• We're not like the others



    In het hartje van New York staat de privéschool St. Michaëls. Voor buitenstaanders lijkt het een normale privéschool zoals er wel meer van zijn in New York, maar niets is minder waar. Om op het St. Michaëls toegelaten te worden moet je namelijk een speciaal iets hebben. Een gave. De leerlingen leren om te gaan met hun gave, maar krijgen daarnaast ook nog andere lessen. Geen normale lessen zoals en Engels en wiskunde, want hun gave is niet het enige wat hun bijzonder maakt. Ze bezitten over magische krachten. Sommige hebben de krachten van hun ouders gekregen, bij anderen was het er gewoon. Niet alle leerlingen bezitten over die krachten. Er zitten ook leerlingen bij die het daglicht niet kunnen verdragen, en leerlingen die eens per maand in een wolf veranderen.

    De school bestaat uit twee afdelingen: De Caligas, daar komen de meest sluwe en listige leerlingen in. De Leonim, waar de meest dappere en moedige leerlingen in zitten.



    De Caligas:
    May Rose White ~ Weerwolf ~ energie 'aftappen' ~ HurtedHeart
    Alexis Freya Johnson ~ heks ~ geestelijk manipuleren ~ Valentino
    - Aurora 'Aury' Ember Montgomery ~ vampier ~xMarvelous
    Nathan Alexander Daniëls ~ half vampier, half demoon ~illusies vormen ~ Iheartmusicc
    Jace Daniël Fox ~ vampier ~ iemands lichaam overnemen ~ Morticia
    - Philip Wayne Parker ~ weerwolf ~ elektriciteit besturen ~ Password
    2 jongens en 2 meisjes

    De Leonim
    Feline Haven Chase~ Heks ~ Elementen besturen ~ xMarvelous
    Destiny Milexi Ramirez ~ half heks, half weerwolf ~ telekinese ~IHeartMusicc
    Louise Erika Sweet ~ vampier ~ vliegen ~ RainbowShine
    - Celeste Jade Fox ~ half vampier, half heks ~ ijs ~ Morticia
    Jayden Jason Bright ~ half vampier, half tovenaar ~ immuun voor andermans gaven ~ HurtedHeart
    Jerry 'Jer' Ralph Moore ~ weerwolf ~ telepathie ~ Password
    - Lucas Justin Porter ~ tovenaar ~ kan onzichtbaar worden ~ xMarvelous
    1 meisje en 2 jongens


    Regels:

    -Minimaal 3 regels schrijven
    -16+ is toegestaan
    -Geen 'perfecte' personages
    -Eerst max. 2/3 personages [jongen en meisje]
    -Liever alleen meedoen als je niet al na 1 topic stopt
    -OOC graag [], () of {}
    -Het zijn twee afdelingen waar rivaliteit tussen is dus ze zijn niet allemaal beste vriendjes van elkaar, juist eerder het tegenovergestelde
    -Ik open de nieuwe topics, ik kom elke dag wel online en als ik een paar dagen weg ben wijs ik iemand anders aan die het topic kan openen.


    Story


    Het is de eerste lesdag.

    begane grond
    1e verdieping
    2e verdieping
    3e verdieping


    [ bericht aangepast op 19 mei 2012 - 21:17 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Password schreef:
    (...)

    [Ik heb Pfeiffer en ben sws al moe, dus dat is al niet fijn, maar nu ben ik helemaal kapot, omdat ik al 2 dagen te laat naar bed ben gegaan. Dankzij school. Ik kreeg een lading huiswerk.. ):]

    [Huiswerk is kut. D: Ik moet een horrorverhaal schrijven en daar geluiden bij doen voor de achtergrond om het aan de klas te laten horen... Geen. zin. in!]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Geovanni Naldo Nelson.

    "Dus de grote man heeft zijn goede daad voor vandaag weer gedaan?" Ze bijt op haar lip en ik kan voelen dat ze me nu een grote opschepper vind.
    Ik knik overtuigend. "Zeker, ik voel me ontzettend trots," Zeg ik met een grijns van oor tot oor.
    "Nu heb je vast en zeker wel een beloning verdient," Grinnikt ze en steekt haar tong naar me uit.
    Ik krijg de neiging om haar gevoelens eens lekker in de war te gooien. Ik laat me niet zomaar plagen, hoewel.. Ik heb er zelf om gevraagd.
    Ik schrik op uit mijn gedachten als ze in mijn zij port. Expres ga ik op mijn tenen staan en kijk op haar neer.
    Dan verlaag ik me tot haar hoogte en prik in haar zij.
    Ik ga weer gewoon rechtop staan en rek me uit.

    Morticia schreef:
    (...)
    [Huiswerk is kut. D: Ik moet een horrorverhaal schrijven en daar geluiden bij doen voor de achtergrond om het aan de klas te laten horen... Geen. zin. in!]


    [Horrorverhaal. Cuwl. ;D
    Alleen die geluiden zijn saai..]

    Celeste Jade Fox.
    “Zeker, ik voel me ontzettend trots,” Zegt hij met een grijns van oor tot oor.
    Ik kijk hoe hij doet en merk dat hij uit zijn gedachten schrikt op het moment dat ik hem in zijn zij por. Expres gaat hij daarna op zijn tenen staan en kijkt op mij neer, waardoor hij nog een halve kop groeit. Nu voel ik me echt een klein onderdeurtje… Toch zal ik me niet op mijn kop laten zitten en ik wil hem net plagend tegen zijn borstkas aanslaan, als hij weer gewoon rechtop gaat staan en in mijn zij prikt.
    Grinnikend kijk ik hem aan en sla hem dit keer wel op zijn borstkas, nadat hij zich uitgerekt had, en zeg met een grote grijns op mijn zachtroze lippen, “Ik ben niet bang voor jou, hoor, meneertje Geovanni.” Eigenlijk als hij iemand anders zou zijn, zou ik nu wel bang zijn, al was het maar om de doodsimpele reden dat ik bang was gebruikt te worden door een jongen.
    “Je zult wel met wat meer moeten komen.” Die angst leefde in mijn aderen en in mijn hart, en ik was er zo bang voor dat ik sommige jongens van mijn afdeling ook niet vertrouwde, al probeerde ik dit zo min mogelijk te laten merken.

    [Ja, dat vind ik dus ook... haha.]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Louise Erika Sweet
    'Je bent Louise, een leerling van St. Michaëls. Je hoort bij de afdeling De Leonim.' Legde hij uit. Ik gaf geen reactie. Natuurlijk weet ik hoe ik heet, leek me logies. 'Ik ben het, Jerry Moore,' vervolgde hij rustig, maar erg rustig zag hij er niet uit. Zijn naam kwam bekend voor, maar kwam er niet op. Hij probeerde zich los te worstelen, maar ik was veel steker. Ik deed een stap achter uit en keek hem nog steeds vragend aan. Ik pakte hem weer bij zijn shirt beet en gooide naar de andere kant van de kamer. Vervolgens stond ik snel naast hem.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Jerry 'Jer' Ralph Moore.

    Ze zet een stap achteruit en kijkt me aan.
    Ik knijp mijn ogen tot spleetjes en kijk haar wantrouwend aan. Plotseling voel ik haar hand bij de kraag van mijn shirt. Ze slingert me de kamer door. Dit keer sla ik een arm om mijn hoofd en val enkel hard tegen de muur aan. Wanneer ik opkijk staat ze naast me.
    "Wat moet je?" Schreeuw ik tegen haar. Als ik haar niet uit een of andere trance kan halen, moet ik mezelf maar gaan verdedigen.
    Ik sta op en druk haar handen naast haar hoofd tegen de muur aan. "Doe normaal!" Misschien doe ik raar, omdat ik niet weet hoe ik met deze situatie om moet gaan, maar in ieder geval wil ik nog niet dood.

    Geovanni Naldo Nelson.

    Ze slaat met haar vlakke hand op mijn borstkas en grijnst. "Ik ben niet bang voor jou, hoor, meneertje Geovanni,"
    Meneertje nog wel. Alsof ik zo klein ben. Ik grinnik even en kijk haar aan.
    "Je zult wel met wat meer moeten komen,"
    Ik haal mijn schouders op. "Ik ben groter en sterker. Wil je nog meer?" Zeg ik met een grijns.

    [Het spijt me! Inspiratie is weg..]

    Celeste Jade Fox.

    Hij haalt zijn schouders op. "Ik ben groter en sterker. Wil je nog meer?" Zegt hij met een grijns.
    Verontwaardigd kijk ik hem aan. "Sorry, Meneer, jíj sterker?" Ik grinnikte alsof hij het fout had. "Ik kan jou met mijn ogen dicht verslaan!" Ik kon er niets aan doen, maar ik moest hem altijd plagen. Zelfs als hij chagrijnig was. Hij vraagt er gewoon om, en ik vind het gewoon leuk. Nogmaals, niet dat ik hem dit liet weten.
    "Dat je groter bent oké, maar eh... Sterker?" Een gewaagde, maar flirterige -wat ik trouwens niet zo bedoeld had- glimlach kwam op mijn lippen. Ik daagde hem gewoon uit iets te doen waarbij ik het kon bewijzen.

    (nu genoeg inspiratie? :'D)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Louise Erika Sweet
    'Wat moet je' Schreeuwde hij tegen mij.'Weet ik veel.' Ik haalde mijn schouders op. Hij stond op en hij drukte mij tegen de muur aan. Mijn handen zaten naast mijn hoofd. 'Doe normaal!' Hij was best wel sterk. Ik werd een beetje boos. Mijn ogen werden rood en ik duwde hem weer van mij af. Ik ging weer naast hem staan en stilde hem op aan zijn arm. 'En dat krijg je als ik boos word.' Zei ik met een klein lachje


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Jerry 'Jer' Ralph Moore.

    "Weet ik veel," Ze haalt haar schouder op en ze duwt me van zich af.
    Mijn wenkbrauwen schieten omhoog als ze me optilt aan mijn arm. "En dat krijg je als ik boos word,"
    Ik schud mijn hoofd. "En waarom ben je boos? Ik heb je niks misdaan,"

    Geovanni Naldo Nelson.

    "Sorry, Meneer, jíj sterker?" Grinnikt ze. "Ik kan jou met mijn ogen dicht verslaan!"
    Ik trek één wenkbrauw op en kijk haar aan. "Ik wed dat, dat je niet gaat lukken!"
    "Dat je groter bent oké, maar eh... Sterker?"
    Ik haal mijn schouders op en stroop dan de mouw van mijn shirt op. "Sterker, hmm?" Zeg ik met een grijns en span mijn spieren in m'n bovenarm dan even aan.

    [Oké, dat laatste kon ik niet laten..]

    Celeste Jade Fox.

    Hij trekt één wenkbrauw op en kijk mij aan. "Ik wed dat, dat je niet gaat lukken!" Hij haalt zijn schouders op en stroopt dan de mouw van mijn shirt op. "Sterker, hmm?" Zegt hij met een grijns en spant zijn spieren in zijn bovenarm dan even aan.
    Ik probeer er niet al te gefascineerd naar te kijken en dus ook niet te gaan kwijlen, dus haal ik alsof ik niet onder de indruk ben mijn wenkbrauw op en kijk hem uitdrukkingsloos aan. "Dat zegt niks, meneer patser," Toch kon ik het niet laten mijn hart wat sneller te laten kloppen.
    Toen liep ik wat naar voren en sprong plagend bij hem op zijn rug. "Als je echt denkt dat je sterker bent, dan kan je mij vast wel een rondje om de school brengen." Ik had mijn armen om zijn nek geslagen en ik keek naar hem met een uitdagende glimlach op mijn gezicht. "Tenzij je niet meer durft natuurlijk..."

    (Hahaha. Dacht ik al.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Louise Erika Sweet
    'En waarom ben je boos? Ik heb je niks misdaan.' Ik keek hem even serieus aan.'Schreeuwen en tegen een muur aanduwen zegt genoeg. Ook al heb ik jou al 3 keer ergens heen gegooid.' Ik liet hem los. 'Nog geen wonder dat je woedend ben.' Ik keek nog even door de kamer heen en gaf hem toen onverwacht hem een klap in de gezicht. Ik zwaaide even met mijn hand.'Misschien iets te hard...'


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Jerry 'Jer' Ralph Moore.

    "Schreeuwen en tegen een muur aanduwen zegt genoeg. Ook al heb ik jou al 3 keer ergens heen gegooid,"
    Ik schud mijn hoofd. Die is helemaal de weg kwijt.
    Ze laat me los en ik beland op mijn voeten op de grond.
    "Nog geen wonder dat je woedend ben," Ik volg haar blik, die ze door de kamer laat glijden.
    Plotseling krijg ik een klap op mijn wang.
    "Godverdomme!" Schreeuw ik woedend en haal naar haar uit. Mijn vuist raakt de zijkant van haar hoofd.

    Geovanni Naldo Nelson.

    Ze haalt haar wenkbrauw op en kijkt me verveeld aan. "Dat zegt niks, meneer patser," Ze loopt naar me toe en springt op mijn rug. Ik leg mijn handen bij haar benen en spring even, zodat ze goed op mijn rug zit.
    "Als je echt denkt dat je sterker bent, dan kan je mij vast wel een rondje om de school brengen,"
    Ik knik en haal mijn schouder op. "Mag ik vals spelen?" Zeg ik met een grijns.
    Ondertussen voel ik haar armen om mijn nek.
    "Tenzij je niet meer durft natuurlijk..."
    "Niet durft, tss," Mompel ik en begin te lopen.