• We're not like the others



    In het hartje van New York staat de privéschool St. Michaëls. Voor buitenstaanders lijkt het een normale privéschool zoals er wel meer van zijn in New York, maar niets is minder waar. Om op het St. Michaëls toegelaten te worden moet je namelijk een speciaal iets hebben. Een gave. De leerlingen leren om te gaan met hun gave, maar krijgen daarnaast ook nog andere lessen. Geen normale lessen zoals en Engels en wiskunde, want hun gave is niet het enige wat hun bijzonder maakt. Ze bezitten over magische krachten. Sommige hebben de krachten van hun ouders gekregen, bij anderen was het er gewoon. Niet alle leerlingen bezitten over die krachten. Er zitten ook leerlingen bij die het daglicht niet kunnen verdragen, en leerlingen die eens per maand in een wolf veranderen.

    De school bestaat uit twee afdelingen: De Caligas, daar komen de meest sluwe en listige leerlingen in. De Leonim, waar de meest dappere en moedige leerlingen in zitten.



    De Caligas:
    – May Rose White ~ Weerwolf ~ energie 'aftappen' ~ HurtedHeart
    – Alexis Freya Johnson ~ heks ~ geestelijk manipuleren ~ Valentino
    - Aurora 'Aury' Ember Montgomery ~ vampier ~xHeavenlyx
    – Nathan Alexander Daniëls ~ half vampier, half demoon ~illusies vormen ~ Iheartmusicc
    – Jace Daniël Fox ~ vampier ~ iemands lichaam overnemen ~ Morticia
    - Philip Wayne Parker ~ weerwolf ~ elektriciteit besturen ~ Password
    2 jongens en 2 meisjes

    De Leonim
    – Feline Haven Chase~ Heks ~ Elementen besturen ~ xHeavenlyx
    – Destiny Milexi Ramirez ~ half heks, half weerwolf ~ telekinese ~IHeartMusicc
    – Louise Erika Sweet ~ vampier ~ vliegen ~ RainbowShine
    - Celeste Jade Fox ~ half vampier, half heks ~ ijs ~ Morticia
    – Jayden Jason Bright ~ half vampier, half tovenaar ~ immuun voor andermans gaven ~ HurtedHeart
    – Jerry 'Jer' Ralph Moore ~ weerwolf ~ telepathie ~ Password
    - Lucas Justin Porter ~ tovenaar ~ kan onzichtbaar worden ~ xHeavenlyx
    1 meisje en 2 jongens


    Regels:

    -Minimaal 3 regels schrijven
    -16+ is toegestaan
    -Geen 'perfecte' personages
    -Eerst max. 2/3 personages [jongen en meisje]
    -Liever alleen meedoen als je niet al na 1 topic stopt
    -OOC graag [], () of {}
    -Het zijn twee afdelingen waar rivaliteit tussen is dus ze zijn niet allemaal beste vriendjes van elkaar, juist eerder het tegenovergestelde
    -Ik open de nieuwe topics, ik kom elke dag wel online en als ik een paar dagen weg ben wijs ik iemand anders aan die het topic kan openen.


    Story


    Het is de eerste lesdag.

    begane grond
    1e verdieping
    2e verdieping
    3e verdieping


    [ bericht aangepast op 11 mei 2012 - 20:52 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nathan Alexander Daniels

    'Het is mijn vriend niet,' mompel ik dan. De enige echte vriend die ik had was Jace, verder niemand. Ze trekt me mee en we lopen richting mijn auto. 'Richting de stad gewoon?' vraag ik dan aan haar.

    [ Ik moet gaan sorry kort stukje x ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Geeft niet]

    Feline Haven Chase
    'Het is mijn vriend niet,' mompelt Nathan.
    'Mooi zo,' zucht ik. 'Ik vond het nogal een creep,'
    'Richting de stad gewoon?' vraagt Nathan.
    Ik knik. 'Ik vind het best,' glimlach ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jace
    “Oke dan, lief.” Ze heeft een kleine, maar oprechte glimlach op haar lippen. Haar hoofd leunt weer op mijn schouder bij mijn nek, ze leek het wel een leuke plek te vinden.
    De zon schijnt op onze lichamen, maar het helpt me niet echt van mijn misselijke gevoel en het gebonk in mijn hoofd af.
    “We moeten zo naar onze les, wat heb jij May?” Ik hoopte dat we dezelfde les hadden, maar ik had zo’n gevoel van niet. Eigenlijk vroeg ik me ook af waar die verdomde Nathan was gebleven, ik had hem sinds gister aan het eind van de middag niet meer gezien. Waar was die eikel van een vriend van me?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Wat voor vakken zijn er allemaal? Gewoon Engels enzo of echt andere vakken?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [ehm, ja wel gewoon Engels maar ook lessen waarin je om leert te gaan met je Gave en zo en die uit te breiden.]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jerry 'Jer' Ralph Moore.

    "Kan ik me niet herinneren. Niet waar, wanneer, hoe en waarom," Zegt ze op een lichtelijke boze toon.
    Dat lijkt me echt vreselijk. Je bent een bloed drinkend monster, maar je weet niet waarom. Ik schrik van mijn eigen gedachten. Monster.. Ik zelf ben anders ook een monster. Misschien nog wel erger. Ik doe mensen pijn. Louise vermoord alleen mensen, dat is minder pijnlijk.
    "Als je op zoek gaat, wil ik je daar best mee helpen," Zeg ik tegen haar

    [ bericht aangepast op 6 mei 2012 - 15:21 ]

    [Ik vind Jerry echt een schatje ^^]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Oké dan kies ik dat gave uitbreidings ding wel:)]
    May Rose White
    “We moeten zo naar onze les, wat heb jij May?” Vroeg hij. Ik haalde mijn schouders op en pakte mijn iPhone 4S uit mijn zak om mijn rooster te bekijken. 'Ik heb zo. De besturing van Gaves. Ofzoiets.' Antwoorde ik. Voor de vakantie zei die docent nog dat ze me zou leren om energie te manipuleren in iets anders en energie van verweg af te pakken zonder mensen te zien. Opzich best wel gaaf. 'En jij?' Vroeg ik dan aan hem. Ik wou het serieus weten want dan hoefde ik geen afscheid te nemen. Ik vond het vreemd dat ik geen vriendEN van Jace zag hier zoals Nathan. Vorig jaar waren ze best wel vaak bij elkaar maar nu was hij gewoon helemaal weg, maar ik had hem wel een aantal keer gezien gisteren dus hij was op school. Vreemd.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    xHeavenlyx schreef:
    [Ik vind Jerry echt een schatje ^^]


    [Aaawh.. ;D]

    Password schreef:
    (...)

    [Aaawh.. ;D]


    [(: *geeft Jerry een virtuele knuffel* ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    xHeavenlyx schreef:
    (...)

    [(: *geeft Jerry een virtuele knuffel* ]


    [Jerry: *Knuffelt terug*]

    Louise Erika Sweet
    'Als je op zoek gaat, wil ik je daar best mee helpen,' Zei hij tegen mij. Ik sprong uit mijn stoel en gaf hem een knuffel.'Dat zou geweldig zijn. bedankt' Zei ik blij . Ik keek even naar de klok en liet hem los. 'Volgens mij moeten we naar de les...' Zei ik met een stem dat steeds zachter werd.'Welke les we ook hebben.'


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Jerry 'Jer' Ralph Moore.

    Ze springt uit haar stoel en knuffelt me. "Dat zou geweldig zijn. Bedankt!" Zegt ze vrolijk en werpt een blik op de klok en laat me weer los. "Volgens mij moeten we naar de les..." Haar stem neemt af in volume.
    "Welke les wel ook hebben," Voegt ze er aan toe.
    "Oké, maar ik zie er volgens mijn niet uit," Mompel ik. Meestal wanneer ik 's ochtend wakker wordt, neem ik een douche en breng mijn haar in model. Ik wed dat ik er nu uit zie alsof mijn kapsel ontploft is.

    Jace Daniël Fox
    “Ik heb zo ‘de besturing van gaves’ of zoiets.” Antwoordde zij op mijn vraag, en ik was allang blij dat ze niet door ging zeuren over waar ik nou mee zat. “En jij?”
    Ik keek haar even aan, nadat ik weer het schoolplein gescand had, maar nee hoor, Nathan was er echt niet. Nieuwsgierig begon ik te worden naar waar die sukkel uithing, ik moest hem nog wat vragen en die ruzie gister tussen de twee afdelingen bracht een beetje dingen bij me naar boven.
    “Geen idee eigenlijk,” antwoordde ik eerlijk op haar vraag, terwijl ik haar weer met een glimlach aankeek, maar deze glimlach leek nog alsof ik in gedachten was. “Ik dacht sport, maar dat weet ik niet zeker.”

    Celeste Jade Fox
    Ik strekte me uit en kwam erachter dat ik het ontbijt al gemist had. I’m so fucked. Met een hoofdpijn kroop ik mijn bed uit en liep naar de spiegel, waar ik zag dat mijn haren in de war zaten, mijn ogen rondom rood waren en ik ook nog wallen onder mijn ogen had. Mijn gezicht was bleek en ik leek wel ziek. Bovenop al dat had ik dus ook nog die stomme hoofdpijn. Vast door die regen, als ik me heel erg opgefokt had, kreeg ik altijd hoofdpijn van de regen. Net zoals Jace.
    “Dan maar een rustige douche nemen…” Strompelend liep ik naar de douche en zette deze aan, waarna ik me ging douchen, afdrogen en aankleden en toen naar de eetzaal liep om wat naar binnen te proppen – voor de dingen die over waren, en mijn weg toen naar de bibliotheek leidde. Daar pakte ik een horror boek en sloeg deze open op de eerste bladzijde.

    [Who wanna meet with Celeste?]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    May
    Hij keekweer een beetje zoekend om zich heen wat mij liet nadenken naar wie zocht hij? 'Geen idee. Ik denk sport of zoiets.' Antwoorde hij met een glimlach maar hij dacht weer na. 'Wie zoek je en waar denk je over na?' Vroeg ik. Geen leugens nu ik wou het echt weten en zo was mijn blik ook. Wan ik wou het ook echt weten. Vrienden betekend toch geen geheimen voor elkaar?


    I'm finally back, Finally after a Year break