. :D]

    [Ik wacht op reactie's. ^^]

    Password schreef:
    [Ik wacht op reactie's. ^^]

    [Mij laatste staat nog op de vorige pagina :3]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Celeste Jade Fox.
    Even later voel ik hoe Feline over mij heen struikelt en ook op de grond beland, waardoor ik nog even omrol en als dood op mijn buik lig. “Au.” Mompel ik droog en ik aai eerst over mijn kont, omdat ik daar eerst op gevallen was. “Hoor jij niet bij ons in de les te zitten?” Hoor ik Feline vragen, waarschijnlijk aan diegene tegen wie ik op gebotst was, waardoor ik opkijk en Geovanni zie staan. Er komt een ‘dat-meen-je-niet-blik’ op mijn gezicht. “Ja, Nelson, waar was jij trouwens?” Eigenlijk vond ik hem schattig, maar dat mocht hij niet weten, dus vernauwde ik mijn ogen en gebaarde hem dat hij me moest helpen met opstaan.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Password schreef:
    [Ik wacht op reactie's. ^^]


    [Ik had al gereageerd a.]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Geovanni Naldo Nelson.

    Nadat ik mijn verhaal had gedaan op het politiebureau, ben ik op mijn scooter gestapt en weggereden richting school. Ik ben veel te laat, maar ach. Wat maakt het ook uit? Hoe kan ik nou bedenken dat er pal voor mijn neus een ongeluk ging gebeuren, waarvan ík moest getuigen. Hoewel, ik heb mijn goede daad van vandaag gehad.
    Ik minder vaart en rij het schoolplein op. Het is compleet verlaten en een paar verpakkingen van koek of snoep waaien over het plein.
    Rustig stap ik van mijn scooter en haal de glimmend zwarte helm van mijn hoofd. Met mijn schooltas om mijn ene schouder en de helm onder mijn arm slenter ik de school binnen.
    Het is de eerste dag en tevens ook de eerste lesdag. Ik laat mijn grote tas met kleding achter bij de conciërge en prop de helm in mijn kluis. Wanneer ik daar me klaar ben, loop ik de trap, door de hal. Plotseling komen er twee meiden aanrennen. Ik wil ze nog ontwijken, maar eentje knalt tegen me op. Gelukkig kan ik m'n evenwicht herstellen, maar zij valt op de grond.
    "Fuck," Scheld ze.
    Wanneer ik op kijk, herken ik Celeste. Het tweede meisje is Feline.
    Ik schud lachend mijn hoofd als de met z'n tweeën over de grond rollen.
    "Hoor jij niet bij ons in de les te zitten?" Vraagt Feline.
    Ik haal mijn schouders op, maar knik daarna toch even. "Eigenlijk wel," Mompel ik.
    "Au," Piept Celeste. "Ja, Nelson, waar was jij trouwens?" Zegt ze en gebaart met haar hand.
    Ik steek de mijne uit. Ze pakt mijn hand aan en ik trek haar overeind.
    "Wat ik ga vertellen, gaan jullie toch niet geloven," Zeg ik geheimzinnig en kijk van Celeste naar Feline.

    Philip Wayne Parker.

    "Dat de les saaier is zonder jou wil nog niet zeggen dat je de leukste jongen bent," Grinnikt ze.
    Ik moet er wel om lachen. Ze geeft het niet toe, maar stiekem.. !
    "Klinkt als een perfect plan," Zegt ze met een grijns, als antwoord op mijn voorstel.
    Ik spring op van mijn stoel. "Wil je je eigen tas halen of zal ik dat voor je doen, madame?" Grijns ik.
    Ondertussen probeer ik een plannetje te bedenken hoe ik die tassen kan gaan pakken. Het licht laten uit vallen en ze weggrissen? Naar binnen stormen en de tassen jatten?
    Beide plannen klinken wel leuk.

    Jerry 'Jer' Ralph Moore.

    Binnen een paar seconden staat ze voor me neus en kijkt me vragend aan. Direct daarna grijpt ze naar mijn shirt en duwt me tegen de muur. Ik probeer me los te worstelen, maar ze is echt idioot sterk geworden.
    Wat is er met haar aan de hand? Mijn gedachten dwalen af. Is dit niet het zelfde tafereel als toen ze iemand vermoord heeft? Of te wel.. Ga ik eraan?
    Ik schud mijn hoofd. Dat laat ik nooit gebeuren.
    Ze houdt me nog even sterk tegen de muur gedrukt. "Hoe ken jij mijn naam?" Ze kijkt recht in mijn ogen.
    Als blikken konden doden, was ik allang dood geweest.
    "Je bent Louise, een leerling van St. Michaëls. Je hoort bij de afdeling De Leonim," Leg ik uit.
    Blijkbaar dringt het niet tot haar door, want ze geeft geen reactie.
    "Ik ben het, Jerry Moore," Vervolg ik rustig. Ik probeer rustig te blijven, voor hoever dat ook lukt.

    Celeste Jade Fox.
    Waar ik op hoopte, deed hij ook en hij stak zijn hand uit, waardoor ik deze vastpakte met een grijns en hij me overeind trok. “Wat ik ga vertellen, gaan jullie toch niet geloven,” Zei hij met een geheimzinnige blik van mij naar Feline, maar ik glimlach alleen maar en kijk hem mysterieus terug aan terwijl ik mijn armen over elkaar doe.
    “Take your best shot, mister.” Grinnikte ik, en ik keek hem afwachtend aan, waarna ik even naar Feline keek die ook overeind was gekomen en toen weer naar de jongen voor ons. Ik was wel benieuwd wat hij nu op zijn mouw zou spelden, maar dit zou vast interessant worden aangezien hij een geheimzinnige blik op zijn gezicht had.

    [Wauw, jij schrijft echt veel! Haha, respect voor jou!]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    [Wauw, jij schrijft echt veel! Haha, respect voor jou!]


    [Dankje! Ik heb niks beters te doen.. Ben ziek. ):]

    Password schreef:
    (...)

    [Dankje! Ik heb niks beters te doen.. Ben ziek. ):]

    [Lekker, zitten we in 'tzelfde schuitje, haha. ):]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Geovanni Naldo Nelson.

    Celeste glimlacht naar me en slaat haar armen over elkaar heen.
    "Take your best shot, mister," Grinnikt ze en blijft me aankijken, alsof ik een wereldwonder ga vertellen.
    Ik schraap mijn keel. Eigenlijk is het niet nodig, maar het geeft een dramatisch effect. "Ik moest getuigen bij een ernstig ongeluk," Leg ik kort uit. Als ze nu verwachten dat dit alles is, hebben ze het mis. Nu ga ik ook alles tot in detail uitleggen.
    "Vlak voor mijn neus knalde twee auto's op elkaar. Uit de ene auto werd een vrouw geslingerd. Ze vloog meters door de lucht en belandde op de grond. De andere auto was zo in elkaar gedeukt, dat de brandweer de auto moest open knippen. Terwijl de hulpdiensten bezig waren met het verplegen van de gewonden, kwam er een soort ketting reactie. Nog een paar auto's knalden op elkaar, omdat ze naar het ongeluk keken. Uiteindelijk ben ik naar het bureau gereden, om te gaan getuigen. De rechercheur stelde me allerlei lastige vragen, die ik moest beantwoorden. Na afloop vertelde hij dat ze erg bij waren dat ik wilde getuigen, omdat ze zo het ongeluk beter kunnen oplossen en de veiligheid in het verkeer kunnen verbeteren!" Vertel ik op een avontuurlijke toon. Eigenlijk was het maar een simpel ongeluk met twee auto's, maar overdrijven is een vak. En ik ben er goed in.

    Morticia schreef:
    (...)
    [Lekker, zitten we in 'tzelfde schuitje, haha. ):]


    [Jij ook al? ;O! Wat heb je?]

    [ bericht aangepast op 16 mei 2012 - 13:11 ]

    Celeste Jade Fox.
    Hij schraapt zijn keel en begint te vertellen, “Ik moest getuigen bij een ernstig ongeluk,” waarna hij verder vervolgde en ik aandacht naar het verhaal luisterde. Maar ik kon het niet laten een wenkbrauw soms grinnikend op te tillen, aangezien het soms wel een beetje overdreven klonk. Hij zou er wel plezier aan beleven om het zo te vertellen, anders wist ik het ook niet meer.
    Goed, het komt er dus gewoon op neer dat er een auto ongeluk was en hij naar de politie moest om te getuigen, verder niets. Ik moet een grote glimlach en de opkomende lachbui binnenhouden, wat me aardig lukte, al zeg ik het zelf, en keek hem nieuwsgierig aan. “Dus de grote man heeft zijn goede daad voor vandaag weer gedaan?” Ik likte over mijn lippen en beet op mijn onderlip om de lachbui nog steeds binnen te houden, maar in mijn ogen was er een bepaalde blik te zien dat ik er wel degelijk plezier aan beleefde.
    “Nu heb je vast en zeker wel een beloning verdient,” Grinnikte ik en plagerig stak ik mijn tong uit, terwijl ik hem in zachtjes in zijn zij porde. Hij was echt zeker anderhalve kop groter dan dat ik was, ik zou me bijna geïntimideerd voelen, maar het is dus maar goed dat het Geovanni is.

    [Ik heb al een langere tijd dat ik me duizelig voel en mijn hoofd bonkt alsof ik er iemand met een hamer op heeft geramd.
    En jij? :')]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    [Ik heb al een langere tijd dat ik me duizelig voel en mijn hoofd bonkt alsof ik er iemand met een hamer op heeft geramd.
    En jij? :')]


    [Ik heb Pfeiffer en ben sws al moe, dus dat is al niet fijn, maar nu ben ik helemaal kapot, omdat ik al 2 dagen te laat naar bed ben gegaan. Dankzij school. Ik kreeg een lading huiswerk.. ):]