• We're not like the others



    In het hartje van New York staat de privéschool St. Michaëls. Voor buitenstaanders lijkt het een normale privéschool zoals er wel meer van zijn in New York, maar niets is minder waar. Om op het St. Michaëls toegelaten te worden moet je namelijk een speciaal iets hebben. Een gave. De leerlingen leren om te gaan met hun gave, maar krijgen daarnaast ook nog andere lessen. Geen normale lessen zoals en Engels en wiskunde, want hun gave is niet het enige wat hun bijzonder maakt. Ze bezitten over magische krachten. Sommige hebben de krachten van hun ouders gekregen, bij anderen was het er gewoon. Niet alle leerlingen bezitten over die krachten. Er zitten ook leerlingen bij die het daglicht niet kunnen verdragen, en leerlingen die eens per maand in een wolf veranderen.

    De school bestaat uit twee afdelingen: De Caligas, daar komen de meest sluwe en listige leerlingen in. De Leonim, waar de meest dappere en moedige leerlingen in zitten.



    De Caligas:
    – May Rose White ~ Weerwolf ~ energie 'aftappen' ~ HurtedHeart
    – Alexis Freya Johnson ~ heks ~ geestelijk manipuleren ~ Valentino
    - Aurora 'Aury' Ember Montgomery ~ vampier ~xHeavenlyx
    – Nathan Alexander Daniëls ~ half vampier, half demoon ~illusies vormen ~ Iheartmusicc
    – Jace Daniël Fox ~ vampier ~ iemands lichaam overnemen ~ Morticia
    - Philip Wayne Parker ~ weerwolf ~ elektriciteit besturen ~ Password
    2 jongens en 2 meisjes

    De Leonim
    – Feline Haven Chase~ Heks ~ Elementen besturen ~ xHeavenlyx
    – Destiny Milexi Ramirez ~ half heks, half weerwolf ~ telekinese ~IHeartMusicc
    – Louise Erika Sweet ~ vampier ~ vliegen ~ RainbowShine
    - Celeste Jade Fox ~ half vampier, half heks ~ ijs ~ Morticia
    – Jayden Jason Bright ~ half vampier, half tovenaar ~ immuun voor andermans gaven ~ HurtedHeart
    – Jerry 'Jer' Ralph Moore ~ weerwolf ~ telepathie ~ Password
    - Lucas Justin Porter ~ tovenaar ~ kan onzichtbaar worden ~ xHeavenlyx
    1 meisje en 2 jongens


    Regels:

    -Minimaal 3 regels schrijven
    -16+ is toegestaan
    -Geen 'perfecte' personages
    -Eerst max. 2/3 personages [jongen en meisje]
    -Liever alleen meedoen als je niet al na 1 topic stopt
    -OOC graag [], () of {}
    -Het zijn twee afdelingen waar rivaliteit tussen is dus ze zijn niet allemaal beste vriendjes van elkaar, juist eerder het tegenovergestelde
    -Ik open de nieuwe topics, ik kom elke dag wel online en als ik een paar dagen weg ben wijs ik iemand anders aan die het topic kan openen.


    Story


    Het is de eerste lesdag.

    begane grond
    1e verdieping
    2e verdieping
    3e verdieping


    [ bericht aangepast op 11 mei 2012 - 20:52 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jerry.

    "Dus je denkt dat de players naar Caligas gaan?"
    Ik knik kort.
    "Okee, er zitten veel players in Calligas maar dat wil nog niet zeggen dat er geen players in Caligas zitten,"
    Ik haal mijn schouders op en voel dat ze me loslaat.
    "Oké, jij je zin. Ik noem je geen player meer," Mompel ik.

    Aurora 'Aury' Ember Montgomery
    'Oké, jij je zin. Ik noem je geen player meer,' mompelt hij schouderophalend.
    Ik doe mijn mond open om iets te zeggen maar bedenk me en druk mijn lippen weer op elkaar. 'Als ik echt een player was zou het me niet uit maken of iemand in Leonim of Calligas zit,' zeg ik uiteindelijk.

    [Wil je zo nog even reageren bij Alcatraz ^^?]

    [ bericht aangepast op 7 mei 2012 - 21:52 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Celeste Jade Fox
    Hij schud zijn hoofd en ik merk gelijk dat hij anders doet dan eerst. Mijn blik word killer en ik kijk toe hoe hij weer rechtop op de bank gaat zitten en van mij naar de grote boekenkasten kijkt. Probeert hij me nu te negeren?
    Ik rolde geïrriteerd met mijn ogen en stond op. Tegen dit soort gedrag kon ik dus echt niet tegen, hierin herken ik Jace, want als er iets is gebeurd wat ‘door mij komt’, volgens hem, dan gaat hij me ook altijd negeren en zijn ogen boren dan kil door die van mij.
    “Als er iets is, moet je het zeggen, Philip.” Zeg ik tegen hem, want tegen dit soort gedrag en gedoe irriteerde ik me dus echt. Hij mocht van alles doen en zeggen, maar ik probeerde hem alleen maar te helpen. Wist ik veel dat hij zou veranderen, of dat hij überhaupt een wolf was!
    Ik ging met mijn armen over elkaar voor hem staan, iets dichterbij dan de bedoeling voor mij was.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Jerry.

    Ze opent haar mond en sluit deze weer. "Als ik een player was, zou het me niet ui maken of iemand bij Leonim of Caligas zit,"
    Eerlijk? Die reactie had ik totaal niet verwacht!
    "Oké," Mompel ik dan. Ik merk dat ik terug begin te krabbelen. What?

    Aurora 'Aury' Ember Montgomery
    Jerry ziet er verbaasd uit.
    'Oké,' mompelt hij dan.
    Ik zucht er rol met mijn ogen. 'Wat het is toch zo,' mompel ik. 'Dan zou ik het persoonlijk belangrijker vinden of ze er goed uit zien dan in welke afdeling ze zitten. Ik zou eerder met een knappe Leonim gaan dan met een lelijke Calligas,' geef ik toe.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Philip.

    Celeste staat op van de bank en één klein moment denk ik dat ze wegloopt, omdat mijn plotselinge andere gedrag haar niet aanstaat.
    "Als er iets is, moet je het zeggen, Philip," Zegt ze, slaat haar armen over elkaar en gaat voor me staan.
    Ik begin zo mijn twijfels te krijgen. Waarom hielp ze me, waarom staat ze zo dicht bij me?
    Een zucht verlaat mijn mond en ik kijk op. "Ik voel me gewoon klote," Begin ik kalm. "Wees niet bang dat het door jou komt, want jij kon niet weten dat ik een wolf ben," Vervolg ik even rustig.
    Ik hou mijn ogen op haar gericht. Ik kan ook moeilijk ergens anders heenkijken. Als ik voor me uit zou kijken, kijk ik treken haar heupen aan. Een fantastisch uitzicht, maar niet op dit moment.
    "Sorry," Verontschuldig ik me voor mijn gedrag.

    Jerry.

    "Wat, het is toch zo," Zegt ze. " Dan zou ik het persoonlijk belangrijker vinden of ze er goed uit zien dan in welke afdeling ze zitten. Ik zou eerder met een knappe Leonim gaan dan met een lelijke Calligas,"
    "Hmm," Brom ik. "Ik denk er wel hetzelfde over," Geef ik toe.

    Aurora 'Aury' Ember Montgomery
    'Hmmm,' bromt hij. 'Ik denk er wel hetzelfde over,' geeft hij toe.
    Ik kan een kleine grijns niet onderdrukken.
    'Alleen ben jij geen player, dat is wel duidelijk,' zeg ik dan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Celeste Jade Fox
    Een zucht verlaat zijn mond en hij kijkt op, waardoor ik mijn wenkbrauw optrek. “Ik voel me gewoon klote,” begint hij kalm, “Wees niet bang dat het door jou komt, want jij kon niet weten dat ik een wolf ben,” vervolgde hij even rustig en ik merk dat hij zijn ogen op mij bleef richten. Hoe kan hij ook anders? Ik stond recht voor hem en hij had nu uitzicht op mijn blote buik, aangezien ik een trui aanhad die mijn buik bloot liet.
    “Sorry,” Verontschuldigde hij zich toen voor zijn gedrag en ik vernauw mijn ogen even, maar lik dan even over mijn lippen – iets dat ik soms doe als ik nadenk, waarna ik mijn blik even over de kasten laat glijden en Philip toen weer recht aankeek.
    “Je moet weten dat ik van eerlijkheid houd, zelfs als het pijn doet, dus wees niet bang om het te zeggen.” Meldde ik hem toen, want als hij hiermee zat – wat vast niet zo was, maar je weet maar nooit – dan wist hij nu dat hij het gewoon moest zeggen.
    “Daarom vroeg ik ook of ik iets voor je kon doen,” Toen kwam er een spottende grijns op mijn zachtroze lippen en ik rolde mijn ogen alsof ik het al in de gaten had. “O, ik weet al waar het over gaat, ik ben van Leonim hé? Gaat het daarom?” Ik schudde mijn hoofd afkeurend.

    shoes
    kleding


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Jerry.

    "Alleen ben jij geen player, dat is wel duidelijk,"
    "En waarom is dat zo duidelijk dan?" Oké, ik weet het antwoord, maar ik wil het wel uit haar mond horen komen.

    [Morgenochtens krijg je een reactie. Ik ben kapot, slaap lekker!]

    Aurora 'Aury'
    'En waarom is dat zo duidelijk dan?' Vraagt hij.
    Ik tuit mijn lippen even terwijl ik hem bestudeer.
    'Je bent daar denk ik te lief voor,' zeg ik uiteindelijk. 'Je ziet er niet echt uit als iemand die iemands hart kan breken, laat staan met iemands gevoelens spelen,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Password schreef:
    [Morgenochtens krijg je een reactie. Ik ben kapot, slaap lekker!]

    [Slaapze!]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [ Wat was Feline's laatste post ? ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Zit op mobiel dus heb niet echt zin om al die pagina's langs te gaan. Verzin maar gewoon iets]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered