• We're not like the others



    In het hartje van New York staat de privéschool St. Michaëls. Voor buitenstaanders lijkt het een normale privéschool zoals er wel meer van zijn in New York, maar niets is minder waar. Om op het St. Michaëls toegelaten te worden moet je namelijk een speciaal iets hebben. Een gave. De leerlingen leren om te gaan met hun gave, maar krijgen daarnaast ook nog andere lessen. Geen normale lessen zoals en Engels en wiskunde, want hun gave is niet het enige wat hun bijzonder maakt. Ze bezitten over magische krachten. Sommige hebben de krachten van hun ouders gekregen, bij anderen was het er gewoon. Niet alle leerlingen bezitten over die krachten. Er zitten ook leerlingen bij die het daglicht niet kunnen verdragen, en leerlingen die eens per maand in een wolf veranderen.

    De school bestaat uit twee afdelingen: De Caligas, daar komen de meest sluwe en listige leerlingen in. De Leonim, waar de meest dappere en moedige leerlingen in zitten.



    De Caligas:
    May Rose White ~ Weerwolf ~ energie 'aftappen' ~ HurtedHeart
    Alexis Freya Johnson ~ heks ~ geestelijk manipuleren ~ Valentino
    - Aurora 'Aury' Ember Montgomery ~ vampier ~xHeavenlyx
    Nathan Alexander Daniëls ~ half vampier, half demoon ~illusies vormen ~ Iheartmusicc
    Jace Daniël Fox ~ vampier ~ iemands lichaam overnemen ~ Morticia
    - Philip Wayne Parker ~ weerwolf ~ elektriciteit besturen ~ Password
    2 jongens en 2 meisjes

    De Leonim
    Feline Haven Chase~ Heks ~ Elementen besturen ~ xHeavenlyx
    Destiny Milexi Ramirez ~ half heks, half weerwolf ~ telekinese ~IHeartMusicc
    Louise Erika Sweet ~ vampier ~ vliegen ~ RainbowShine
    - Celeste Jade Fox ~ half vampier, half heks ~ ijs ~ Morticia
    Jayden Jason Bright ~ half vampier, half tovenaar ~ immuun voor andermans gaven ~ HurtedHeart
    Jerry 'Jer' Ralph Moore ~ weerwolf ~ telepathie ~ Password
    - Lucas Justin Porter ~ tovenaar ~ kan onzichtbaar worden ~ xHeavenlyx
    1 meisje en 2 jongens


    Regels:

    -Minimaal 3 regels schrijven
    -16+ is toegestaan
    -Geen 'perfecte' personages
    -Eerst max. 2/3 personages [jongen en meisje]
    -Liever alleen meedoen als je niet al na 1 topic stopt
    -OOC graag [], () of {}
    -Het zijn twee afdelingen waar rivaliteit tussen is dus ze zijn niet allemaal beste vriendjes van elkaar, juist eerder het tegenovergestelde
    -Ik open de nieuwe topics, ik kom elke dag wel online en als ik een paar dagen weg ben wijs ik iemand anders aan die het topic kan openen.


    Story


    Het is de eerste lesdag.

    begane grond
    1e verdieping
    2e verdieping
    3e verdieping


    [ bericht aangepast op 11 mei 2012 - 20:52 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ik heb Philip voor je.]

    Password schreef:
    [Ik heb Philip voor je.]

    [Okai. Is goed. :3 She's at the library, reading some horrorbook.]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Jace Daniël Fox
    “Wie zoek je en waar denk je over na?” Ik had weer rondgekeken op zoek naar Nathan, maar toen ik May’s stem hoorde, ze leek een beetje boos, keek ik gelijk terug naar May.
    En terwijl ik een kusje op May’s voorhoofd gaf, zei ik in een grappige toon, “No worries, love, it’s nothing bad,” Maar ik wist dat ze het wel zou willen weten, aangezien haar blik dat ook zei. Ze was niet zo gemakkelijk af te schepen en op dit moment wilde ik dat de lessen al begonnen waren.
    “Ik zocht alleen even Nathan, daar dacht ik ook even over na.” Zei ik voor een deels de waarheid, dat andere hoefde zij nog niet te weten.
    Ook vroeg ik me af waar Celeste was gebleven, ik had haar niet meer gezien sinds gistermiddag.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [ Iets gemist? ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    xHeavenlyx schreef:
    [Geeft niet]

    Feline Haven Chase
    'Het is mijn vriend niet,' mompelt Nathan.
    'Mooi zo,' zucht ik. 'Ik vond het nogal een creep,'
    'Richting de stad gewoon?' vraagt Nathan.
    Ik knik. 'Ik vind het best,' glimlach ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    May Rose White
    “No worries, love, it’s nothing bad,” Zei hij op een grappige toon terwijl hij mijn voorhoofd kuste. Er was wel wat hij wou het alleen niet zeggen dat wist ik zeker. “Ik zocht alleen even Nathan, daar dacht ik ook even over na.” oké dit geloofde ik nog wel want tja Nathan was zijn vriend. 'Ik had hem met de lunch nog gezien. Toen werd jij omsingeld door meisjes. Hij wou naar ons toelopen maar werd gestopt door een meisje..' Ik knipte even met mijn vingers om op de naam te komen. Ze was geen Caligas volgens mij. 'Fenine of Felice. Nee Feline.' Concludeerde ik. Het was wel zo ze liepen met elkaar maar waarom deden ze dat. Ze zat niet bij onze afdeling.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Louise Erika Sweet
    'Oké, maar ik zie er volgens mijn niet uit,' Mompelde hij. 'Ik zou dan even snel omkleden. Als ik jouw was.' Zei ik. Ik liep naar het Harry Potter boek en deed hem open. Ik gebruikte mijn rooster als boekenlegger. 'We hebben zo iets met gave besturen. Daar is het niet altijd erg om te laat te komen.' Zei ik en deed het boek weer dicht


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    [ Sorry ik ga .l] fe]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jace Daniël Fox
    “Ik had hem met de lunch nog gezien. Toen werd jij omsingeld door meisjes. Hij wou naar ons toelopen, maar werd gestopt door een meisje…” Ze knipte even met haar vingers om op de naam te komen.
    “Fenine of Felice. Nee Feline.” Concludeerde ze toen, waarop ik haar raar aankeek met een wenkbrauw opgetrokken. “Liefje, weet je dat zeker? Feline is van Leonim, hé? Zij is niet van Caligas, dat je dat even weet.” Natuurlijk wist May dat wel, maar Feline en Nathan konden totaal niet met elkaar opschieten, zelfs niet als ze gedwongen moesten worden zouden ze elkaar nog vermoorden.
    “Trouwens, Nathan zou nooit vrijwillig met haar omgaan.” Fronsend keek ik weg van May en haalde een hand door mijn donkere haar. “What the hell is er aan de hand?”

    [Ik -Celeste- wacht op Philip. (:]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    May
    “Liefje, weet je dat zeker? Feline is van Leonim, hé? Zij is niet van Caligas, dat je dat even weet.” hij keek me raar aan en zijn wenkbrauw was opgetrokken. Turlijk wist ik dat
    “Trouwens, Nathan zou nooit vrijwillig met haar omgaan, What the hell is er aan de hand?” Hij ging met zijn hand door zijn haar. 'Ik zag ze echt bijna hand in hand lopen. En ik weet het honderd procent zeker. Zal ik anders kijken waar ze nu uithangen. Ik kan namelijk wezens met energie inzich van veraf zien.' Ik wachte niet op antwoord want mijn ogen veranderde weer in vloeibaar goud. Mijn vingers drukte ik op mijn slaap en ik sloot mijn ogen. Ze liepen nu naar buiten. Nog steeds samen. What the Fack? Ik opende mijn ogen weer. 'Ze zijn aan de andere kant van het terein no steeds samen en ze lopen naar een auto toe.' Zeg ik bloed serieus want dat was ik ook.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Jace Daniël Fox
    “Ik zag ze echt bijna hand in hand lopen. En ik weet het honderd procent zeker. Zal ik anders kijken waar ze nu uithangen? Ik kan namelijk wezens met energie in zich van veraf zien.” Ik deed mijn mond al open om te zeggen dat ik haar geloofde, maar ze wachtte niet eens mijn antwoord af, want haar ogen veranderde weer in vloeibaar goud. Haar vingers drukte ze op haar slaap en ze sloot haar ogen, wat best wel jammer was, want haar ogen waren mooi. Als ze haar kracht inschakelt of niet.
    “Ze zijn aan de andere kant van het terrein, nog steeds samen en ze lopen naar een auto toe.” Zei ze bloedserieus, terwijl ze haar ogen weer had geopend.
    “What the hel?” Zei ik alleen maar terwijl ik fronsde. “Ik snap echt niet meer wat hier aan de hand is. Is Nathan een matennaaier geworden?” Nee, vast niet, dat zou hij nooit doen. Maar wat deed hij dan met die chick?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    May Rose White
    “What the hel?” Zei hij alleen maar terwijl hij fronsde. “Ik snap echt niet meer wat hier aan de hand is. Is Nathan een matennaaier geworden?” mijn wenkbrauw schoot omhoog omdat ik een woord niet snapte. 'Als ik mag vragen. Wat is een matennaaier?'xZeg ik blozend. Ik wist het namelijk serieus niet. Ik vond het toch wel vreemd van Nathan. Hij leek me niet zo'n iemand die wanhopig voor Sex is dat hij het bij Leomins gaat zoeken. En meisjes stonden voor hem in de rij net als bij Jace trouwens. Nog net 1 seconde daaraan gedacht en er kwam een meisje richting ons gelopen. 'Heey Jace wil je misschien...' Begon ze maar ik zoog het energie al uit haar. Echt niet. Hij ging ook niet in de verleiding komen. Het meisje voel op het zachte gras maar wel in de modder. Net goed.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Jace Daniël Fox
    “Als ik mag vragen, wat is een matennaaier?” Zegt ze blozend, terwijl eerst haar wenkbrauw omhoog was geschoten. Ik kijk haar even aan met een blik van “meen je dat?” en op het moment dat ik erachter kom, schiet ik voorover en leg mijn hoofd tussen mijn knieën terwijl ik heel hard lach. Dan schiet ik weer naar boven en tegelijkertijd trap ik met mijn voet op de grond. Zo hard gelachen had ik al heel lang niet meer en ik kijk haar met waterige, lachende ogen aan, waarna ik wat probeer te stoppen en haar gezicht dan met twee handen vastpak. “Je bent me er eentje, liefje.” Ik druk mijn mond op die van haar en laat haar dan weer los, waarna ik mijn arm weer rond haar nek doe en haar tegen me aantrek.
    Op dat moment komt er een meisje richting ons gelopen. “Heey Jace, wil je misschien…” Bam. Ze lag al op de grond voordat ze haar vraag af kon maken. Ik kijk May weer aan met een grijns. “Is mijn schatje jaloers?” Plagerig steek ik mijn tong uit en kus haar weer op haar wang, waarna ik haar omhoog trek aan haar hand en zeg, “Een matennaaier is trouwens een vriend die je wat geflikt heeft. Zoals Nathan nu, als hij met die Feline omgaat. Snap je, schat?”


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Ik wist zelf niet wat het was xD en in mijn hoofd sprak ik het echt zo anders uit xD]
    May
    Hij schiet in de lach en mijn gezicht betrekt een beetje maar niet bepaald zichtbaar. Oké sorry hoor dat ik iets niet weet? Hij blijft maar door lachen en ik irriteer me er best aan. “Je bent me er eentje, liefje.” zegt hij de tranen stonden in zijn ogen. Zijn handen gaan rond mijn wangen en hij geeft me een kusje op mijn lippen. Hij trekt me tegen zich aan. “Is mijn schatje jaloers?” vraagt hij plagerig als het meisje op de grond ligt. Wacht mijn meisje. Hoorde ik het nou goed. Ja volgens mij hoorde ik het toch echt goed. Hij geeft me een kus op mijn wang. 'Misschien.' Geef ik nonchalant toe. “Een matennaaier is trouwens een vriend die je wat geflikt heeft. Zoals Nathan nu, als hij met die Feline omgaat. Snap je, schat?” legt hij uiteindelijk uit. Ik knik. Maar kan dan weer een beetje verward. 'Maar had je de luidspreker gister niet gehoord. Nathan en Feline moesten gisteren naar de directeur. Misschien is daar wat gebeurt.' Ik stond Nathan nu een beetje bij. Maar Nathan was ook een van mijn voor zover ik het kan noemen vrienden. Ik durfde te wedden dat er wat gebeurt was. Waarom waren ze anders samen?[Sore dat ik nu pas reageer :)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Jace Daniël Fox
    “Misschien.” Geeft ze, ietwat nonchalant voor mij, toe.
    Ik had het haar uitgelegd en ze knikte. “Maar had je de luidspreker gister niet gehoord? Nathan en Feline moesten gisteren naar de directeur. Misschien is daar wat gebeurd.”
    Bedenkelijk tuitte ik mijn lippen even en beet daarna op mijn onderlip. “Misschien. Hij leek wel heel boos toen ik hem gister zag.” Ik keek even naar May en trok haar tegen me aan, waarna we zo verder liepen de school in. “Je hebt gelijk, schat, ik zal geen conclusies trekken voordat ik Nathan erover spreek.”
    Haar opmerkingen zijn soms gewoon zo schattig, dat ik niets anders kan dan de hele tijd naar haar kijken. God, where has she been all my life?
    “May, heb je een druk schema vandaag?” vroeg ik nonchalant, terwijl ik voor me uit keek.


    Quiet the mind, and the soul will speak.