• We're not like the others



    In het hartje van New York staat de privéschool St. Michaëls. Voor buitenstaanders lijkt het een normale privéschool zoals er wel meer van zijn in New York, maar niets is minder waar. Om op het St. Michaëls toegelaten te worden moet je namelijk een speciaal iets hebben. Een gave. De leerlingen leren om te gaan met hun gave, maar krijgen daarnaast ook nog andere lessen. Geen normale lessen zoals en Engels en wiskunde, want hun gave is niet het enige wat hun bijzonder maakt. Ze bezitten over magische krachten. Sommige hebben de krachten van hun ouders gekregen, bij anderen was het er gewoon. Niet alle leerlingen bezitten over die krachten. Er zitten ook leerlingen bij die het daglicht niet kunnen verdragen, en leerlingen die eens per maand in een wolf veranderen.

    De school bestaat uit twee afdelingen: De Caligas, daar komen de meest sluwe en listige leerlingen in. De Leonim, waar de meest dappere en moedige leerlingen in zitten.



    De Caligas:
    – May Rose White ~ Weerwolf ~ energie 'aftappen' ~ HurtedHeart
    – Alexis Freya Johnson ~ heks ~ geestelijk manipuleren ~ Valentino
    - Aurora 'Aury' Ember Montgomery ~ vampier ~xHeavenlyx
    – Nathan Alexander Daniëls ~ half vampier, half demoon ~illusies vormen ~ Iheartmusicc
    – Jace Daniël Fox ~ vampier ~ iemands lichaam overnemen ~ Morticia
    - Philip Wayne Parker ~ weerwolf ~ elektriciteit besturen ~ Password
    2 jongens en 2 meisjes

    De Leonim
    – Feline Haven Chase~ Heks ~ Elementen besturen ~ xHeavenlyx
    – Destiny Milexi Ramirez ~ half heks, half weerwolf ~ telekinese ~IHeartMusicc
    – Louise Erika Sweet ~ vampier ~ vliegen ~ RainbowShine
    - Celeste Jade Fox ~ half vampier, half heks ~ ijs ~ Morticia
    – Jayden Jason Bright ~ half vampier, half tovenaar ~ immuun voor andermans gaven ~ HurtedHeart
    – Jerry 'Jer' Ralph Moore ~ weerwolf ~ telepathie ~ Password
    - Lucas Justin Porter ~ tovenaar ~ kan onzichtbaar worden ~ xHeavenlyx
    1 meisje en 2 jongens


    Regels:

    -Minimaal 3 regels schrijven
    -16+ is toegestaan
    -Geen 'perfecte' personages
    -Eerst max. 2/3 personages [jongen en meisje]
    -Liever alleen meedoen als je niet al na 1 topic stopt
    -OOC graag [], () of {}
    -Het zijn twee afdelingen waar rivaliteit tussen is dus ze zijn niet allemaal beste vriendjes van elkaar, juist eerder het tegenovergestelde
    -Ik open de nieuwe topics, ik kom elke dag wel online en als ik een paar dagen weg ben wijs ik iemand anders aan die het topic kan openen.


    Story


    Het is de eerste lesdag.

    begane grond
    1e verdieping
    2e verdieping
    3e verdieping


    [ bericht aangepast op 11 mei 2012 - 20:52 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    May Rose White
    Hij deed een condoom om bij zichzelf en kuste me ruw, maar ook zo intiem op mijn lippen. Ik begon te hijgen en voelde hoe hij langzaam bij mij naar binnen gleed. Ik liet een kleine kreun horen. Ik wou meer. Mijn handen liet ik op zijn schouderbladen rusten en ik hield het vast terwijl ik zelf mee begon te bewegen. Zijn penis schuurde tegen mijn clit aan wat me alleen maar meer opwond. Ik liet weer een kreun horen. Dit was gewoon heerlijk.
    [Sorry :S kon nu pas reageren. Hebben jullie nog vakantie ofzo? Ik moet weet naar school. Haat het. Ik zal reageren bij de andere RPG :)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Jace Daniël Fox
    Zij begon te hijgen en ze liet een kleine kreun horen, waarna ik ook zacht kreunde. Haar handen liet ze op mijn schouderbladen rusten en ze hield het vast terwijl ze zelf mee begon te bewegen. Ze liet weer een kreun horen. En ik stootte ritmisch met mijn bekken terwijl ik steeds het tempo opvoerde, waardoor ik weer begon te kreunen. Ik liet mijn handen haar borsten masseren en ik likte met mijn tong langs haar nek, waarna ik mijn tong bij haar mond naar binnen liet glippen en met haar tong een spel speelde.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Louise Erika Sweet
    Jer liep even snel weg om zich om te kleden en andere dingen doen. Rustig ging ik even op de bank zitten en las een paar bladzijdes uit Harry Potter. Ik was bij het stukje waar hij een ei moest pakken en een lief draakje hem tegen hielt -Niet toch niet zo lief is-.'Ik ben klaar,' Zei hij met een grijns. Ik legde het boek weer weg en stond op. 'Op naar de les dan!' Zei ik met vrolijke sarcasme in mij stem. We liepen allebei beneden.'Waar moesten we eigenlijk ook al weer naar toe?' vroeg ik.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    May Rose White
    Zijn handen beginnen mijn borsten te masseren en hij speelde een spelletje met mijn tong. In een snelle beweging zonder dat hij kon protesteren draaide ik hem om zodat ik bovenop lag. Ik ging rechtop zitten en voelde zijn stijve penis nog dieper zakken in mijn Vagina. Ik begon hem hijgend tee bereiden, ik had echt mazzel dat ik vroeger paard had gereden. Zijn ballen knalde tegen mijn dijbenen aan wat me alleen maar opgewonder maakte en me decdrang gaf om door te gaan.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Jace Fox
    In een snelle beweging zonder dat ik ook maar kon protesteren, draaide zij mij om zodat ik bovenop lag. Ze ging rechtop zitten en voelde ik voelde hoe mijn stijve penis nog dieper zakte in haar vagina, waarna zij mij hijgend begon te bereiden. Ik legde mijn handen op haar heupen en begon harder te stoten, waardoor we op een gegeven moment het bed hoorde kraken, maar ik lette er niet op en kreunde terwijl ik nog harder begon te stoten. Ik dacht dat ik dood zou gaan, zo warm en opgewonden was ik.
    Ik bracht mijn mond naar haar borsten en gaf hier kusjes op, waarna mijn tong over haar tepel likte.

    (ik zit op mobiel dus kan traag reageren)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Iemand die zin heeft heeft om met Lucas of Aurora te praten?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    May Rose White
    Ik hoorde het bed kraken en mijn hoogtepunt kwam dihterbij. Hij zuigt aan mijn tepel en kreunen glijden over mijn lippen. Ik beweeg zo veel als ik kan mee. 'Jace.' Kreun ik even. Ik voel hoe mijn hele lichaam aanspant en ik gil kreunend zijn naam uit. Ik voel me net pudding, maar ik stort niet in. Ik ging nog even door tot Jace zou klaarkomen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Jace en May gaat hard, ze gaan lekker, ze gaan los!]

    Password schreef:
    [Jace en May gaat hard, ze gaan lekker, ze gaan los!]
    [Ze doen het allemAl ja ze doen het alleem doen het allemaal xD. Heerlijk ochtend seks xD]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [@maartje waar zijn Jerry en Louise nu? Ik heb zin in een bitch fight a.]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Philip Wayne Parker.

    "Hm, maar ik weet zeker dat je heel veel meisjes om je heen hebt. Je ziet er niet bepaald slecht uit," Ze haalt haar schouder op. "Wijs je ze dan nog steeds af of ga je erin mee?"
    Onverschillig haal in mijn schouders op en kijk haar aan. Ik trek mijn mond open om te antwoorden, maar ze vuurt de volgende al op me af.
    "Je bent best wel vaag, weet je dat?" Zegt ze dan.
    Ik grinnik zachtjes. "Dat hoor ik wel vaker," Mompel ik dan.
    "Trouwens, bedankt," Zegt ik tegen haar, bedoelt voor het compliment over mijn uiterlijk.
    "Maar mijn antwoord is simpel," Begin ik. "Tuurlijk flirt ik wel eens met meisjes. Ik blijf een jongen. Maar alleen wanneer ik er zin in heb," Vervolg ik. Eigenlijk zit er nog een andere reden achter, maar die hoeft ze niet te weten. Ze blijft een Leonim, die hoeven niks over mijn volledige privé leven te weten.

    HurtedHeart schreef:
    (...)[Ze doen het allemAl ja ze doen het alleem doen het allemaal xD. Heerlijk ochtend seks xD]


    [Hahahahaha. ;D]

    [ bericht aangepast op 7 mei 2012 - 17:08 ]

    xHeavenlyx schreef:
    [@maartje waar zijn Jerry en Louise nu? Ik heb zin in een bitch fight a.]


    [Die lopen ergens in de gangen op de tweede verdieping. Op zoek naar het klaslokaal waar ze heen moeten.]

    [ bericht aangepast op 7 mei 2012 - 17:09 ]

    Jace
    "Jace." Kreunt ze even, waarna ze mijn naam kreunend uitgilt. Zij had haar hoogtepunt al gehad, en ik voelde dat die van mij eraan kwam door de vele tintelingen.
    Doordat ze nog even doorging, voelde ik mijn stijve in haar nog wat groeien en ik duwde haar behendig weer om zodat ik weer op haar kwam te liggen. Ik stootte nog ongeveer een minuut hard door voordat ook ik een hemelse verlichting voelde en nog een zuigzoen in haar nek en op haar borst plaatste. Hijgend keek ik haar aan.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Jerry 'Jer' Ralph Moore.

    Louise legt een boek weg en staat op. "Op naar de les dan!" Zegt ze vrolijk sarcastisch.
    Samen lopen we naar benden naar de eerste verdieping, waar de meeste lokalen zich bevinden.
    "Waar moesten we eigenlijk ook al weer naar toe?"
    Ik haal mijn schouders op. "Weet ik veel? Voor dat soort dingen moet je niet bij mij zijn," Zeg ik met een grijns. Nee, bij mij moet je alleen als je opgevrolijkt wil worden.