• We're not like the others



    In het hartje van New York staat de privéschool St. Michaëls. Voor buitenstaanders lijkt het een normale privéschool zoals er wel meer van zijn in New York, maar niets is minder waar. Om op het St. Michaëls toegelaten te worden moet je namelijk een speciaal iets hebben. Een gave. De leerlingen leren om te gaan met hun gave, maar krijgen daarnaast ook nog andere lessen. Geen normale lessen zoals en Engels en wiskunde, want hun gave is niet het enige wat hun bijzonder maakt. Ze bezitten over magische krachten. Sommige hebben de krachten van hun ouders gekregen, bij anderen was het er gewoon. Niet alle leerlingen bezitten over die krachten. Er zitten ook leerlingen bij die het daglicht niet kunnen verdragen, en leerlingen die eens per maand in een wolf veranderen.

    De school bestaat uit twee afdelingen: De Caligas, daar komen de meest sluwe en listige leerlingen in. De Leonim, waar de meest dappere en moedige leerlingen in zitten.



    De Caligas:
    May Rose White ~ Weerwolf ~ energie 'aftappen' ~ HurtedHeart
    Alexis Freya Johnson ~ heks ~ geestelijk manipuleren ~ Valentino
    - Aurora 'Aury' Ember Montgomery ~ vampier ~xMarvelous
    Nathan Alexander Daniëls ~ half vampier, half demoon ~illusies vormen ~ Iheartmusicc
    Jace Daniël Fox ~ vampier ~ iemands lichaam overnemen ~ Morticia
    - Philip Wayne Parker ~ weerwolf ~ elektriciteit besturen ~ Password
    2 jongens en 2 meisjes

    De Leonim
    Feline Haven Chase~ Heks ~ Elementen besturen ~ xMarvelous
    Destiny Milexi Ramirez ~ half heks, half weerwolf ~ telekinese ~IHeartMusicc
    Louise Erika Sweet ~ vampier ~ vliegen ~ RainbowShine
    - Celeste Jade Fox ~ half vampier, half heks ~ ijs ~ Morticia
    Jayden Jason Bright ~ half vampier, half tovenaar ~ immuun voor andermans gaven ~ HurtedHeart
    Jerry 'Jer' Ralph Moore ~ weerwolf ~ telepathie ~ Password
    - Lucas Justin Porter ~ tovenaar ~ kan onzichtbaar worden ~ xMarvelous
    1 meisje en 2 jongens


    Regels:

    -Minimaal 3 regels schrijven
    -16+ is toegestaan
    -Geen 'perfecte' personages
    -Eerst max. 2/3 personages [jongen en meisje]
    -Liever alleen meedoen als je niet al na 1 topic stopt
    -OOC graag [], () of {}
    -Het zijn twee afdelingen waar rivaliteit tussen is dus ze zijn niet allemaal beste vriendjes van elkaar, juist eerder het tegenovergestelde
    -Ik open de nieuwe topics, ik kom elke dag wel online en als ik een paar dagen weg ben wijs ik iemand anders aan die het topic kan openen.


    Story


    Het is de eerste lesdag.

    begane grond
    1e verdieping
    2e verdieping
    3e verdieping


    [ bericht aangepast op 19 mei 2012 - 21:17 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Louise Erika Sweet
    'Dus ik ben geen goede vriend? Mij kan je wel pijn doen?' Ik begon te lachen, waarschijnlijk had hij geen idee waarom. Ik gaf hem en klein zacht stormpje in zijn zij.'Over wie denk je dat ik het heb. Jij natuurlijk!' Zei ik een beetje lachend. Ik voelde mijn benen al slap worden en mijn glimlach verdween snel.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Celeste Jade Fox.
    “Ik denk dat jij mijn gave bedoelt, maar ik bedoel dat ik een shape-shifter ben. Wanneer ik verander in een weerwolf ben ik sneller en sterker,” Tijdens hij praatte, sprong hij even om mij weer goed op zijn rug te krijgen en ik kon het niet laten te grinniken.
    “Sure, wist ik wel,” Even beet ik op mijn lip en keek de andere kant op, we waren nu al zeker een paar gangen verder maar ik kon er nog steeds niets aan doen erbij te denken dat ik op zijn rug zat. Mijn gedachten dwaalden weer af naar het moment dat hij met zijn hand over mijn kont ging, maar hoe erg ik er ook niet aan probeerde te denken, het gevoel kwam weer in me op en mijn gezicht werd weer rood.
    “Nee, je mag niet vals spelen, want dan heb ik gewonnen,” Wat ik gewonnen heb, weet ik nog niet eens. Gewoon eer gevoel, een groter ego? Ik wist het niet. “En, begin ik al zwaar te worden?”


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Jerry 'Jer' Ralph Moore.

    Louise begint te lachen.
    Het enigste dat ik kan doen is haar aankijken.
    Ze geeft me een stompje in mijn zij. "Over wie denk je dat ik het heb. Jij natuurlijk!" Lacht ze.
    Ik lach schaapachtig mee. "Oké.." Mompel ik. Ondertussen lijkt het alsof ze steeds slapper wordt.
    "Gaat het met je?"

    Geovanni Naldo Nelson.

    "Sure, wist ik wel," Zegt ze dan. "Nee, je mag niet vals spelen, want dan heb ik gewonnen,"
    "Oké," Stem ik in.
    "En, begin ik al zwaar te worden?"
    Ik schud mijn hoofd. "Je bent zo licht als een veertje, mevrouw," Lach ik. "Zal ik je dan maar een rondje door school dragen? Anders staan we hier morgenochtend nog,"
    Ik vind het niet erg al zou ik die nacht met haar door moeten brengen. Direct verbied ik die gedachte. Wat is dat nou voor gedachten?
    Ik begin te lopen en wenk naar Feline dat ze mee mag lopen.

    Louise Erika Sweet
    'Oké..'Mompelde hij, nadat hij schaapachtig lachte.'Gaat het met je?' Vroeg hij na een tijdje. Ik schudde even rustig mijn hoofd. Ik pakte zij hand en keek hem even smekend aan. 'Ik wil niemand pijn doen...' Zei ik na een tijdje zacht.'...en zeker niet jouw.'


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Celeste Jade Fox.
    Hij schudde zijn hoofd op mijn vraag. “Je bent zo licht als een veertje, mevrouw,” Lachte hij. “Zal ik je dan maar een rondje door de school dragen? Anders staan we hier morgenochtend nog.” Ik probeer de rilling die over mijn rug wil gaan tegen te houden, maar het werkte niet en ik voelde de rilling over mijn huid. Het kwam door zijn stomme opmerkingen, dacht ik een beetje verbitterd, aangezien ik juist alles tegen de liefde (of iets in die richting) wilde verbannen. Maar gelukkig dat hij vanavond niet mee gaat, anders was het al helemaal foute boel geweest.
    Hij begint te lopen en wenkt naar Feline dat ze mee mag lopen, waardoor ik een glimlach op mijn gezicht krijg.
    “Wat win ik eigenlijk als jij verliest?” Ik lachte groot en trok me wat dichter tegen hem aan. “Want ik weet toch zeker dat ik ga winnen!”


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Geovanni Naldo Nelson.

    Ze schud haar hoofd en pakt mijn hand.
    Ik wil deze terugtrekken, maar hou mezelf tegen.
    "Ik wil niemand pijn doen ... en zeker niet jouw,"
    Ik kijk haar aan, recht in haar ogen. "Waarom wil je me dan bijten?"

    Louise Erika Sweet
    Hij keek me aan, recht in mijn ogen.'Waarom wil je me dan bijten?' Moest ik dat serieus nog een keer uitleggen?Was de zin, waarschijnlijk die ik iedereen dan pijn niet genoeg? Ik was even het doden stuk vergeten. 'Ik heb net een kamer gesloopt. Verloor controle en probeerde je als ik de kans had je te vermoorde. Zegt dat genoeg?'


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Geovanni Naldo Nelson.

    "Wat win ik eigenlijk als jij verliest?" Lacht ze.
    Ik voel dat ze zich dichter tegen me aandrukt. Er komt een scheve grijns op mijn gezicht.
    "Want ik weet toch zeker dat ik ga winnen!"
    Ik haal mijn schouder op. "Ik ben bezing míjn overwinning te behalen, jij doet toch niet. Verzin eens wat," Zeg ik met een grijns.

    Jerry 'Jer' Ralph Moore.

    "Ik heb net een kamer gesloopt. Verloor controle en probeerde je als ik de kans had je te vermoorde. Zegt dat genoeg?"
    Ik probeer alles op een lijstje te zetten, maar het lukt me niet. Ze wilt me vermoorden, maar toch ook weer niet. En nu wilt ze me leegzuigen als een bloeddrinkend monster?
    Ik zucht en kijk haar aan. "Ga je gang," Zeg ik tegen haar met een knikje naar mijn pols.

    Celeste Jade Fox.
    “Ik ben bezig míjn overwinning te behalen, jij doet toch niet. Verzin eens wat,” Ik wist gewoon dat hij een grijns op zijn gezicht had, hem kennende…
    Wait – nu moest ik mijn best doen om hem dit niet te laten behalen, right? Hmm. Waar heeft hij een zwak voor… waar kan hij niet tegen… wat – oké, ik wist het niet. Dat betekend maar één ding: vragen.
    “Hé Nelson,” Ik hees mezelf wat op en deed mijn gezicht naast hem en probeerde hem aan te kijken. Goed formuleren, Celes, goed formuleren… “Waar heb je een zwak voor?”
    Oké, nice job! Je hebt het nu echt gedaan, sprak een stemmetje in mijn hoofd. Dat was lekker praktisch en je dacht er zeker niet bij na toen je het je mond zomaar uit liet rollen!
    “Ik bedoel…” Fuck. Dit kon niet erger worden, right? …
    Ik kon dit wel op mijn buik schrijven nu.

    [ bericht aangepast op 16 mei 2012 - 22:10 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Louise Erika Sweet

    Hij zuchtte even en keek me aan.'Ga je gang' Zei hij tegen mij met een knikje naar zijn pols. Ik glimlachte een dankbare glimlach. 'Bedankt.'Zei ik dankbaar. Ik bracht zijn pols dichter naar mijn mond. Zelf wilde ik het al niet doen. Dus het was moeilijk om geen afkeurende blik te geven. Ik opende mijn mond en zette mijn tanden in zijn huid. Het bloed vulde al snel mijn mond en voor ik het wist dronk ik al automatisch. Ik voelde me beter worden, maar had niet echt de kracht om me tegen de smaak van het bloed te verzetten. Paar slokken later liet ik zijn pols los. Ik pakte een zakdoek en veegde mijn mond af en legde hem op zijn pols en omhelsde hem.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    [Ik dacht eigenlijk dat ze al waren begonnen met lopen, omdat het in een paar posts stond. :'D]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Geovanni Naldo Nelson.

    "Hé Nelson," Ze hijst zich omhoog. "Waar heb je een zwak voor?"
    "Ik bedoel..." Mompelt ze.
    Ik haal mijn schouder op. "Wat bedoel je Fox?" Vraag ik aan haar.
    "Ik heb een zwak voor vrouwen," Geef ik toe en kietel dan even op haar benden.
    "En.. waar heb jij een zwak voor?"

    Morticia schreef:
    [Ik dacht eigenlijk dat ze al waren begonnen met lopen, omdat het in een paar posts stond. :'D]


    [Dat is ook zo. :D]